Hoop het, man! Waarom ook niet? Als ze vanavond verliezen, waarom dan niet tegen FCT en/of FCU?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
MONTANA, je wens, kampioen tegen Sparta komt wellicht nog uit ook.
Ze winnen niet meer joh. Helemaal de weg kwijt daar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop het, man! Waarom ook niet? Als ze vanavond verliezen, waarom dan niet tegen FCT en/of FCU?
Doeg.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Zul je zien dat Ajax morgen zelf verliest
Over dit PSV walst Feyenoord zelfs met een nulletje of 3 heenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoera niet nog eens 2 vernederingen dit seizoen![]()
idd, zelfs feyenoord wint van dit psvquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoera niet nog eens 2 vernederingen dit seizoen![]()
Mooi tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Over dit PSV walst Feyenoord zelfs met een nulletje of 3 heen
Slecht?? Ze spelen als een degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef denthemen het volgende:
HAHAHAHAHH wat is PSV FUCKING SLECHT!! Geweldig!! KOEMAN BEDANKT!!
Ik denk 't wel, het waren er wel een hoop. Voor de lol, ok. In het stadion, ok. Maar hier op 't forum halverwege een wedstrijd. Ik wacht wel af tot morgenmiddag na de wedstrijd. En dan nog is 't nog 3 wedstrijden weg.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Waren dat nou Ajacieden in het NEC stadion die "kampioenen" scandeerden?.
Haha het is nog niet zeker dat we PSV loten hoor, ik hoop het wel want dan ben je al zeker van de play-off finalequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
we moeten wel nieuwe afplakkerij spul voor de CL hebben. dat witte gebruiken ze niet meer![]()
Dat die man daar nog zitquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Genieten!
Met dank aan venomsnake
Wat doe jij nou? Ajax zonder hoofdletter en PSV welquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Sweetbeach het volgende:
nog ff de 2e helft afwachten jongens! Als PSV de 2-1 maakt wordt 't alweer gevaarlijk![]()
en ajax moet morgen ook nog eens winnen!!
Ik mis alleen nog tranen in den ogen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Genieten!
Met dank aan venomsnake
Dan blijft PSV gewoon bovenaan hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Sweetbeach het volgende:
laat Ajax morgen maar winnen en AZ ook verliezen.... zou wel een anti-qlimax zjin als Ajax morgen verliest en AZ wint... komt AZ ook zo weer bovenaan
Haha nooooooo way!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef Steeven het volgende:
Stiekem heb ik een piepklein beetje medelijden met Koeman op de een of andere manier.
Ik snap wat je bedoelt, maar hij zat er tegen Liverpool ook bij als een Madame Tussaud pop en de machteloosheid die hij uitstraalt is gewoon een beetje zieligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |