Bij RTL-Boulevard wordt Albert Verlinden vanavond vervangen door een andere homo. Naast hem zit Leko die meer make up op heeft dan Mathilde Willink tijdens haar bruiloft. Het eerste item gaat over Gerard Joling en Gordon. Daarna een item dat Jos Brink onderhandelt met RTL. Bij de VARA kunnen ze er ook iets van. Inge Diepman gaat een kindje adopteren. Nadat Paul de Leeuw haar voorging. Jacques D'Ancona is samen met Corland Maas het bekendste jurylid. Sugar Lee Hooper is bekender dan Bruce Lee. Barbara Barend zegt in elke Voetbal Insite dat ze gay is. Mr Humpreys overlijdt en er komt een speciale tribute op de BBC. Maarten 't Hart noemt zich Maartje en loopt in vrouwkleren. Albert Mol was de eerste maar het loopt de spuigaten uit.
Ik kom zelden een homo tegen. Ja SCH, maar die spoort niet. Er is nog nooit een profvoetballer geweest die homo is. Hoewel ik over van Basten mijn twijfels heb.
Wat is dat toch ? Je zet de TV aan en je ziet een poot.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !