Hahaquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:28 schreef rompompom het volgende:
Lekker, Maniack! Hij is ook zo fit nu natuurlijk; hij kon gewoon niet om hem heen.
Dat zijn prettige dingen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Haha:DZeker..:D
Is mn 2e u-20:)Campadabel heeft 2 seizoenen voor Andorra gespeeld:)Hopelijk gaat deze 2 seizoenen voor Iran spelen:D
en dat zeg jijquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Grumpey het volgende:
wordomg.
De Nederlandse Taal is niet meer te redden
met de coaches in lagere divisies maakt dat piccen weinig uit. of je nu waardeloos (laag) of (hoog) haalt is niet zo heel schokkendquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het hele sterke vermoeden dat mijn tegenstander vorige week heeft gepict trouwens, dat middenveld ga ik nevernooit winnen dus, ach ja ik zet alles op een vleugelaanval en hopelijk kom ik er een keer doorheen. En hopelijk is mijn verdediging sterk genoeg om zijn aanval op te vangen....
Nee ik ga zelf ook niet piccen... maar ik haal waardeloos hoog en nij zwak laag gok ik.... dan heb ik toch wel een probleem denk ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:44 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
met de coaches in lagere divisies maakt dat piccen weinig uit. of je nu waardeloos (laag) of (hoog) haalt is niet zo heel schokkend
ja dat denk ik ook, de verdediging van de opponent van morgen is een stukkie slechter die van vorige week dus wie weetquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:55 schreef Yankee_One het volgende:
counteren dus, ook al haal je maar een goed rating
en wat bepaald eigenlijk hoeveel counterkansen je krijgt? is dat nog ergens aan te herleiden.... bijvoorbeeld balbezit, aanvalsratings tov defenceratings van je tegenstander?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:41 schreef Yankee_One het volgende:
78-22
Mn broertje had gister ook 2 U-20 debutanten. Allebei 17 jaar (Kenya en Oman). Die gast van Oman scoorde nog gelijk ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
HahaZeker..
Is mn 2e u-20Campadabel heeft 2 seizoenen voor Andorra gespeeld
Hopelijk gaat deze 2 seizoenen voor Iran spelen
ligt eraan hoe de eigenaar van de jeugdcompetitie de wedstrijdne heeft geplandquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb de jeugdwedstrijden op dinsdag![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mn broertje had gister ook 2 U-20 debutanten. Allebei 17 jaar (Kenya en Oman). Die gast van Oman scoorde nog gelijk ook![]()
Weet ik. Ik vind het een gekke datumquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:47 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de eigenaar van de jeugdcompetitie de wedstrijdne heeft gepland
dinsdag is zo ongeveer de meest saaie dag van de hatrick week. Dus zo gek vind ik het nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet ik. Ik vind het een gekke datum
omg twiquote:Op zondag 8 april 2007 22:22 schreef twi het volgende:
Ik word voor de tweede keer op rij genaaid door de veel te grote negerlul van de ME.
2-4 thuis verlorenquote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:22 schreef twi het volgende:
Ik word voor de tweede keer op rij genaaid door de veel te grote negerlul van de ME.
En ja, ik had 't wel in 1 post kunnen plaatsenquote:08-04-2007 Verloren seizoen
De Twietjes feliciteren Topgun_, maar behouden zich voor de rest volkomen van commentaar na de tweede matchengine-naaipartij op rij.
Dat lukt je per saldo nooit.quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef Silver_Shark het volgende:
7-0 verloren
probeer nu een internationaal te kopen en voor meer geld te verkopen
cheersquote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Fucking hell: Champagne voor iedereen
Ik heb gestunt en met 2-0 gewonnen![]()
![]()
Counter![]()
Hij 124 hatstats, ik 114
Ik heb gestunt zonder counter, dus ik win!quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Fucking hell: Champagne voor iedereen
Ik heb gestunt en met 2-0 gewonnen![]()
![]()
Counter![]()
Hij 124 hatstats, ik 114
feliquote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik heb gestunt zonder counter, dus ik win!
Je defence is ook wel erg zwak twi, zijn aanval was op alle fronten sterker... misschien iets om rekening mee te houden voor de volgende potquote:
* Verbal_Kint is het hiermee eensch (let op het Oud-Nederlands taalgebruikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Grumpey het volgende:
wordomg.
De Nederlandse Taal is niet meer te redden
Nee da's waar, genaaid ben je wel als je 30 hatstats meer haaltquote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Lennox het volgende:
Met dat % balbezit en pressie mag hij geen 4x scoren. Sim-pel.
moet je eens met refused gaan pratenquote:Op maandag 9 april 2007 00:25 schreef Yankee_One het volgende:
ik heb pressie btw nooit hoger dan slecht gezien eigenlijk
schrijf jij je is ff snel in voor de cupquote:Op maandag 9 april 2007 10:16 schreef qyn het volgende:
Mijn allereerste counterwedstrijd ooit gespeeld (heb het nog 's teruggezocht en er ècht geen kunnen vinden) .. 2-1 gewonnen ^^
btw: League ranking: 90 / 1024quote:Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: brilliant
Midfield: magnificent (low)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (low)
Central Attack: solid (very low)
Left Attack: poor (high)
HatStats 217
Verdediging 33
Middenveld 138
Aanval 46
veellopers
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: weak (high)
Right Defence: solid (low)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: solid (high)
Right Attack: passable (very high)
Central Attack: passable (very low)
Left Attack: passable (very low)
HatStats 191
Verdediging 80
Middenveld 45
Aanval 66
HatStats recordquote:Hoolieganzen
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: uitstekend (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 233
Goed bezig, JD!quote:Op maandag 9 april 2007 13:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
HatStats record
Sterren record (57 sterren)
Weer gewonnen
en met PIC
1. Hoolieganzen 6 pt (10-2)
wat hoor ik nou? Heb je geen SP-hoer? Dat wordt 'creatief spel' overmorgenquote:Op maandag 9 april 2007 15:23 schreef Lennox het volgende:
Even een tijdelijke oplossing gekocht
Disvandis Raposo
TSI = 7 870, 31 jaar, redelijk in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider
Dan maar 4 weken zonder SP hoer. Als die weer terug is kan ik deze verkopen en mn andere mid en dan een goede terugkopen. Dit waren wat spaarcenten die ik nog had
Ik vind het ook wel jammer, krijg je na afloop nog het excuus dat je niet je volledige selectie tot de beschikking had enzo...quote:Op maandag 9 april 2007 15:32 schreef Lennox het volgende:Die is gisteren voor 5 weken uit de running getrapt. Kut BOT teams
quote:Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef Ruudt het volgende:
Ben bezig met de VJ en kom deze opstelling tegen bij de tegenstander van SV Houten.
Michael Jordan
Rafael Nadal
Pedro Delgado
Alfredo Di Stefano
Driekus Keijer
Mohammed Ali
Fernando Alonso
Alejandro Valverde
Boris Becker
Alejandro Valverde
Sergio Ramos
Mooie spelers, valt niks van te zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 15:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer, krijg je na afloop nog het excuus dat je niet je volledige selectie tot de beschikking had enzo...
edit:
overigens 2 nieuwe aankopen die mogen aantreden en debuteren tegen je. 1 Magical middenvelder, en een magnificient middenvelder, nieuwe trainie. Ik doe namelijk een switch vanaf volgende week...zal later nog wel inlichten wat ik precies ga doen
quote:09-04-2007 Morituri te salutant
A.s. woensdag zal Partizan voor de derde keer dit seizoen aantreden voor een KNVB wedstrijd. Niemand binnen de club gelooft nog in een stunt. Johann Stanzel zal 5 weken in het ziekenhuis moeten verblijven, daarnaast is de tegenstander simpelweg te sterk.
Toch is deze campagne een mooi leermoment geweest voor de jonge spelers. Tevens hebben de inkomsten veel goed gemaakt.
Rest ons niets dan de supporters om alle steun te vragen en er een wedstrijd vol strijd van te maken.
Partizan per sempre
Zij die sterven gaan groeten u, tochquote:Op maandag 9 april 2007 18:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
Morituri te salutant
ken je klassiek(en)(ers)
wat ik er van gehoord heb is het nogal twijfelachtig of die uitspraak ook echt ooit gedaan is, neemt niet weg dat het wel een mooie spreuk isquote:Op maandag 9 april 2007 18:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
Morituri te salutant
ken je klassiek(en)(ers)
ben wel benieuwd ja grump, zal wel weer een of andere belachelijk doordachte strategie zijn![]()
ik heb hem ook nog niet...quote:Op maandag 9 april 2007 20:42 schreef maniack28 het volgende:
Waar is mn trainingsverlsag van de jeugd
Vorige weer kreeg ik ook al zo'n zinloze jeugdtraining.. Toen stond er helemaal niets tussen dat hij niets te melden had. Maar hier heb ik natuurlijk ook helemaal geen hol aanquote:Hey!
Sorry chef, deze week was ik er echt met m'n hoofd niet bij. Er waren wat problemen thuis, weet je. Ik heb dus niet meteen iets te melden.
Zorg dat Harmen Willaerts voldoende kansen krijgt, want hij is een speler met kwaliteiten.
Trouwens, Hemmo Dorland is een jaartje ouder geworden deze week. Man wat gaat het snel!
Verder heb ik niet meteen iets te melden. Volgende week meer nieuws!
dat had ik met een scout.. had die flikker geen speler voor me.. is ie al meer dan een week bij me in dienstquote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vorige weer kreeg ik ook al zo'n zinloze jeugdtraining.. Toen stond er helemaal niets tussen dat hij niets te melden had. Maar hier heb ik natuurlijk ook helemaal geen hol aan![]()
quote:Hallo!
Ha, baas, deze week is er nu eens niets gebeurd voor zover ik weet.
Ik begin te beseffen dat Walter Plug [5 sterren]echt een ruwe diamant is! Zorg dat hij goed getraind wordt en dan wordt hij ons meest waardevolle jong talent.
Het was mooi om te zien hoe Lucas Crijne [3 sterren]echt alles gaf tijdens de laatste wedstrijd, dat zien we graag. Hopelijk kan hij die prestatie binnenkort nog eens overdoen.
Meer heb ik niet te vertellen. Tot nog eens.
quote:Juho-Petteri Tuokkola (6761459)
17 years and 12 days, passable form
Last 5 matches
8.4.2007 20.00 Refused FC - The new vintages
Rating : 1.5* as Central defender (90')
1.4.2007 20.00 Refused FC - de Relnichten
Rating : 0.5* as Inner midfielder (90')
quote:The current training is not the optimal one for Juho-Petteri Tuokkola, what he really needs is to practice Playmaking.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef Lennox het volgende:
Jep. Mes in de scheenbeschermer en keihard die fossielen van Grumpelix aanpakken.
ligt eraan wat natuurlijk het verschil is op het middenveld. Middenveld blijft natuurlijk het belangrijkste, maar je zal moeten kijken waar jij de kansjes kan creeeren. Waar liggen zijn zwakke punten? Dat is de vraag..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:08 schreef AirRaid het volgende:
a.s.s zondag sppel ik thuis tegen de grote favoriet voor het kampioenschap.
zijn hatstats in de afgelopen wedstrijden zaten steed rondom de 130+
teerwijl mijne de de laatste wedstrijdne ((beker en ompetitie belabberd waren 116, 105 en 98) normaal moet ik ook rond de 120+ kunnen eindigen maar het komt nog niet helemaal eruit dit seizoen.
hij gaat waarschijnlijk 3-5-2 vleugelaanval spelen. hoe kan ik dit het beste opvangen?
moet ik gaan gokken op de counter?
Speel je uit of thuis? Thuis win je het middenveld en als je dat met WTM ofzo nog op kan krikken (naar slecht heel hoog of zwak heel laag), kom je al een aardig eindje. Counteren heeft in ieder geval geen zin, want dan lachen z'n aanvallers zich slap om jouw verdedigers. Kan ook een taktiek zijn trouwens, maar helaas heeft de ME geen emoties.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef AirRaid het volgende:
<KNIP>
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef rompompom het volgende:
[..] helaas heeft de ME geen emoties..
Toch wel hoor. De ME heeft volgens mij een behoorlijke hekel aan een aantal Fok!kers namelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
....maar helaas heeft de ME geen emoties..
dus ik moet gewoon mijn eigen spel spelen 3-5-2 via de vleugels (wat hij vermoedelijk ook doet)quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Speel je uit of thuis? Thuis win je het middenveld en als je dat met WTM ofzo nog op kan krikken (naar slecht heel hoog of zwak heel laag), kom je al een aardig eindje. Counteren heeft in ieder geval geen zin, want dan lachen z'n aanvallers zich slap om jouw verdedigers. Kan ook een taktiek zijn trouwens, maar helaas heeft de ME geen emoties..
Dat is een feitquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch wel hoor. De ME heeft volgens mij een behoorlijke hekel aan een aantal Fok!kers namelijk![]()
Of is dat geen emotie?![]()
Ik zou eerder centrumaanval gebruiken, aangezien zijn verdediging daar het zwakst is. Dat verzwakt jouw zijkanten wel, maar je moet gewoon hopen dat je meer kansen benut dan hij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon mijn eigen spel spelen 3-5-2 via de vleugels (wat hij vermoedelijk ook doet)
ja ik speel thuis en ga vermoedelijk ook MOTS spelen
Och, ik heb dat vorig seizoen ook in een twee, drie wedstrijden gehad. Win some, lose some.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch wel hoor. De ME heeft volgens mij een behoorlijke hekel aan een aantal Fok!kers namelijk
Of is dat geen emotie?
Ach ja, beetje irc-en, beetje championsleague kijken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Komt er nog iemand op IRC de jeugdwedstrijden van vanavond volgen?
Ik zou zeker niet MOTS'en! Je middenveld wordt deze wedstrijd dan wel hoger, maar je verdediging en aanval zijn nou eenmaal niet voldoende om het doelpuntenverschil in jouw voordeel te krijgen. Bovendien is je middenveld de week daarop dan een stuk lager en dat is vervelend omdat je dan uit moet spelen tegen een team dat zo op het eerste gezicht maar een klein beetje zwakker is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon mijn eigen spel spelen 3-5-2 via de vleugels (wat hij vermoedelijk ook doet)
ja ik speel thuis en ga vermoedelijk ook MOTS spelen
2,5 ster als aanvallerquote:Taco Ribbens
15 jaar en 94 dagen, redelijk in vorm
Laatste wedstrijd: 10-04-2007 18:40
Laatste waardering: **,5
Laatste positie: Aanvaller
Blessures : fit
Waarschuwingen :
Bedenk me net dat het een redenwedstrijd was, dus wellicht heeft hij Krachtig als specialiteit? Dan kunnen spelers toch ook extra sterren halen?quote:
Robarquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef Robar het volgende:ik heb me toch een toppertje onder mijn hoede
(al bijna een seizoen lang overigens)
Dean Ex (143465849)
18 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 340
Wage: 2 240 ¤/week
Owner: Robarka
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: poor
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: weak
Zal niet al te lang duren eer hij weer gaat stijgeren ()
quote:Try to find the right spot on the team for Leo Westerhoff, there is a lot of football in that kid.
My pride and joy wordt verkocht.quote:Gurbe de Hoon (91749768)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 123 670
Loon: 66 240 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: magisch Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
die van mij was klasse en had 4 sterren...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Egamer het volgende:
Mijn pull had 3 sterren, en die was twijfelachtig in verdedigen.
Jaja, die jeugdspelertjes kunnen me watquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Robar![]()
een van m'n jeugdspelertjes heeft meer potentie:
[..]
Net of ik enige kans maak tegen Grumpquote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef rompompom het volgende:
In Amsterdam regent het.!! Nou ja, ik ben nog kanslozer dan Lennox, dus als er niet zoveel toeschouwers zien hoe ik heftag op m'n smoel ga, is dat ook niet zo erg.
.
Als ik zondag win, maak ik een reeële kans op het kampiopenschap, trouwens. Ik moet kunnen winnen, hij heeft alleen een middenveld en daar ben ik beter. Misschien als-ie motst dat het nog wat wordt voor hem. Daarna heb ik een heel rustig programma, waarna er de dubbele confrontatie met de (waarschijnlijk) medekoploper volgt. Ik moet eerst thuis, dus als ik die win, gaat het wellicht om doelsaldo. Maar dit is allemaal wel érg op de zaken vooruitlopen en eigenlijk wil ik nog lekker een seizoen extra in de VII zitten. Hoewel het tijdstip van de wedstrijden van de VI me een stuk beter bevalt!.
Stadionuitbreiding zou mij ook niet misstaan. Ik zit elke week vol met 28k, nog geen seizoen geleden ook uitgebreid. Maar ook ik heb nog een SP-hoer nodig, dus daar ga ik eerst maar eens naar op zoek. Na vanavond 450k op de bank, dus ik moet nog even doorsparen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:53 schreef Yankee_One het volgende:
Bewolkt hier, maar ondanks dat zal mijn stadion wel weer volzitten net als zondag met hetzelfde bewolkte weer. Stadion is net naar 35k uitgebreid
Eerst een nieuwe winger met sp zien te scoren. Maar dan moet ik wel mijn huidige verkopen wat een beetje riskant is gezien de schaarste van het soort winger dat ik wil hebben.
Moet lukken met na vanavond ruim 1,1m op de bank.
Daarna gaan we wel weer kijken naar stadionuitbreiding
quote:In de 37e minuut leek de voorzet van vleugelspeler Leonard Goldschmitz eigenlijk onbereikbaar voor het hoofd van Gerik Toussaint, maar met een fabuleuze snoekduik scoorde deze toch à la Beb Bakhuys: 1-0.
onterecht gewonnen, maar ben door gelukkig!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:52 schreef Lennox het volgende:
Eruit. Nietszeggende club
, maar toch onterecht verliezen met 0-1
![]()
Feli Grump.
Inderdaad, reteirritant ditquote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef Lennox het volgende:
Er bestaat zoiets als een edit knop.
Heb ook een nieuwe spits gekocht aangezien ik een andere spits in kut vorm verkocht heb.quote:Real Club de Culo
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: outstanding (low)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: excellent (very low)
Left Attack: weak (very low)
HatStats 201
Verdediging 33
Middenveld 114
Aanval 54
quote:That made three goals for Tomasz Matyszczak
quote:Maxim Bekishev (60303371)
24 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Latvija
Total Skill Index (TSI): 11 080
Loon: 6 168 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dynamo Delft
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
veeel te veeel betaaldquote:Op woensdag 11 april 2007 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Nieuwe mid
Heb nog maar 500k over
[..]
Wat is de beste strategie hiertegen?quote:Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
HatStats 137
voor 13k gehaalt volgens mij aan de dure kant.quote:Heiko de Peuter (156628355)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: FC Deventer United
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wat train je?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
voor 13k gehaalt volgens mij aan de dure kant.
op het moment niksquote:
zou ik daar mee beginnen. en sowieso _LEZEN_. wiki.hattrick.org is wel een goedequote:
Beslis dat eerst eens voordat je spelers gaat kopen. Degene die je nu hebt gekocht is 19, da's een prima trainbare leeftijd. Vandaar ook dat je meer hebt moeten betalen dan nodig: je moest opbieden tegen starters die hem willen optrainen tot vleugelback. Als je je team wilt versterken met spelers met die stats, zoek ze dan in de leeftijd van 21-25 ofzo, die hebben wat meer ervaring ook vaak.quote:
Toch niet FC snottebel toevallig?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef Yankee_One het volgende:
Bekertegenstander is een IIIe klasser:')
Feliciteer hem maar met z'n 10-0 overwinning op me dan. Ik vond het gefaltteerd!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Grumpey het volgende:
FC Snottebel is een broertje van goede vriend van me:)Ik ken hem ook persoonlijk en heb hem vandaag nog gezien...
Ja, als VII tegen een III was een kansloze missie, dus ik heb gewoon m'n b-trainees laten PIC-en.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Grumpey het volgende:
ha, was dat op jou:D
hehe, ik hoorde al zoiets van een grote overwinning van die kant:P
quote:Yo!
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - die tijd van de maand - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Gegroet maar weer!
Dat is dus één van die startpaupers en die haalde één hele ster, om precies te zijn.quote:Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.
Het was mooi om te zien hoe Lars Eussen echt alles gaf tijdens de laatste wedstrijd, dat zien we graag. Hopelijk kan hij die prestatie binnenkort nog eens overdoen.
Verder heb ik niet meteen iets te melden. Volgende week meer nieuws!
Weet je gelijk dat het echt een pauper isquote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is dus één van die startpaupers en die haalde één hele ster, om precies te zijn..
Ja, maar ik wil helemaal niks weten over die knakkers. Die gaan er stuk voor stuk allemaal uit!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet je gelijk dat het echt een pauper is_O-
En weet je in ieder geval meer dan Yank en ik:D
Kut Braboquote:Hallo daar,
Niets nieuws te melden, ben ik bang.
Terence Kolder: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Duco Coenen: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Verdedigen-vaardigheid heeft verbeterd.
Houdoe!
ben benieuwd of hij mijn 4,5 ster spits wil laten keepenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef AirRaid het volgende:
volgens mijn trainer moet ik mijn vleugelaanvaller die 3,5 sterens coorde laten verdedigen
quote:fc folmer
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: uitstekend
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Kristiansund
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (heel laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Supporterstatistieken
Wedstrijdverslag
Tactiek: Alles op het middenveld+aanvalquote:RudeBoyz
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: speel creatief
Tactische vaardigheid: -
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: formidabel (hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)
Gelukkig speel ik dit weekend tegen de nummer 4quote:Teamgeest: in de wolken
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
Heb je uitgedaagdquote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef komrad het volgende:
@Vulture 3-2 verloren, geen blessures
Iemand nog een friendly??
Thanks Komradquote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef komrad het volgende:
@Vulture 3-2 verloren, geen blessures
quote:12-04-2007
Je fanclub telt 2 nieuwe supporter(s). De clubkas werd gespijsd met 60 ¤. Feestje!
voor 5k gehaaltquote:Aureli Pujol (134013699)
27 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Borracheras
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
nofi, maar da's 5k teveel, ook als je net begint.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Me jeugdteam moet vanavond aan de bak.. Beetje spelers door elkaar gezet.
[..]
voor 5k gehaalt
Dat zjin minstens twee spelerts die bij je originele 15 paupers zaten, toch? Mazzelkont!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Amadeo het volgende:
Vandaag weer een jeugdwedstrijd gehad:)M'n verdediging is zo te zien wel in orde, maar de rest ...:(
[afbeelding]
Die gast haalde 3 sterren als vleugelverdediger, ik probeer hem nu als centrale verdediger.quote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Peter van Schalkwijk: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.
Bye, bye - tot binnenkort.
Euhm de enige die ik heb gescout is Billy Baertquote:Op donderdag 12 april 2007 17:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zjin minstens twee spelerts die bij je originele 15 paupers zaten, toch? Mazzelkont!
quote:Hoor eens, Billy Baert is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Sjezus, dan heb ik je echt strontmazzel gehad zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Euhm de enige die ik heb gescout is Billy Baert
[..]
Ik kots echt op dat pressing, wat een ongelooflijk irritante taktiek is dat als je tegenstander een minder middenveld heeft. Ik heb nog liever dat ze counteren!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef twi het volgende:
En dan hier nog klagen:')
Surprising matchesin mijn League.
No kidding_O-
linkje ???quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ik morgen eindelijk eens wat leuke poppers heb... is al weer een paar weekjes geleden
Ik klikte ook nogquote:
Is dat pressing dan zo'n goede tactiek als je het middenveld verliest, of is dit geval een uitzondering?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kots echt op dat pressing, wat een ongelooflijk irritante taktiek is dat als je tegenstander een minder middenveld heeft. Ik heb nog liever dat ze counteren!!!
Bij twi had-ie er gewoon alsnog overheen moeten denderen, hoor. Voor pressing heb je over je hele team verdedigen en conditie nodig als skill. Hoger dan matig heb ik iemand nooit zien scoren in die taktiek. Maar met matig kan het al ernstig verstorend werken en ondanks het al eerder genoemde gebrek aan emoties heeft de ME volgens mij een voorkeur voor teams die pressing spelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat pressing dan zo'n goede tactiek als je het middenveld verliest, of is dit geval een uitzondering?
Ik had ook mijn eerste trainee over die grens vandaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:17 schreef rompompom het volgende:
Edit: Oe, ik zie nu pas dat de vormstijger m'n beste trainee is, die daardoor de 10k tsi grens is gepasseerd!!
!
!!
quote:William Conraads (Coach):
Zijn vaardigheid in verdedigen daalde van goed naar redelijk.
James Klompe (20):
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn verdedigen verbeterd van uitmuntend naar briljant.
Peter Myrtorp (18):
Hij heeft duidelijk flink wat verdedigen bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van redelijk naar goed.
quote:César Cerqueira
TSI = 11 610, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk x+2
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Vorm is drama.quote:Alberto Antonio De la Rosa
TSI = 1 410, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn uitstekende verdediger die maar niet in vorm wil komen is populair, kalm en eerlijk....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef rompompom het volgende:
Je zou haast denken dat er andere factoren dan het spelen van wedstrijden van invloed zijn op de vorm. Hoe is de verhouding controversiële/populaire spelers bij jullie? Ik zal es kijken bij mij ook. Ik kan me niet voorstellen dat willekeur zo'n grote factor is bij vorm.
Bah, ik wil er invloed op hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef komrad het volgende:
volgens mij is het gewoon random, enige punt van aandacht is de coach. Hoe beter de coach(coachvaardigheid, niet LS) des de hoger schijnt de gemiddelde vorm te zijn
Mag ik raden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef komrad het volgende:
ik zat net een transfer compare voor een speler te zoeken en ik zag een speler waar grumps een bod op uitgebracht heeft. Volgens mij gaat Grumpey een tactiek toepassen waar ik al vaker aan gedacht heb. Ik heb er maar 1 vraag over, hoe ga je dat doen met de vorm van de spelers?? Dat was mijn grote struikelblok namelijk om het nog niet te doen
Ah, ok. Als ik ooit ga switchen, zal het ook naar wingers zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Lennox het volgende:
Hij gaat wingers trainen. Dat zei hij op IRC. Dus alle speculaties omtrend conditie trainen, kunnen de prullenbak in.
Ik zou stadion uitbreiden en flink ook. Hoe groot is je supportersschare? Ik zou zeker wel naar 25k gaan!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nu 1,2M op de bank, maar ik vind het niet de moeite om daar een econoom voor aan te nemen, omdat ik het te vaak weer uit geef. Nu twijfel ik wat ik met dat geld zal doen.
Ik speel in de VII en heb een stadion van 19k.
Ik denk dat ik die uit ga breiden, maar twijfel nog een beetje over een nieuwe coach. Heb nu een goed/waardeloos, die denk ik bijna gaat dalen naar rampzalig. Ik heb een speler met uitstekend/redelijk. Is het slim om die nu me coach te maken, of aan het begin van volgend seizoen?
Edit: Nog een vraagje, als je in een week 2x een andere opstelling speelt, hoeveel daalt de ervaring met je huidige opstelling dan ongeveer?
Ik wil in de week dat ik tegen een bot team moet 2x 2-5-3 spelen met passen trainen, en wil het dan zo gaan doen
Same here, maar dan 28k. Maar het zit standaard vol, dus ik moet weer uitbreiden. Gezien mijn fanclub van 1650 moet ik naar 34-35k, maar daar heb ik het geld niet voor. En ik heb nog een SP-hoer nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Lennox het volgende:
Inderdaad. Dat stadion is wel redelijk klein.
Vul zelf met gemak 32.500 in VII (net gepromoveerd).
Ik heb nu 1328 supporters, maar heb mijn stadion nog maar 2 keer vol gehad, en dat was halverwege vorig seizoen. Heb daarna wel mijn belangrijkste spelers verkocht om te gaan sparen, en daarna is het wat minder gegaan, maar twijfel toch over mijn stadion uitbreiden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou stadion uitbreiden en flink ook. Hoe groot is je supportersschare? Ik zou zeker wel naar 25k gaan!
Volgens mij daalt het naar redelijk. Je kan twee opstellingen op goed houden als je ze afwisselt.
Als het redelijk/goed gaat, moet je met zo'n fanclub bij normaal weer volgens mij wel 27k volkrijgen. Ik dacht het je fanclub x 2 + 20% was ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu 1328 supporters, maar heb mijn stadion nog maar 2 keer vol gehad, en dat was halverwege vorig seizoen. Heb daarna wel mijn belangrijkste spelers verkocht om te gaan sparen, en daarna is het wat minder gegaan, maar twijfel toch over mijn stadion uitbreiden.
2 weken terug zat er 18924 man op de tribune bij licht bewolkt weer, dus zal binnenkort wel vol komen
En bedankt, dan ga ik lekker 2x 2-5-3 spelen denk ik
Ik heb nu 2 keer gelijk gespeeld, en moet de komende 2 wedstrijden kunnen winnen, zal dus waarschijnlijk wel omhoog gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als het redelijk/goed gaat, moet je met zo'n fanclub bij normaal weer volgens mij wel 27k volkrijgen. Ik dacht het je fanclub x 2 + 20% was ofzo.
Gauw uitbreiden! Moet je zondag thuis? Anders kan je misschien nu al gaan bouwen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 keer gelijk gespeeld, en moet de komende 2 wedstrijden kunnen winnen, zal dus waarschijnlijk wel omhoog gaan
Ik moet zondag thuis, maar wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gauw uitbreiden! Moet je zondag thuis? Anders kan je misschien nu al gaan bouwen!
Ah, nee, ik was effe in de war. Dacht dat er minder mensen in konden tijdens verbouwingen, maar dat is niet zo. De reden waarom ik het meestal na een thuiswedstrijd doe is vanwege het geld.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik moet zondag thuis, maar wat maakt dat uit?
...krijgen rompompom als supporterquote:
Ik heb over drie maanden weer een slot beschikbaar, wie weet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
...krijgen rompompom als supporter
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb over drie maanden weer een slot beschikbaar, wie weet..
Gosert, ik heb welgeteld ook één FOK!-er die me supportert en dat is sinds anderhalve week zo. Pak je leven weer op.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gosert, ik heb welgeteld ook één FOK!-er die me supportert en dat is sinds anderhalve week zo. Pak je leven weer op.
Ik dacht al, je begint een beetje op m'n avatar te lijken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik zit er ook verder helemaal niet mee hoor.... je hebt er feitelijk toch geen kont aan
Ik ben supporter van alle topploegen..quote:
ik ben inmiddels supporter van je gewordenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben inmiddels supporter van je geworden
Ik heb voor een vergelijkbare (alleen matig passen erbijquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef Flappekz het volgende:
Eindelijk een SP-hoer in huis
Briljant positiespel, formidabele conditie, redelijk ervaring, krachtig, goddelijk spelhervatten. Ik heb misschien wat veel betaald (895k), maar ik wilde er gewoon graag snel een hebben
Dus...ook al vinden jullie hem te duur, ik ben er content mee![]()
Best bizar eigenlijk. Ben benieuwd of die situatie ooit weer terug gaat komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik heb voor een vergelijkbare (alleen matig passen erbij) 3 seizoen terug 1.7 betaald
![]()
Vorm +2.. 3x scoren.. hmmzz, als ik vorige week dus niet per ongeluk conditie had gedaan dan hadden die vorige week al gestegenquote:TSI: -4100 (+8520/-12620)
Vorm: 2 (+7/-5)
Ervaring: 1 (+1/-)
Scoren: 3 (+3/-)
Have funquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Egamer het volgende:
Ik ga vannacht voor een week naar Italië, ik wens iedereen succes morgen en ook de bekerhelden wens ik succes. Tot volgende week!
cheersquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Egamer het volgende:
Ik ga vannacht voor een week naar Italië, ik wens iedereen succes morgen en ook de bekerhelden wens ik succes. Tot volgende week!
Dat zijn zéker geen verkeerde spelersquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
TSI +1.230 (5.140/-3.910)
Vorm -3 (3/-6)
Verdedigen +2
18 jarige naar uitstekend met redelijk passen en redelijk vleugelspel
20 jarige naar wereldklasse met zwak passen (mag nog even blijven)
dankjequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn zéker geen verkeerde spelers![]()
Lijkt mij ook. Het is even een flinke investering, maar je hebt er wel lol vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dankje
leuke trainees hebben is wel nodig om een beetje winst te maken denk ik zo
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Egamer het volgende:
Crema, vlakbij Cremona en Milaan. Ik ga over 4 uurtjes weg.quote:
Heb je dan een foutje gemaak?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ben supporter van alle topploegen..
haalt 2x 3sterren met vleugeldefenderquote:
Rowan Haye (12839496)
16 jaar en 43 dagen, matig in vorm
Volgende verjaardag: 2007-06-22 00:00:00
Team: Junioren FC Deventer United
Waarschuwingen:
Blessures: fit
Ben benieuwd hoeveel sterren die haalt..quote:Hoor eens, Kick Streefkerk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Keepen. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Keepen wordt!
Weer een 4 sterren def...quote:Wel, Albrecht van Gerven is 16 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren redelijk in Verdedigen! Volgens mij is z'n Verdedigen nu zowat zwak. Met zijn vaardigheden die globaal gezien zwak zijn, is hij misschien iets voor ons?
quote:Goed je te horen Maniack28! Even kijken wat ik deze keer voor je heb...
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Duncan Muilenburg heet hij en hij is 15.
Volgens mij is z'n Scoren nu zowat matig. Wat zijn Scoren betreft, moet ik zeggen dat deze jongen topklasse is.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
ik heb het nog niet gedaan, kan ook nergens vinden dat het beter zou zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Douwe Sluijter.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens twijfelachtig kunnen zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
--------
Nou vooruit dan maar, die andere was nog slechter....
vraagje: wisselen jullie regelmatig van regio met je scouts of niet? Ik vraag me af of dat niet beter is omdat in een bepaalde regio de toppers natuurlijk op een gegeven moment op zouden moeten zijn
scout jij op type spelers, of gewoon algemeen?quote:Op zondag 15 april 2007 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]Numero 2 die topklasse scoren is
Dit wordt btw een uitstekend pull, ik voel het
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |