Barbera Barend toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Stofje het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd zo 1, 2, 3 geen lesbische vrouwen opnoemen die ik ken van tv, of het moet Sara Kroos zijn.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, eigenlijk.
Ja, klopt. Nou ja, goed, die loopt er niet mee te koop, tenzij je het feit dat ze een voetbalprogramma presenteert zo interpreteert.quote:
Op zich is het ook niet erg dat iemand er mee te koop loopt. Het is een deel van hun identiteit. Maar sommige mensen gaan in mijn ogen te ver, tot in het vulgaire. Ik denk dat dat voor de beeldvorming over homo's niet altijd positief uitpakt. Ik vraag me af hoe de homo's op Fok hier over denken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nou ja, goed, die loopt er niet mee te koop, tenzij je het feit dat ze een voetbalprogramma presenteert zo interpreteert.![]()
Claudia de breiquote:
zelfde als over canalpride (of allochtonen en anere minderheden for that matter), als mensen denken dat het representatief is voor de hele groep zegt dat meer over hun dan over die groep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet erg dat iemand er mee te koop loopt. Het is een deel van hun identiteit. Maar sommige mensen gaan in mijn ogen te ver, tot in het vulgaire. Ik denk dat dat voor de beeldvorming over homo's niet altijd positief uitpakt. Ik vraag me af hoe de homo's op Fok hier over denken?
Canalpride. 24 boten, waarvan 2 met schaars geklede homo's van een kinky club oid. De rest is netjes in pak of aangekleed aan het feesten. En wat zie je in de media? die 2 boten. Waarom? Dat willen mensen lezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:48 schreef Brupje het volgende:
[..]
zelfde als over canalpride (of allochtonen en anere minderheden for that matter), als mensen denken dat het representatief is voor de hele groep zegt dat meer over hun dan over die groep.
negatieve belangstelling is ook belangstelling, als je het maar vaak genoeg ziet raak je het vanzelf gewend en vallen de minder erge niet meer op ;P
de meeste mensen gaan er toch juist naartoe om "lekker foute homo's te kijken" . Een doorsnee homo in pak boeit ze niet. Dat die mensen lekker naar de dierentuin gaan...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef Petre het volgende:
[..]
Canalpride. 24 boten, waarvan 2 met schaars geklede homo's van een kinky club oid. De rest is netjes in pak of aangekleed aan het feesten. En wat zie je in de media? die 2 boten. Waarom? Dat willen mensen lezen.
Marianne Weber is ook lesbisch!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Claudia de brei
Maarre ontopic: Misschien heb je wel gelijk.
Ken veel homo's maar die zijn gelukkig zien zo als geer en goor
En Sara is dan ook nogeens biquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Stofje het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd zo 1, 2, 3 geen lesbische vrouwen opnoemen die ik ken van tv, of het moet Sara Kroos zijn.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, eigenlijk.
foto!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Sandy uit big brother is bi..en fucking lekker ook..al zijn haar nieuwe tieten een miskoop
Wie is Jeroen van Kann???quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn genoeg 'mannelijke' homosexuele tv-mensen. Goed voorbeeld is die nos nieuwslezer..die jonge gast ben zijn naam kwijt. Ook is Jeroen van Kann homo (en erg lekker en aardig...(ouwe vlam)) . en zo zijn er nog wel meer...misschien omdat je het aan hun niet echt ziet dat het aan mensen ontgaat.
Op Gordon kots ik die zat doodleuk bij Catherine te vertellen dat hij een mannelijke homo is (whatever...) en dat hij niet van vrouwelijke types houdt..terwijl als iemand het beeld van flamboyante nicht in het leven houdt dan is het Gordon zelf wel.
Persoonlijk voel ik me niet echt aangesproken ofzo..mij maakt het niet uit als iemand onwijs nichterig is..maar toen ik met mijn coming out zat waren de homo's aan wie ik me spiegelde carlo b, jos brink en nog wat irritante nichten..niet echt een leuk voorbeeld.
Dan zal ik jou vast wel kennen want dat is mijn neef. En het is Kan met één n.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook is Jeroen van Kann homo (en erg lekker en aardig...(ouwe vlam))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |