Dank voor deze mooie woordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:41 schreef FuTilE het volgende:
Aardige fakes, maar vooral props aan PeterV!
De enige fakes met een goede mix van kwaliteit, intellect en gevoel voor satire... keep 'em coming![]()
Was nogal druk met andere dingen en zo.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:11 schreef r3gi3boy het volgende:
hij heeft al 3 weken niets meer van zich laten zien![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef PeterV het volgende:
[..]
Dank voor deze mooie woorden![]()
[..]
Was nogal druk met andere dingen en zo.....
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr........
[afbeelding]
haha ok dan!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef PeterV het volgende:
[..]
Dank voor deze mooie woorden![]()
[..]
Was nogal druk met andere dingen en zo.....
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr........
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
[..]
doet me denken aan Oliver Hardy
waar is Stan Laurel?
Hierquote:Op maandag 16 april 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
[..]
doet me denken aan Oliver Hardy
waar is Stan Laurel?
Wow!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Kinga het volgende:
PeterV![]()
Je bent de koning van de fake-makers!
Nice!!!quote:
Deze is in meerdere aantallen bij de bewoners terecht gekomen.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Deze is in meerdere aantallen bij de bewoners terecht gekomen.
Geen idee hoe, maar ze vinden hem allemaal leuk![]()
Wow! Dat is grappig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion is a pacifier
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:19 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Heb er nog snel eentje gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:02 schreef PeterV het volgende:
[afbeelding]
.
.Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
X
X
X
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef PeterV het volgende:
Geen Fake dit keer, maar mijn eerste gestoei met Movie Maker (op Vista) en YouTube
FILMPJE!
Het was de enige MP3 die ik op deze nieuwe PC even voorhanden had, en ook daadwerkelijk kon gebruiken in Movie Maker.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ps. Vanwaar de keuze voor deze muziek ?
Geweldig Peter V.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef PeterV het volgende:
"Tikkeltje" geinspireerd door Worth1000.com
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef PeterV het volgende:
"Tikkeltje" geinspireerd door Worth1000.com
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef PeterV het volgende:
Geen Fake dit keer, maar mijn eerste gestoei met Movie Maker (op Vista) en YouTube
FILMPJE!
Zou je ook postzegels van Brain kunnen maken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:18 schreef LindaK het volgende:
Postzegeltjes voor de rat, kan ie eindelijk Huub likken
[afbeelding]
Ik heb geen idee wat je met pararat zegeltjes wilt, maar hierbij:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou je ook postzegels van Brain kunnen maken?
Ik snap die 44 eurocent niet moet dat niet gratis zijn of kinderpostzegelsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:21 schreef LindaK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je met pararat zegeltjes wilt, maar hierbij:
[afbeelding]
spaarzegeltjes voor in je postzegeltjesverzamelklapper? Gratis bij de kassa te weigerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die 44 eurocent niet moet dat niet gratis zijn of kinderpostzegels
Amanda's grote voorbeeldquote:
Toch wel jammer dat je van mijn caps zulke lelijke fakes maaktquote:
ja , ff snel in elkaar geflanst , goeie caps b.t.w.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je van mijn caps zulke lelijke fakes maakt![]()
ik moest gelijk aan amanda denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef RSie het volgende:
[..]
wat heeft 2brothers on the 4th floor te maken met DGK??
Maar wat is er fake aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ik moest gelijk aan amanda denken
weet ik veel !quote:
hahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Van goudennatasia.web-log.nl
[afbeelding]
HAHA Die Eric!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
Mijn complimenten voor de leuke dingen die er de laatste dagen weer zijn gepost![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Jaap is behulpzaam bij een kloppartij waar de honden geen brood van lusten. Terwijl drie feeksen Lieke vastpinnen en haar kleren kapotscheuren, houdt Jaap volgens afspraak Huub in bedwang - waardoor Brian op Huub los kan gaan. Toch klaagt Jaap later alleen maar over zichzelf bij Huub en Lieke. Jaap is een VETTE DRAMAQUEEN.
[afbeelding]
Serieus geniaal!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:45 schreef avonne het volgende:
van Peter6000
[afbeelding]
Rond kwart over 6 komt er een vliegtuigje van FOK overvliegen.
Na een korte streamlock zijn de streams gericht op keuken en fitnesszaal, en niet meer op de lucht.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Lieke vindt Jaap er uitzien als Shrek met zijn groene trui aan en Jaap vindt dat wel leuk.
brian is een echte crimineel zou je denken bij die fotoquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:30 schreef KoenDD het volgende:
Hoewel PeterV de koning van de fakes is (Hulde!) heb ik ook een poging gewaagd een fake te maken:
[afbeelding]
Fucking super Dennis met die wenkbrouwen Hahahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:06 schreef Guuskeee het volgende:
nou dan kets ik er ook maar ff een paar van mij tussen...
[ afbeelding ]
brian en amanda op de premiere
[ afbeelding ]
mama brian de kooi in als zwarte piet
[ afbeelding ]
kont van nadia
[ afbeelding ]
nix en nada in de zjakoezie
[ afbeelding ]
piraat amandellie
[ afbeelding ]
vampier amandellie
[ afbeelding ]
wil de echte Robbert Smith opstaan?
[ afbeelding ]
nix en zn ECHTE vrienden
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
dat kan je toch zien he, als mensen aan de anabolen hebben gezeten...
Die is allang weg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
.
Lieke op een goeie dag...
[ afbeelding ]
Lieke straalt
[ afbeelding ]
quote:
Thanks, ben blij dat je de lol er ook van kan inzienquote:Op maandag 7 april 2008 22:18 schreef Ziet het volgende:
Danique, je bent geweldig!! whaha ik lach me rot hier
Ja echt wel!!!quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
Het is kennelijk een goed idee geweest dit vergeten topic een schopje te geven met mijn vanmiddag handbeschilderde Amanda.
Het was dan ook goed zoeken voor mequote:Op maandag 7 april 2008 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja echt wel!!!
Ik wist nl niet of jullie ook zo'n topic hadden , kon het ook niet zo 1,2,3 vinden en zo goed kende ik het hier nog niet
En zag hem nu gelukkig in de lijst staan
Heb je goed gedaan , dank je wel er voor!quote:
ROFLMAO ROFLMAOquote:Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat waren ze geloof ik wel zo'n beetje
Volgens mij is die 'fake' van AlienVOL een steek naar (ex?) mensen van VOL. In elk geval heeft ie niets met DGK te maken, ik snapte hem al niet tot er wat van werd gezegd.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik vraag me dan weer af wat dit met the fakes te maken heeft.
Mooie fakes verder!
Aha, ik herkende er ook al geen bewoner in.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'fake' van AlienVOL een steek naar (ex?) mensen van VOL. In elk geval heeft ie niets met DGK te maken, ik snapte hem al niet tot er wat van werd gezegd.
Je bent topquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:51 schreef PeterV het volgende:
Schaamteloze (en laatste) kick van dit stormlooptopic![]()
[ afbeelding ]
Voor een ikweetniets, zat je toch aardig goed met je voorspellingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |