ow knipplakwerk dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef SjonLok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is niet van mij. Is van Hans Teeuwen.
En? Wou hij dat? Of werd het knip-en-plakwerkquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Nee, hij is mijn buurman, en ik heb ff gevraagd of hij dat wilde typen.
Hij wilde niet. Was weer eens bezig een Mars tussen zijn billetjes te smeren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Off-ShoRe het volgende:
En? Wou hij dat? Of werd het knip-en-plakwerk![]()
jawel, maar ik wist dat stukje niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah! Hans Teeuwen kent iedereen toch!
Toen ben je hem maar snel genokt zeker. Zou ik wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Hij wilde niet. Was weer eens bezig een Mars tussen zijn billetjes te smeren.
Dan nog.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef milkingmonkey het volgende:
Frappant dat jij van de "zwarte artiesten" de allerslechtste uitkiest, en van de "blanke" artiesten de betere. Vergeten we gemakshalve even artiesten en formaties als Sam Cooke, Louis Armstrong, hele MOTOWN kliek en consorten.
Jep.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:30 schreef Off-ShoRe het volgende:
Toen ben je hem maar snel genokt zeker. Zou ik wel gedaan hebben.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:59 schreef Nosh het volgende:
Wow. Pberends flikt het hem weer: muziek uit twee totaal verschillende genres en twee totaal verschillende tijdsperiodes vergelijken, er een zwakzinnig simplistische conclusie eraan verbinden, en net doen alsof hij zojuist de ontdekking van de eeuw heeft gedaan.
Zit je daar nu de hele dag over na te denken? Of is het een ingeving, tijdens het mosterdpottenvullen? Waarna je het een leuk jasje probeert te geven, hopeloos faalt, en ook nog eens je quotum van gevulde potten mist?
Als we nou es anders zouden formuleren en zouden zeggen dat goede muziek niets met ras of kleur te maken heeft, zou je het dan toe-eigenen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef pberends het volgende:
[..].
Topic is slechts bedoeld om te ontkrachten dat zwarten betere muziek maken dan blanken.
"Dan nog"? Is dat jouw argument?quote:
Om te ontkrachten dat zwarten betere muziek maken dan blanken of om "aan te tonen" dat blanken béter in muziek zijn dan zwarten (zoals de tt zegt)?quote:Topic is slechts bedoeld om te ontkrachten dat zwarten betere muziek maken dan blanken.
Dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef Stark het volgende:
[..]
Als we nou es anders zouden formuleren en zouden zeggen dat goede muziek niets met ras of kleur te maken heeft, zou je het dan toe-eigenen?
De TT klopt niet, maar is wel lekker uitnodigend om te reagerenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
"Dan nog"? Is dat jouw argument?
[..]
Om te ontkrachten dat zwarten betere muziek maken dan blanken of om "aan te tonen" dat blanken béter in muziek zijn dan zwarten (zoals de tt zegt)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |