http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
wie wil mij even een link geven naar goede streams

Deze heb ik (no problems nu)quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:

ik luister steeds even en dan gaat bij mij de knop uit, dit kan ik niet de hele tijd aanhorenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Knap dat we kunnen luisteren naar deze shit van Billie, Snollie en Brainless![]()

... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Knap dat we kunnen luisteren naar deze shit van Billie, Snollie en Brainless![]()

Brainless vertelt over het "feit" dat SHE alle verhalen over BANJ de wereld in helpt en alle waarheden verdraait en dat wij, arme streamers alles van SHE geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:

Join the clubquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.

Ikke ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... als ik eerlijk ben luister ik naar die shit met een voorraadje nicotine en alcohol hoor. Maar dat terzijde.

wie niet??quote:

Daarom gaat die wedstrijd ook niet door, Amanda is er dan niet meer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
De kookwedstrijd gaat dus zaterdag niet door. Die zou toch echt eerst op zaterdag zijn.
Hopelijk gaat Amanda die überhaupt niet meemaken.

Drie dagen geleden werd al verteld dat het een week was uitgesteld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
De kookwedstrijd gaat dus zaterdag niet door. Die zou toch echt eerst op zaterdag zijn.
Hopelijk gaat Amanda die überhaupt niet meemaken.

Amen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef Tissik het volgende:
Het is echt te dol voor woorden, om te luisteren naar hoe BANJ de dingen zo weten te verdraaien. En dan roept Brrrian nog: de mensen kunnen er wel doorheen kijken!
Nou inderdaad Brrrian, dat kunnen de mensen inderdaad!
Wat een miezerige sneue sukkels.

...LOL ... die indruk begin ik nu toch ook te krijgen !!!quote:

gezondheidquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...LOL ... die indruk begin ik nu toch ook te krijgen !!!
Ach .. .what the fuck .... PROOST !!!!

Pfff zucht ben niet alleen.quote:

Ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]

http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:

Kook anders is het niet te hardenquote:

Ja dat zijn DE echte 'miljonairs'quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef jacqjacq het volgende:
brian met dat rare hoedje
amanda in haar ordi corset
jaap in zijn roze niet-gewassen-sportpolo
het is een lekker stel samen

quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef jacqjacq het volgende:
brian met dat rare hoedje
amanda in haar ordi corset
jaap in zijn roze niet-gewassen-sportpolo
het is een lekker stel samen

Liever een flossende Jaap dan een naakte of sportende.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
Lekkere stream. Een flossende Jaap.

Dat is vermoeiend hoor, zware lichamelijke inspanning...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom kreunt Jaap zo als hij flost?

die kleding kan japio dan weer als flossdraad gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me wel es af wat Amanda aan kleding aan trekt al het echt warm gaat worden.![]()

Hoe verzint ze het weerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
Aman heeft spijt als haar (touw) op haar hoofd dat ze Eric erin gehouden heeft.

Komt er weer eeen extra spearribje uit. Verrassing !!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom kreunt Jaap zo als hij flost?

Ik denk niet dat hij het over de fokkers in het algemeen heeft, want die schijnen nogal moeite te hebben met objectief redenerenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef Tissik het volgende:
Het is echt te dol voor woorden, om te luisteren naar hoe BANJ de dingen zo weten te verdraaien. En dan roept Brrrian nog: de mensen kunnen er wel doorheen kijken!
Nou inderdaad Brrrian, dat kunnen de mensen inderdaad!
Wat een miezerige sneue sukkels.

ja dat heeft ze al een keer of wat geroepen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Dark het volgende:
Aman heeft spijt als haar (touw) op haar hoofd dat ze Eric erin gehouden heeft.

quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Melissa is ook aan de telefoon de mooiste!![]()

van wie denk je dat ze al die domheid heeft?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef Napster het volgende:
Amanda snapt het nog steeds niet
Wat een ontzettend dom kind, heb medelijden met haar familie

Goeie cap bright .... maarre gadverdegadverdamme !!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BANJ heeft spoedberaad. Japio gaat ff riant z'n tanden flossen..........

Personeel voor een feestquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef jacqjacq het volgende:
met wie bellen ze ?

Die stopt JdM er dagelijks persoonlijk inquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe komt al dat geld in die jackpot eigenlijk?

amandel is een sneue speling der natuur soms heb je zo n exemplaar in de fokkerij wordt zoiets geelimineerd en in de mensenwereld zetten ze zulke dingen in DGK ter lering ende vermaekquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
van wie denk je dat ze al die domheid heeft?

Ja? Vervelend en lastig voor je...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het over de fokkers in het algemeen heeft, want die schijnen nogal moeite te hebben met objectief redeneren![]()

Mail Mevr. D Flens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:42 schreef Marelle het volgende:
Hoezo Goede Vrijdag Brian?? Nog schijnheiliger doen dan je al bent GATVER!!!!!!!!
En Amanda moet naar huis, tegen dat domme kind valt niet te praten. Als iets zwart is en zij vindt dat het wit is blijft ze dat volhouden. Hoe komt dit domme kind zo verschrikkelijk dom?! Wat voor opvoeding heeft deze del gehad?? Volgens mij heeft ze nog nooit van normen en waarden gehoord. Ik begrijp absoluut niet dat DGK redactie haar erin houdt, ze bederft het hele spel met al haar dommigheid!!

Ik luister ook naar die streams. Erg vrolijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
SHE heeft weer de grootste lol met het uitnodigen van het personeel van DGK, ter ere van de 200e uitzending van DGK
Wolrd of difference,.

Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Ze willen de hondjes groen verven.

Jij doet het heel aardig toch, met je pro Brian-coillega's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het over de fokkers in het algemeen heeft, want die schijnen nogal moeite te hebben met objectief redeneren![]()

die komt niet want Amandel en aanhang, kunnen zich alles veroorlovenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef johnboy210965 het volgende:
waar blijft de brief voor amanda

en dit schreef ik eerder:quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wél als je 'flikkers' bepaalde dingen ontzegt, en dat is nou net wat Amanda meerdere keren gedaan heeft gisteren.
Lijkt me toch duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef voyeur het volgende:
De Cossen zijn niet meer zo leuk sinds iedereen scheldt, doodsverwensingen uit ('ik ben vrouw en helemaal niet agressief, maar snollie mogen ze van achteren door Fries laten nemen tot ze smeekt om genade en dan slacht ik haar persoonlijk en pis haar schedel vol') en iedere post doet vergezellen van een kots smiley.
Anyway, on topic, een aanklacht wegens discriminatie is onzin. Niemand wordt benadeeld in DGK op grond van zijn ras, geloof of sexuele overtuiging. Dat Eric geen pannekoekje kreeg was niet omdat hij de herenliefde prefereert, maar omdat hij Amanda niet mee wou laten eten en ze kwaad was.
Er wordt gewoon flikker geroepen en dat is hooguit beledigend. Net als vetklep, snol, hoer, etc. Het zou mijn huis niet zijn, maar no way heeft justitie interesse in beledigingen in huiselijke kring. De scheldwoorden in deze Cossen zijn nog wel erger en die worden gepubliceerd. Als officier van justitie zou ik me nog eerder opwinden over de uitlatingen hier die immers een veel permanenter en publieker karakter hebben (het uitschelden en beledigen van derden) dan de vluchtiger streams van een stel huisgenoten.
Ik geloof dat Gert vooral van de ras en homo kaart een punt wil maken, maar consequent Brian of zijn broer een crimineel noemen op grond van zijn geboorteland is net zo beledigend. Dat op Fok toelaten is vragen om problemen.

Leest mevrouw D.Flens deze inzendingen niet dan..........?quote:

Die aktie zie ik liever bij haar bont jassenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dit eigenlijk toch wel leuke hondje wordt dus binnenkort door Huub en Eric groen geverfd met kleurgel.
Goeie tip van kapster Anita!![]()
[afbeelding]

dat zou een hele domme zet zijn, ik hoop niet dat ze dat doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Ze willen de hondjes groen verven.

Marrije de BOBquote:

nou!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef johnboy210965 het volgende:
waar natasia steets meer bij she zit daar is het leuk ze word waker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |