schrijf jij je is ff snel in voor de cupquote:Op maandag 9 april 2007 10:16 schreef qyn het volgende:
Mijn allereerste counterwedstrijd ooit gespeeld (heb het nog 's teruggezocht en er ècht geen kunnen vinden) .. 2-1 gewonnen ^^
btw: League ranking: 90 / 1024quote:Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: brilliant
Midfield: magnificent (low)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (low)
Central Attack: solid (very low)
Left Attack: poor (high)
HatStats 217
Verdediging 33
Middenveld 138
Aanval 46
veellopers
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: weak (high)
Right Defence: solid (low)
Central Defence: solid (high)
Left Defence: solid (high)
Right Attack: passable (very high)
Central Attack: passable (very low)
Left Attack: passable (very low)
HatStats 191
Verdediging 80
Middenveld 45
Aanval 66
HatStats recordquote:Hoolieganzen
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: uitstekend (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 233
Goed bezig, JD!quote:Op maandag 9 april 2007 13:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
HatStats record
Sterren record (57 sterren)
Weer gewonnen
en met PIC
1. Hoolieganzen 6 pt (10-2)
wat hoor ik nou? Heb je geen SP-hoer? Dat wordt 'creatief spel' overmorgenquote:Op maandag 9 april 2007 15:23 schreef Lennox het volgende:
Even een tijdelijke oplossing gekocht
Disvandis Raposo
TSI = 7 870, 31 jaar, redelijk in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider
Dan maar 4 weken zonder SP hoer. Als die weer terug is kan ik deze verkopen en mn andere mid en dan een goede terugkopen. Dit waren wat spaarcenten die ik nog had
Ik vind het ook wel jammer, krijg je na afloop nog het excuus dat je niet je volledige selectie tot de beschikking had enzo...quote:Op maandag 9 april 2007 15:32 schreef Lennox het volgende:Die is gisteren voor 5 weken uit de running getrapt. Kut BOT teams
quote:Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef Ruudt het volgende:
Ben bezig met de VJ en kom deze opstelling tegen bij de tegenstander van SV Houten.
Michael Jordan
Rafael Nadal
Pedro Delgado
Alfredo Di Stefano
Driekus Keijer
Mohammed Ali
Fernando Alonso
Alejandro Valverde
Boris Becker
Alejandro Valverde
Sergio Ramos
Mooie spelers, valt niks van te zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 15:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer, krijg je na afloop nog het excuus dat je niet je volledige selectie tot de beschikking had enzo...
edit:
overigens 2 nieuwe aankopen die mogen aantreden en debuteren tegen je. 1 Magical middenvelder, en een magnificient middenvelder, nieuwe trainie. Ik doe namelijk een switch vanaf volgende week...zal later nog wel inlichten wat ik precies ga doen
quote:09-04-2007 Morituri te salutant
A.s. woensdag zal Partizan voor de derde keer dit seizoen aantreden voor een KNVB wedstrijd. Niemand binnen de club gelooft nog in een stunt. Johann Stanzel zal 5 weken in het ziekenhuis moeten verblijven, daarnaast is de tegenstander simpelweg te sterk.
Toch is deze campagne een mooi leermoment geweest voor de jonge spelers. Tevens hebben de inkomsten veel goed gemaakt.
Rest ons niets dan de supporters om alle steun te vragen en er een wedstrijd vol strijd van te maken.
Partizan per sempre
Zij die sterven gaan groeten u, tochquote:Op maandag 9 april 2007 18:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
Morituri te salutant
ken je klassiek(en)(ers)
wat ik er van gehoord heb is het nogal twijfelachtig of die uitspraak ook echt ooit gedaan is, neemt niet weg dat het wel een mooie spreuk isquote:Op maandag 9 april 2007 18:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
Morituri te salutant
ken je klassiek(en)(ers)
ben wel benieuwd ja grump, zal wel weer een of andere belachelijk doordachte strategie zijn![]()
ik heb hem ook nog niet...quote:Op maandag 9 april 2007 20:42 schreef maniack28 het volgende:
Waar is mn trainingsverlsag van de jeugd
Vorige weer kreeg ik ook al zo'n zinloze jeugdtraining.. Toen stond er helemaal niets tussen dat hij niets te melden had. Maar hier heb ik natuurlijk ook helemaal geen hol aanquote:Hey!
Sorry chef, deze week was ik er echt met m'n hoofd niet bij. Er waren wat problemen thuis, weet je. Ik heb dus niet meteen iets te melden.
Zorg dat Harmen Willaerts voldoende kansen krijgt, want hij is een speler met kwaliteiten.
Trouwens, Hemmo Dorland is een jaartje ouder geworden deze week. Man wat gaat het snel!
Verder heb ik niet meteen iets te melden. Volgende week meer nieuws!
dat had ik met een scout.. had die flikker geen speler voor me.. is ie al meer dan een week bij me in dienstquote:Op maandag 9 april 2007 23:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vorige weer kreeg ik ook al zo'n zinloze jeugdtraining.. Toen stond er helemaal niets tussen dat hij niets te melden had. Maar hier heb ik natuurlijk ook helemaal geen hol aan![]()
quote:Hallo!
Ha, baas, deze week is er nu eens niets gebeurd voor zover ik weet.
Ik begin te beseffen dat Walter Plug [5 sterren]echt een ruwe diamant is! Zorg dat hij goed getraind wordt en dan wordt hij ons meest waardevolle jong talent.
Het was mooi om te zien hoe Lucas Crijne [3 sterren]echt alles gaf tijdens de laatste wedstrijd, dat zien we graag. Hopelijk kan hij die prestatie binnenkort nog eens overdoen.
Meer heb ik niet te vertellen. Tot nog eens.
quote:Juho-Petteri Tuokkola (6761459)
17 years and 12 days, passable form
Last 5 matches
8.4.2007 20.00 Refused FC - The new vintages
Rating : 1.5* as Central defender (90')
1.4.2007 20.00 Refused FC - de Relnichten
Rating : 0.5* as Inner midfielder (90')
quote:The current training is not the optimal one for Juho-Petteri Tuokkola, what he really needs is to practice Playmaking.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef Lennox het volgende:
Jep. Mes in de scheenbeschermer en keihard die fossielen van Grumpelix aanpakken.
ligt eraan wat natuurlijk het verschil is op het middenveld. Middenveld blijft natuurlijk het belangrijkste, maar je zal moeten kijken waar jij de kansjes kan creeeren. Waar liggen zijn zwakke punten? Dat is de vraag..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:08 schreef AirRaid het volgende:
a.s.s zondag sppel ik thuis tegen de grote favoriet voor het kampioenschap.
zijn hatstats in de afgelopen wedstrijden zaten steed rondom de 130+
teerwijl mijne de de laatste wedstrijdne ((beker en ompetitie belabberd waren 116, 105 en 98) normaal moet ik ook rond de 120+ kunnen eindigen maar het komt nog niet helemaal eruit dit seizoen.
hij gaat waarschijnlijk 3-5-2 vleugelaanval spelen. hoe kan ik dit het beste opvangen?
moet ik gaan gokken op de counter?
Speel je uit of thuis? Thuis win je het middenveld en als je dat met WTM ofzo nog op kan krikken (naar slecht heel hoog of zwak heel laag), kom je al een aardig eindje. Counteren heeft in ieder geval geen zin, want dan lachen z'n aanvallers zich slap om jouw verdedigers. Kan ook een taktiek zijn trouwens, maar helaas heeft de ME geen emoties.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef AirRaid het volgende:
<KNIP>
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef rompompom het volgende:
[..] helaas heeft de ME geen emoties..
Toch wel hoor. De ME heeft volgens mij een behoorlijke hekel aan een aantal Fok!kers namelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
....maar helaas heeft de ME geen emoties..
dus ik moet gewoon mijn eigen spel spelen 3-5-2 via de vleugels (wat hij vermoedelijk ook doet)quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Speel je uit of thuis? Thuis win je het middenveld en als je dat met WTM ofzo nog op kan krikken (naar slecht heel hoog of zwak heel laag), kom je al een aardig eindje. Counteren heeft in ieder geval geen zin, want dan lachen z'n aanvallers zich slap om jouw verdedigers. Kan ook een taktiek zijn trouwens, maar helaas heeft de ME geen emoties..
Dat is een feitquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch wel hoor. De ME heeft volgens mij een behoorlijke hekel aan een aantal Fok!kers namelijk![]()
Of is dat geen emotie?![]()
Ik zou eerder centrumaanval gebruiken, aangezien zijn verdediging daar het zwakst is. Dat verzwakt jouw zijkanten wel, maar je moet gewoon hopen dat je meer kansen benut dan hij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon mijn eigen spel spelen 3-5-2 via de vleugels (wat hij vermoedelijk ook doet)
ja ik speel thuis en ga vermoedelijk ook MOTS spelen
Och, ik heb dat vorig seizoen ook in een twee, drie wedstrijden gehad. Win some, lose some.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch wel hoor. De ME heeft volgens mij een behoorlijke hekel aan een aantal Fok!kers namelijk
Of is dat geen emotie?
Ach ja, beetje irc-en, beetje championsleague kijken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Komt er nog iemand op IRC de jeugdwedstrijden van vanavond volgen?
Ik zou zeker niet MOTS'en! Je middenveld wordt deze wedstrijd dan wel hoger, maar je verdediging en aanval zijn nou eenmaal niet voldoende om het doelpuntenverschil in jouw voordeel te krijgen. Bovendien is je middenveld de week daarop dan een stuk lager en dat is vervelend omdat je dan uit moet spelen tegen een team dat zo op het eerste gezicht maar een klein beetje zwakker is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon mijn eigen spel spelen 3-5-2 via de vleugels (wat hij vermoedelijk ook doet)
ja ik speel thuis en ga vermoedelijk ook MOTS spelen
2,5 ster als aanvallerquote:Taco Ribbens
15 jaar en 94 dagen, redelijk in vorm
Laatste wedstrijd: 10-04-2007 18:40
Laatste waardering: **,5
Laatste positie: Aanvaller
Blessures : fit
Waarschuwingen :
Bedenk me net dat het een redenwedstrijd was, dus wellicht heeft hij Krachtig als specialiteit? Dan kunnen spelers toch ook extra sterren halen?quote:
Robarquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef Robar het volgende:ik heb me toch een toppertje onder mijn hoede
(al bijna een seizoen lang overigens)
Dean Ex (143465849)
18 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 340
Wage: 2 240 ¤/week
Owner: Robarka
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: poor
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: weak
Zal niet al te lang duren eer hij weer gaat stijgeren ()
quote:Try to find the right spot on the team for Leo Westerhoff, there is a lot of football in that kid.
My pride and joy wordt verkocht.quote:Gurbe de Hoon (91749768)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 123 670
Loon: 66 240 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: magisch Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
die van mij was klasse en had 4 sterren...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef Egamer het volgende:
Mijn pull had 3 sterren, en die was twijfelachtig in verdedigen.
Jaja, die jeugdspelertjes kunnen me watquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Robar![]()
een van m'n jeugdspelertjes heeft meer potentie:
[..]
Net of ik enige kans maak tegen Grumpquote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef rompompom het volgende:
In Amsterdam regent het.!! Nou ja, ik ben nog kanslozer dan Lennox, dus als er niet zoveel toeschouwers zien hoe ik heftag op m'n smoel ga, is dat ook niet zo erg.
.
Als ik zondag win, maak ik een reeële kans op het kampiopenschap, trouwens. Ik moet kunnen winnen, hij heeft alleen een middenveld en daar ben ik beter. Misschien als-ie motst dat het nog wat wordt voor hem. Daarna heb ik een heel rustig programma, waarna er de dubbele confrontatie met de (waarschijnlijk) medekoploper volgt. Ik moet eerst thuis, dus als ik die win, gaat het wellicht om doelsaldo. Maar dit is allemaal wel érg op de zaken vooruitlopen en eigenlijk wil ik nog lekker een seizoen extra in de VII zitten. Hoewel het tijdstip van de wedstrijden van de VI me een stuk beter bevalt!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |