ok :S :Squote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef vamperotica het volgende:
[quote]Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook al?
[/quote(met
)
wie wij 2?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef vamperotica het volgende:
En daarna gaan we voor t record topic vollullen met zn tweetjes!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie wij 2?
zijn we toch al goed op weg
sinds topic 10 denk ik
de kinderen van 7 tot 11 bezig houden, leren omgaan met verschillende culturen enzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef existenz het volgende:
Wat vinden mensen nu leuk aan scouting?![]()
we ouwehoeren alleen niet zoveelquote:
je bent je kids weer een paar uur kwijt!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef existenz het volgende:
Wat vinden mensen nu leuk aan scouting?![]()
tja dat is het voordeel van de oudersquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
je bent je kids weer een paar uur kwijt!![]()
ja maar...quote:
Jij lult en ik ouwehoerquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar...
lul jij nu zoveel...
of ik ...
ik snap het niet meer
zal door het bier komen
ikke lekker welquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef vamperotica het volgende:
En ik heb geen bier
*mauwen (quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef Crazy-M het volgende:
aah ok
mag ik trouwens u met trots verkondigen dat wij amsterdam en dan haag hebben ingehaald.
volgende is groningen met 18 topics !!!
Ik ben niet zo van de bieren... Hoewel ik die nieuwe ( ?) rose wel s wil proberenquote:
welke is dat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bieren... Hoewel ik die nieuwe ( ?) rose wel s wil proberen
Moet lukken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Crazy-M het volgende:
Gaan we trouwens ook nog voor pagina 6 vandaag of niet meer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |