Aaaaah wat zieligquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vreselijk! Dag 6 dat mijn kat nog steeds niet terug is. En het is zoooo leeg in huisMis mijn maatje
![]()
Ik verveel me ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vervel me maar kan tegelijkertijd ook nergens zin in maken.
Ik ben lui![]()
Het bier staat hier koud hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:49 schreef crossover het volgende:
En ik heb zin om te zuipen vanavond maar ik weet niet waar
Oh en ik vind het kut dat ik nog veel moet leren maar het maar niet doe.
Ik heb er al weer een openquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het bier staat hier koud hoor.![]()
Wat zij zegtquote:
* Meedoet.quote:
Dat inderdaad. Men zegt wel eens dat geld niet gelukkig maakt. dat zal best maar het zou me op dit moment een hoop kopzorgen schelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef vencodark het volgende:
Matig. Ik wil terug naar vorig jaar van deze datum/periode.![]()
Met een beetje wilskracht en zelfdiscipline is dat ritme eigenhandig weer op te bouwen. Dat scheelt gelijk een boel op de rest waarschijnlijk. Je moet zelf die switch omzetten en voor jezelf leren zorgen. Dat moet je toch een keer leren en daar heb je toevallig nu de leeftijd voor.quote:Op maandag 9 april 2007 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben er gewoon zo ziek van dat ik mezelf altijd alles persoonlijk aantrek.
en ik wil gewoon ff niet verder met alles hier,
mis mn oude vertrouwde leventje, mn familie.
de dagen dat ik een normaal leefritme had en ook normaal en goedl at, en voor me zelf zorgde, de dagen dat ik altijd wel iemand om me heen had, de zorgeloze dagen
voel me gewoon warrig maar slecht.
ook wel MIXED UPquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef NiTiN het volgende:
lui, mixed, en raar.
dat is eigenlijk nog het minste van alles dat me echt dwars zit. Mja te warrig om uit te leggen wat ik eigenlijk bedoel ookquote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met een beetje wilskracht en zelfdiscipline is dat ritme eigenhandig weer op te bouwen. Dat scheelt gelijk een boel op de rest waarschijnlijk. Je moet zelf die switch omzetten en voor jezelf leren zorgen. Dat moet je toch een keer leren en daar heb je toevallig nu de leeftijd voor.
Nee het is iets waar je aan moeten werken!! Dat is geen zeiken.quote:Op maandag 9 april 2007 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is eigenlijk nog het minste van alles dat me echt dwars zit. Mja te warrig om uit te leggen wat ik eigenlijk bedoel ook
ach ik moet niet zo zeiken ook misschien
Zolang ze er niet aan gaat werken en niet echt van plan is om er aan te gaan werken, valt het anders prima onder zeiken te scharen imo. Niets tegen M-M hoor, ik mag haar wel, maar ze heeft een schop onder d'r hol nodig volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef Iwannebeme het volgende:
[..]
Nee het is iets waar je aan moeten werken!! Dat is geen zeiken.
en niks tegen jou. maar je kent me nog niet eens half (mn verleden en waar ik mee beizg ben).... dus die opmerking van schop onder mn hol is een beetje onterecht.... en vooral ook kwetsend.quote:Op maandag 9 april 2007 00:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang ze er niet aan gaat werken en niet echt van plan is om er aan te gaan werken, valt het anders prima onder zeiken te scharen imo. Niets tegen M-M hoor, ik mag haar wel, maar ze heeft een schop onder d'r hol nodig volgens mij.
Maar goed. Ik erger me altijd aan offtopic gelul hier en nu maak ik me er zelf schuldig aan.
Ontopic: Enigzins hypocriet
Vooral moe. Beetje jammer dat de pijn in m'n enkel niet weggaat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |