ok :S :Squote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef vamperotica het volgende:
[quote]Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook al?
[/quote(met
)
wie wij 2?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef vamperotica het volgende:
En daarna gaan we voor t record topic vollullen met zn tweetjes!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie wij 2?
zijn we toch al goed op weg
sinds topic 10 denk ik
de kinderen van 7 tot 11 bezig houden, leren omgaan met verschillende culturen enzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef existenz het volgende:
Wat vinden mensen nu leuk aan scouting?![]()
we ouwehoeren alleen niet zoveelquote:
je bent je kids weer een paar uur kwijt!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef existenz het volgende:
Wat vinden mensen nu leuk aan scouting?![]()
tja dat is het voordeel van de oudersquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je bent je kids weer een paar uur kwijt!![]()
ja maar...quote:
Jij lult en ik ouwehoerquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar...
lul jij nu zoveel...
of ik ...
ik snap het niet meer
zal door het bier komen
ikke lekker welquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef vamperotica het volgende:
En ik heb geen bier
*mauwen (quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef Crazy-M het volgende:
aah ok
mag ik trouwens u met trots verkondigen dat wij amsterdam en dan haag hebben ingehaald.
volgende is groningen met 18 topics !!!
Ik ben niet zo van de bieren... Hoewel ik die nieuwe ( ?) rose wel s wil proberenquote:
welke is dat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bieren... Hoewel ik die nieuwe ( ?) rose wel s wil proberen
Moet lukken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Crazy-M het volgende:
Gaan we trouwens ook nog voor pagina 6 vandaag of niet meer ?
denk het wel :squote:
Wij zijn altijd onschuldig..quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk het wel :s
maar goed dat wij onschuldig zijn
die extin lult zoveel
Titel zegt me wel ietsquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:33 schreef Crazy-M het volgende:
ik draai nu: It takes two
ook wel leuk
en in 15 min 1 pagina vol gelult
die zal nu ook wel schrikken als hij nu inlogtquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef Jm4nski het volgende:
goeie smorgens![]()
jeez wat hebben jullie weer gespammed![]()
![]()
ff in een aaf en nacht 2 pagina's volgeouwhoert![]()
Lol... heel wat bij te lezen en op t eind nog niets wijzerquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die zal nu ook wel schrikken als hij nu inlogt
Ik wilde optie D: Dan ben ik er al voorbij kiezen, maar anders 20mtrquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Crazy-M het volgende:
ik maar 4 foutjes dus geslaagd![]()
![]()
had vraag 14, 20, 26 en 38 fout
waren vragen van afstand met inhalen (vond ik wel stom maar ja)
ik had 10 meter afstand
en dan met aquaplanning had ik ook fout. die andere 2 weet ik eventjes niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |