abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:52:47 #51
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48112751
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:51 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Van kunst en de subsidiering daarvan. Vuige populist.
ah.. een kunstenaar die gaat janken dat er niet genoeg gesubsidieerd wordt?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48112767
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Saladdin had dan ook niks met zijn dood te maken
Ja, dat is op te maken uit dat stukje dat ik eronder quote
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_48113031
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Saladdin had dan ook niks met zijn dood te maken
Nee er staat 'de man die hem versloeg'. Ik vergiste me, het was niet 'de man die hem vermoorde.'
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48113181
Volgens mij probeert deze pik eerder mee te liften op een echte marokaanse rappert met dezelfde naam. Betwijfel namelijk dat deze met de Wu Tan Clan en Outlandish heeft gespeeld.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48113212
Hij zal waarschijnlijk Reynald de Chatillon bedoelen, maar ja, je kan niet verwachten dat die kneus dat weet, dat leer je niet in de ghetto's.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48113520
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Volgens mij probeert deze pik eerder mee te liften op een echte marokaanse rappert met dezelfde naam. Betwijfel namelijk dat deze met de Wu Tan Clan en Outlandish heeft gespeeld.
Nee hij niet maar dat maatje van hem. http://nl.wikipedia.org/wiki/Cilvaringz
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48113610
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee hij niet maar dat maatje van hem. http://nl.wikipedia.org/wiki/Cilvaringz
Tis hem trouwens wel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Salah_Edin
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_48113621
En dan alleen nog van de nep Wu Tang clan, nml die 2e rits knakkers: de Killa Beez
Waarin geen 1 vd originele zitten

Daar staat Salah Edin aapje wel in trouwens: http://www.dsmusic.biz/killabeez/photos.php
pi_48113666
Ja, ik vond het namelijk al zo vreemd, WTC en deze pik
pi_48113832
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Tis hem trouwens wel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Salah_Edin
Daar staat alleen dat het een kut-Marokkaan is.
pi_48113873

boefje
pi_48114471
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar staat alleen dat het een kut-Marokkaan is.
Wikipedia-vandaal.
pi_48116209
Nou ja het zeiken op zijn eigen land heeft hij ook al overgenomen, het toppunt van integratie dunkt mij.

Daarnaast is de clip overdreven omdat 1) Het terugslaat op Het land van die twee andere deugnieten en 2) een rapper die nuanceerd beter de politiek in kan gaan ofzo.

Die clip is overigens goed gemaakt, of je het met zijn mening eens bent of niet, maar dat vergeten sommige mensen te zien. Zaken zijn namelijk alleen maar subsidiewaardig als het binnen normen van de gemiddelde Nederlander past.
  zondag 8 april 2007 @ 00:04:28 #64
21467 franske19
Hit the deck!
pi_48126566
Land uitschoppen dat tuig! Alleen die kop al, straalt pure agressie en brutaliteit uit.

Helaas houden de dhimmies hen kop toch wel meer meters diep in het zand.
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:54:40 #65
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48172333
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef AnnaMolly het volgende:
Ik krijg echt het idee van als die Salah het hier zo verschikkelijk vindt, wat doet hij hier dan?
idd doet me aan raymster denken met zijn leven van de straat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_48181241
Dat die gast de naam salah eddin durft te gebruiken,kut rappers.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48181961
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:04 schreef franske19 het volgende:
Land uitschoppen dat tuig! Alleen die kop al, straalt pure agressie en brutaliteit uit.

Helaas houden de dhimmies hen kop toch wel meer meters diep in het zand. hebben we hier vrijheid van meningsuiting.
pi_48201561
Tjaah zijn er nog mensen die dit willen verbieden die graag met 2 maten meten.

Dit is 100 % vrijheid van meningsuiting
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_48201597
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
Tjaah zijn er nog mensen die dit willen verbieden die graag met 2 maten meten.

Dit is 100 % vrijheid van meningsuiting
En een kut nummer
  woensdag 11 april 2007 @ 00:43:38 #71
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48201646
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En een kut nummer
ja, maar je kunt moeilijk alle kutnummers verbieden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48201676
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja, maar je kunt moeilijk alle kutnummers verbieden
Je hoeft het ook niet te verbieden.
pi_48201687
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En een kut nummer
Tjah dat wel. maar we moeten ons aan de democratie houden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_48201698
sterke videoclip, geen gezeik
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_48201769
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
sterke videoclip, geen gezeik
Videoclip is wel ok idd, maar ik vind wel dat er mag worden gekeken naar wat gesubsidieerd word en wat niet.
pi_48202705
Ik weet het niet,maar ik kan zijn kop gewoon niet uitstaan,ik word plots aggresief.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48202870
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Tjah dat wel. maar we moeten ons aan de democratie houden
Je moet je aan de spellingsregels houden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_48203209
het schijnt mode te worden hier in Nederland om met je commentaar/oordeel klaar te staan zonder de inhoud te kennen ..
nu een clip niet willen subsidiëren zonder erna te kijken, pas nog tekeer gaan over een komiek zonder de act te hebben gezien .. het gaat goed met de vrijheid van meningsuiting van de allochtone Nederlander
pleased to meet you
pi_48203369
quote:
Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef moussie het volgende:
het schijnt mode te worden hier in Nederland om met je commentaar/oordeel klaar te staan zonder de inhoud te kennen ..
nu een clip niet willen subsidiëren zonder erna te kijken, pas nog tekeer gaan over een komiek zonder de act te hebben gezien .. het gaat goed met de vrijheid van meningsuiting van de allochtone Nederlander
Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat indien iemand van extreem rechtse signatuur zo'n clip zou willen maken met een boodschap met een zelfde soort lading het niet gesubsidieerd zou worden. Dat is misschien wel het enige voordeel van subsidies op dit soort meuk, waar rechts extremisme zichzelf financieerd door vage concertjes is dit nu al een tijdje nieuws.

Echter de boodschap blijft jammer.
pi_48203389
Dat ie die clip maakt moet ie zelf weten, maar niet op kosten van onze samenleving . [Edit DoG] Dit was nou net weer niet nodig [/edit]

[ Bericht 7% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 11-04-2007 02:54:12 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48212662
quote:
Op woensdag 11 april 2007 02:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat indien iemand van extreem rechtse signatuur zo'n clip zou willen maken met een boodschap met een zelfde soort lading het niet gesubsidieerd zou worden.
denk het ook niet, daar niet van, maar ja, je mag op z'n minst wel even kijken/luisteren voor je er een uitspraak over doet lijkt mij .. ik vind het gewoon schrikbarend als politici beslissingen nemen zonder de feiten te kennen
quote:
Dat is misschien wel het enige voordeel van subsidies op dit soort meuk, waar rechts extremisme zichzelf financieerd door vage concertjes is dit nu al een tijdje nieuws.
ik vind het maar eng dat rechts-extreem het klaar speelt om zichzelf op deze manier te financieren eerlijk gezegd .. het is toch wel een indicatie dat het veel breder gedragen wordt dan je als samenleving graag zou willen zien
quote:
Echter de boodschap blijft jammer.
yup .. al die verbittering, om er triest van te worden .. en het feit dat zijn clip ongezien wordt afgewezen zal het uiteraard ook niet beter maken
pleased to meet you
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:14:32 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_48298115
Misschien kom ik met een eigen versie: Land van kant noch wal.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:59:17 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48300807
Overigens had ik dit niet verwacht van de SGP, om er zo als haviken bovenop te duiken zonder eerst die clip eens te zien.
pi_48390851
clip die wel degelijk hout snijdt
tis gewoon een respectloze boel geworden
pi_48390973
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef AnnaMolly het volgende:
Ik krijg echt het idee van als die Salah het hier zo verschikkelijk vindt, wat doet hij hier dan?
Hij is hier waarschijnlijk geboren, dan heb je volgens mij wel het recht om over dit kankerland te klagen, wat overigens geheel terecht is.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 17 april 2007 @ 01:25:57 #86
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48404024
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij is hier waarschijnlijk geboren, dan heb je volgens mij wel het recht om over dit kankerland te klagen, wat overigens geheel terecht is.
Mee eens. Anders zou half fok moeten emigreren.
  dinsdag 17 april 2007 @ 01:47:05 #87
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48404383
Ach, de SGP gelooft ook ongezien in God.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48404640
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mee eens. Anders zou half fok moeten emigreren.
Tja, iedereen heeft het recht om zich ook door middel van muziek uit te drukken, maar dit is wel echte bagger'muziek'. Luister ik toch liever naar 'Lamentationes Jeremiae Prophetae' van Francesco Durante.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48404660
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 01:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, de SGP gelooft ook ongezien in God.
Gezien jouw ondertitel moeite met 1 specifieke religie?
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 17 april 2007 @ 02:05:58 #90
117776 OFfSprngr
pi_48404709
Anyway, na de clip gezien te hebben vind ik de SGP maar weer doen waar ze het beste in zijn compleet zonder enig verstand maar dingen roepen die niet waar zijn.

Subsidie is niet nodig voor dit soort clips, al is de clip netjes uit gevoerd.
Het hypocriete is wel dat als iemand van een niet-westerse afkomst is en kritiek heeft op het systeem is het gelijk een groot verhaal, is het zo dat een "westers" iemand dat doet is het een rebel/puber/alto/etc.

Ik vind het allemaal een beetje overdreven, aan de eene kant van de rapper zelf (al heeft ie goede punten), de subsidie en al helemaal de SGP die gelukkig niet subsidie krijgen en als ik dan moet kiezen om iemand subsidie te geven dan maar die rapper, die probeert nog iets te veranderen, de SGP wil alleen een Christen fascisme waarin God heerst.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 17 april 2007 @ 02:06:46 #91
117776 OFfSprngr
pi_48404727
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 02:03 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Gezien jouw ondertitel moeite met 1 specifieke religie?
Met alle, maar het christendom is nog steeds het meest hypocriete en heeft ons het meeste geweld aangedaan.
.
.
pi_48404865
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 02:06 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Met alle, maar het christendom is nog steeds het meest hypocriete en heeft ons het meeste geweld aangedaan.
Tja, mag je vinden. Ik ben zelf christen en kan het zeker niet met je eens zijn. Het is een kwestie van eigen geweten en verantwoordelijkheid. Het andere deel van jouw ondertitel zegt het al, alhoewel ik mij niet kan vinden in 'You alone can do it. There is no authority but yourself', maar goed het is een kwestie van vrije wil.
  dinsdag 17 april 2007 @ 02:20:46 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48404909
Leuk clipje. Beetje low-budget maar allah.

En het is een groot goed dat we hier een land hebben waar je niet alleen subsidie krijgt als je brave kunst maakt. Er moet ruimte zijn voor een breed spectrum van culturele uitingen. De samenleving kan dan zelf de beslissing maken: vind ik dit goed of niet. Een regering moet zich daar lekker buiten laten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48405050
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 02:20 schreef soylent het volgende:
Leuk clipje. Beetje low-budget maar allah.

En het is een groot goed dat we hier een land hebben waar je niet alleen subsidie krijgt als je brave kunst maakt. Er moet ruimte zijn voor een breed spectrum van culturele uitingen. De samenleving kan dan zelf de beslissing maken: vind ik dit goed of niet. Een regering moet zich daar lekker buiten laten.
Dat hoeft niet te betekenen dat bagger subsidie hoort te krijgen. Het inzoomen op een replica van de aardappeleters van Van Gogh aan het begin van de clip is leuk gevonden. Vincent van Gogh heeft overigens nooit subsidie gekregen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 02:36:07 #95
117776 OFfSprngr
pi_48405076
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Tja, mag je vinden. Ik ben zelf christen en kan het zeker niet met je eens zijn. Het is een kwestie van eigen geweten en verantwoordelijkheid. Het andere deel van jouw ondertitel zegt het al, alhoewel ik mij niet kan vinden in 'You alone can do it. There is no authority but yourself', maar goed het is een kwestie van vrije wil.
Hoe kan er nou wel authoriteit (lees god) zijn EN vrije wil?, in het geval dat god bestaat is vrije wil een bullshit verzinsel.
.
.
pi_48405110
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 02:36 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Hoe kan er nou wel authoriteit (lees god) zijn EN vrije wil?, in het geval dat god bestaat is vrije wil een bullshit verzinsel.
Dat kan ik niet met je eens zijn, maar het is een discussie die beter in een ander forum gevoerd kan worden.
  dinsdag 17 april 2007 @ 02:47:12 #97
117776 OFfSprngr
pi_48405174
Morgen. Daarna brand ik je kerk plat.
.
.
pi_48405257
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 02:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Morgen. Daarna brand ik je kerk plat.
Er zijn overigens talloze boeken verschenen over God en de vrije wil. Mocht je interesse hebben dan kan je daar mee beginnen. Is zinvoller dan op Fok naar antwoorden zoeken.
pi_48407431
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 02:05 schreef OFfSprngr het volgende:
en al helemaal de SGP die gelukkig niet subsidie krijgen ...
hoe kom je erbij dat de SGP geen subsidie krijgt .. alle politieke partijen krijgen dat (al vergeet een enkeling dat soms aan te vragen omdat die "het niet wist") .. het is zelfs nog niet eens zo lang geleden dat de SGP bedreigt werd met het intrekken/korten ervan omdat hun vrouwen geen volwaardig lid mochten zijn van de partij
pleased to meet you
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:42:16 #100
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48408157
quote:
Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef moussie het volgende:
Niet alleen in Nederland. Naar aanleiding van de Deense cartoons zijn in diverse landen protestacties geënsceneerd waaraan mensen deelnamen die vanwege hun analfabetisme nooit een krant van binnen hadden gezien.
Verder heeft hij die clip geproduceerd, de SGP heeft voor een platform gezorgd waardoor het een breed publiek bereikt en er is niets mis metvoorwaarden stellen aan subsidies.
Er wordt sowieso per kunstuiting getoest, dus dat kan zeker ook in dit geval.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')