Mijn broertje ontdekte 4 weken geleden dat ik gestopt ben... toen zat ik op bijna een half jaar.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef junkiexp het volgende:
Three weeks, 22 hours, 1 minute and 29 seconds. 438 cigarettes not smoked, saving ¤ 87,67. Life saved: 1 day, 12 hours, 30 minutes.
Gaat de goede kant op en ik denk er nauwelijks meer aan.
Ik krijg nog wel vaak reacties van mensen die niet hadden verwacht dat ik zou kunnen stoppen.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Herkenden ze je nog, na zo'n lange vakantie?
En jij verteld broer lief nieteens dat je gestopt bent en dus even een maand lang het emotioneel heel zwaar hebt e.d.?quote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Mijn broertje ontdekte 4 weken geleden dat ik gestopt ben... toen zat ik op bijna een half jaar.
Ach, we hebben ook niet echt een gezellig-samen-koffie-drinken relatie. Tis meer de desinteresse die ervoor zorgde dat hij het niet had opgemerkt.
Ik had 't 'm al minstens 4 keer verteld en hij had het zelf al een keer geconcludeerd met kerst geloof ikquote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef kless het volgende:
[..]
En jij verteld broer lief nieteens dat je gestopt bent en dus even een maand lang het emotioneel heel zwaar hebt e.d.?
Ik denk zelfs dat jou broer dan een support smsjes ofzo stuurt
Nee hij was echt heel verbaasd. Maar ik geloof dat het inmiddels wel tot 'm door is gedrongenquote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef kless het volgende:
't is dan niet zo een "ohjah jij rookt niet meer" verhaal. Dat kom ik namelijk (nog)steeds tegen in mn vrienden groepen
quote:
na 3 maanden krijg je waarschijnlijk weer een moeilijk momentquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:00 schreef avotar het volgende:
One week, one day, 15 hours, 19 minutes and 10 seconds. 259 cigarettes not smoked, saving ¤ 48,90. Life saved: 21 hours, 35 minutes.
En eigenlijk gaat het steeds makkelijker..
hier nog een, net nog verschrikkelijk veel trek gehad in een saffiequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef P8 het volgende:
[..]
na 3 maanden krijg je waarschijnlijk weer een moeilijk momentEn na 6 maanden ook waarschijnlijk
![]()
die 3-maanden grens kostte me niet echt veel moeite, maar nu ik rond de 6 maanden gestopt, merk ik dat ik af en toe echt extreme zin heb in een sigaret![]()
maar wij zijn sterkquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier nog een, net nog verschrikkelijk veel trek gehad in een saffie
ik heb het vooral tijdens mijn standaard rook momenten nog wel moeilijk.. alhowel.. ik rookte 30 peuken per dag.. dus ik had wel een hoop momentenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef P8 het volgende:
[..]
na 3 maanden krijg je waarschijnlijk weer een moeilijk momentEn na 6 maanden ook waarschijnlijk
![]()
die 3-maanden grens kostte me niet echt veel moeite, maar nu ik rond de 6 maanden gestopt, merk ik dat ik af en toe echt extreme zin heb in een sigaret![]()
het zit alleen maar in je hoofd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef kless het volgende:
ik euh nou wat is er nu te doen aan gierende hormonen. 100 bmp en zweten als je stil zit. wat NIET afkick gerelateerd is maar komt van euh.
5 uur slapen, verkouden zijn , oorpijn hebben, en dit klamme weer met nog een aantal andere dingen die ik nu niet tof vind ?
Whooa dikke stress pislink ontplofbaar.
deze keer kwam ik weer wat tot rust door rukken, koud afdouche, en toen vruchtensapje met wat pure chocola
(normaal is bewegen, eten als het daar tijd voor is of douche wel genoeg om de rust weer te vinden)
Het is NIET peuk gerelateed behalve dan dat ik vroeger dit soort opgefokt/pumped zijn met roken afblies.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:27 schreef avotar het volgende:
[..]
het zit alleen maar in je hoofd.
Google maar eens op afkickverschijnselen van nicotine. Het enige wat er is, is een wazig gevoel rond je maag. Maar veroorzaakt nicotine niet. Of je kijkt >> HIER << .
Zo verschrikkelijk sterk, ik zou nu het liefste een complete slof gauloises blauw wegstomen in een kwartiertjequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef P8 het volgende:
[..]
maar wij zijn sterk![]()
ik zie trouwens dat ik volgens de lijst al meer dan een half jaar gestopt ben, maar dat duurt nog 3 dagen![]()
nouja, ik hou het stoppen toch wel vol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |