Crypto's?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
crypto's en hints heeft ze neemt ze geen nota vanbron voor misverstanden
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Crypto's? [afbeelding] Wat is dat? [afbeelding] Is dat netzoiets als Cornflakes en Cruesli? [afbeelding]
[/-XX-]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Crypto's? [afbeelding] Wat zijn dat? [afbeelding] Is dat netzoiets als Cornflakes en Cruesli? [afbeelding]
[/-XX-]
de limz zijn genoeg geintegreerd hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:55 schreef -XX- het volgende:
Dat smiley dan[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Jo! fatima, ff chilluh met deze smilie tozz...quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de limz zijn genoeg geintegreerd hoor
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'm gonna supersoak you!
Dus vrouwen zijn slim.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
mannen zijn slim en vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk
pbquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
Gedraag jullie eens stelletje knutselkinders![]()
![]()
http://www.urbanex.nl/edelchemie/index.htmlVet paintball terrein
Wel lijp, tijd heeft gewoon stil gestaan. (en nou kunnen die terrors lekker aanslagen plegen
)
Glasbakken met luiers weggehaaldquote:Op zaterdag 7 april 2007 @ 19:39 schreef MaddoxX het volgende:
Jesse is homo
Goed ideequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pben gaan we karten
zag ik
Klaar om te verkopenquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb mijn bike gepoetst vandaag [afbeelding]
Eindelijk krijgt het weer eensz de liefde die het verdient.. als ze bijna weg is..quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb mijn bike gepoetst vandaag [afbeelding]
quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef hicham het volgende:
Damnz, zit ik al sinds m'n ontbijt te F5'en en heeft BazzieK alsnog mijn fipo gejat [afbeelding]
Inderdaad. Ben ook niet meer zo'n jonge God als Bazzie en (nou vooruit) JIJ !!!quote:
Noord of Zuid Limburg. Mogelijk dat ik onderweg aanhaakquote:Op maandag 9 april 2007 00:04 schreef TataK het volgende:
Morgen lekker op de FJR naar Limburg toeren (alles binnendoor, dus zo weinig mogelijk snelweg)![]()
Het wordt Zuid Limburg. Aanhaken is OK, maar let op: ik vertrek rond 08.00 tot 08.30 uurquote:Op maandag 9 april 2007 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Noord of Zuid Limburg. Mogelijk dat ik onderweg aanhaak
Dankjequote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef TataK het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben ook niet meer zo'n jonge God als Bazzie en (nou vooruit) JIJ !!!![]()
Okay, ik zwaai wel als ik je tegemoet rijquote:Op maandag 9 april 2007 00:09 schreef TataK het volgende:
[..]
Het wordt Zuid Limburg. Aanhaken is OK, maar let op: ik vertrek rond 08.00 tot 08.30 uur![]()
(moet rond 15.30 weer thuis zijn vanwege visite).
Rond die tijd heb ik net mijn eieren verstoptquote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef TataK het volgende:
Rib-i is zeker geschrokken van het vroege tijdstip (van vertrek)![]()
![]()
Ik zal maar niet vragen waar jij je eieren rond dat tijdstip meestal verstopt..............quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rond die tijd heb ik net mijn eieren verstopt
En daar blijft het voorlopig ook weer ff bij. Truste !quote:
In een soort mandjequote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen waar jij je eieren rond dat tijdstip meestal verstopt..............![]()
![]()
![]()
Veel plezier morgenquote:Op maandag 9 april 2007 00:17 schreef TataK het volgende:
[..]
En daar blijft het voorlopig ook weer ff bij. Truste !![]()
(moet immers weer vroeg opstaan)
Er zijn vaker dagen geweest dat kut Fok! pleurislang offline is geweest. Ehehe, daar sta je dan als grootste jongeren site, je verdient er niks aan, je wordt met de grond gelijk gemaakt en je site werkt 5 van de tien keer voor geen meterquote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
Het minst aantal postings in de Fok! MC sinds de oprichting 4 jaargeleden.
![]()
mmv Danny.![]()
Afspraak om gisteren een TLR proef te rijden ging niet door, dus nu blijft ie definitief bij mij.quote:Eindelijk krijgt het weer eensz de liefde die het verdient.. als ze bijna weg is..![]()
Wie o wie ...quote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wie passed mij effe een vette KLX650r voor een nette prijs?
Kun je ook even aan Danny doorgeven dat we de schade aan ons motorclub bij hem declareren?quote:Op maandag 9 april 2007 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, je stelt het management op de hoogte, dank je!
Neh, Den Bosch is zwaar niet spang. Met die brakke tanga'squote:Op maandag 9 april 2007 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
hiervoor is fok anderhalve maand nit down geweest, er is progressie!
En alsof jullie elkaar niet vonden op MF
Sjeh.. wat moeten we nu met die info. Iets alsquote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
cars&chicks boeien jullie motorfappers nietfags
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh.. wat moeten we nu met die info. Iets als [afbeelding]?
[..]
[afbeelding]
bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 april 2007 11:07 schreef worldpimber het volgende:
Sjeh.. wat moeten we nu met die info. Iets als [afbeelding]?
huhquote:Op maandag 9 april 2007 11:09 schreef -XX- het volgende:
Meer pics opm, met uwe billekes op het zadel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |