quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Van kunst en de subsidiering daarvan. Vuige populist.
Ja, dat is op te maken uit dat stukje dat ik eronder quotequote:Op zaterdag 7 april 2007 16:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Saladdin had dan ook niks met zijn dood te maken
Nee er staat 'de man die hem versloeg'. Ik vergiste me, het was niet 'de man die hem vermoorde.'quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Saladdin had dan ook niks met zijn dood te maken
Nee hij niet maar dat maatje van hem. http://nl.wikipedia.org/wiki/Cilvaringzquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Volgens mij probeert deze pik eerder mee te liften op een echte marokaanse rappert met dezelfde naam. Betwijfel namelijk dat deze met de Wu Tan Clan en Outlandish heeft gespeeld.
Tis hem trouwens wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hij niet maar dat maatje van hem. http://nl.wikipedia.org/wiki/Cilvaringz
Daar staat alleen dat het een kut-Marokkaan is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis hem trouwens wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salah_Edin
Wikipedia-vandaal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar staat alleen dat het een kut-Marokkaan is.
idd doet me aan raymster denken met zijn leven van de straatquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef AnnaMolly het volgende:
Ik krijg echt het idee van als die Salah het hier zo verschikkelijk vindt, wat doet hij hier dan?
quote:Op zondag 8 april 2007 00:04 schreef franske19 het volgende:
Land uitschoppen dat tuig! Alleen die kop al, straalt pure agressie en brutaliteit uit.
Helaas houden de dhimmies hen kop toch wel meer meters diep in het zand. hebben we hier vrijheid van meningsuiting.
En een kut nummerquote:Op woensdag 11 april 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
Tjaah zijn er nog mensen die dit willen verbieden die graag met 2 maten meten.
Dit is 100 % vrijheid van meningsuiting
ja, maar je kunt moeilijk alle kutnummers verbiedenquote:
Je hoeft het ook niet te verbieden.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar je kunt moeilijk alle kutnummers verbieden
Tjah dat wel. maar we moeten ons aan de democratie houdenquote:
Videoclip is wel ok idd, maar ik vind wel dat er mag worden gekeken naar wat gesubsidieerd word en wat niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
sterke videoclip, geen gezeik
Je moet je aan de spellingsregels houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjah dat wel. maar we moeten ons aan de democratie houden
Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat indien iemand van extreem rechtse signatuur zo'n clip zou willen maken met een boodschap met een zelfde soort lading het niet gesubsidieerd zou worden. Dat is misschien wel het enige voordeel van subsidies op dit soort meuk, waar rechts extremisme zichzelf financieerd door vage concertjes is dit nu al een tijdje nieuws.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef moussie het volgende:
het schijnt mode te worden hier in Nederland om met je commentaar/oordeel klaar te staan zonder de inhoud te kennen ..
nu een clip niet willen subsidiëren zonder erna te kijken, pas nog tekeer gaan over een komiek zonder de act te hebben gezien .. het gaat goed met de vrijheid van meningsuiting van de allochtone Nederlander
denk het ook niet, daar niet van, maar ja, je mag op z'n minst wel even kijken/luisteren voor je er een uitspraak over doet lijkt mij .. ik vind het gewoon schrikbarend als politici beslissingen nemen zonder de feiten te kennenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat indien iemand van extreem rechtse signatuur zo'n clip zou willen maken met een boodschap met een zelfde soort lading het niet gesubsidieerd zou worden.
ik vind het maar eng dat rechts-extreem het klaar speelt om zichzelf op deze manier te financieren eerlijk gezegd .. het is toch wel een indicatie dat het veel breder gedragen wordt dan je als samenleving graag zou willen zienquote:Dat is misschien wel het enige voordeel van subsidies op dit soort meuk, waar rechts extremisme zichzelf financieerd door vage concertjes is dit nu al een tijdje nieuws.
yup .. al die verbittering, om er triest van te worden .. en het feit dat zijn clip ongezien wordt afgewezen zal het uiteraard ook niet beter makenquote:Echter de boodschap blijft jammer.
Hij is hier waarschijnlijk geboren, dan heb je volgens mij wel het recht om over dit kankerland te klagen, wat overigens geheel terecht is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef AnnaMolly het volgende:
Ik krijg echt het idee van als die Salah het hier zo verschikkelijk vindt, wat doet hij hier dan?
Mee eens. Anders zou half fok moeten emigreren.quote:Op maandag 16 april 2007 19:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij is hier waarschijnlijk geboren, dan heb je volgens mij wel het recht om over dit kankerland te klagen, wat overigens geheel terecht is.
Tja, iedereen heeft het recht om zich ook door middel van muziek uit te drukken, maar dit is wel echte bagger'muziek'. Luister ik toch liever naar 'Lamentationes Jeremiae Prophetae' van Francesco Durante.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mee eens. Anders zou half fok moeten emigreren.
Gezien jouw ondertitel moeite met 1 specifieke religie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, de SGP gelooft ook ongezien in God.
Met alle, maar het christendom is nog steeds het meest hypocriete en heeft ons het meeste geweld aangedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Gezien jouw ondertitel moeite met 1 specifieke religie?
Tja, mag je vinden. Ik ben zelf christen en kan het zeker niet met je eens zijn. Het is een kwestie van eigen geweten en verantwoordelijkheid. Het andere deel van jouw ondertitel zegt het al, alhoewel ik mij niet kan vinden in 'You alone can do it. There is no authority but yourself', maar goed het is een kwestie van vrije wil.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Met alle, maar het christendom is nog steeds het meest hypocriete en heeft ons het meeste geweld aangedaan.
Dat hoeft niet te betekenen dat bagger subsidie hoort te krijgen. Het inzoomen op een replica van de aardappeleters van Van Gogh aan het begin van de clip is leuk gevonden. Vincent van Gogh heeft overigens nooit subsidie gekregen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:20 schreef soylent het volgende:
Leuk clipje. Beetje low-budget maar allah.
En het is een groot goed dat we hier een land hebben waar je niet alleen subsidie krijgt als je brave kunst maakt. Er moet ruimte zijn voor een breed spectrum van culturele uitingen. De samenleving kan dan zelf de beslissing maken: vind ik dit goed of niet. Een regering moet zich daar lekker buiten laten.
Hoe kan er nou wel authoriteit (lees god) zijn EN vrije wil?, in het geval dat god bestaat is vrije wil een bullshit verzinsel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Tja, mag je vinden. Ik ben zelf christen en kan het zeker niet met je eens zijn. Het is een kwestie van eigen geweten en verantwoordelijkheid. Het andere deel van jouw ondertitel zegt het al, alhoewel ik mij niet kan vinden in 'You alone can do it. There is no authority but yourself', maar goed het is een kwestie van vrije wil.
Dat kan ik niet met je eens zijn, maar het is een discussie die beter in een ander forum gevoerd kan worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoe kan er nou wel authoriteit (lees god) zijn EN vrije wil?, in het geval dat god bestaat is vrije wil een bullshit verzinsel.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Morgen. Daarna brand ik je kerk plat.
hoe kom je erbij dat de SGP geen subsidie krijgt .. alle politieke partijen krijgen dat (al vergeet een enkeling dat soms aan te vragen omdat die "het niet wist") .. het is zelfs nog niet eens zo lang geleden dat de SGP bedreigt werd met het intrekken/korten ervan omdat hun vrouwen geen volwaardig lid mochten zijn van de partijquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:05 schreef OFfSprngr het volgende:
en al helemaal de SGP die gelukkig niet subsidie krijgen ...
Niet alleen in Nederland. Naar aanleiding van de Deense cartoons zijn in diverse landen protestacties geënsceneerd waaraan mensen deelnamen die vanwege hun analfabetisme nooit een krant van binnen hadden gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef moussie het volgende:
het schijnt mode te worden hier in Nederland om met je commentaar/oordeel klaar te staan zonder de inhoud te kennen ..
nu een clip niet willen subsidiëren zonder erna te kijken, pas nog tekeer gaan over een komiek zonder de act te hebben gezien .. het gaat goed met de vrijheid van meningsuiting van de allochtone Nederlander
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |