Lekker belangrijk, zoveel was me al duidelijk, jammer dat jij geen argumenten hebt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef haaahaha het volgende:
Ik snap dat je van jezelf vindt dat je gelijk hebt, resonancer, maar ik vind dat je geen gelijk hebt.
kulargumenten voornamelijk en net zo 'vals" als je ons van beticht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef haaahaha het volgende:
lol, ik heb al tig topics vol geluld met argumenten.
In iedere geval worden op internet wel zaken behandeld wat de reguliere media nogal verzaakt. Medaille heeft 2 kanten. Mijn mening is dat kranten en TV voornamelijk eenzijdig bezig is. Zolang het maar niet de geaccepteerde waaheden en geldschieters raakt is alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Andersom geldt natuurlijk hetzelfde: als 80% iets zegt, betekent nog niet dat iets niet waar is.
Juist op internet is ook verschrikkelijk veel onzin te vinden, meer dan in de kranten.
lol, omdat jij in fabels gelooft en de media geen nut ziet in het verspillen van tijd aan die fabels betekent niet dat ze aan het verzaken zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In iedere geval worden op internet wel zaken behandeld wat de reguliere media nogal verzaakt.
Tsss. En daarom publiceren ze de propageerende rotzooi van de regering nog maar eventjes. En bevestigen nog maar eventjes de geaccepteerde waarheden (die niet waar of halfwaar).quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:11 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, omdat jij in fabels gelooft en de media geen nut ziet in het verspillen van tijd aan die fabels betekent niet dat ze aan het verzaken zijn hoor.
Ik heb z'n idee dat jy vind dat er totaal niet getornt mag worden aan de kunde van de regeringen of de zogenaamde experts.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef haaahaha het volgende:
zegt niks. Als jij het fout kan hebben is de kans aanwezig dat er meer mensen zijn die het fout hebben
Jij denkt te zwart/wit. Ook hier vul je vanalles in en veronderstel je er op los. Je laat wat mij betreft ook met deze post weer eens zien dat het helemaal niet gek is dat je in complotten denkt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:26 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb z'n idee dat jy vind dat er totaal niet getornt mag worden aan de kunde van de regeringen of de zogenaamde experts.
Ik kan me in dit verband eigenljk alleen je hilarische "losse stoeptegel theorie" herinneren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef haaahaha het volgende:
lol, ik heb al tig topics vol geluld met argumenten.
en dat is dus precies de reden dat ik graag gewoon met getallen werk, want dan vallen mensen die er niks van snappen door de mand. jouw vergelijking slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
dit lijkt me een redenatie van lik me vestje...
de totale hoeveel potentiele energie van een dominosteen giga-baan, mag dan "enorm" zijn...
een miniskuul tikje (musje) op een cruciale plaats kan genoeg zijn om de hele constructie te doen instorten..
de totale potentiele energie, en de kracht van het musje hebben dus geen 1 op 1 verband met elkaar...
het mag wetenschappelijk ogen... je googelt gewoon maar wat met getallen...
daarnaast is het instorten van een wtc zo'n enorm complex gebeuren, met zoveel parameters, dat ik durf te stellen dat jij niet in staat bent om na te rekenen of de 2 gebouwen wel of niet zonder behulp van explosieven kunnen zijn ingestort...
als laatste... je opmerkingen over nucleaire zaken zijn gebasseerd op de kennis die jij daarover bezit..
hoe kun je uitsluiten dat men inmiddels over veel verder ontwikkelde (nucleaire) wapens beschikt, die jij nog niet kent?
Over het algemeen komt dat omdat het gros van de complotgelovers elkaar napraten. In het begin had je die 9/11 complot films, alles wat daarin geroepen werd werd 1 op 1 nagepapagaaid en pas in discussies werd geforceerd geprobeerd die dingen te onderbouwen. En nog lukt dat onderbouwen voor geen meter want je komt in een drijfzand/wirwar van verhalen en beschuldigingen en vooral veronderstellingen, aannames en fabeltjes.quote:Op maandag 9 april 2007 18:23 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
en dat is dus precies de reden dat ik graag gewoon met getallen werk, want dan vallen mensen die er niks van snappen door de mand.
het zou mooi zijn als ze hun eigen stellingen ook eens zouden onderbouwen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Over het algemeen komt dat omdat het gros van de complotgelovers elkaar napraten. In het begin had je die 9/11 complot films, alles wat daarin geroepen werd werd 1 op 1 nagepapagaaid en pas in discussies werd geforceerd geprobeerd die dingen te onderbouwen. En nog lukt dat onderbouwen voor geen meter want je komt in een drijfzand/wirwar van verhalen en beschuldigingen en vooral veronderstellingen, aannames en fabeltjes.
dat is m'n hele punt..!! %#@$quote:Op maandag 9 april 2007 18:23 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
de totale potentiele energie en de kracht van het musje hebben helemaal geen verband met elkaar. 0,0 zelfs.
jouw woorden...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:27 schreef Cyclonis het volgende:
sterker nog, de potentiele energie van het gebouw is dus zodanig groot dat de ladingen explosieven die je zou plaatsen op elke verdieping in het niet vallen kwa energie verhouding tot de potentiele energie die het gebouw al uit zichzelf heeft. ik denk niet dat je wilt beweren dat men op de een of andere manier meer dan 216800 kilogram TNT heeft weten aan te brengen in elk gebouw?
die 10^11 joule weet ik nog net zo niet. Er zijn meerder bronnen die het hebben over 4*10^11. Dat is nog een groot verschil ?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:12 schreef Cyclonis het volgende:
ik zal het zo simpel mogelijk proberen uit te leggen voor je
het gebouw had een potentiele energie van 10E11 Joule. dit kun je ook terugvinden op conspiracy sites
deze energie is het resultaat van het feit dat de massa van het gebouw verspreid is boven de grond, m.a.w. de volledige massa van het gebouw ligt niet plat op de grond, maar staat in de lucht. hierdoor krijgt het potentiele energie.
deze energie wordt bepaald met de formule m*g*h, waarin m de massa is van elk deel, g de valversnelling en h de hoogte.
zodra het gebouw begint te vallen, wordt 'h' kleiner en verliest het gehele systeem potentiele energie. gezien het feit dat energie niet kan verdwijnen, weten we dat het wordt omgezet in kinetische energie. het wordt ook enigzins omgezet in frictie (arbeid->hitte) maar aangezien het gebouw vrijwel met vrije val naar beneden kwam is deze factor verwaarloosbaar klein.
met andere woorden, de totale kinetische energie was ook ongeveer gelijk aan 10E11 Joule
dit is natuurlijk in het totale plaatje he, ze worden geleidelijk in elkaar omgezet
tegelijkertijd komen er ook delen tot aan de grond. die hebben geen kinetische energie meer, en ook geen potentiele energie. deze energie is ook nooit verdwenen. uiteindelijk is er dus ~0 potentiele energie en 0 kinetische energie. het heeft namelijk vrijwel geen hoogte meer, en geen snelheid meer.
deze energie die dus is 'verdwenen' MOET gelijk zijn aan 10E11 Joule, anders schend je de wet van behoud van energie, en als je dat wilt verdedigen ben je zeer welkom op de TU.
de enige vormen waarin deze energie kan zijn omgezet, wat altijd gebeurt als een voorwerp valt op de grond, is arbeid en hitte. arbeid betekent over het algemeen dat er verbindingen in de materialen verbroken worden, en hitte betekent dat de temperatuur van het geheel zal stijgen.
de energie die over is om verbindingen te breken en de temperatuur te doen stijgen MOET gelijk zijn aan 10E11 Joule, (min het beetje wat is verloren tijdens de frictie met de lucht, hetgeen de lucht en het vallende materiaal heeft doen opwarmen)
het enige wat ik heb aangetoond is dat 10E11 Joule energie gelijkwaardig is aan 216.8 ton TNT. ik zei niet dat het gebouw ontploft als 216.8 ton TNT, maar de energie die beschikbaar is voor verpulvering en verhitting is gelijk aan 218.8 ton TNT.
nu kun jij deze uitleg van mij wel makkelijk afdoen als 'gegooi met cijfertjes en getalletjes', maar daar maak jij jezelf niet geloofwaardiger mee. als je het er niet mee eens bent, kun je beter aangeven waar ik fout zit.
als jij bij elke uitleg die een ingenieur jou geeft je er maar snel van gaat ontdoen alsof wij niet weten waar we het over hebben, ben je wel hypocriet bezig. afgestudeerden van de TUDelft, werken wereldwijd in de vliegtuigindustrie, ruimtevaartindustrie, het bouwen van grote structuren etc etc etc. als jij het niet vertrouwt dat wij zelfs zo een simpele energie vergelijking kunnen opstellen, kun je het beste maar nooit meer in een vliegtuig of een gebouw stappen en kun je maar beter niet in de buurt komen van de deltawerken.
ik vraag mij dus echt af op welke manier jij gaat proberen te ontkrachten wat ik hierboven heb beschreven.
je simpele stellingen als "was de wereld maar zo simpel en rechtlijnig als je binas" toont meer blijk van jouw eigen onkunde, aangezien dit niets met een binas te maken heeft, en het is totaal geen ontkrachting van mijn analyse.
"sorry maar je flikkert een paar getallen en formules in de blender en serveert het brouwsel als wetenschappelijk bewijs..."
is ook geen tegenbewijs
"prachtig dat je in getallen denkt, maar met realiteit heeft dit imo niets te maken..."
jouw mening is ook geen tegenbewijs. laat maar es zien waar ik fout zit
"sorry maar je flikkert een paar getallen en formules in de blender en serveert het brouwsel als wetenschappelijk bewijs..."
ik heb zorgvuldig getallen opgezocht van meerdere sources, en een analyse verricht met een hele gewone energie balans. dat jij het ziet als een blender die een brouwsel serveert, toont nogmaals aan dat jij niet eens weet hoe een energiebalans werkt, en kun jij je het beste maar houden bij Bush, Bilderberg, peak-oil etc etc etc, en laat je de technische dingen maar beter met rust.
Klopt, van een klikobak tot een boom tot een gebouw heeft potentiele energie. En met genoeg gegevens kun je een benadering maken van deze energie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:12 schreef Cyclonis het volgende:
deze energie is het resultaat van het feit dat de massa van het gebouw verspreid is boven de grond, m.a.w. de volledige massa van het gebouw ligt niet plat op de grond, maar staat in de lucht. hierdoor krijgt het potentiele energie.
jongen echt....... heb ik OOIT ergens gezegd dat deze potentiele energie de oorzaak is van het naar beneden komen van het gebouw? NEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klopt, van een klikobak tot een boom tot een gebouw heeft potentiele energie. En met genoeg gegevens kun je een benadering maken van deze energie.
Maar wat toont het aan?
Een den van 25 meter hoog heeft behoorlijk wat energie. En als hij omvalt vertaalt die energie zich in kinetische energie en kun je er maar beter niet onderstaan.
Maar zegt het iets over waarom hij naar beneden kwam? Harde wind? Was hij dor? Erosie van de grond? Of heeft iemand met een bijl gekapt?
In een theoretisch model kun je alles als oorzaak aanwijzen. Zeker als je de feiten aanpast aan het model. Zoals, ik noem maar wat, het negeren van poelen gesmolten staal, geen onderzoek naar restsporen van explosieven of het negeren van getuigen.
dit is wat ik beweerd heb. niet dat die potentiele energie voor het instorten zelf zorgde, maar wel voor de effecten toen het gebouw eenmaal instabiel was en de potentiele energie dus vrijkwam.quote:dit is voor mij een bewijs dat de potentiele energie voldoende kan verantwoorden voor de waargenomen stofwolken en verpulvering en hittetoename.
Wie hebben die feiten aangepast?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
In een theoretisch model kun je alles als oorzaak aanwijzen. Zeker als je de feiten aanpast aan het model. Zoals, ik noem maar wat, het negeren van poelen gesmolten staal, geen onderzoek naar restsporen van explosieven of het negeren van getuigen.
Tsja ze hebben een simulatie van de torens gemaakt. Als daaruit blijkt dat de torens prima in konden storten door de effecten van de brand en er meerdere dingen zijn die de explosieven tegen spreken hoef je daar verder niet meer naar te zoeken en heb je de oplossing gevonden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klopt, van een klikobak tot een boom tot een gebouw heeft potentiele energie. En met genoeg gegevens kun je een benadering maken van deze energie.
Maar wat toont het aan?
Een den van 25 meter hoog heeft behoorlijk wat energie. En als hij omvalt vertaalt die energie zich in kinetische energie en kun je er maar beter niet onderstaan.
Maar zegt het iets over waarom hij naar beneden kwam? Harde wind? Was hij dor? Erosie van de grond? Of heeft iemand met een bijl gekapt?
Beweer ik dan dat jij dat zegt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
jongen echt....... heb ik OOIT ergens gezegd dat deze potentiele energie de oorzaak is van het naar beneden komen van het gebouw? NEEEEEEEEEE
Als jij een betere verklaring hebt, laat het eens horen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:50 schreef NorthernStar het volgende:
Het is als verklaring voor de effecten? Prima. Ik vind dat het tekort schiet om de effecten te verklaren.
prachtig allemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:12 schreef Cyclonis het volgende:
ik zal het zo simpel mogelijk proberen uit te leggen voor je
het gebouw had een potentiele energie van 10E11 Joule. dit kun je ook terugvinden op conspiracy sites
deze energie wordt bepaald met de formule m*g*h, waarin m de massa is van elk deel, g de valversnelling en h de hoogte.
zodra het gebouw begint te vallen, wordt 'h' kleiner en verliest het gehele systeem potentiele energie. gezien het feit dat energie niet kan verdwijnen, weten we dat het wordt omgezet in kinetische energie. het wordt ook enigzins omgezet in frictie (arbeid->hitte) maar aangezien het gebouw vrijwel met vrije val naar beneden kwam is deze factor verwaarloosbaar klein.
met andere woorden, de totale kinetische energie was ook ongeveer gelijk aan 10E11 Joule
dit is natuurlijk in het totale plaatje he, ze worden geleidelijk in elkaar omgezet
tegelijkertijd komen er ook delen tot aan de grond. die hebben geen kinetische energie meer, en ook geen potentiele energie. deze energie is ook nooit verdwenen. uiteindelijk is er dus ~0 potentiele energie en 0 kinetische energie. het heeft namelijk vrijwel geen hoogte meer, en geen snelheid meer.
deze energie die dus is 'verdwenen' MOET gelijk zijn aan 10E11 Joule, anders schend je de wet van behoud van energie, en als je dat wilt verdedigen ben je zeer welkom op de TU.
de enige vormen waarin deze energie kan zijn omgezet, wat altijd gebeurt als een voorwerp valt op de grond, is arbeid en hitte. arbeid betekent over het algemeen dat er verbindingen in de materialen verbroken worden, en hitte betekent dat de temperatuur van het geheel zal stijgen.
de energie die over is om verbindingen te breken en de temperatuur te doen stijgen MOET gelijk zijn aan 10E11 Joule, (min het beetje wat is verloren tijdens de frictie met de lucht, hetgeen de lucht en het vallende materiaal heeft doen opwarmen)
het enige wat ik heb aangetoond is dat 10E11 Joule energie gelijkwaardig is aan 216.8 ton TNT. ik zei niet dat het gebouw ontploft als 216.8 ton TNT, maar de energie die beschikbaar is voor verpulvering en verhitting is gelijk aan 218.8 ton TNT.
nu kun jij deze uitleg van mij wel makkelijk afdoen als 'gegooi met cijfertjes en getalletjes', maar daar maak jij jezelf niet geloofwaardiger mee. als je het er niet mee eens bent, kun je beter aangeven waar ik fout zit.
als jij bij elke uitleg die een ingenieur jou geeft je er maar snel van gaat ontdoen alsof wij niet weten waar we het over hebben, ben je wel hypocriet bezig. afgestudeerden van de TUDelft, werken wereldwijd in de vliegtuigindustrie, ruimtevaartindustrie, het bouwen van grote structuren etc etc etc. als jij het niet vertrouwt dat wij zelfs zo een simpele energie vergelijking kunnen opstellen, kun je het beste maar nooit meer in een vliegtuig of een gebouw stappen en kun je maar beter niet in de buurt komen van de deltawerken.
ik vraag mij dus echt af op welke manier jij gaat proberen te ontkrachten wat ik hierboven heb beschreven.
je simpele stellingen als "was de wereld maar zo simpel en rechtlijnig als je binas" toont meer blijk van jouw eigen onkunde, aangezien dit niets met een binas te maken heeft, en het is totaal geen ontkrachting van mijn analyse.
is ook geen tegenbewijs
"prachtig dat je in getallen denkt, maar met realiteit heeft dit imo niets te maken..."
jouw mening is ook geen tegenbewijs. laat maar es zien waar ik fout zit
ik heb zorgvuldig getallen opgezocht van meerdere sources, en een analyse verricht met een hele gewone energie balans. dat jij het ziet als een blender die een brouwsel serveert, toont nogmaals aan dat jij niet eens weet hoe een energiebalans werkt, en kun jij je het beste maar houden bij Bush, Bilderberg, peak-oil etc etc etc, en laat je de technische dingen maar beter met rust.
Eugh... lezen? Ik heb drie voorbeelden gegeven in mijn post daarvoor. Als het direct weer op zo'n vijandige toon gaat heb ik bovendien niet de indruk dat hij op een uitgebreider antwoord zit te wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:01 schreef haaahaha het volgende:
Heerlijk weer hoor, roepen dat het niet kan en het daarbij laten.
Erm... dergelijke dingen zijn altijd verschillende maten van zekerheden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eugh... lezen? Ik heb drie voorbeelden gegeven in mijn post daarvoor. Als het direct weer op zo'n vijandige toon gaat heb ik bovendien niet de indruk dat hij op een uitgebreider antwoord zit te wachten.
Punt was dat men met een theoretisch model alle kanten opkan. Vooral als men woorden als "probably" gaat gebruiken en er zoveel variabelen en onzekerheden zijn. Daarachteraan komt nog eens dat de uiteindelijke theorie niet aansluit op de genoemde voorbeelden. Bijvoorbeeld de verklaring van William Rodriguez om iets concreets te noemen.
Wat heeft hij verklaard dan?quote:Op 10 april 2007 11:45 schreef NorthernStar het volgende:
Bijvoorbeeld de verklaring van William Rodriguez om zomaar een van de vele te noemen.
Men moet aannames doen over oa. schade en intensiteit van de brand, dat is natte vinger werk en imo naar een conclusie toewerken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm... dergelijke dingen zijn altijd verschillende maten van zekerheden.Dat er zoiets als zwaartekracht bestaat is ook niet meer dan zeer waarschijnlijk.
Met een model kan je een aardige schatting maken wat de impact is van een vliegtuig. De intensiteit van de brand hebben ze uitgeprobeerd. Dan ben je niet met natte vinger werk bezigquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Men moet aannames doen over oa. schade en intensiteit van de brand, dat is natte vinger werk en imo naar een conclusie toewerken.
Ik kan me zijn vijandige toon heel goed voorstellen. Ik krijg ook de kriebels van zo'n opmerking van je van 'ik vind het tekort schieten' en het verder daarbij laten. Want hoe vaak komt het niet voor dat in deze discussie punten en mogelijke verklaringen wordt nagepapagaaid zonder er ook maar een greintje kennis van te hebben? Het is heel makkelijk iets met zo'n opmerking van tafel te vegen, onderbouw maar eens waarom je iets van mening bent.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eugh... lezen? Ik heb drie voorbeelden gegeven in mijn post daarvoor. Als het direct weer op zo'n vijandige toon gaat heb ik bovendien niet de indruk dat hij op een uitgebreider antwoord zit te wachten.
Punt was dat men met een theoretisch model alle kanten opkan. Vooral als men woorden als "probably" gaat gebruiken en er zoveel variabelen en onzekerheden zijn. Daarachteraan komt nog eens dat de uiteindelijke theorie niet aansluit op de genoemde voorbeelden. Bijvoorbeeld de verklaring van William Rodriguez om zomaar een van de vele te noemen.
Tja, je kunt bij dergelijke grote rampen nou eenmaal niet altijd alles exact achterhalen. Maar zoals al eerder gezegd, als jij een betere verklaring hebt, laat die dan eens horen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:51 schreef NorthernStar het volgende:
Men moet aannames doen over oa. schade en intensiteit van de brand, dat is natte vinger werk en imo naar een conclusie toewerken.
Ah, ja zie? Je neemt vanalles aan en verbind daar conclusies aan. Dat is precies de manier waarop de meest wilde complotten de wereld in komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Nist met een wilde complottheorie bezig is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, ja zie? Je neemt vanalles aan en verbind daar conclusies aan. Dat is precies de manier waarop de meest wilde complotten de wereld in komen.
Oja, en complotgelovers hebben de neiging je woorden in de mond te leggen, was ik inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef NorthernStar het volgende:
Dus je geeft toe dat Nist met een wilde complottheorie bezig is?
Ik ga boodschappen doen, mag dat?
heb je het nu over jezelf?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:53 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Want hoe vaak komt het niet voor dat in deze discussie punten en mogelijke verklaringen wordt nagepapagaaid zonder er ook maar een greintje kennis van te hebben?
Je kan nog zoveel de troll uithangenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef Orwell het volgende:
[..]
heb je het nu over jezelf?
doe jij zelf meer dan debunk-koning Cyclonis nablaten?
maak ons deelgenoot van jou kennis in deze...
nou dat is dan mooi. ik heb aangetoond dat de totale aanwezige energie gelijk is aan 1/60 deel van de hiroshima bom. deze energie komt vrij in de vorm van hitte en arbeid, aangezien het niet kan verdwijnen. ik vind energie dat gelijk is aan 1/60 deel van de hiroshima bom zeker in staat is om een gebouw totaal te vernietigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Beweer ik dan dat jij dat zegt?
Ik vroeg slechts rethorisch wat het aantoont met betrekking tot de oorzaak. Niks dus.
Het is als verklaring voor de effecten? Prima. Ik vind dat het tekort schiet om de effecten te verklaren.
dat zal ik je uitleggen wat de relevantie is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:41 schreef Orwell het volgende:
[..]
prachtig allemaal
maar een uitvoerder van een controlled demolition maakt toch gebruik van de energie van zijn TNT , PLUS de pot. energie van het gebouw..?
dus wat is de relevantie van jouw 218.8 ton TNT mbt eventueel geplaatst dynamiet???
of heb jij een nieuwe cd- manier uitgevonden waarbij er geen dynamiet meer nodig is doch slechts de potentiele energie van het gebouw plus een toverspreuk van hans klok
ik hoop toch op zijn minst iets te horen als:quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Ach bewijzen doen ze niet aan hier in TRU.
Ze vertellen liever sprookjes om elkaar op te stoken hoe gemeen en corrupt verschillende regeringen zijn! Geen idee wat het nut daarvan is of waarom mensen dat doen, maar feit blijft dat verschillende TRU users zich niet aan de feiten willen houden....
Vergeet dat maar. Je krijgt eerder te horen "Wat een idioot ben je toch dat je die leugens van Balkenende gelooft! Zie hier [insert vage site] met een ander vaag verhaal] bewijs dat Balkenende mee heeft geholpen om de oorlog in Irak te gaan voeren!".quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:11 schreef Cyclonis het volgende:
ik hoop toch op zijn minst iets te horen als:
"Nee cyclonis, je hebt ongelijk want:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |