"t Zijn analoge foto's die in gescanned zijn. Denk dat daar (via negatief of inscannen) de streep erbij is gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Jaguarized het volgende:Waarom heeft foto 7 een verticale streep aan de rechterkant?
Analoog dus nog steeds.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
#2, 4 en 5Je moet alleen ff wat aan je ruis doen
Wat voor cam heb je gebruikt
Analoog of ben je tegenwoordig digitaal bezig
Ingescand door de fotoboer. Ik zie die streep nu ook op m'n afdruk, was me eerder nog niet opgevallen. Ik kan niet zien of ie ook op het negatief zit. Het zit niet op andere foto's, dus gelukkig geen beschadiging van de camera.quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
"t Zijn analoge foto's die in gescanned zijn. Denk dat daar (via negatief of inscannen) de streep erbij is gekomen.
Ga nou toch eens digitaal manquote:
1. Gerimpeld gedoe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:56 schreef k_man het volgende:
Niet bij het onderwerp passen?Leg eens uit, alsjeblieft?
abstract is niet echt aan jouw besteed he.. ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
1. Gerimpeld gedoe.
2. Zal wel iets tofs zijn in Düsseldorf, maar ik weet niet wat het is. En de nadruk ligt vooral op die scheve palen?
3. DÜSSELDORF!Neem ik aan.
4. Kantoorgebouwtje.
5. Uh, okee. Artistiek zeg, goed gezien.![]()
6. Auto's.
7. Zwaan.
8. Bloemetjes.
9. Nog zo'n tof gerimpeld gebouwtje, zal wel iets toeristisch zijn?
10. Zwaan & bloemetjes.
Conclusie, als je Düsseldorf niet kent zijn de foto's maart matig interessant.
Dan moet dat in de TT staan. Ik kan elke mislukte kutfoto artistiek gaan noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef PankPinther het volgende:
[..]
abstract is niet echt aan jouw besteed he.. ?![]()
Doen! Misschien krijg je dan ook wel goede kritieken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan moet dat in de TT staan. Ik kan elke mislukte kutfoto artistiek gaan noemen.
Geen onderwerp dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:19 schreef k_man het volgende:
Heheheh, ok.![]()
Volgens mij snap je het idee van een (althans deze) showcase niet helemaal. Het doel was nooit om een goede indruk te geven van Düsseldorf. Daarvoor kijk je maar in een reisgids ofzo.Het gaat hier puur om de foto's. Het weekendje Düsseldorf was slechts de aanleiding.
ik zou wel eens met jou naar een museum willen... lijkt me geniaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan moet dat in de TT staan. Ik kan elke mislukte kutfoto artistiek gaan noemen.
Kom maar naar Groningen. Doen we een klasje illustratie samen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:23 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ik zou wel eens met jou naar een museum willen... lijkt me geniaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |