Laat staan dronken tor Amanda......quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wel apart geven ze Huub een alcohol 'verbod', maar Ericje blijft maar doorzuipen.
Sorry, maar hoe iemand zich dan ook verdiept heeft in de wereld van RLS, als iemand die aan een "treitershow" gaat meedoen moet gaan verwachten dat de kijkers niet meer weten dat ze naar een treitershow zitten te kijken en zijn gedrag reden vinden om zijn familie lastig te gaan vallen, dan vind ik dat niet meer onder "voorbereiden" vallen maar meer onder 'gestoorde kijkers die het verschil niet meer weten tussen TV en werkelijkheid'quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:13 schreef snetje het volgende:
[..]
als meneer zich een beetje in alles had verdiept ...en dat heeft hij!! zoals ik vanavond van hem vernam.. hij wist namelijk het hele BB discriminatie verhaal van een BB in het buitenland uit te leggen aan amanda qua bepaalde uitspraken ..die haar haar nek nog eens zou kunnen kosten ... dus wat nou moeder treiterenbrian treiterd alles ...amanda ...zijn moeder ...en natasia !! alles om zijn doel te bereiken ....
![]()
ik ben ook blij dat wilgo dit nu ook gaat inzien .....
Lean, zullen we dinsdag samen de kindjes van Natasia gaan plagen op school?quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe iemand zich dan ook verdiept heeft in de wereld van RLS, als iemand die aan een "treitershow" gaat meedoen moet gaan verwachten dat de kijkers niet meer weten dat ze naar een treitershow zitten te kijken en zijn gedrag reden vinden om zijn familie lastig te gaan vallen, dan vind ik dat niet meer onder "voorbereiden" vallen maar meer onder 'gestoorde kijkers die het verschil niet meer weten tussen TV en werkelijkheid'
Ik kan er sowieso al niet bij dat er mensen zijn die gestoord genoeg zijn om wie van de bewoners dan ook na vertrek uit de villa persoonlijk lastig te gaan vallen, maar hun familie lastig vallen is helemaal van de gekke.
Jij bent ook nergens voor nodig! DOEI!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke......die kus op de mond was nergens voor nodig.......homo's....
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jij bent ook nergens voor nodig! DOEI!![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
Voorlopig weer genoeg verziekt voor een tijdje............. Tijd voor de modjesquote:
Ga daar eensch rellen inderdaad!quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
Die heeft zich nog niet het ziekenhuis ingezopenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die heeft zich nog niet het ziekenhuis ingezopen
Misschien kan ze wel met drank omgaan
Huub zei net trouwens weer flikkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ach hopelijk zuipt ericje zichzelf een keer in coma...
Ik hoorde het ook.....het is niet te geloven zeg. Zal 'de flikker' nu weer aangifte doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub zei net trouwens weer flikker![]()
Hoorde jij het ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |