ik zei het, nu wordt 't nog spannend ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Sweetbeach het volgende:
nog ff de 2e helft afwachten jongens! Als PSV de 2-1 maakt wordt 't alweer gevaarlijk![]()
iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Tering, hartslag gewoon omhoog. Kriebels in de buik. Wat een drama!
Misschien moet ik dat ook maar ff doen... maar ik kan nooit weglopen bij een wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef Nashje het volgende:
Ik sta te trillen man, denk dat ik maar effe ga douchen dan denk ik er effe niet aan
ja, maar de Ajacieden zijn toch op hun manier erg betrokken bij deze wedstrijd, en dat kan ook best hierquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
Er is een livescoretopic hè.
Misschien als ze de wedstrijd kijken, niet als ze achteraf horen dat psv weer punten heeft gemorstquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef Sweetbeach het volgende:
pfff i hope so.. zou wel een domper/antiqlimax zijn als PSV nog gelijkspeelt.. ook voor de spelers van Ajax
Ik ook. NEC is het aan het weggeven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef devv05 het volgende:
Heb er toch nog een naar voorgevoel over hoor
als je hoort dat NEC met 2-0 voorstondquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien als ze de wedstrijd kijken, niet als ze achteraf horen dat psv weer punten heeft gemorst
Het gaat er toch om dat psv punten morstquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
als je hoort dat NEC met 2-0 voorstond
ik bedoelde ermee ALS psv nog gelijk komt of wint... in de situatie waarin ajax zat hadden ze morgen bovenaan kunnen komenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat psv punten morstAlsof het Ajax iets kan schelen op welke manier dat gebeurt.
En dat wat spelers van NEC niet echt afmakers zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:39 schreef VoreG het volgende:
Pfff NEC had er ik weet niet hoe veel in moeten schieten, het is dat die Gomes daar staat
Holman begon goed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En dat wat spelers van NEC niet echt afmakers zijn.
Paar jaartjes terug, 0-2quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:40 schreef VoreG het volgende:
Nooit verwacht dat ik zo zenuwachtig zou zijn bij een wedstrijd van NEC.
nog niet sjorsquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:53 schreef patrickt37 het volgende:
WE ZIJN KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |