Crypto's?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
crypto's en hints heeft ze neemt ze geen nota vanbron voor misverstanden
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Crypto's? [afbeelding] Wat is dat? [afbeelding] Is dat netzoiets als Cornflakes en Cruesli? [afbeelding]
[/-XX-]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Crypto's? [afbeelding] Wat zijn dat? [afbeelding] Is dat netzoiets als Cornflakes en Cruesli? [afbeelding]
[/-XX-]
de limz zijn genoeg geintegreerd hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:55 schreef -XX- het volgende:
Dat smiley dan[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Jo! fatima, ff chilluh met deze smilie tozz...quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de limz zijn genoeg geintegreerd hoor
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'm gonna supersoak you!
Dus vrouwen zijn slim.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
mannen zijn slim en vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk
pbquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
Gedraag jullie eens stelletje knutselkinders![]()
![]()
http://www.urbanex.nl/edelchemie/index.htmlVet paintball terrein
Wel lijp, tijd heeft gewoon stil gestaan. (en nou kunnen die terrors lekker aanslagen plegen
)
Glasbakken met luiers weggehaaldquote:Op zaterdag 7 april 2007 @ 19:39 schreef MaddoxX het volgende:
Jesse is homo
Goed ideequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pben gaan we karten
zag ik
Klaar om te verkopenquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb mijn bike gepoetst vandaag [afbeelding]
Eindelijk krijgt het weer eensz de liefde die het verdient.. als ze bijna weg is..quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb mijn bike gepoetst vandaag [afbeelding]
quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef hicham het volgende:
Damnz, zit ik al sinds m'n ontbijt te F5'en en heeft BazzieK alsnog mijn fipo gejat [afbeelding]
Inderdaad. Ben ook niet meer zo'n jonge God als Bazzie en (nou vooruit) JIJ !!!quote:
Noord of Zuid Limburg. Mogelijk dat ik onderweg aanhaakquote:Op maandag 9 april 2007 00:04 schreef TataK het volgende:
Morgen lekker op de FJR naar Limburg toeren (alles binnendoor, dus zo weinig mogelijk snelweg)![]()
Het wordt Zuid Limburg. Aanhaken is OK, maar let op: ik vertrek rond 08.00 tot 08.30 uurquote:Op maandag 9 april 2007 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Noord of Zuid Limburg. Mogelijk dat ik onderweg aanhaak
Dankjequote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef TataK het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben ook niet meer zo'n jonge God als Bazzie en (nou vooruit) JIJ !!!![]()
Okay, ik zwaai wel als ik je tegemoet rijquote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef TataK het volgende:
[..]
Het wordt Zuid Limburg. Aanhaken is OK, maar let op: ik vertrek rond 08.00 tot 08.30 uur![]()
(moet rond 15.30 weer thuis zijn vanwege visite).
Rond die tijd heb ik net mijn eieren verstoptquote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef TataK het volgende:
Rib-i is zeker geschrokken van het vroege tijdstip (van vertrek)![]()
![]()
Ik zal maar niet vragen waar jij je eieren rond dat tijdstip meestal verstopt..............quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rond die tijd heb ik net mijn eieren verstopt
En daar blijft het voorlopig ook weer ff bij. Truste !quote:
In een soort mandjequote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen waar jij je eieren rond dat tijdstip meestal verstopt..............![]()
![]()
![]()
Veel plezier morgenquote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef TataK het volgende:
[..]
En daar blijft het voorlopig ook weer ff bij. Truste !![]()
(moet immers weer vroeg opstaan)
Er zijn vaker dagen geweest dat kut Fok! pleurislang offline is geweest. Ehehe, daar sta je dan als grootste jongeren site, je verdient er niks aan, je wordt met de grond gelijk gemaakt en je site werkt 5 van de tien keer voor geen meterquote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
Het minst aantal postings in de Fok! MC sinds de oprichting 4 jaargeleden.
![]()
mmv Danny.![]()
Afspraak om gisteren een TLR proef te rijden ging niet door, dus nu blijft ie definitief bij mij.quote:Eindelijk krijgt het weer eensz de liefde die het verdient.. als ze bijna weg is..![]()
Wie o wie ...quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wie passed mij effe een vette KLX650r voor een nette prijs?
Kun je ook even aan Danny doorgeven dat we de schade aan ons motorclub bij hem declareren?quote:Op maandag 9 april 2007 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, je stelt het management op de hoogte, dank je!
Neh, Den Bosch is zwaar niet spang. Met die brakke tanga'squote:Op maandag 9 april 2007 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
hiervoor is fok anderhalve maand nit down geweest, er is progressie!
En alsof jullie elkaar niet vonden op MF
Sjeh.. wat moeten we nu met die info. Iets alsquote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
cars&chicks boeien jullie motorfappers nietfags
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh.. wat moeten we nu met die info. Iets als [afbeelding]?
[..]
[afbeelding]
bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 april 2007 11:07 schreef worldpimber het volgende:
Sjeh.. wat moeten we nu met die info. Iets als [afbeelding]?
huhquote:Op maandag 9 april 2007 11:09 schreef -XX- het volgende:
Meer pics opm, met uwe billekes op het zadel.![]()
Ik heb al gewerktquote:Op maandag 9 april 2007 11:27 schreef Rib-i het volgende:
Ja, er wordt geredenVanmiddag iets te doen of ga je geld verdienen
Oh ja, toen ze wequote:Op maandag 9 april 2007 10:10 schreef worldpimber het volgende:
Er zijn vaker dagen geweest dat kut Fok! pleurislang offline is geweest. Ehehe, daar sta je dan als grootste jongeren site, je verdient er niks aan, je wordt met de grond gelijk gemaakt en je site werkt 5 van de tien keer voor geen meter![]()
quote:Afspraak om gisteren een TLR proef te rijden ging niet door, dus nu blijft ie definitief bij mij.![]()
Aha.. foto's van iemand die weer naar RF toe moet.quote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
fighter maakt iig progressie
[afbeelding]
[afbeelding]
Spyker met een handrem voor de passagierquote:
Jurkje van D&Gquote:
Gratis shampoo proefflaconnetje gekregenquote:
Mogelijk dat ik richting NH rijquote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef worldpimber het volgende:
OPM is altijd een auto-boom-boom-bitch geweest.
[..]
Ik heb al gewerkten zou eigenlijk gaan sporten. Zijn er nog plannen dan?
De TL rijders stalken me met mails over aanbiedingen en koopjes, dit was er weer zo eentje die ik niet kon laten staan.quote:
Neh, maar ik wilde het nog 1 keer proberen... maar zoals ik al zei. De TL heeft me niet definitief overtuigd. Echte wijfemoter.quote:Dus je gaat met oogkleppen op rijden en internetten.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef Rib-i het volgende:
Mogelijk dat ik richting NH rij
Eerst even ontbijten
quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De TL rijders stalken me met mails over aanbiedingen en koopjes, dit was er weer zo eentje die ik niet kon laten staan.Ik belde meteen bij het ontvangen van de mail (en het posten in FokMC dat er geen ander komt
) alleen de verkoper twijfelde nog te erg.
[..]
Neh, maar ik wilde het nog 1 keer proberen... maar zoals ik al zei. De TL heeft me niet definitief overtuigd. Echte wijfemoter.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
huhhopelijk eind deze week
uiteraard met riespek voor se protocol
![]()
Welk deel?quote:
WTF doe normaal man vandaag kan ik nietquote:Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogelijk dat ik richting NH rij
Eerst even ontbijten
Voor jou 25 euroquote:Op maandag 9 april 2007 11:41 schreef ikookhier het volgende:motor kijken en daarna veel heel veel eten
![]()
Tweeakersquote:SkyStreaker schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:02:
Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs en heb binnenkort kans op een baantje in Dronten.
Het rotte hiervan is, is dat ik met het openbaar vervoer moet (35km. ga ik niet fietsen) en die gaat helemaal om! Direct van Epe naar Dronten is makkelijker en kost minder tijd.
Goed, waar het om gaat is dat ik dus geen jota verstand heb van die dingen en vraag om jullie hulp hierbij. Natuurlijk heb ik rond gekeken op marktplaats of zelfs ebay. Zullen ongetwijfeld andere of zelfs betere plekken zijn.
Evengoed, ik weet dus gewoon niet waar ik op moet letten en waar ik naar moet vragen...
Wel heb ik een paar vragen die ik wel uit mijzelf kan bedenken.
- Ik heb een enigzins groot rond hoofd, past elke helm?
- Nu ben ik 27, dan hoef ik alleen maar dat certificaat te halen toch?
- Hoe werkt dat met die plaatjes, framenummers en verzekeringsgedonder
De eisen die ik dan heb zijn:
- Motorisch in orde (ik beheers dat afstelgedoe niet)
- Moet minstens een maand of 3, 4 elke dag 70 - 75KM aan kunnen
- Ik ben de kleinste niet, 145 kilo en 1m97 lang, gaat dat lukken?
- Mijn budget is max. 200
Samenvatting: ik stel onmogelijke eisen, en ik heb geen reet te doen, dus verzin een onderwerp.quote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef worldpimber het volgende:
Tweeakers![]()
Samenvatting: Ik ben een dikke kutstudent zonder geld en ik wil een brommer die degelijk is veel km's rijden ben 27 jaar en heb geen geld.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
Madurodamen Scheveningen .. op de fiets.
![]()
Commentaar van Nick:quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tweeakers![]()
Samenvatting: Ik ben een dikke kutstudent zonder geld en ik wil een brommer die degelijk is veel km's rijden ben 27 jaar en heb geen geld.
Ik help je wel mee met etenquote:Op maandag 9 april 2007 11:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
WTF doe normaal man vandaag kan ik niet![]()
@ OPM netjes![]()
motor kijken en daarna veel heel veel eten
![]()
vriendenprijsjequote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Rib-i het volgende:
Netjes gelast trouwens
Hoe duur is dat mannetje
[afbeelding]
met stomquote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef worldpimber het volgende:
OPM is altijd een auto-boom-boom-bitch geweest.
juistemquote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
Aha.. foto's van iemand die weer naar RF toe moet.![]()
reflectie jaquote:Ziet er goed uit.![]()
![]()
Is dat een permanent systeem? [/WP]![]()
![]()
Maarrre.. even serieus, wat zit daar aan demping in? (omdat die bochten echt overal de demper in gaan)
Is het een reflectiedemper?![]()
quote:
quote:Jurkje van D&G
nah aandacht ging naar de dames en de 'dames'quote:Gratis shampoo proefflaconnetje gekregen
gammaquote:Op maandag 9 april 2007 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Blijf het wel een raar pro·to·col (het ~)
1 (~len) geheel van voorschriften en regels in het internationaal diplomatiek verkeer => ceremonieel
2 (~len) akte, officieel verslag
3 (~len) boek waarin akten en oorkonden worden geschreven
4 (~len) archief van een notaris
5 geheel van regels en afspraken voor het uitwisselen van gegevens tussen verschillende programma's, computers of netwerken
thxquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:57 schreef Rib-i het volgende:
motorcentrum Amsterdam, daar ga ik vanmiddag even kijken
Eleanor moet er uitdagend doch onbereikbaar bij hebben gestaanquote:Op maandag 9 april 2007 11:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
toch een geen-fag gevonden hiero
alhoewel, ervan uitgaande dat je verder kijkt dan het jurkje
Ok rij maar rustig aan dan kan ik er ook zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik vertrek rond 13:00. Ik bel als ik in Amsterdam ben
quote:Op maandag 9 april 2007 12:05 schreef Rib-i het volgende:
Eleanor moet er uitdagend doch onbereikbaar bij hebben gestaan
ook al motorfappertquote:Op maandag 9 april 2007 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, je stelt het management op de hoogte, dank je!
quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor jou 25 euro
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164677![]()
quote:
Die punt aan de voorkant, als je dan tog iemand tegenkomt die je niet aanstaatquote:Op maandag 9 april 2007 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die "raketjes" aan de zijkant doen het em![]()
Woootquote:Op maandag 9 april 2007 13:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die punt aan de voorkant, als je dan tog iemand tegenkomt die je niet aanstaat![]()
Skeuren
quote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldpimber
Ben nog niet vertrokkenRitje zit er niet meer in vandaag
Ik was ook onderweg, na drie keer mijn helm vol geniest te hebben ben ik maar omgedraaidquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 14:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik was ook onderweg, na drie keer mijn helm vol geniest te hebben ben ik maar omgedraaid
Hooikoortstabletjes zijn op
Straks maar eens kijken als ik klaar ben met niezenquote:Op maandag 9 april 2007 14:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga nieuwe halen dan.![]()
Of is de apotheek of drogist ook al dicht op 2de paasdag!![]()
Jaja, vet hequote:
Pas je het nog aanquote:Op maandag 9 april 2007 15:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaja, vet he![]()
Was alleen het gashandje vergeten te laten bewegen!![]()
![]()
Niezen gaat wel weer, alleen jeuk aan de ogenquote:Hoe staat het met de niesbuien![]()
?
Sjeh kweenie, zal wel rare blikken geven als je met zo'n modelpop rondloopt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou je hiermee aangehouden worden
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldpimber
Ben nog niet vertrokkenRitje zit er niet meer in vandaag
quote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef worldpimber het volgende:
Sjeh kweenie, zal wel rare blikken geven als je met zo'n modelpop rondloopt.
Hoe de fuck kom je hier nou weer aanquote:
Welke kant van de Lek rij je de lekdijkquote:Op maandag 9 april 2007 18:17 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, 170 km. achter de rug, lang leve de Lekdijk...
Mag ik iedereen trouwens even Louigi's IJssalon aanraden, Lekstraat 2 te Nieuwegein ! ! !
Het hazelnoten schepijs daar is te wild voor woorden
Ben voor m'n gevoel half Nederland doorgeweest, was maar 170 km. achteraf...maar we gaan zo weer
thxquote:Op maandag 9 april 2007 18:57 schreef Makster het volgende:
@ OPM
Zieter netjes uit dat gelaste onderkuipje, en creatieve "demper" oplossing, thats the shit
^^wsquote:Hoe de fuck kom je hier nou weer aan![]()
duo rijden sucktquote:Heb trouwens gisteren voor het eerst met mijn vriendin achterop gereden (als weer is wat anders dan dat zij mij rijdt uhuhuh hhuhuuhuhuh), was wel ok. Maar toch fijner om alleen te boeken. Al met al toch weer 450 km gereden deze 2 dagen. Jammer alleen dat hoeren Fok er weer is uit lag, lastig om af te spreken op deze manier![]()
En veel wind zuigt hem ook aardigquote:Op maandag 9 april 2007 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
[..]
^^ws
[..]
duo rijden suckt![]()
Brandweer Dordtquote:Op maandag 9 april 2007 19:21 schreef worldpimber het volgende:
Van de website vanMcFikkie
natuurlijk
![]()
Moppen grappenquote:Op maandag 9 april 2007 19:21 schreef worldpimber het volgende:
Van de website vanMcFikkie
natuurlijk
![]()
Die ha'k nog niet gezienquote:Op maandag 9 april 2007 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij houdt toch van nakedzie diversen --> normandie
Ziet er weer puik uit El Presisjaakie, jammer dat ie zo afgetrapt isquote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef hicham het volgende:
El Presidente was voor gisteren even El Commandante![]()
[afbeelding]
Dacht ik eindelijk klaar te zijn met alles, blijkt m'n motor te gaan zwabberen boven de 180
Wat nou weerHoop dat het aan de bandenspanning ligt
quote:Op maandag 9 april 2007 19:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ziet er weer puik uit El Presisjaakie, jammer dat ie zo afgetrapt is
quote:Op maandag 9 april 2007 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij houdt toch van nakedzie diversen --> normandie
copycatquote:Op maandag 9 april 2007 19:41 schreef worldpimber het volgende:
Check dat onderschrift![]()
http://www.rietvaerder.nl/nor2002/imgp0520.html
quote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Dacht ik eindelijk klaar te zijn met alles, blijkt m'n motor te gaan zwabberen boven de 180
El Presidente waardigquote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
..maar het blijft een ragbakquote:Dacht ik eindelijk klaar te zijn met alles, blijkt m'n motor te gaan zwabberen boven de 180
Tja, wordt je hier mee aangehouden.. gevalletje gelijk aan open uitlaat rijden..quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou je hiermee aangehouden worden
Heb je geen fotoW uitgewisseld met de vriend van Barry Veneman?quote:
quote:
Ow datquote:Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Context?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trackback
quote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, wordt je hier mee aangehouden.. gevalletje gelijk aan open uitlaat rijden..
.. duizenden motorrijders doen het en worden over vele jaren nooit aangehouden..
.. enkelingen gebeurt het gewoon een paar keer binnen enkele weken..![]()
En op dit hoofddeksel zit zeker geen keur?![]()
[..]
Heb je geen fotoW uitgewisseld met de vriend van Barry Veneman?![]()
[..]
Maar je motor moet er wel geschikt voor zijn.
Raptor 650 niet.. Raptor 1.000 wel. Dan merk je het gewoon niet. Dubbel plezier.![]()
WB denkt weemoedig terug aan het R1100S ritje Maasvlakte met FS achterop.![]()
Dudequote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, wordt je hier mee aangehouden.. gevalletje gelijk aan open uitlaat rijden..
.. duizenden motorrijders doen het en worden over vele jaren nooit aangehouden..
.. enkelingen gebeurt het gewoon een paar keer binnen enkele weken..![]()
En op dit hoofddeksel zit zeker geen keur?![]()
[..]
Heb je geen fotoW uitgewisseld met de vriend van Barry Veneman?![]()
[..]
Maar je motor moet er wel geschikt voor zijn.
Raptor 650 niet.. Raptor 1.000 wel. Dan merk je het gewoon niet. Dubbel plezier.![]()
WB denkt weemoedig terug aan het R1100S ritje Maasvlakte met FS achterop.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef hicham het volgende:
Damn.. je denkt en doet precies wat ik ook dacht.quote:Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Context?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trackback
Nee joH.. ik merk er echt geen reet van.quote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Makster het volgende:
Dude
1000, 650, 1200, 1400, 250 of 500 duo sucked gewoon, minderwendbaar + meer verantwoordelijkheid![]()
![]()
Misschien omdat die brug door echte motorrijders met minstens 220 wordt genomenquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon 170 met de Beemer over die bruggen, en nog steeds 2 vingers in de neus.![]()
Ik reed er in ieder geval niet anders dan dat ik alleen zou rijden.quote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien omdat die brug door echte motorrijders met minstens 220 wordt genomen![]()
Je avatar!quote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef worldpimber het volgende:
Komt hij weer met z'n doordraaiers.
Krijgt een erg hoog [afbeelding] gehalte nu
Kenkerquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee joH.. ik merk er echt geen reet van.![]()
Gewoon 170 met de Beemer over die bruggen, en nog steeds 2 vingers in de neus.![]()
Wel eens een 1000, 1200, 1400 gereden met een duo?![]()
[afbeelding]
![]()
Dude.![]()
![]()
![]()
Vage gasten die jappenquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Makster komt natuurlijk uit Japan.![]()
[afbeelding]
Bek houwe over mijn rijkwaliteiten ouwe, anders laat ik je straks ff bloed proevenquote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik reed er in ieder geval niet anders dan dat ik alleen zou rijden.
Dat het nog harder kan, daar ben ik wel van overtuigd.![]()
Ook dat diegene -met alle respect- niet Makster is.![]()
kenker helemaal deze post gemist....quote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jou moet ik binnenkort ff manno a manno lastig vallen![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh kweenie, zal wel rare blikken geven als je met zo'n modelpop rondloopt.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef hicham het volgende:
Nee, het slaat ook nergens op om over wie dan ook zijn rijkwaliteiten te praten, maar ja, het geeft wel reacties.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef Makster het volgende:
Bek houwe over mijn rijkwaliteiten ouwe, anders laat ik je straks ff bloed proeven![]()
![]()
Ik praat uit ervaring, mag het.quote:
Misschien moet ik het dan vaker doen want ik merk het weldegelijkquote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, het slaat ook nergens op om over wie dan ook zijn rijkwaliteiten te praten, maar ja, het geeft wel reacties.![]()
En er waren hier al andere lieden met een mening over duorijden voordat ze ook maar 1 motor hadden gereden met een duo. Mijn persoonlijke mening is dat het fun voor twee is, en ik merk er geen reet van dat er iemand achterop zit.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 21:12 schreef -XX- het volgende:
Bazzie toch!, wat was je een scheetje..![]()
[afbeelding]
Vrouwen zuigen, of eigenlijk niet, of naja, na ja, laaat maaarquote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
Gelukkig is er dan weer een vrouw die rust en stabilliteit in de tent brengt.
merk je niks van nee, op zo een fappertquote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
En er waren hier al andere lieden met een mening over duorijden voordat ze ook maar 1 motor hadden gereden met een duo. Mijn persoonlijke mening is dat het fun voor twee is, en ik merk er geen reet van dat er iemand achterop zit.![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
merk je niks van nee, op zo een fappert
[afbeelding]
paar keer met een ss duo gereden, vond er geen reet anextra gewicht en beperkte speelvrijheid
Idd :^quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
merk je niks van nee, op zo een fappert
[afbeelding]
paar keer met een ss duo gereden, vond er geen reet anextra gewicht en beperkte speelvrijheid
Damn iddquote:Op maandag 9 april 2007 21:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad!
Als je mee wilt moet je maar gewoon zelf rijden!![]()
![]()
![]()
Woooh![]()
[afbeelding]![]()
![]()
The moment you step on.. I forget.quote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef -XX- het volgende:
Lijkt mij maar eng om iemand achter op te nemen!![]()
![]()
Bij de dijkweggetjes rond Arie Molenaar vond ik het met CBR600+Raus toch wel prettig bij 160 km/u.quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Leuk spelen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stopies gingen niet echt lekker:
[afbeelding]
zal wel minder erg zijn op een (sport) tour maar ik vind het echt niksquote:Op maandag 9 april 2007 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
Bij de dijkweggetjes rond Arie Molenaar vond ik het met CBR600+Raus toch wel prettig bij 160 km/u.
quote:Later met TL1000R en alleen vond ik 160 teveel.![]()
![]()
quote:
Hoe lang is uquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Ben vandaag wezen proefzitten. De modellen waar ik op pastte waren alleen van Yamaha. Kawa en Suzuki hadden ze helaas niet zoveel dus dat moet nog. Pastte goed op de XJR1300, TDM850 en de Thunderace. Voor de rest zat ik bij de meeste motoren met mijn knieen boven de tank![]()
Zoals het hoortquote:
Nou die motor is niet zozeer klein, ik ben eerder grootquote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zoals het hoortKlein, compact en powerfull
1000 keer beter als van die grote slagschepen
![]()
En Triumph? ....... dus.......quote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
Ben vandaag wezen proefzitten. De modellen waar ik op pastte waren alleen van Yamaha. Kawa en Suzuki hadden ze helaas niet zoveel dus dat moet nog. Pastte goed op de XJR1300, TDM850 en de Thunderace. Voor de rest zat ik bij de meeste motoren met mijn knieen boven de tank![]()
Knietje uit voor de volgende bocht?quote:
Ghehe jah kwilde een kneedown maken met een handje los, alleen kwam ik er telaat achter dat er gewoon gras lag aan die kantquote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Triumph? ....... dus.......![]()
[..]
Knietje uit voor de volgende bocht?![]()
Ik heb nog wat open te maken.![]()
[afbeelding]
Handschoenen en volsynthetische motor+vorkolie.
Eerst maar een bakkie voordat ik er moe van wordt.![]()
Dat is best lang jaquote:
Vind de motor anders ook niet echt grootquote:Op maandag 9 april 2007 21:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou die motor is niet zozeer klein, ik ben eerder groot(2.00 m)
Oliequote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Triumph? ....... dus.......![]()
[..]
Knietje uit voor de volgende bocht?![]()
Ik heb nog wat open te maken.![]()
[afbeelding]
Handschoenen en volsynthetische motor+vorkolie.
Eerst maar een bakkie voordat ik er moe van wordt.![]()
Nee motor is ook niet heel groot, maar nu oogt ie helemaal kleinquote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is best lang ja![]()
[..]
Vind de motor anders ook niet echt grootMaar 2.00m is idd leng
Nou, ik heb afgelopen week weer wat vorkolie gedronken omdat ik dit met een slangetje onhandig aan het aftappen was...... en ik ben gelijk genezen eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 22:04 schreef Makster het volgende:
OlieJij komt later 100% zeker langs bij Jambers of bij Sex voor de Buch met een of andere olie fetisch
![]()
Als het klopt leren blauwe/zwart/witte SS handschoenen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef Snelwagen het volgende:
Wat voorn handschoenen?
Ligt er heel erg aan wie er achterop zit en of hij/zij meegaat in de bochtenquote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, het slaat ook nergens op om over wie dan ook zijn rijkwaliteiten te praten, maar ja, het geeft wel reacties.![]()
Ik heb altijd geboft denk ik.quote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan wie er achterop zit en of hij/zij meegaat in de bochten
Maar duorijden is niet erg als het maar incidenteel is
SODEJU!quote:Op maandag 9 april 2007 21:12 schreef -XX- het volgende:
Bazzie toch!, wat was je een scheetje..![]()
[afbeelding]
Been therequote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik heb afgelopen week weer wat vorkolie gedronken omdat ik dit met een slangetje onhandig aan het aftappen was...... en ik ben gelijk genezen eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik heb afgelopen week weer wat vorkolie gedronken omdat ik dit met een slangetje onhandig aan het aftappen was...... en ik ben gelijk genezen eigenlijk.![]()
[..]
Als het klopt leren blauwe/zwart/witte SS handschoenen.
Vond een aantal cross handschoenen het mooiste....... maar ja.![]()
ALs je passagier slappen nekspieren heeft elke keer de helm tegen je achterhoofdquote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd :^
Maar goed, heb idd ook nog nooit op een 1000+ cc met duo gereden, feit blijft dat het minder tof is (vind ik)
quote:Op maandag 9 april 2007 22:04 schreef Makster het volgende:
[..]
OlieJij komt later 100% zeker langs bij Jambers of bij Sex voor de Buch met een of andere olie fetisch
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef Makster het volgende:
Been there![]()
Remolie in je muil is ook niet kick![]()
![]()
En zeker op een V-twin.quote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef Rib-i het volgende:
ALs je passagier slappen nekspieren heeft elke keer de helm tegen je achterhoofd[afbeelding]
Zitten wel lekker, jammer genoeg gaan ze maar 1 seizoen meequote:Op maandag 9 april 2007 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Crosshandschoentjes zijn ook niet echt het toppunt van veiligheid![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er nog wel meer gezien, maar de bescherming staat op asfalt gelijk aan.......quote:
NOG?quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Rib-i het volgende:
Deze week nog een proefritje op een V-Twin makenMijn laatste proefrit voorlopig
Leuke fietshandschoenen, miss wel wat om mee te mtb'enquote:Op maandag 9 april 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel meer gezien, maar de bescherming staat op asfalt gelijk aan.......
[afbeelding]
![]()
[..]
NOG?
Heb je ook op die TL1000S gereden?![]()
Ik heb uberhaupt geen proefritverslagen gezien!![]()
Begin vorige week en afspraak met een TL1000S rijder gemaakt. Hij verkocht de fiets, proefritje gemaakt, voelde heel goedquote:Op maandag 9 april 2007 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NOG?
Heb je ook op die TL1000S gereden?![]()
Ik heb uberhaupt geen proefritverslagen gezien!![]()
Maar wat heb je op de brug gezien waardoor je de motor niet wilde kopen?quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Begin vorige week en afspraak met een TL1000S rijder gemaakt. Hij verkocht de fiets, proefritje gemaakt, voelde heel goedAlleen pakte de motor niet altijd lekker op. De verkoper zei dat dat een TL probleem was
Iemand fluisterde me in dat het waarschijnlijk de bougies waren.
Ik maakte een prijsafspraak met de verkopende partij mits ik de motor op de brug mocht bekijken. Eerst gevraagd of hij er wel eens een schuiver mee had gemaakt, het antwoord was negatief.
Hij naar huis, ik de motor op de brug gezet, motor bekeken etc....
Na de inspectie tot de conclusie gekomen dat het niet de motor is die ik voor dat geld wilde kopen
Dat was het verhaal
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar wat heb je op de brug gezien waardoor je de motor niet wilde kopen?
Was een '99-er op kentekenquote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het niet was wat je zocht.
Ging het om een model ' 97? Die moet je nl nooit kopen.![]()
Bigend lager krijg te weinig olie, frames scheuren allemaal uit bij de rotatiedemper.
![]()
Uberhaupt kunnen TLS frames scheuren.![]()
Een fotow verslag!quote:Op maandag 9 april 2007 22:44 schreef Rib-i het volgende:
Was een '99-er op kenteken
[afbeelding]
Natte onderkant, twijfelachtig
[afbeelding]
Afgebroken kuipdelen onder het plastic
[afbeelding]
Erg vuil filter....
Kenker, ziet er puik uitquote:
Proefritje maken.quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef hicham het volgende:
Kenker, ziet er puik uit
Bij Safe Amsterdam (Motor Center Amsterdam) staat ook een relatief goedkope TL-S (zeker voor een motorzaak als Safe [afbeelding]), zal wel wat mis zijn met rotatiedemper / frame
quote:Via de Triumph club weet ik inmiddels de historie, dus schade en meer dan
een ton gelopen.
Wat is je uiterste prijs?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 9 april 2007 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een fotow verslag! [afbeelding]
Maar... is dat vuile filter er weer opgezet?![]()
![]()
Is van een vriend van me, hij weet alleen niet dat ik weet dat hij zijn motor verkooptquote:Je bent alweer snel aan het rondkijken! [afbeelding]
Vanmiddag in een blad het verslag gelezen over een B12 met R6 kont en verstelbare balhoofdquote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker, ziet er puik uit
Bij Safe Amsterdam (Motor Center Amsterdam) staat ook een relatief goedkope TL-S (zeker voor een motorzaak als Safe [afbeelding]), zal wel wat mis zijn met rotatiedemper / frame
quote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Proefritje maken.![]()
Van de Triumph Daytona 1.000 op Marktplaats, 44.000 gelopen volgens de advertentie,
hoor ik ook niets meer na mijn laatste e-mail.![]()
[..]
![]()
Een oliefilter inspuiten.quote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef Rib-i het volgende:
Tuurlijk nietNetjes schoongemaakt en ingespoten met K&N filterspuitspul
Ik snap een groot deel nu niet meer. Proefrit, overeenkomst, geheimhouding.quote:Is van een vriend van me, hij weet alleen niet dat ik weet dat hij zijn motor verkoopt![]()
Dat duurt dan ook niet lang.quote:Hij wil een chopper gaan rijden
Getoonde foto is de binnenkant van een K&N filterquote:
Sjah, ik was het eigenlijk niet eens van plan om te postenquote:[..]
Ik snap een groot deel nu niet meer. Proefrit, overeenkomst, geheimhouding.![]()
Tofquote:
Neeh, lellukquote:
quote:Van de Triumph Daytona 1.000 op Marktplaats, 44.000 gelopen volgens de advertentie,
hoor ik ook niets meer na mijn laatste e-mail.![]()
[..]
![]()
Oh ja.. nu je het zegtquote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef Rib-i het volgende:
Getoonde foto is de binnenkant van een K&N filter
quote:Sjah, ik was het eigenlijk niet eens van plan om te posten
Heheh, eindelijk weer wat actione piccasquote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stopies gingen niet echt lekker:
[afbeelding]
Weekveel, reserveer gewoon rond de duizend euro, heb je altijd wat backup in plaats van later nog bij te moeten leggen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:59 schreef Hijacking het volgende:
Ey ik wil komende maand beginnen met het sparen voor een motorrijbewijs hoeveel ben je daarvoor kwijt ? Ik zelf denk aan 750-850 ?.
Oja is het verschil erg drastisch tussen een oude schakel brommer en een 25 kw motorof is het alleen wat sneller en veel zwaarder
No spang... geen grappe met Rib-Iquote:Op maandag 9 april 2007 22:44 schreef Rib-i het volgende:
Was een '99-er op kenteken
[afbeelding]
Natte onderkant, twijfelachtig
[afbeelding]
Afgebroken kuipdelen onder het plastic
[afbeelding]
Erg vuil filter....
quote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik praat uit ervaring, mag het.![]()
Ach ja, iemand die geen verschil voelt tussen een ZX6R en een TL1000R.
Tja..............dat zou mijn pa ook niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja.. nu je het zegt, ik werd afgeleid door die pic van de motor zonder oliefilter. Olie.
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 06:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weekveel, reserveer gewoon rond de duizend euro, heb je altijd wat backup in plaats van later nog bij te moeten leggen.Verschil in gewicht zal wel dermate hoog zijn dat het idd een heel andere belevenis wordt
Ehm, vanaf de Lekstraat in Vreeswijk (Nieuwegein) erop draaien, richting Wijk b Duurstede...geen idee welke kant dat is, stuurboord ofzoquote:Op maandag 9 april 2007 18:59 schreef Makster het volgende:
Welke kant van de Lek rij je de lekdijkIk begin hem vaak bij Alblasserdam en dan tot ik geen zin meer heb...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ehm, vanaf de Lekstraat in Vreeswijk (Nieuwegein) erop draaien, richting Wijk b Duurstede...geen idee welke kant dat is, stuurboord ofzo![]()
Als je even lid wordt kan je dit lezen over de betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
Wist niet echt dat dat geschikte startersmotoren waren (prijstechnisch etc..)
Ik zie dat je erop aan het bieden bentquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je even lid wordt kan je dit lezen over de betrouwbaarheid.![]()
En misschien is dit wel een leuke startersmotor qua prijs?![]()
Normaal gesproken enorm betrouwbaar, en goedkoop in aanschaf.
Dat zal in de toekomst als de naam weer gevestigd is wel anders worden.![]()
Vlaag van verstandsverbijstering. Ik heb al een goede motor.quote:
De moderne middeklasse supersport motoren zijn (ook van Triumph) allemaal aan de kleine kant.quote:Maar hoe groot zijn de Triumph motoren?
Nice! I like, High five! [/borat]quote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
fighter maakt iig progressie
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal eens kijken of ik een zaak kan vinden met Truimph. Zal wel moeten lukken in de regio.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vlaag van verstandsverbijstering. Ik heb al een goede motor.![]()
Maar voor het bod kan je hem bijna meenemen zo begrijp ik uit de communicatie.![]()
[..]
De moderne middeklasse supersport motoren zijn (ook van Triumph) allemaal aan de kleine kant.![]()
Mij viel het op hoe groot mijn motor was toen ik er voor het eerst op ging zitten.. nadat ik hem al gekocht had.![]()
[afbeelding]
Maar jij bent nog eens 20 centimeter groter, proberen dus. Ik denk de moeite waard.![]()
De DL1000 van Suzuki is ook groot vermoed ik, maar dat is geen beginnersprijsklasse.
Wel leuk voor de doorgroei.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef koffiekoekje het volgende:
'Bewust betaald baanlozen worden zeldzaam'
quote:In de Volkskrant zegt de 51-jarige Gertjan van Beijnum, die al 28 jaar een bijstandsuitkering ontvangt, daarover: ''We zijn een uitstervende soort.'' Van Beijnum stopte in 1979 met zijn studie aan de kunstacademie en is sindsdien werkloos: ''Het is niet dat ik niet kán werken, ik wil het niet. Ik ben tegen loonarbeid.''
Vreemd genoeg staan niet alle dealers op de Triumph website.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zal eens kijken of ik een zaak kan vinden met Truimph. Zal wel moeten lukken in de regio.![]()
Is dat de werkelijke reden?quote:
Dat is waar, tot de grond toe afgebrand wordt je, alles driedubbel inleverenquote:Door de toenemende druk die wordt uitgeoefend met de Wet Werk en Bijstand (WWB), moeten steeds meer bewust betaald baanlozen er aan geloven. Vorige week daalde het aantal mensen met een bijstandsuitkering tot 300.000. Het laagste niveau in ruim 25 jaar.
Je woont een beetje ver weg, niet dat ik het doe, maar wist dan wel een goedkope motorzaak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
Hmmz:
- Iemand van 2.04 meter wil sportief motor gaan rijden...iemand een leuk idee?
- Balhoofdlager en nokkenas spanner moeten vervangen worden, zijn geen dingen om zelf te doen hè?
- (kleppen stellen ook niet btw?)
k weet er alles van, vandaag ook geweest. Zit er een jong bloempje tegenover je die even verteld hoe het moetquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is waar, tot de grond toe afgebrand wordt je, alles driedubbel inleveren, copieen maken van
14 maanden arbeidshisterie, contracten, paspoort, bankpas. Alles willen ze hebben.![]()
En dan ook nog dubbel, dubbel opsturen, en nog een keer langsbrengen die zooi.
Net 2 uur in de wachtkamer gezeten voor een belerende afspraak van 5 minuten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan het zelf doen als je er kennis van hebtquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
Hmmz:
- Iemand van 2.04 meter wil sportief motor gaan rijden...iemand een leuk idee?
- Balhoofdlager en nokkenas spanner moeten vervangen worden, zijn geen dingen om zelf te doen hè?
- (kleppen stellen ook niet btw?)![]()
Kutwijfquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, maak ik een foto van een Buell, gaat er ineens iemand opzitten......... zo zie je toch niets van de motor.![]()
[afbeelding]
Gammaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:27 schreef worldpimber het volgende:
Kortom, voor de 2 n00bs hierboven: simpel klusje. ALS je de motor ver uit elkaar WIL halen, als je de tijd en ruimte hebt en als je de materialen hebt. Oftewel, laten doen![]()
![]()
Ja, 1 keer gezien en je begint een eigen garage. Maar sleutelen is voor de zotten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:24 schreef Rib-i het volgende:
Je kan het zelf doen als je er kennis van hebt
En toch zat er een slipje in de weg.quote:
Gamma.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Rib-i het volgende:
Als je het ter reparatie aan gaat bieden kan je wel vast je kuipwerk eraf halen, scheelt in uurloon of vraag het na
Amen to that bro.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef worldpimber het volgende:
Idd, een huis in de toekomst zonder schuur komt er bij mij niet in.[/bla]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed man, ik moet het gereserveerde geld reserveren om de belastingdienst te betalenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb kawasaki ZX-6R velgrand stickers nu
Ehehe, ik moet het gereserveerde geld voor de TL opmaken![]()
Dat hakt er inderdaad in!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb kawasaki ZX-6R velgrand stickers nu
Ehehe, ik moet het gereserveerde geld voor de TL opmaken![]()
Laten ze het hier maar weer snel terugstorten. Betalen dus, en snel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:32 schreef Rib-i het volgende:
Goed man, ik moet het gereserveerde geld reserveren om de belastingdienst te betalen
Ik heb een aangeboren aversie tegen de belastingdienst, op de laatste dag zal het electronisch worden overgemaaktquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laten ze het hier maar weer snel terugstorten. Betalen dus, en snel.![]()
![]()
Er is genoeg te koop wat dat betreftquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Idd, een huis in de toekomst zonder schuur komt er bij mij niet in.[/bla]
En terecht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb een aangeboren aversie tegen de belastingdienst, op de laatste dag zal het electronisch worden overgemaakt
quote:
True, maar maak je ff je geld snel over. WB en ik hebben er recht opquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb een aangeboren aversie tegen de belastingdienst, op de laatste dag zal het electronisch worden overgemaakt
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Worldbeater het volgende:Max 4 mên was het volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |