Zit je nu alwéér alleen achter de computer?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:51 schreef cerror het volgende:
Puh.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zit je nu alwéér alleen achter de computer?
Hell yeah.quote:
Kwart over zeven achter het fietsenhok?quote:
Kloon, saaie rel, hoer.quote:
Deal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geyl.
Ik neem bier mee. Ik reken op jou voor de Cecks.
plaats mijn submit eens op de weblog crewlidquote:
Kan nog njet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
plaats mijn submit eens op de weblog crewlid![]()
Onzichtbaar schild onmogelijkquote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:21 schreef cerror het volgende:
Nu ga ik boodschappen doen.
Ik draag niet zo vaak zomerse jurkjes...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:02 schreef Stofje het volgende:
Seks, bier, zomerse jurkjes en schoenen die ervoor zorgen dat je niet met je blote voeten in naaktslakken trapt. Meer heeft een man toch niet nodig.
Ik heb eigenlijk al 6 glazen bier, 2 shots baileys met troep en een lentebok op.quote:Op maandag 9 april 2007 00:26 schreef timbob het volgende:
Het nuttigen van bier sluit niet het aankondigen van biertijd uit, heer C
Heinz.quote:
Ergens in Drenthe. Kutgat.quote:Op maandag 9 april 2007 00:41 schreef timbob het volgende:
Ah!
m'n favo heinz stripje.
Die heb ik ooit eens op school opgehangen. kijken of mensen erom konden lachen
Waar ligt ansen in himmelsnahm?
Dj nol komt ook.quote:Op maandag 9 april 2007 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ergens in Drenthe. Kutgat.
Maar allemaal vaag dronken alto-volk die helemaal gaan flippen op bleep beats.
Contactgestoorde 8-bit artiesten die heel ingespannen naar een laptop staren, alwaar Traktor netjes al hun gebliep inmixt, zijn net mijn ding!quote:
Dell.quote:Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef timbob het volgende:
M'n ouders willen een nieuwe computer, vind ik.
Of een dell (want goedkoop)
Of een mac mini (want tof)
iemand tips?
Whehehe, pwnd wie üne n00b!!quote:
Achossiequote:Op maandag 9 april 2007 12:43 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Brak. En ik moet naar famillie toe.
Nee jij bent lekker puh-leasequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:39 schreef rompompom het volgende:
Mensen die een groet als TVP plaatsen..
Mac mini. Dell is regelrechte crap net als packard bellquote:Op zondag 8 april 2007 23:26 schreef timbob het volgende:
M'n ouders willen een nieuwe computer, vind ik.
Of een dell (want goedkoop)
Of een mac mini (want tof)
iemand tips?
Hoi boemquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Gegroet! boembizzzz
Lees Pratchett! Moet! Meer! Tof! In Engels! Grappig en humor!quote:Op maandag 9 april 2007 16:33 schreef JDude het volgende:
Een kerstlijk!
Was er een downtime?quote:Op maandag 9 april 2007 18:06 schreef mcDavid het volgende:
Zo, dat was nog eens een hendig sjieke downtime!
Outsiders zijn wequote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Q. het volgende:
Ik zou het niet weten, ik was niet uitgenodigd.
Blij dat ik een pinguin benquote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef Mokster het volgende:
Dood aan alle mannen!
Maar wat is er loos. Waarom deze doodsverwensing? Ben je ongewenst zwanger?quote:
Was er een meet dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Pheno het volgende:
Maar de meet was gezellig?
Volgens mij was er geen meet.quote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Q. het volgende:
Ik zou het niet weten, ik was niet uitgenodigd.
Ik denk dat het komt doordat ze graag sex wil maar ongewenste sex is strafbaar. Doch sex met dieren niet. Vandaar.quote:Op maandag 9 april 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat is er loos. Waarom deze doodsverwensing? Ben je ongewenst zwanger?
Dat dus.quote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of ze hebben bij mij het zelfde geflikt.
Een politieke erotische droom.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:56 schreef timbob het volgende:
Ik droomde gisteravond dat ik bij Cerror in de auto zat.
hij had een stoere sportauto.
maar de rechterdeur wilde niet goed dicht.
eerst poepen. plaatjes zien er tof uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:07 schreef cerror het volgende:
Trouwens TB: DOWNLOAD! DRAAI! DESNOODS VIDEO!
177kB nota bene. Een serieuze what the fuck.
Hij is hier echt 163,8 mb hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:07 schreef cerror het volgende:
Trouwens TB: DOWNLOAD! DRAAI! DESNOODS VIDEO!
177kB nota bene. Een serieuze what the fuck.
ja de film, niet de demo zelf..quote:
Vast wel. maar zonder reden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:29 schreef cerror het volgende:
Ik heb 'm gelijk op de weblog gepleurt.
Hopen dat knut niet gaat zeuren.
2nd reality werkt alleen met een dos machine of dosbox.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Vast wel. maar zonder reden.
zijn vast meer mensen die zuks tof vinden.
De video download trouwens traag
Demo's werken bij mij bijna nooit.
ik heb al een tijdje 2nd reality staat die het ook niet doet.
poep.
Ja dohquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:23 schreef timbob het volgende:
[..]
ja de film, niet de demo zelf..
ohohohoh ik moet hier ook alles uitleggen.
http://www.trackmania.org/fr-041_debris.zip
hiersch!
ah, vandaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
2nd reality werkt alleen met een dos machine of dosbox.
Nietzman geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ah, vandaar.
Wie heeft trouwens die weblog ontworpen?
Ziet er niet uit
Dat is het correcte woord: Wennen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Nietzman, ik vind hem opzich wel wat hebben. Het is alleen even wennen.
Ik vind de weblog wel keioverzichtelijk al zijn de entries kut qua spaties, ruimte etc.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:50 schreef Nosh het volgende:
Ik vind de weblog mooier dan de frontpage, games en sportgedeelte bij elkaar.
Maar ik ben dan ook een softie voor web 2.0 meuk als 'tagwolkjes' en gekkigheid.
Niet zeuren, achter de ramen jij!quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:11 schreef Janetje het volgende:
Vroeg op... werk.. au....;(
Ja maar mamma..quote:
Werkze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar mamma..;(
Nou goed.. ik moet de trein gaan halenAdieu..
ik kan natuurlijk een heel makkelijk woordgrapje maken op die opmerking, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:10 schreef mcDavid het volgende:Ik ga een wiskunde tentamen maken en ik ga het kéíhard verneuken!
1 2 3 4 5 6 7 0,5 8 9 10.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef mcDavid het volgende:
Zo, met een beetje geluk zit er een 0,5 in!
Succes, ik wíst wel dat er iets niet helemaal in de kaak was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:22 schreef Misstique het volgende:
Op naar de kaakchirurg. Als ik het niet overleef: het was leuk jullie gekend te hebben.
Opwindend.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef Misstique het volgende:
En weer terug. Compleet verdoofd en onder de pijnstillers. LSD is er niks bij.
Een gevoelloze mond biedt wel perspectieven natuurlijk.quote:
Het viel me haske mee. Uiteindelijk is er maar 1 verwijderd ipv 2, omdat de linker te gevaarlijk is om te verwijderen, die ligt over mn (lip)zenuw heen. Als ze die zouden moeten verwijderen dan kan dat betekenen dat ik permanent het gevoel in mn onderlip kwijt zou zijn. Het was nu absoluut niet noodzakelijk, dus hij heeft em lekker laten zitten.quote:
Met of zonder bier?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Q. het volgende:
Ik hang bank.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef Q. het volgende:
Zonder eens een keer.
Kusje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:10 schreef Misstique het volgende:
Auw.
En hij is klaar.quote:
Was ik maar zo stoer dat ik eigengemaakte muziek op een myspace kon zettenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
En hij is klaar.
Staat morgen op myspace.com/rugkut
och, jij hebt een geil zusje.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Was ik maar zo stoer dat ik eigengemaakte muziek op een myspace kon zetten
Met dikke kaak?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:19 schreef Dagonet het volgende:
Tiek slaapt
Bijna gefeliciteertquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef Stofje het volgende:
Ja, godver, feliciteer me dan, stelletje hoeren!
Gefeliciteeeeerd.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:57 schreef Stofje het volgende:
Nou, als ik daadwerkelijk jarig ben, dan verwacht ik jullie felicitaties, hmm?
Bijna, dus ik ga proberen om over 5 dagen er aan te denken om je te feliciteren.quote:
Onder plaatselijke verdoving, maar dat is ook voldoende.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
He tiek, gebeurt dat onder narcose?.
Kusje erop. (aan de buitenkant dan) (op je wang) (van een afstandje omdat het anders pijn doet).
Ja, nou ja, ik wens de chirurg die met een naald in de buurt van m'n tanden wil komen veel succes, of er nou verdoving of vloeibaar goud in zitquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onder plaatselijke verdoving, maar dat is ook voldoende.
Je voelt haast niks van die verdoving, alleen een klein prikje. De ingreep zelf is ook redelijk pijnloos. Pas een paar uur daarna, als de verdoving uitgewerkt is, dan begint de pijn..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik wens de chirurg die met een naald in de buurt van m'n tanden wil komen veel succes, of er nou verdoving of vloeibaar goud in zit.
Ik krijg gewoon geen verstandskiezen, heb ik besloten.
De naald is wel groot though....quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je voelt haast niks van die verdoving, alleen een klein prikje. De ingreep zelf is ook redelijk pijnloos. Pas een paar uur daarna, als de verdoving uitgewerkt is, dan begint de pijn..
Claudia Chipserquote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef cerror het volgende:
Noem eens een keilekker fotomodel?
Die gaat er niet helemaal in heur.quote:
Daar heb ik ook vaak last van.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gaat er niet helemaal in heur.
Zoek eens naar meisjes uit de luiers?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van. [afbeelding].
Why are pirates called pirates? Because they arrrrrrrrrrrr!!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een piratenspel aan het spelen. Ik denk dat ik mijn captain Pèpè noem.
Modellen die NIET uit Duckstad komen wellicht?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Claudia Chipser
Kate mossterd:D
Adriana Limanade:')
Euhm...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef Dagonet het volgende:
Tja, twee schermen openstaan en dan de verkeerde kiezen. Wie overkomt het niet?
Pak een stukje en snij het door midden. Roze is salmonella, wit is goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:08 schreef Stofje het volgende:
Even compleet zwischen hächer, ik ben kip tandoori aan het maken. Is het normaal dat het vlees dan eerder klaar is, dan als je het met boter bakt? Ik heb het idee dat het nu al prima in orde is, terwijl het normala toch wel zeker 5minuten langer duurt:').
Je weetz, homeboy.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef JDude het volgende:
Uit zo'n pakkie van Knorr? Prima shizzle, dat.
Stel je niet aan, je vind die kleur roze ééééénig!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het er niet uitzien, maar het is godverdomme wel lékker:9~.
En hoe lang duurde het?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het er niet uitzien, maar het is godverdomme wel lékker.
Het kost erg weinig werk, eerst moet je een sausje maken, dan het vlees daarin gooien, 10 minuten wachten, water koken, rijst koken, vlees bakken, zooi bij het vlees gooien en klaarquote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
En hoe lang duurde het?
Ik ben lui vandaag.
Klinkt als een goed alternatief voor eten bij de buren (snackbar).quote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef Stofje het volgende:
Het kost erg weinig werk, eerst moet je een sausje maken, dan het vlees daarin gooien, 10 minuten wachten, water koken, rijst koken, vlees bakken, zooi bij het vlees gooien en klaar.
Toch nog iemand die de F in BeF in ere houdt.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef Mokster het volgende:
Ja. Ik ben éven naar de buren.
Dude, Knorr wereldmaaltijden zijn ide-fucking-aal.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:08 schreef Stofje het volgende:
Even compleet zwischen hächer, ik ben kip tandoori aan het maken. Is het normaal dat het vlees dan eerder klaar is, dan als je het met boter bakt? Ik heb het idee dat het nu al prima in orde is, terwijl het normala toch wel zeker 5minuten langer duurt.
Deze was van AH, omdat die 1 euro goedkoper was.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dude, Knorr wereldmaaltijden zijn ide-fucking-aal.
kip met boter bakken?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:08 schreef Stofje het volgende:
Even compleet zwischen hächer, ik ben kip tandoori aan het maken. Is het normaal dat het vlees dan eerder klaar is, dan als je het met boter bakt? Ik heb het idee dat het nu al prima in orde is, terwijl het normala toch wel zeker 5minuten langer duurt.
doe aan sexquote:Op woensdag 11 april 2007 20:20 schreef Mokster het volgende:
Ik ben vandaag naar het strand geweest.
En nu kan ik het niet meer warm krijgen.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
doe aan sex
*kijkt naast zich.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Voor jou toch niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ze is het enige wat naast me zitquote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef Mokster het volgende:
Ik neuk niet álles dat naast me zit.
* Kan bevestigen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef Mokster het volgende:
Nee maar wel wat op je zit.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef Mokster het volgende:
of waar ze op zitquote:
quote:
quote:
Ohja, andersom inderdaadquote:
Ik ben voorspelbaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef rompompom het volgende:
Tjeempie, die zag ik echt niet aankomen...
Wie niet. Zo waag ik me nu aan de voorspelling dat Q's eerstolgende post het woord 'bier' óf het woord 'leugens' zal bevatten.quote:
Leugens!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie niet. Zo waag ik me nu aan de voorspelling dat Q's eerstolgende post het woord 'bier' óf het woord 'leugens' zal bevatten.
Ik denk niet dat ik hem nóg meer kan aanbidden dan ik reeds doe.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Des te meer reden om Depp te aanbidden.
Ontkennen is impliciet toegevenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef Mokster het volgende:
Ik ontken alles.
Verstandig.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef Mokster het volgende:
Ik ontken alles.
Het hele leven is dat toch al?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Janetje het volgende:
Stagelopen is trouwens kut.
Nu moet je al drie vier posts wachten op de grap van "Was het maar kut, dan..."quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Janetje het volgende:
Stagelopen is trouwens kut.
Shit, m'n vooorspelling, wat doe je?!quote:
Dat is waar..quote:
Erg he?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu moet je al drie vier posts wachten op de grap van "Was het maar kut, dan...".
Welcome to the rest of your life.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is waar..
Maar nu ben ik ook nog eens moe en heb ik 3 uur vrije tijd per dag.
Je vergeet dat je tevens geen reet betaald krijgt als stagiair, maar toch bergen werk verzet.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is waar..
Maar nu ben ik ook nog eens moe en heb ik 3 uur vrije tijd per dag.
Ja!quote:[..]
Erg he?
quote:
Er staat al in m'n stagecontract.. "Hoeveel de student betaald krijgt hangt af van de prestaties van de student" en "De vergoeding zal zitten tussen de 0 en de 200 euro per maand, bruto"quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je vergeet dat je tevens geen reet betaald krijgt als stagiair, maar toch bergen werk verzet.
[..]
Ja!!
Altijd aardig van ze, stagaires wat uit betalen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er staat al in m'n stagecontract.. "Hoeveel de student betaald krijgt hangt af van de prestaties van de student" en "De vergoeding zal zitten tussen de 0 en de 200 euro per maand, bruto"
Ah, lekker vrijblijvend. Reken dan maar op een lage waardering.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er staat al in m'n stagecontract.. "Hoeveel de student betaald krijgt hangt af van de prestaties van de student" en "De vergoeding zal zitten tussen de 0 en de 200 euro per maand, bruto"
Joah.. in het tofste geval, als ze niet zin hebben om me te naaien en te zeggen dat ik m'n best niet deed, krijg ik 3 euro per uur.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd aardig van ze, stagaires wat uit betalen.
Daar kom ik mijn nest niet voor uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joah.. in het tofste geval, als ze niet zin hebben om me te naaien en te zeggen dat ik m'n best niet deed, krijg ik 3 euro per uur.
Ik kreeg 350 gulden.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
Daar kom ik mijn nest niet voor uit.
Rare zooi tegenwoordig, mijn stage toendertijd was gewoon een 100% normaal maandloon
Ik zal wel moeten..quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rare zooi tegenwoordig, mijn stage toendertijd was gewoon een 100% normaal maandloon
Dat weet ik, maar dan is het nog wel raar dat ze dat tegenwoordig doen. Ok, ik en al een tijd echt aan het werk, dus dat stenen tijdperk van Mokster ken ik ook welquote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten..
Een dag stage missen is een dag langer op school zitten.
Meer dagen stage missen is m'n stage niet halen en geen diploma krijgen.
Ik kreeg bij mijn stage ook maar iets van 250 euro per maand hoor. En dat vond ik al veel. Een half jaar lang.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bestonden er in jouw tijd al guldens?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kreeg 350 gulden.
Maar goed.
Ik kom dan ook uit het Stenen Tijdperk.
Ik negenhonderdennogwatlosseguldens. Dat lijkt veel, maar ik ga maar niet uitrekenen wat het uurloon was.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kreeg 350 gulden.
Maar goed.
Ik kom dan ook uit het Stenen Tijdperk.
eurosquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn stage ook maar iets van 250 euro per maand hoor. En dat vond ik al veel. Een half jaar lang.
Ach tijdens m'n vorige stage in Ierland kreeg ik helemaal niks.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn stage ook maar iets van 250 euro per maand hoor. En dat vond ik al veel. Een half jaar lang.
Ooit komt het goedquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach tijdens m'n vorige stage in Ierland kreeg ik helemaal niks.
Oh vast wel.. en dan heb ik hopelijk ook leuk werk.quote:
"Levenservaring".quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach tijdens m'n vorige stage in Ierland kreeg ik helemaal niks.
Van hout.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef JDude het volgende:
Florijnen!
Oh dat heb ik volop gekregen.quote:
Ik mag binnenkort de onderhandelingen in gaan, eens kijken of mijn loon nog iets omhoog kan. Mijn huidig bedrijf wilt me niet kwijt, ik mag zelfs aangeven wat ik wil gaan verdienen (tot op zekere hoogte natuurlijk). Ik heb 'nee, ik ga weg' gezegdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef Mokster het volgende:
Ik werk nog steeds bij mijn vroegere stageplek en nu betalen ze stukken beter.
De mijne ook, maar het scheelt als ze ook nog betalen ookquote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Q. het volgende:
Mijn stage en afstudeerperiodes waren heel leerzaam en dat is onbetaalbaar.
Ik ben het echt zat (en daar moet je echt je best voor doen). Ik heb zelfs al een oude lullendag op mijn huidige werk, maar na zoveel jaar is het nu gewoonquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
Ik verdien te weinig (oh nee, ik krijg te weinig) maar ik blijf zitten waar ik zit want ik ben te lui om iets anders te zoeken.
Mij. Ik ben immer oplettend.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef Dagonet het volgende:
Tja, twee schermen openstaan en dan de verkeerde kiezen. Wie overkomt het niet?
Tss, ik volg 4 sc's, zit te webcammen en update mijn website, beat that.quote:
Of ben ik vrouw ?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik volg 4 sc's, zit te webcammen en update mijn website, beat that.
fuck, betraptquote:
Ik volg drie topics, kijk voetbal met het geluid en heb tevens muziek aan. Daarnaast volg ik op een andere site de score van andere wedstijden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik volg 4 sc's, zit te webcammen en update mijn website, beat that.
Ben je ook vrouw?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik volg drie topics, kijk voetbal met het geluid en heb tevens muziek aan. Daarnaast volg ik op een andere site de score van andere wedstijden.
Ik zal één aspect uit m'n vorige post belichten, dat moet afdoende zijn:quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik volg drie topics, kijk voetbal met het geluid en heb tevens muziek aan. Daarnaast volg ik op een andere site de score van andere wedstijden.
Doet het veel pijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef Misstique het volgende:
Volgens mij ben ik immuun geworden voor de pijnstillers. Kutzooi.
Het lijkt of het alleen maar erger wordt.quote:
Even op je tanden bijten, meid!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het lijkt of het alleen maar erger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |