Heb je uitgedaagdquote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef komrad het volgende:
@Vulture 3-2 verloren, geen blessures
Iemand nog een friendly??
Thanks Komradquote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef komrad het volgende:
@Vulture 3-2 verloren, geen blessures
quote:12-04-2007
Je fanclub telt 2 nieuwe supporter(s). De clubkas werd gespijsd met 60 ¤. Feestje!
voor 5k gehaaltquote:Aureli Pujol (134013699)
27 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Borracheras
Waarschuwingen: 0
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
nofi, maar da's 5k teveel, ook als je net begint.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Me jeugdteam moet vanavond aan de bak.. Beetje spelers door elkaar gezet.
[..]
voor 5k gehaalt
Dat zjin minstens twee spelerts die bij je originele 15 paupers zaten, toch? Mazzelkont!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Amadeo het volgende:
Vandaag weer een jeugdwedstrijd gehad:)M'n verdediging is zo te zien wel in orde, maar de rest ...:(
[afbeelding]
Die gast haalde 3 sterren als vleugelverdediger, ik probeer hem nu als centrale verdediger.quote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
We hebben een rustig weekje gehad. De jongens hebben hard gewerkt, maar ik heb verder geen details voor je.
Peter van Schalkwijk: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.
Bye, bye - tot binnenkort.
Euhm de enige die ik heb gescout is Billy Baertquote:Op donderdag 12 april 2007 17:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zjin minstens twee spelerts die bij je originele 15 paupers zaten, toch? Mazzelkont!
quote:Hoor eens, Billy Baert is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Sjezus, dan heb ik je echt strontmazzel gehad zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Euhm de enige die ik heb gescout is Billy Baert
[..]
Ik kots echt op dat pressing, wat een ongelooflijk irritante taktiek is dat als je tegenstander een minder middenveld heeft. Ik heb nog liever dat ze counteren!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef twi het volgende:
En dan hier nog klagen:')
Surprising matchesin mijn League.
No kidding_O-
linkje ???quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ik morgen eindelijk eens wat leuke poppers heb... is al weer een paar weekjes geleden
Ik klikte ook nogquote:
Is dat pressing dan zo'n goede tactiek als je het middenveld verliest, of is dit geval een uitzondering?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kots echt op dat pressing, wat een ongelooflijk irritante taktiek is dat als je tegenstander een minder middenveld heeft. Ik heb nog liever dat ze counteren!!!
Bij twi had-ie er gewoon alsnog overheen moeten denderen, hoor. Voor pressing heb je over je hele team verdedigen en conditie nodig als skill. Hoger dan matig heb ik iemand nooit zien scoren in die taktiek. Maar met matig kan het al ernstig verstorend werken en ondanks het al eerder genoemde gebrek aan emoties heeft de ME volgens mij een voorkeur voor teams die pressing spelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat pressing dan zo'n goede tactiek als je het middenveld verliest, of is dit geval een uitzondering?
Ik had ook mijn eerste trainee over die grens vandaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:17 schreef rompompom het volgende:
Edit: Oe, ik zie nu pas dat de vormstijger m'n beste trainee is, die daardoor de 10k tsi grens is gepasseerd!!
!
!!
quote:William Conraads (Coach):
Zijn vaardigheid in verdedigen daalde van goed naar redelijk.
James Klompe (20):
Hij leeft echt voor zijn vak, en zijn discipline en focus hebben zijn verdedigen verbeterd van uitmuntend naar briljant.
Peter Myrtorp (18):
Hij heeft duidelijk flink wat verdedigen bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van redelijk naar goed.
quote:César Cerqueira
TSI = 11 610, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk x+2
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Vorm is drama.quote:Alberto Antonio De la Rosa
TSI = 1 410, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn uitstekende verdediger die maar niet in vorm wil komen is populair, kalm en eerlijk....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef rompompom het volgende:
Je zou haast denken dat er andere factoren dan het spelen van wedstrijden van invloed zijn op de vorm. Hoe is de verhouding controversiële/populaire spelers bij jullie? Ik zal es kijken bij mij ook. Ik kan me niet voorstellen dat willekeur zo'n grote factor is bij vorm.
Bah, ik wil er invloed op hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef komrad het volgende:
volgens mij is het gewoon random, enige punt van aandacht is de coach. Hoe beter de coach(coachvaardigheid, niet LS) des de hoger schijnt de gemiddelde vorm te zijn
Mag ik raden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef komrad het volgende:
ik zat net een transfer compare voor een speler te zoeken en ik zag een speler waar grumps een bod op uitgebracht heeft. Volgens mij gaat Grumpey een tactiek toepassen waar ik al vaker aan gedacht heb. Ik heb er maar 1 vraag over, hoe ga je dat doen met de vorm van de spelers?? Dat was mijn grote struikelblok namelijk om het nog niet te doen
Ah, ok. Als ik ooit ga switchen, zal het ook naar wingers zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Lennox het volgende:
Hij gaat wingers trainen. Dat zei hij op IRC. Dus alle speculaties omtrend conditie trainen, kunnen de prullenbak in.
Ik zou stadion uitbreiden en flink ook. Hoe groot is je supportersschare? Ik zou zeker wel naar 25k gaan!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nu 1,2M op de bank, maar ik vind het niet de moeite om daar een econoom voor aan te nemen, omdat ik het te vaak weer uit geef. Nu twijfel ik wat ik met dat geld zal doen.
Ik speel in de VII en heb een stadion van 19k.
Ik denk dat ik die uit ga breiden, maar twijfel nog een beetje over een nieuwe coach. Heb nu een goed/waardeloos, die denk ik bijna gaat dalen naar rampzalig. Ik heb een speler met uitstekend/redelijk. Is het slim om die nu me coach te maken, of aan het begin van volgend seizoen?
Edit: Nog een vraagje, als je in een week 2x een andere opstelling speelt, hoeveel daalt de ervaring met je huidige opstelling dan ongeveer?
Ik wil in de week dat ik tegen een bot team moet 2x 2-5-3 spelen met passen trainen, en wil het dan zo gaan doen
Same here, maar dan 28k. Maar het zit standaard vol, dus ik moet weer uitbreiden. Gezien mijn fanclub van 1650 moet ik naar 34-35k, maar daar heb ik het geld niet voor. En ik heb nog een SP-hoer nodig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Lennox het volgende:
Inderdaad. Dat stadion is wel redelijk klein.
Vul zelf met gemak 32.500 in VII (net gepromoveerd).
Ik heb nu 1328 supporters, maar heb mijn stadion nog maar 2 keer vol gehad, en dat was halverwege vorig seizoen. Heb daarna wel mijn belangrijkste spelers verkocht om te gaan sparen, en daarna is het wat minder gegaan, maar twijfel toch over mijn stadion uitbreiden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou stadion uitbreiden en flink ook. Hoe groot is je supportersschare? Ik zou zeker wel naar 25k gaan!
Volgens mij daalt het naar redelijk. Je kan twee opstellingen op goed houden als je ze afwisselt.
Als het redelijk/goed gaat, moet je met zo'n fanclub bij normaal weer volgens mij wel 27k volkrijgen. Ik dacht het je fanclub x 2 + 20% was ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu 1328 supporters, maar heb mijn stadion nog maar 2 keer vol gehad, en dat was halverwege vorig seizoen. Heb daarna wel mijn belangrijkste spelers verkocht om te gaan sparen, en daarna is het wat minder gegaan, maar twijfel toch over mijn stadion uitbreiden.
2 weken terug zat er 18924 man op de tribune bij licht bewolkt weer, dus zal binnenkort wel vol komen
En bedankt, dan ga ik lekker 2x 2-5-3 spelen denk ik
Ik heb nu 2 keer gelijk gespeeld, en moet de komende 2 wedstrijden kunnen winnen, zal dus waarschijnlijk wel omhoog gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als het redelijk/goed gaat, moet je met zo'n fanclub bij normaal weer volgens mij wel 27k volkrijgen. Ik dacht het je fanclub x 2 + 20% was ofzo.
Gauw uitbreiden! Moet je zondag thuis? Anders kan je misschien nu al gaan bouwen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 keer gelijk gespeeld, en moet de komende 2 wedstrijden kunnen winnen, zal dus waarschijnlijk wel omhoog gaan
Ik moet zondag thuis, maar wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gauw uitbreiden! Moet je zondag thuis? Anders kan je misschien nu al gaan bouwen!
Ah, nee, ik was effe in de war. Dacht dat er minder mensen in konden tijdens verbouwingen, maar dat is niet zo. De reden waarom ik het meestal na een thuiswedstrijd doe is vanwege het geld.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik moet zondag thuis, maar wat maakt dat uit?
...krijgen rompompom als supporterquote:
Ik heb over drie maanden weer een slot beschikbaar, wie weet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
...krijgen rompompom als supporter
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb over drie maanden weer een slot beschikbaar, wie weet..
Gosert, ik heb welgeteld ook één FOK!-er die me supportert en dat is sinds anderhalve week zo. Pak je leven weer op.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gosert, ik heb welgeteld ook één FOK!-er die me supportert en dat is sinds anderhalve week zo. Pak je leven weer op.
Ik dacht al, je begint een beetje op m'n avatar te lijken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik zit er ook verder helemaal niet mee hoor.... je hebt er feitelijk toch geen kont aan
Ik ben supporter van alle topploegen..quote:
ik ben inmiddels supporter van je gewordenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben inmiddels supporter van je geworden
Ik heb voor een vergelijkbare (alleen matig passen erbijquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef Flappekz het volgende:
Eindelijk een SP-hoer in huis
Briljant positiespel, formidabele conditie, redelijk ervaring, krachtig, goddelijk spelhervatten. Ik heb misschien wat veel betaald (895k), maar ik wilde er gewoon graag snel een hebben
Dus...ook al vinden jullie hem te duur, ik ben er content mee![]()
Best bizar eigenlijk. Ben benieuwd of die situatie ooit weer terug gaat komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik heb voor een vergelijkbare (alleen matig passen erbij) 3 seizoen terug 1.7 betaald
![]()
Vorm +2.. 3x scoren.. hmmzz, als ik vorige week dus niet per ongeluk conditie had gedaan dan hadden die vorige week al gestegenquote:TSI: -4100 (+8520/-12620)
Vorm: 2 (+7/-5)
Ervaring: 1 (+1/-)
Scoren: 3 (+3/-)
Have funquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Egamer het volgende:
Ik ga vannacht voor een week naar Italië, ik wens iedereen succes morgen en ook de bekerhelden wens ik succes. Tot volgende week!
cheersquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Egamer het volgende:
Ik ga vannacht voor een week naar Italië, ik wens iedereen succes morgen en ook de bekerhelden wens ik succes. Tot volgende week!
Dat zijn zéker geen verkeerde spelersquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
TSI +1.230 (5.140/-3.910)
Vorm -3 (3/-6)
Verdedigen +2
18 jarige naar uitstekend met redelijk passen en redelijk vleugelspel
20 jarige naar wereldklasse met zwak passen (mag nog even blijven)
dankjequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn zéker geen verkeerde spelers![]()
Lijkt mij ook. Het is even een flinke investering, maar je hebt er wel lol vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dankje
leuke trainees hebben is wel nodig om een beetje winst te maken denk ik zo
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Egamer het volgende:
Crema, vlakbij Cremona en Milaan. Ik ga over 4 uurtjes weg.quote:
Heb je dan een foutje gemaak?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ben supporter van alle topploegen..
haalt 2x 3sterren met vleugeldefenderquote:
Rowan Haye (12839496)
16 jaar en 43 dagen, matig in vorm
Volgende verjaardag: 2007-06-22 00:00:00
Nationaliteit: Nederland
Team: Junioren FC Deventer United
Waarschuwingen:
Blessures: fit
Ben benieuwd hoeveel sterren die haalt..quote:Hoor eens, Kick Streefkerk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Keepen. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Keepen wordt!
Weer een 4 sterren def...quote:Wel, Albrecht van Gerven is 16 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren redelijk in Verdedigen! Volgens mij is z'n Verdedigen nu zowat zwak. Met zijn vaardigheden die globaal gezien zwak zijn, is hij misschien iets voor ons?
quote:Goed je te horen Maniack28! Even kijken wat ik deze keer voor je heb...
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Duncan Muilenburg heet hij en hij is 15.
Volgens mij is z'n Scoren nu zowat matig. Wat zijn Scoren betreft, moet ik zeggen dat deze jongen topklasse is.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
ik heb het nog niet gedaan, kan ook nergens vinden dat het beter zou zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Douwe Sluijter.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens twijfelachtig kunnen zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
--------
Nou vooruit dan maar, die andere was nog slechter....
vraagje: wisselen jullie regelmatig van regio met je scouts of niet? Ik vraag me af of dat niet beter is omdat in een bepaalde regio de toppers natuurlijk op een gegeven moment op zouden moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |