Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of Huub en Eric Sil nog alleen laten met haar ouders
Oke, dat heb ik gemist !quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.
Ik begin te denken dat ze dit afgesproken hebben ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of Huub en Eric Sil nog alleen laat met haar ouders
Volgens mij welquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien domme vraag maar hoezo zijn Syl dr ouders er? morgen mag ze toch 3 mensen uitnodigen of heeft ze deze van CP's uitgenodigd?
Ja, ouders had ze al lang geleden uitgenodigd voor CP's. Door het overlijden van haar vader was het bezoek uitgesteld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien domme vraag maar hoezo zijn Syl dr ouders er? morgen mag ze toch 3 mensen uitnodigen of heeft ze deze van CP's uitgenodigd?
Als Sylvia's vader niet was overleden hadden ze weken geleden al langsgekomen ... gewoon van Sylvia's ceepeesquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Oké tis duidelijk, Thxquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ouders had ze al lang geleden uitgenodigd voor CP's. Door het overlijden van haar vader was het bezoek uitgesteld.
Hij blijft zeiken om dat ding .. zou hij daar ook minder van gaan eten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |