OMGquote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef jovink het volgende:
[..]
heeeeeeee
daar heeft bubba sparx een liedje overgemaakt
UGLY
Ik kocht ze zonder dat ik wist dat ze het hadden, beetje useless maar best grappigquote:
Hey, daar stond een artikel over in Addicted van Sneakers..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Deze k-swiss vind ik stiekem wel vet.
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kocht ze zonder dat ik wist dat ze het hadden, beetje useless maar best grappig
Alleen hangt me broek er vrijwel helemaal overheen dus je ziet er geen ruk van
Maar lopen doen ze lekker
Ja ik heb nog stussy's en nee je krijgt ze nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef Teije het volgende:
Heeft iemand toevallig nog Stussys/Avengers of Pattys die hij kwijt wilt? (45~46) Ik wil ze zo graag![]()
Wie heeft het over gek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wat is er gek aan als iemand elke maand 2 paar sneakers koopt (gemiddeld genomen + vaak heeft warhead leuke sneakers voor weinig zoals deze maand dus)?
Er zijn mensen die kopen per maand 10 paar sneakers, en gewoon alles met een swoosh wat er die maand uitkomt. Die moet je raar aankijken.
Die verzenden zeker niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Als je normaal 45 draagt: Paarse Avengers 10.5 voor 100 euro bij Lockwood, Antwerpen. Evt dunner zooltje inleggen en/of straps doorknippen en dan lukt het misschien wel.
Die verzenden wel, moet je ff mailtje sturen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef Teije het volgende:
[..]
Die verzenden zeker niet?
Iemand die toevallig nog naar Antwerpen gaat?![]()
Done, hopelijk zijn ze er nogquote:Op woensdag 11 april 2007 18:20 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Die verzenden wel, moet je ff mailtje sturen.
Don't steal my Avengers!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef MFPascal het volgende:
Hmm, verdomme. Net mijn maat. Maarja, ik zoek dan eigenlijk toch blauwe Avengers...
Warhead ik heb via SBlaces paarse veters besteld voor me paarse duiven maar hoeveel is verzendkosten eigelijk? Zie het namelijk nergens staan!! btw hoelang duurd het voordat je ze hebt?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef thaWarhead het volgende:
Die zijn niet breed, die zijn rond. SBlaces.com of Ebay.
Guilhemquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef Provincie het volgende:
[..]
Warhead ik heb via SBlaces paarse veters besteld voor me paarse duiven maar hoeveel is verzendkosten eigelijk? Zie het namelijk nergens staan!! btw hoelang duurd het voordat je ze hebt?
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doe eens plaatjes van jullie avengers!
jaah dat bedoel ik tnxquote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef thaWarhead het volgende:
Die zijn niet breed, die zijn rond. SBlaces.com of Ebay.
ga je naar antwerpen, Teije?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef Teije het volgende:
[..]
morgen ff bellen en dan langs (2 uur met de trein
) meteen ff de stad bekijken i guess.
Gisteren verkocht, wij hebben alleen maat 7,5 nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het overhemd en een nette zwarte broek erbij stijl ik m hard in de paarse Avengers, meer dan ik in de blauwe zou doen. Ik rock ze dan ook gewoon met zwarte veters en dan kunnen ze ook makkelijk bij een zwart t-shirt.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:43 schreef MFPascal het volgende:
Die blauwe zijn dope, die paarse een stuk minder imo. Heb ook geen paarse kleding om te matchen, en hoef het ook niet.
In winkels en webshops ga je ze niet vinden hoor, probeer Ebay/ISSforums/NSB of eventueel marktplaats.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:30 schreef Teije het volgende:
Mijn zoektocht naar Avengers/Stussys/Pattys gaat door
wat heeft die een rare voorkant..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef Nuna het volgende:
Ik heb vanmiddag deze gehaaldAlleen zijn de randen dan ook nog blauw, de rest is hetzelfde.
[afbeelding]
k'vind da persoonlijk een hoog scapino gehalte hebbe.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Intermec het volgende:
Proud owner of:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
't zijn classicsquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
k'vind da persoonlijk een hoog scapino gehalte hebbe.
Ja ok, heb je wel gelijk in dat het goed kan met een zwart shirt, immers kan zwart bij elke kleur goed. Maarja, ik blijf de blauwe kleur opzich ook gewoon mooier vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Met het overhemd en een nette zwarte broek erbij stijl ik m hard in de paarse Avengers, meer dan ik in de blauwe zou doen. Ik rock ze dan ook gewoon met zwarte veters en dan kunnen ze ook makkelijk bij een zwart t-shirt.
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
k'vind da persoonlijk een hoog scapino gehalte hebbe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |