abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48158434
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef JohnDope het volgende:
> 500 miljoen, alsof het niks is

Jammer dat we pas achteraf hoorden, hoe hoog de kosten waren, anders hadden ze dat Pardon er nooit door gekregen.

Als men tijdens de volgende verkiezingen er nog maar even inwrijft, dat die GeneraalPardon meer dan 500 miljoen had gekost, betaalt het zich misschien nog wel terug op de lange termijn.
http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20001124/index.html

DEN HAAG - Allochtonen in Nederland leven massaal van een uitkering. Tweederde van alle Turkse en Marokkaanse mannen van boven de 40 jaar zit thuis en krijgt bijstand, een wao-uitkering of loopt in de ww
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48158720
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

DEN HAAG - Allochtonen in Nederland leven massaal van een uitkering. Tweederde van alle Turkse en Marokkaanse mannen van boven de 40 jaar zit thuis en krijgt bijstand, een wao-uitkering of loopt in de ww
Deze groep heeft tenminste ooit nog gewerkt, ben meer benieuwd naar de kinderen van die groep eigenlijk.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_48167147
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

nog zo een die alles wat allochtoon is op een hoop gooit, wtf heeft een Turk in de WAO te maken met een asielzoeker ? Asielzoekers mogen niet werken, of wist je dat soms niet ?
pleased to meet you
pi_48167189
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:51 schreef moussie het volgende:

[..]

nog zo een die alles wat allochtoon is op een hoop gooit, wtf heeft een Turk in de WAO te maken met een asielzoeker ? Asielzoekers mogen niet werken, of wist je dat soms niet ?
Ze mogen niet werken zolang ze geen verblijfsstatus hebben, dat klopt. Daarna wel maar dat doen ze bijna niet
Fantastisch wat een verrijking weer. Dit gaat absoluut weer een groot succes worden in de successtory van het NLe immigratieverhaal.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 08:54:56 #205
45833 crew  Fogel
pi_48167191
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:51 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat is de hoofdreden dat asielzoekers niet voor enige compensatie in de kosten van voeding en huisvesting met werk mogen bijdragen (al is het maar wasknijpers in elkaar zetten of iets dergelijk simpels, maar bij voorkeur iets wat ze kunnen van huis uit)?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_48167232
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

De realiteit zoals een paar posts hierboven gesteld, dat je als Nederlander tig jaar op de wachtlijst mag en er een oh zo zielige asielzoeker komt met urgentie en lekker op z'n balkonnetje met uitkering en huursubsidie in de zon zit, terwijl jij lekker verder wacht.
je kent het verschil tussen gezinswoningen en woningen voor alleenstaanden, je weet ook dat je als alleenstaande geen recht hebt op een gezinswoning, en je bent toevallig ook bekend met het feit dat het merendeel van de beschikbare woonruimte nog steeds uit gezinswoningen bestaat ?
Maar ik begrijp dat jij een gezin met kinderen op straat wil laten staan om zelf op dat balkonnetje te gaan zitten in een woning die veel te groot is voor jou alleen ?
quote:
Ik heb niks tegen welke buitenlander dan ook die zich normaal gedraagt. Bij zo'n massale groep assielzoekers waarvan de herkomst niet te traceren is kun je op je vingers natellen dat daar het nodige tuig tussenzit wat ons alleen maar geld gaat kosten, daarmee dus liever kwijt dan rijk.
dus je schopt liefst iedereen maar het land uit omdat er een paar etterbakken tussenzitten ? jij zou het ook goed vinden om alle nederlanders in de bak te stoppen, want daar zitten me toch ook een paar etterbakken tussen ?
pleased to meet you
pi_48167271
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wat is de hoofdreden dat asielzoekers niet voor enige compensatie in de kosten van voeding en huisvesting met werk mogen bijdragen (al is het maar wasknijpers in elkaar zetten of iets dergelijk simpels, maar bij voorkeur iets wat ze kunnen van huis uit)?
ten eerste omdat je aan werk rechten kan ontlenen en ten tweede hadden we problemen zat met de eigen bevolking aan werk te helpen
pleased to meet you
pi_48167292
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze mogen niet werken zolang ze geen verblijfsstatus hebben, dat klopt. Daarna wel maar dat doen ze bijna niet
Fantastisch wat een verrijking weer. Dit gaat absoluut weer een groot succes worden in de successtory van het NLe immigratieverhaal.
en hoe kom je aan deze wijsheid .. uit je grote duim ?
pleased to meet you
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 09:06:32 #209
45833 crew  Fogel
pi_48167340
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:01 schreef moussie het volgende:

[..]

ten eerste omdat je aan werk rechten kan ontlenen en ten tweede hadden we problemen zat met de eigen bevolking aan werk te helpen
Maar als die rechten zich zeer duidelijk beperken tot het compenseren van de gemaakte huisvestingskosten, wat staat er dan in de weg (om die beperking op te leggen zal er vast wel een wet of twee veranderd moeten worden, maar ala)?
Problemen met de eigen bevolking aan het werk helpen? Het grootste probleem is volgens mij nog steeds dat mensen geen werk willen doen wat 'te min' voor ze is, of omdat het nettoverschil van thuiszitten en werken niet groot genoeg is om met de luie reet van de bank te komen (hier hebben zowel autochtonen als allochtonen last van). Werk is er genoeg, als je maar wil.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_48167520
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef Fogel het volgende:

[..]

Omdat ze door de Nederlandse overheid worden gedwongen om jarenlang ongewild gebruik te maken van die overigens zeer spartaanse huisvesting. Het zou nogal min zijn om ze daar ook nog eens voor te laten betalen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48167565
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef Mwanatabu het volgende:

Wel dus. En het lijkt mee heul sterk dat juist ik net al die rare gevallen onder ogen heb gehad.

Net zoals het mij zal verbazen dat iemand die ook met dat stelletje rukkers te maken heeft gehad spontaan een positief verhaal oprakelt.
Ik zal het vragen omdat ik dat heb toegezegd, maar even voor de goede orde:

Als je werkelijk denkt dat de werkwijze van de IND bij een onderzoek bestaat uit één telefoontje, waarbij een vraag wordt gesteld aan de eerste de beste die opneemt en dat vervolgens er geen rechters zijn die woedend worden, er geen leden van de TK zijn die de Minister woedend op het matje roepen, er geen kranten zijn die berichten over deze misstanden, enz.... dan heb je werkelijk alle gevoel voor realiteit verloren.

De gebroeders Grimm zouden het niet kunnen bedenken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48167598
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef Fogel het volgende:
Maar als die rechten zich zeer duidelijk beperken tot het compenseren van de gemaakte huisvestingskosten, wat staat er dan in de weg (om die beperking op te leggen zal er vast wel een wet of twee veranderd moeten worden, maar ala)?
ooh, maar daar is in de loop der jaren vaker dan een keer om gevraagd, niet alleen vanuit het kostenperspectief maar vooral omdat mensen gewoon knettergek worden van jaren gedwongen niets doen in zo'n AZC
quote:
Problemen met de eigen bevolking aan het werk helpen?
yup, we hadden tot niet al te lang geleden in geheel Europa nogal last van werkloosheid .. een van de redenen waarom ik als vrouw zijnde gewoon werd weg gestuurd bij het arbeidsbureau, het beetje werk dat er was was voor de mannelijke, autochtone kostwinner
quote:
Het grootste probleem is volgens mij nog steeds dat mensen geen werk willen doen wat 'te min' voor ze is, of omdat het nettoverschil van thuiszitten en werken niet groot genoeg is om met de luie reet van de bank te komen (hier hebben zowel autochtonen als allochtonen last van).
wtf heeft dat met asielzoekers te maken ? zoals gezegd, die mogen niet werken, laat staan dat ze een thuis hebben met een bank waarop ze kunnen zitten met hun al dan niet luie reet
quote:
Werk is er genoeg, als je maar wil.
tegenwoordig is er idd wat meer, klopt, maar ten eerste kan je de situatie van nu niet projecteren op de gebeurtenissen van 10-20 jaar geleden, toen was er gewoon niet genoeg werk voor iedereen (is er nog niet trouwens, CWI heeft 50.000 geregistreerde banen voor 400.000 ingeschreven werkzoekenden) en ten tweede, zelfs al was er wel genoeg werk geweest, had een asielzoeker het niet mogen doen
pleased to meet you
pi_48167784
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:02 schreef moussie het volgende:

[..]

en hoe kom je aan deze wijsheid .. uit je grote duim ?
Nee, ik heet geen Mou 'Zoeklicht komt 's nachts je uit je bed timmeren'ssie die van alles verzint en als waarheid neerplempt:

Dit gaat over zowel de 'normale immigranten' als asielzoekers.
pi_48167796
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:24 schreef moussie het volgende:

[..]
wtf heeft dat met asielzoekers te maken ? zoals gezegd, die mogen niet werken, laat staan dat ze een thuis hebben met een bank waarop ze kunnen zitten met hun al dan niet luie reet
[..]
ZE MOGEN WEL GAAN WERKEN ALS ZE EEN STATUS VERKREGEN HEBBEN!!!!!!!!!!
pi_48167877
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

oohhhhhhh en ze dachten dat ze dan nog steeds niet mochten
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_48167995
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef moussie het volgende:
wat de nuance betreft ben ik toch bang dat die nogal willekeurig is ..
zo vinden er bvb geregeld verhalen het nieuws waar het gaat om diverse leden van dezelfde familie die het in de loop der tijd gelukt is om op individuele basis het thuisland te verlaten .. en vreemd genoeg krijgt de een wel een legale status en de ander moet gewoon terug
De ene ambtenaar is sneller overtuigd dan de andere. Ga maar eens met wazige klachten naar 5 goede artsen en grote kans dat je 5 verschillende diagnoses krijgt...

Ik snap wel dat als binnen een familie 2 mensen wel en 3 geen verblijfstitel krijgen velen graag willen denken dat het uitzetten van die 3 onterecht is, maar het zou zo maar eens kunnen dat er twee verblijfstitels ten onrechte zijn verstrekt... Vergis je niet, er worden ook genoeg mensen toegelaten die daar strikt genomen geen recht op hebben.

Het is geen exacte wetenschap.
quote:
aah, dus popie-jopie-iemand met een belangrijke naam beweerd dat het een feit is en daarom is dat dan ook maar zo ?
Over wie heb jij het? Ik heb bij mijn weten geen belangrijke naam en ik stip hier slechts een feit van algemene bekendheid aan.
quote:
de IND maakt nooit fouten dus ..
In een discussie is het handig als je niet steeds de woorden van een ander verdraait. Misschien is dat jouw manier om onder de situatie uit te komen dat je geen argumenten hebt en toch door wil gaan met jouw verhaal, maar het geeft geen pas.
quote:
naast die hele grove zoals vinkjes zetten terwijl anonimiteit een vereiste is ivm achtergebleven familieleden is het altijd een apparaat geweest waar niets op aan te merken valt qua beslissingen .. de terug gestuurde mensen waar je nooit meer iets van hoort zijn vast nog ergens hartstikke happy en springlevend, ze hebben alleen maar geen geld om wat briefpapier en een postzegel te kopen
Dus omdat de IND fouten maakt moeten we een generaal pardon afkondigen? Ik zou het logischer vinden om de IND beter te laten functioneren, maar wie ben ik...
quote:
mi zijn de gokkers al heel wat jaren geleden vertrokken cq in de anonimiteit verdwenen ..
Ze komen nog dagelijks aan...
quote:
het gaat bij dit pardon om mensen die zich al die jaren wel netjes aan de regels hebben gehouden .. en like it or not, het zijn onze regels, die hebben wij zelf gemaakt .. bedank de kabinetten Lubbers maar voor hun laksheid in de wetgeving aangaande illegalen, 8 jaar paars was te kort om dat op te ruimen
Als je asiel aanvraagt op basis van een niet correct verhaal of een verhaal welke niet voldoet aan de criteria, dan heb je je niet aan de regels gehouden.
quote:
en omdat jij allerlei subsidies aanvraagt terwijl je weet dat je er eigenlijk geen recht op hebt moeten we de subsidies over het algemeen maar afschaffen .. rare logica
Even de 10.000 euro vraag: waar staat dat ik geen enkele verblijfstitel meer wil verstrekken aan vluchtelingen? Goed zoeken, want ik betaal het zonder meer uit als ik dat ooit hier serieus heb beweerd. Je mag in oude bijdragen zoeken, in alle fora. Veel plezier. Maar als je aan het eind van deze dag nog niets hebt gevonden mag ik dan constateren dat je mijn woorden opzettelijk verdraait omdat je geen enkel argument hebt?
quote:
oa in dit topic
Wederom een 10.000 euro vraag: waar wil ik vluchtelingen in de zee dumpen? Zou je je willen houden tot wat wij bespreken en niet mijn woorden in willen passen in radicale opvattingen hier zodat je mijn woorden ingepakt kan aanvallen?
quote:
dus de niet bestaande moeder met dat niet bestaande kind mag terug naar China .. China is "veilig" en werkt mee .. geloof je het zelf ?
Als je niet weet waar je over praat, dan moet je een minder grote broek aantrekken. Nederland onderhandelt met landen over de terugkeer. Dat wil zelfs wel eens lukken.
quote:
je wil zeggen dat die ondertoon je niet opvalt .. ?
hemeltjelief man, we hebben het hier over mensen, mensen die anyway uit een beroerde situatie komen .. mensen die niet zijn opgegroeid zoals jij en ik, met al die zekerheden die wij vanzelfsprekend vinden .. zo gek is het toch niet dat je dan van elke maas die je geboden wordt gebruik maakt, zouden jij en ik ook doen ? Of zou jij als zijnde Hirsi Ali Megan naar Somalië terug zijn gegaan om daar te vechten tegen de onderdrukking van de moslima ?
Je dramatiseert. Dat niet alleen, je ziet wat je wil zien. Je komt niet verder dan een emo-argument. Maar feitelijk heb je weinig onderbouwing voor een mening die je van de daken schreeuwt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48168015
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

doh, maar zolang ze asielzoeker zijn dus niet .. en daar gaat het over in dit topic, niet waar ?
pleased to meet you
pi_48168159
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef moussie het volgende:

[..]

doh, maar zolang ze asielzoeker zijn dus niet .. en daar gaat het over in dit topic, niet waar ?
Nee.
Het gaat er juist om wat het pardon gaat kosten: en dat pardon houdt in ze een status te geven he...
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 10:17:00 #219
45833 crew  Fogel
pi_48168692
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:24 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Niks met asielzoekers, maar alles met mensen die niet werken. Dacht dat het duidelijk genoeg in mijn reactie verwoord was, maar blijkbaar niet dus. Ik ken overigens meer autochtonen die niet willen werken dan allochtonen.
pi_48168908
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

De ene ambtenaar is sneller overtuigd dan de andere. Ga maar eens met wazige klachten naar 5 goede artsen en grote kans dat je 5 verschillende diagnoses krijgt...

Ik snap wel dat als binnen een familie 2 mensen wel en 3 geen verblijfstitel krijgen velen graag willen denken dat het uitzetten van die 3 onterecht is, maar het zou zo maar eens kunnen dat er twee verblijfstitels ten onrechte zijn verstrekt... Vergis je niet, er worden ook genoeg mensen toegelaten die daar strikt genomen geen recht op hebben.

Het is geen exacte wetenschap.
ik vraag ook niet om een exacte wetenschap, dat dat onder de gegeven omstandigheden onmogelijk is weet ik zelf ook wel, maar als van een en hetzelfde gezin de ene helft wel mag blijven en de andere helft niet, en het enige verschil is dat de een wel de tijd had om zijn paspoort mee te graaien voor die op de vlucht sloeg en de ander niet .. tja, dan lijkt het toch wel een beetje op willekeur
quote:
Over wie heb jij het? Ik heb bij mijn weten geen belangrijke naam en ik stip hier slechts een feit van algemene bekendheid aan.
ik had het niet over jou hoor, en het is geen feit, het is een niet bewezen aanname, eentje die er in gaat als zoete koek ..
nou snap ik wel dat jij en met jou velen liever willen geloven dat het allemaal mensen zijn die hun paspoort moedwillig hebben vernield, dat maakt het wat makkelijker om ze te zien als uitvreters die je makkelijk weg kan sturen
quote:
Dus omdat de IND fouten maakt moeten we een generaal pardon afkondigen? Ik zou het logischer vinden om de IND beter te laten functioneren, maar wie ben ik...
en hoeveel jaar zijn we nu al bezig met een poging om de IND beter te laten functioneren .. ?
we hebben het hier over een groep die al minimaal 6 jaar zit te wachten, die niet door kunnen met hun leven
quote:
Ze komen nog dagelijks aan...
en zijn totaal irrelevant in deze context
quote:
Als je asiel aanvraagt op basis van een niet correct verhaal of een verhaal welke niet voldoet aan de criteria, dan heb je je niet aan de regels gehouden.
dat je je niet altijd aan de criteria kan houden als je op de vlucht bent is uiteraard niet van belang ?
quote:
Even de 10.000 euro vraag: waar staat dat ik geen enkele verblijfstitel meer wil verstrekken aan vluchtelingen? Goed zoeken, want ik betaal het zonder meer uit als ik dat ooit hier serieus heb beweerd. Je mag in oude bijdragen zoeken, in alle fora. Veel plezier. Maar als je aan het eind van deze dag nog niets hebt gevonden mag ik dan constateren dat je mijn woorden opzettelijk verdraait omdat je geen enkel argument hebt?
jij komt toch met die rare vergelijking, jij vraagt onterechte subsidies aan en als de afwijzing te lang duurt wil je even vangen, waarop ik me dan afvraag of je daarom de subsidies in z'n geheel dan maar wil afschaffen
quote:
Wederom een 10.000 euro vraag: waar wil ik vluchtelingen in de zee dumpen? Zou je je willen houden tot wat wij bespreken en niet mijn woorden in willen passen in radicale opvattingen hier zodat je mijn woorden ingepakt kan aanvallen?
ik vroeg je wat je met al die mensen wil doen die nergens naar toe kunnen worden gestuurd
quote:
Als je niet weet waar je over praat, dan moet je een minder grote broek aantrekken. Nederland onderhandelt met landen over de terugkeer. Dat wil zelfs wel eens lukken.
yup, stuur de homo's maar naar Iran, de niet bestaande vrouwen met hun niet bestaande kinderen naar China etc etc .. wat er daar met ze gebeurt zal ons een reet roesten, als wij ze maar kwijt zijn ?
quote:
Je dramatiseert. Dat niet alleen, je ziet wat je wil zien. Je komt niet verder dan een emo-argument. Maar feitelijk heb je weinig onderbouwing voor een mening die je van de daken schreeuwt.
mwah, jullie belichten de financiële kant anders al meer dan voldoende .. dus vraag ik jullie om je eens af te vragen hoe jij je zou voelen na langer dan 6 jaar in onzekerheid te zitten over je toekomst
pleased to meet you
pi_48169003
de belastingen zullen wel weer om hoog gaan..... nu weet je waar je voor werkt; voor die 500 miljoen. Mensen werkze
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48169023
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee.
Het gaat er juist om wat het pardon gaat kosten: en dat pardon houdt in ze een status te geven he...
dus loop jij al vast op de feiten vooruit met cijfers die gebaseerd zijn op een economische situatie die inmiddels verandert is .. of gaat het toch niet zo goed met de werkgelegenheid als ze ons willen laten geloven ?

leuk trouwens, dat plaatje linksonder .. alsof die mensen na ruim 30 jaar werken in Nederland niet mogen genieten van de WAO of zo
pleased to meet you
pi_48169871
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef moussie het volgende:

[..]

dus loop jij al vast op de feiten vooruit met cijfers die gebaseerd zijn op een economische situatie die inmiddels verandert is .. of gaat het toch niet zo goed met de werkgelegenheid als ze ons willen laten geloven ?

leuk trouwens, dat plaatje linksonder .. alsof die mensen na ruim 30 jaar werken in Nederland niet mogen genieten van de WAO of zo
Kom eens onder je steen vandaan, there's a real world out there
pi_48170057
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef moussie het volgende:

[..]

Dit gaat over de lange termijn, struisvogel. En daarin zijn baisses en hausses meegenomen.
quote:
Staat dat daar? Nee he? Het laat slechts de feiten zien nml. wat het allemaal kost. Ik weet dat je liever je ogen sluit voor de realiteit maar dat doet er echt niets aan af hoor.
pi_48170552
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:58 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Kom eens onder je steen vandaan, there's a real world out there
quote:
In 2005 waren er 483 duizend werklozen. Hiervan waren er
203 duizend – 42 procent – langdurig werkloos. Langduri-
ge werkloosheid komt vooral voor bij ouderen. Bij jongeren
is weliswaar het werkloosheidspercentage het hoogst,
maar deze werkloosheid is vaak van korte duur. Van de
50–59 jarige werklozen waren in 2005 er zes van de tien
12 maanden of meer werkloos. Bij de 60–64 jarigen waren
dat zelfs ruim zeven van de tien. Ook onder de werklozen
met alléén basisonderwijs en onder werkloze academici
was het aandeel langdurig werklozen relatief hoog. Bijna
de helft van hen was 12 maanden of langer werkloos in
2005.
of te wel, het heeft weinig met je etnische achtergrond te maken en alles met de leeftijd, en tja, uiteraard zullen er meer oudere Turken en Marokkanen in de WAO/WW zitten, die hebben immers in het verleden dat zware werk gedaan, dat het met de oudere autochtoon gezondheidsmatig zoveel beter gaat hebben we aan het feit te danken dat hun zich toen kapot hebben gewerkt
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')