Belgen hebben een kutaccent.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:58 schreef MIster911 het volgende:
Ik zapte gisteravond en ik kwam op belgie terechthet swingpaleis heette het. Oh my god wat zitten daar lekkere chicks in. Overal in europa gooien ze babes op hun tv zenders. Maar nee, hier in nederlands komen er nichten op tv WTF wat gaat er hier mis??
vanaf morgen alle nichten eruit!!
En dan ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:07 schreef roedeledokie het volgende:
eens, geluid uitzetten en weggaan
zijn wel heel veel flikkers op tv ja, help me ff,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:08 schreef descendent1 het volgende:
Als je alle nichten van de TV afgooit dan blijft er vrijwel niemand meer over...Dan kun je enkel nog naar zenders als de EO kijken omdat daar niemand nicht is omdat ze anders in de hel komen...
![]()
Jos Brinkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zijn wel heel veel flikkers op tv ja, help me ff,
Carlo boshard,
Gordon,
Gerard joling,
Robert jensen
Je zou beter de niet gaylords op kunnen sommen; ben je sneller klaar...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Carlo boshard,
Gordon,
Gerard joling,![]()
![]()
![]()
Robert jensen
jep,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je zou beter de niet gaylords op kunnen sommen; ben je sneller klaar...![]()
Jensen is toch geen homo? Ja, een valse nicht, dat wel.
ik ben geen homofoob hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:15 schreef Gallard het volgende:
Wat een raar staaltje homofobie/homohaat hier? Mag dat op Fok?
Niemand weet of hij homo/hetero isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
jep,, hij doet teveel zijn best hetero te lijken, slijmen bij shakira enzo
![]()
Het is de klaagbaak.... dat moet je niet altijd al te al te serieus nemen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:15 schreef Gallard het volgende:
Wat een raar staaltje homofobie/homohaat hier? Mag dat op Fok?
niet te vergeten de Hi reklamequote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Carlo boshard,
Gordon,
Gerard joling,
Robert jensen
Jos brink,
Paul de Leeuw,
Jeroen kijk in de veghte,
Albert verlinde,
Claudia de breij
Nee maar kijk hoe zijn haartjes zitten, en dat bashen op albert verlinde vindt ik ook aardig verdacht, Een wijs man zei ooit: Mensen plagen is kusjes vragenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Niemand weet of hij homo/hetero is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |