dat zeg ikquote:
jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:24 schreef vamperotica het volgende:
Ow die stoutejongerenflat gaat aan de europalaan komen?
Goed he?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef Jm4nski het volgende:
goeie smorgens![]()
jeez wat hebben jullie weer gespammed![]()
![]()
ff in een aaf en nacht 2 pagina's volgeouwhoert![]()
jup goe gedaanquote:
Mwah... eitjes verstoppen voor de kleintjes ( oudste twee zijn bij hun vader) en verder ver uit de buurt van de keuken/woon/autoboeren blijven denk ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:41 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
jup goe gedaan
en nog plannen voort paasweekend ?
Mooi, dat scheelt weer 1 auto voor de deur.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mwah... eitjes verstoppen voor de kleintjes ( oudste twee zijn bij hun vader) en verder ver uit de buurt van de keuken/woon/autoboeren blijven denk ik
ja dat met de paasdagen winkels bezoeken is zo afgezaagtquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mwah... eitjes verstoppen voor de kleintjes ( oudste twee zijn bij hun vader) en verder ver uit de buurt van de keuken/woon/autoboeren blijven denk ik
gelukkig nietquote:
wij spamme nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef Jm4nski het volgende:
goeie smorgens![]()
jeez wat hebben jullie weer gespammed![]()
![]()
ff in een aaf en nacht 2 pagina's volgeouwhoert![]()
middagquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:42 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen!
wel goed doen hequote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
schilderen is zo gedaan tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:19 schreef liefie_ het volgende:
mijn mama komt net naar me toe: jullie moeten vandaag wel een beetje helpen hoor ik heb t druk ivm pasen en zo
gaan jullie maar eieren schilderen (ik ben 21 en mn zusje 19)
naja het is vast leuk om te doen... maar voor wie t doen weet ik ook niet hoor haha
ik vind het ook niet erg hoor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schilderen is zo gedaan toch
had ze anders vanmorgen mee gegeven
nu ja je weet nooitquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het ook niet erg hoor!
alleen wel gekik heb t idee dat we er toch wat te oud voor zijn en ik verwacht geen kindjes over de vloer de komende dagen dus ja
je moest toch schilderen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:23 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me dood
wil niemand hier me even vermaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |