quote:VMAX BI ONOBRAS
- 2 Monobras origine Triumph Speed Triple
- Train avant sur mesure avec disque de frein périphérique
- Ensemble mécanique de direction original
- Radiateur sur mesure
- Roue avant rétrécie à 3,5"
- Roue arrière élargie à 8"
- Cadre spécifique
- Habillage spécifique
- Rétroviseur par caméra vidéo
quote:1000 GTS DOUBLE MONO BRAS
- moteur 1000 FZR
- colecteur inox + silencieux sur mesure
+ cornets ADM carbone
- carrenage polyester sur mesure
+ tete de fourche R1 model 2000
- direction hydraulique a circuit ferme sous pression
- cadre 1000 GTS modifie
- monobras AR 750 VFR- monobras AV 750 VFR troncone + inverse
- suspension pro-link
- train AV fortal sur mesure taille dans la masse
- etrier AV fortal taille dans la masse
- disque AV sur mesure diam 400
- jante AV VFR retrecie 3.5"
- jante AR VFR elargie 7.8"
Kenker, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die denken dat ze mogen praten tegen mannen zonder toestemming laat staan ze aanrakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
BazzieK is gepwned
Agent mishandeld door 17-jarig meisje
Mjah, je ziet 'm gewoon lol hebben zonder petje te dragen op een relatief lege weg. Das toch best garpig?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij?![]()
Ik vond het wel ook wel grappig. De makkers in PTA zitten hem alleen maar te veroordelen.
![]()
![]()
Jehquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat zag ik Pimber laatst ook al posten. TLR ontduikpoging.![]()
Wordt je nu aangestoken door het koopvirus?![]()
Ehehe, je bent zeker zo'n randmongool uit het rifgebergte die vrouwen als minderwaardig zietquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die denken dat ze mogen praten tegen mannen zonder toestemming laat staan ze aanraken
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Shit je hebt me door. Makster dacht toch wel dat hij een CR500 kocht.![]()
Nep moslimquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, je bent zeker zo'n randmongool uit het rifgebergte die vrouwen als minderwaardig ziet
Ga je haat eens ergens anders verspreiden
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
OwMaar toch ff geëdit
Maar ehhhh.... Wat was erevt met situatie schets
heHquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.Dus begin zeker niet over je geliefde ZX-10, want al je liefde voor specifieke motoren is fake.
!!
FAKEFAKEFAKEFAKE
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Niet geëdit
![]()
Maar situatie schets.
= Normaal 2 euro.
Wordt opeens aangeboden voor ¤1,50.
Youssef gaat lampje kopen en KANKERTATTA is hem voor
= weg
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.Dus begin zeker niet over je geliefde ZX-10, want al je liefde voor specifieke motoren is fake.
!!
FAKEFAKEFAKEFAKE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pcquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
heHWat
Ik kom juist vanuit mijn islamitische achtergrond voor de vrouwen op die jij in je post belachelijk maakt, en vervolgens noem je mij een nep moslim?
You have no knowledge man
Damn........... no shit.quote:
---ff--kijken----->quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pc
Noooooowzzquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet geëdit
![]()
Maar situatie schets.
[afbeelding]
= Normaal 2 euro.
[afbeelding]
Wordt opeens aangeboden voor ¤1,50.
Youssef gaat lampje kopen en KANKERTATTA is hem voor
[afbeelding]
= weg
Ben pissed dus kijk nu rond voor andere geschikte bikes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Noooooowzz
En die andere...
[afbeelding]
Kut man, ik zie het al. Goudvis weer uit z'n kom gesprongenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pc
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut man, ik zie het al. Goudvis weer uit z'n kom gesprongen![]()
Excuses voor de posts van blob.
Dus toch die streetfighter ZX-10 van Marktplaats!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Je hebt echt een harde kop he WB
[..]
Ben pissed dus kijk nu rond voor andere geschikte bikes.![]()
![]()
Zoals ik al zei maar wat WB niet waarmerkte ...SF/Naked etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Harde kop.![]()
![]()
Wat is jouw autoriteit op motorfietsgebied?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef stinkie het volgende:
Jezus wat zie die yamaha er verkracht uit in de OP
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus toch die streetfighter ZX-10 van Marktplaats! [afbeelding]Is heul geen figterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Harde kop.![]()
![]()
oja...![]()
Ik weet wanneer een motor er verkracht uitzietquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is jouw autoriteit op motorfietsgebied?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH te erg gewoonquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef -XX- het volgende:
Bmxje sinds jaren weer uit de schuur gepakt![]()
Hahaaa chek me wheelie!!!!!![]()
Ik kon het oneindig...Maar hellaaschchhh lukte het nu niet
BLA!
Die vond ik ook nog achter de rommel![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja... had een imageshack plaatjeff geëdit
Hier nu nog op reageren
Zekersquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WP heeft meer smaak en geld te bestedenaltans... dat denk ik
Hahaquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH te erg gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winkel![]()
Whahahha!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7796400110181083251
@ Muziekje![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef -XX- het volgende:
BLA!
Wat een weer![]()
Als het zo voor altijd mag blijven teken ik er meteen voor!
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7796400110181083251
@ Muziekje![]()
Als ik em wee ronder de knie heb zal ik ook ff filmpje makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef hicham het volgende:
KenkkeerrBMX wheelies
Zo te zien ben je wel into stanna, stannabike kopen?
Neeehhhquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als ik em wee ronder de knie heb zal ik ook ff filmpje makenEn een stoppie!
![]()
![]()
Stanna? wat is dat
![]()
Met stangentjes?
Owwww zoquote:
M'n Bandit jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwww zo
Jaaa vind dat tof!![]()
Stuntbike van motor?
Je bandit?
Met een motor zal ik nooit stunten denk ik!
Als je eenmaal er mee valt, schade..zo zonde![]()
Als ik later veeeeeeeeel geld pwn!! Ga ik er een stuntbike bij kopen!
Maarjadat duurt nog wel een zootje jaren!
![]()
Want je verkracht zelf al de tweede die al lang verlept is. Necrofiel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:00 schreef stinkie het volgende:
Ik weet wanneer een motor er verkracht uitziet
Dat weet ik wel zeker. Voor een Phatzak heeft hij wel een goede smaak.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
WP heeft meer smaak en geld te bestedenaltans... dat denk ik
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef -XX- het volgende:
BLA!
Wat een weer![]()
Als het zo voor altijd mag blijven teken ik er meteen voor!
![]()
Hendiggg!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
M'n Bandit ja![]()
Vallen geeft niet veel schade, aangezien ik dikke stannaprotectiebeugels erop hebWel nu ff zeggen dan, want ik sta op het punt ze eraf te halen zodat ik de motor op marktplaats kan verkopen
Ik heb ook een stuntbike gehad.. maar kon of ging ik er mee stunten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:45 schreef -XX- het volgende:
Owwww zo
Jaaa vind dat tof!![]()
Stuntbike van motor?
Je bandit?
Met een motor zal ik nooit stunten denk ik!
Als je eenmaal er mee valt, schade..zo zonde![]()
Als ik later veeeeeeeeel geld pwn!! Ga ik er een stuntbike bij kopen!
Maarjadat duurt nog wel een zootje jaren!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook een stuntbike gehad.. maar kon of ging ik er mee stunten?![]()
![]()
Dat is juist vet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Sowieso schrijf je zo.
Vet ja.. dikke olie uit de uitlaat.quote:
Kenker, waarom doe je zo moeilijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hendiggg!![]()
Doet het niet pijn in je hart em weg te doen! !!![]()
[..]
![]()
Die uitlaat was zeker ook tegen het doorslaan bij wheeliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Hej wat vind jij, moet -XX- mijn motor kopen of nietquote:
[..]
![]()
Die demperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]Iets te compenseren ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker, waarom doe je zo moeilijk
Dan maar aan een vreemde verkopen, had gehoopt een Fok!MC'er er plezier mee te doen [afbeelding]
Ik bedoel, dat je niet ingaat op de SV van bvvt snap ik, maar mijn Bandit?? [afbeelding]
Ik ben serieus
Zou die dikke eigenlijk onderhand wel echt kenne stanna?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[spoiler]So fucking fag..
![]()
Lukte het niet danquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vet ja.. dikke olie uit de uitlaat.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En op een dag was de kentekenplaat er gewoon rond het ijzer afgetrilt.![]()
![]()
[afbeelding]
Je ziet nog de schilfers aan de zijkant van het boutje.![]()
![]()
Hierna ging hij naar Makster, en liep binnen een paar kilometer vast..........![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Dat verroeste apparaatquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej wat vind jij, moet -XX- mijn motor kopen of niet
Positief antwoord mag je hier geven, negatief antwoord gelieve over de mail of PM
Ok, heb ik iig een concreet antwoordquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zet em maar lekker te koop op mp!
Als ik me rijbewijs heb over paar maanden ga ik pas zoeken/proefrijden naar motoren![]()
Nu maak ik mezelf alleen maar lekker door te zoeken en chekke naar bikes!![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:
Je probeerd me over te halen héquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, heb ik iig een concreet antwoord [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wel minder, je bent zowaar gezegend met dit bod van een respectabele manIk heb 'm destijds ook een maand voordat ik m'n rijbewijs had al gekocht, van een huichelaar nog wel. En Pepijn zat in 't complot [afbeelding]
Ok genoeg
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat verroeste apparaatmet die bruine stukken in de uitlaatbochten
en verbrande uitlaat
En cillinders die uitvallen
Kun je niet maken man
![]()
Geef je wel garantie?
[/positief antwoord]
Geen idee, maar je vroeg 't dan ook aan WB
serieus hoor![]()
Whehe Jokinnnnnn....quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef -XX- het volgende:
cillinders die uitvallen?
Wtf
NOPE, hicham!
Ik koop em niet..![]()
Nee was het toch nog niet van plan hoor!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whehe Jokinnnnnn....gebeurt alleen soms in de regen, maar dat schijnt een gerespecteerd euvel te zijn in het Bandit gilde
He! paas mij die joint eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whehe Jokinnnnnn....gebeurt alleen soms in de regen, maar dat schijnt een gerespecteerd euvel te zijn in het Bandit gilde
Nee.. motor typequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef -XX- het volgende:
Engine type!
Daar bedoelen ze toch de cilinders mee?
Owwwke danquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee.. motor type
zoals, 4cilinder lijn, V twin, paralel twin, boxer, V4 etc etc... heeft verder wel met cilinders te maken hoor, maar meer het aantal en hoe ze geplaatst zijn
Jij stond op 't punt mij tequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ehehehe, garpige smilies,waar hadden we het ook alweer over??nu echt
Aha! Komt door die tweetakt rook dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Zou die dikke eigenlijk onderhand wel echt kenne stanna?
De periode waarin je net die CR500 had was toen the beginning of the end van dumb & dumber
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef hicham het volgende:
Wel minder, je bent zowaar gezegend met dit bod van een respectabele manIk heb 'm destijds ook een maand voordat ik m'n rijbewijs had al gekocht, van een huichelaar nog wel. En Pepijn zat in 't complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah right.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
Oh, en ik ben eruit denk ikWs koop ik gewoon geen andere bike
![]()
![]()
![]()
Kan het geld beter gaan investeren in m'n toekomst![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Maar als ik er een keertje een tegen het vege lijf loop ....![]()
![]()
Boodschappen, afwassen, en jaaaaaaah half uurtje hardlopen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
Ok, we hadden Fulcrum en hebben nu Koffiekoekje en Rib-I als concurerende smiley terroristen. Wie o wie gaat het worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Precies, dit weekend een nieuwe bike kopen is zoiezo geen succes, met die paasdrukte. Je kan beter een paar dagen wachtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
Ok, we hadden Fulcrum en hebben nu Koffiekoekje en Rib-I als concurerende smiley terroristen. Wie o wie gaat het worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Precies, dit weekend een nieuwe bike kopen is zoiezo geen succes, met die paasdrukte. Je kan beter een paar dagen wachten
Dat was die rode TL1000S?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef worldpimber het volgende:
Jong, geloof het of niet. Maar ik heb vorig week donderdag proefgereden op de TLR en ik vond hem niet eens zo denderend, zou hem alleen kopen met het idee dat ie denderdend kon zijn. (kon ik alleen niet testen op dat moemnt) Alles was doorgesproken met Rib-I, maar heb er nu gewoon ff geen zin in.
![]()
That's all I say en dikke schijt aan jullie allen![]()
Misschien dat motomaat me nog kan overhalen maarjeh.. ik zie wel. Andere prioriteiten![]()
[insert quotes van FokMC'ers die je niet willen geloven]
VVV
Neh, die van Sjakkie (na advies van anderen) .. maar ik had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Dat was die rode TL1000S?(kan niet, want die vond je lelijk
)
Maaar...maar.. zei ik al niet dat het niets voor jou was. Je wordt niet echt bang van de acceleratie.![]()
Snelheidsbeleving is er bijna niet met dat ding. Dus de sensatie is gewoon het blok. Tractorpower.![]()
Niet jouw ding.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, motorrijden is voor mij hetzelfde als neuken, dus in dat geval..
Neh man, die gast is totally n00b. Zijn vader heeft hem net uitgelegd hoe het rijbewijs werkt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rietvaerder heeft nog nooit motor gereden?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef worldpimber het volgende:
Jong, geloof het of niet. Maar ik heb vorig week donderdag proefgereden op de TLR en ik vond hem niet eens zo denderend, zou hem alleen kopen met het idee dat ie denderdend kon zijn. (kon ik alleen niet testen op dat moemnt) Alles was doorgesproken met Rib-I, maar heb er nu gewoon ff geen zin in.
![]()
That's all I say en dikke schijt aan jullie allen![]()
Misschien dat motomaat me nog kan overhalen maarjeh.. ik zie wel. Andere prioriteiten![]()
[insert quotes van FokMC'ers die je niet willen geloven]
VVV
Hé alexxxxquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rietvaerder heeft nog nooit motor gereden?
zal ws wel opnieuw de bank op moeten maar dit is overdreven denk ikquote:Ik heb wel begrepen dat zo'n demper direct onder het blok wel een flinke inlevering van vermogen kan betekenen, omdat de uitlaatgassen niet genoeg ruimte hebben om weg te komen. Op het fighterforum in Duitsland stond er eentje met uitdraai van een vermogensbank dat het bijna 20pk scheelde.... (GSXR1100)
En? Hoe klinkt hij nu?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[afbeelding]
[..]
zal ws wel opnieuw de bank op moeten maar dit is overdreven denk ik
Whoesaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
Permanente oplossingquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[afbeelding]
zal ws wel opnieuw de bank op moeten maar dit is overdreven denk ik
Of juist nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Wheeeeeeeeeeeeehehe, Fulcrum + appartementje![]()
Kreeg een vriendin en daarna inene een leven. Doen we toch wat verkeerd hier denk ik![]()
![]()
![]()
permanentquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Permanente oplossing![]()
Dus iets minder lawaai, maar nog steeds genoeg lawaai?![]()
kun je het tempo niet bijhouden, (....)quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef RB het volgende:
Ben ik eens weer een paar dagen weg en jullie knallen er ff 8 topics door![]()
Is me teveel om allemaal door te lezen![]()
![]()
Qua typen en lezen nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun je het tempo niet bijhouden, (....)?
6 paar danquote:
GS's 4 life!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al andere bikes ondertussen gehad?
Ja in het voorjaar en de zomer zijn de motoren inderdaad erg goedkoopquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
Ja jaaaaaaa![]()
Me ouders zijn echt als de doods dat ik een SS ga kopen...
Komen ze met ene blaadje aanzetten
"Lot is dit niet wat voor je" ? *showt een yamaha mt 03![]()
"Ja dat is idd een leuk ding!"
"ERG GOED KOOP OOK IDD!!"
"Lot moet je niet in het voorjaar een motor kopen?"
dan zijn ze goedkoper..bla [afbeelding]
[afbeelding] bla bla
Sorry![]()
Ik verveel me
![]()
Waarom word moto GP overgeslagen dit weekend?
Normaal was het toch altijd om de 2 weken?
En nu ineens nog een week later!![]()
Teoretisch is het een verkapte SMquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
Ja jaaaaaaa![]()
dan zijn ze goedkoper..bla [afbeelding]
[afbeelding] bla bla
Sorry![]()
Ik verveel me
![]()
Een mt 03?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Teoretisch is het een verkapte SMen volgens mij nog geen 2 jaar oud
Hoquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja in het voorjaar en de zomer zijn de motoren inderdaad erg goedkoop
Slechtste van beide wereldenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Teoretisch is het een verkapte SMen volgens mij nog geen 2 jaar oud
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
IK BEN HELEMAAL NIET NIEUWSGIERIG!
EN BAZZIE IS EEN EEUWIGE VEGER!
MAAR HIJ WEET ZELF OOK NIET WAAROM!
MAAR STIEKEM IS HIJ GEWOON EEN KAMERJONGEN MET EEN PLUMO IN ZIJN ZAKKENTERWIJL HIJ ZEGT
DAT HIJPLIEZIE OP LEIDING DOET
Ho ik typte met caps!!!
De slechtere stuureigenschappen van een naked tov een SM gecombineerd met de onderhoudsonvriendelijkheid van een 1 cilinderquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou denken dat je veel mag verwachten van een 660cc 1 cilinder
Het trekt vast snel op en stuurt leukquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou denken dat je veel mag verwachten van een 660cc 1 cilinder
Is jullie oprit nou gemaakt van zand of van cocaïne?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
IK BEN HELEMAAL NIET NIEUWSGIERIG!
EN BAZZIE IS EEN EEUWIGE VEGER!
MAAR HIJ WEET ZELF OOK NIET WAAROM!
MAAR STIEKEM IS HIJ GEWOON EEN KAMERJONGEN MET EEN PLUMO IN ZIJN ZAKKENTERWIJL HIJ ZEGT
DAT HIJPLIEZIE OP LEIDING DOET
Ho ik typte met caps!!!
Is leuk mee te sturen, maar trekt echt niet snel op. Weet trouwens ook niet of er een 25 kw van is (is 35 kw)... versnelingsbak overtuigt ook niet als degelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het trekt vast snel op en stuurt leuk
Topsnelheid is niet zo belangrijk.Tenminste..nog niet!
bij de eerste bike.
Als het de 130 maar haalt natuurlijk.![]()
Moet wel een dikke vrachtauto kunnen in halen op snelweg!
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is jullie oprit nou gemaakt van zand of van cocaïne?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee joh gekkie
Van lsd met een beetje wodka!
Maar aangezien ik niet aan bodemonderzoek doe kan ik niet gaan trippen! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er werd mij gevraagd of het wel safe was om die mocro's uit Amsterdam te laten komen.
.................... of toch beter maar niet.......... hij kneep hem wel een beetje. (eigen woorden)
WTF !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist dat ik genaaid werd, maar zo hard had ik het niet verwacht ...
Echt een kenkerhuichelaarGenoeg hierover, vergeten en vergeven verleden tijd
Beetje MF-stijl, hebben het moraal heel hoog staan maar oh wee als het om hun eigen centen gaat![]()
Dan gaat alle moraal uiteraard overboordZiet er netjes uitquote:Wat is het mailadres van je ouders, ik denk dat ze een Bandit wel zien zitten itt een supersportquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
Ja jaaaaaaa![]()
dan zijn ze goedkoper..bla![]()
bla bla
Sorry![]()
Ik verveel me
![]()
![]()
auwquote:
"One big mothefucking badkamertegeltje!"quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Die vloer ziet er sowieso niet bepaald stroef uit
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:42 schreef hicham het volgende:
Wat is het mailadres van je ouders, ik denk dat ze een Bandit wel zien zitten itt een supersport
gaat de goede kant opquote:
laat dat de Rib-i maar niet horen sloop hij zo de hele vloer er uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"One big mothefucking badkamertegeltje!"
Die ziet het eerder als een lucratief goudmijntjequote:Op vrijdag 6 april 2007 21:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
laat dat de Rib-i maar niet horen sloop hij zo de hele vloer er uit![]()
Rib-i de vloerensloper bij uitstekquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die ziet het eerder als een lucratief goudmijntje
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:03 schreef hicham het volgende:
[..]
HejjjjIk vroeg je vandaag wat
Are you one of them (de niet-bijlezers, red.)
Maaruh, mja 100 snelwegkilometersquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ejjz Snelwagen [afbeelding] Alles goed [afbeelding]
Wat zijn een beetje betaalbare SM's die zo nu en dan ook 100 snelwegkilometers aankunnen?
slopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hou nou op, dalijk gaat ie spontaan aan de sonja bakker
Dan zou ik liever een SuperDuke nemen, als je gaat SMen moet het ook wel een beetje in licht ding zijn in mijn ogen.quote:
einsteinquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Garpje over het slopen van de vloer icm met gewicht.![]()
Heldenquote:
Zo'n 950 stuurt anders best lichtquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan zou ik liever een SuperDuke nemen, als je gaat SMen moet het ook wel een beetje in licht ding zijn in mijn ogen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Garpje over het slopen van de vloer icm met gewicht.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Verdomde held dat je er bentquote:
Hersenspinsels, eerst kijken of ik de Bandit kwijt kan rakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maaruh, mja 100 snelwegkilometers. De nieuwe KTM 690 vielleicht, gaak binnenkort ff testen. Euhm Een yamaha xt660x die schijnt ook wel redelijk wat kilometers te kunnen maken op de snelweg. Mischien een Honda XR maar lijkt me niet, euhm ktm 640 (maar 100 is daar wel veel voor)...
Beter neem je een ktm 950![]()
Wil je ook een SM dan?
Lijkt me niet nodigquote:
Mjah met een normale SM echt niet aan te raden....quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Hersenspinsels, eerst kijken of ik de Bandit kwijt kan raken
Maar is het echt zo erg danIk hoef heus niet regelmatig lange afstanden te boeken over de snelweg, maar wil wel een gebakje kunnen eten bij Rib-i alstie jarig is heH [afbeelding]
120 km enkele reis
Wat is de interval voor een olie wissel bij een KTMquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah met een normale SM echt niet aan te raden....
En al helemaal niet met een beetje 120 rijden![]()
Bikes of vrouwen? Beide nee kan ik je vertellen, ze voldoen beide prima!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al andere bikes ondertussen gehad?
Nee! En ik zou zondag naar Enkhuizen, maar dat gaat OOK niet door... Weet nu nog niet wat de plannen voor zondag zijnquote:
quote:
9.000quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah met een normale SM echt niet aan te raden....
En al helemaal niet met een beetje 120 rijden![]()
950 SM 2de hands
Dat zou dan beter wezen...
Hoe een KTM 640 het doet op lange afstanden weet ik niet (Schijnt redelijk te gaan). Op korte afstanden is het, en binnendoor ook
![]()
Wacht even tot Snelwagen antwoord geeft op mijn olievraagquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
9.000 [afbeelding]
Budget max. 3.500 als het meezit, wil nog wel wat speling houden voor de rest van mijn lifestyle
Zoiets lijkt me wel wat,:s)
Geschikt, ongeschikt, is het de prijs waard of zegt dat al veel over de kwaliteit![]()
Ey manquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bikes of vrouwen? Beide nee kan ik je vertellen, ze voldoen beide prima!![]()
Mja, ik weet dat de onderhoudsinterval kleiner is (of groter, tis hoe je het bekijkt ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wacht even tot Snelwagen antwoord geeft op mijn olievraag
owquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
9.000 [afbeelding]
Budget max. 3.500 als het meezit, wil nog wel wat speling houden voor de rest van mijn lifestyle
Zoiets lijkt me wel wat, klik
Geschikt, ongeschikt, is het de prijs waard of zegt dat al veel over de kwaliteit![]()
Mja, ragbak is geen probleemquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ow![]()
Euhm een maatje van mij had een KTM 620, en ik denk dat je er met een ruime vertanding ook nog wel de snelweg mee opkan...
Ik weet alleen het bouwjaar van deze niet maar volgens mij is het model 1997 ofzo (gokje), dan zou ik er max ¤2800,- voor geven. T lijkt me ook een beetje een ragbak deze
, zit niet eens een standaard op.
En waarom heeft die kerel 2 verschillende advertenties:
klik
Hier heeft ie ook wel standaard![]()
B12quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, ik weet dat de onderhoudsinterval kleiner is (of groter, tis hoe je het bekijkt ...), maar dat is dan ook maar anderhalve liter olie en bovendien maak je vanwege de rijstijl van een SM ook minder kilometers
Ik rij weleens over de snelweg naar Arnhem of Assen, en het is te doen met 90kmpu (maar tis een 400'tje)...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, ragbak is geen probleemIstie iig goed ingereden
Dubbele advertentie vond ik ook wel vaag
Snelweg boeit niet zo erg, het was meer een vraag in hoeverre dat mogelijk is ter uitzondering voor als je echt ff ergens heen moet op grote afstandOverigens staat in de eerste advertentie dat er een standaard op zit
Maar wel minder dat je bij die tweede geen gratis banden krijgt
Deze wil ik wel ff in het echt aanschouwenquote:
Met een lc4 valt de olie wel mee, elke 4000 kilometer olie+filters...quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Fok it man, ik maak mezelf gek. Heb geen eens geld
Ik ken de motor en de eigenaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Deze wil ik wel ff in het echt aanschouwenIk wil voordat ik iets koop iig zowel een SM als B12 hebben proefgereden en dan hetgene kieze wat me het meest betaamt
Fok it man, ik maak mezelf gek. Heb geen eens geld
Mzzltov![]()
Zie boven jequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eej, ik had een serieuze vraag
Om de hoeveel duizend kilometer moet jij je olie wisselen
Heel heeeeeeeeeeeeeeeel mischien ga ik een KTM kopen, alleen voor Tilburg eo
Mrmarketingmanagerbigshotquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heel heeeeeeeeeeeeeeeel mischien ga ik een KTM kopen, alleen voor Tilburg eo
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een grote boog omheen lopen Hicham
Porno hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zie boven je![]()
w00t dikke KTM club hier![]()
Kutjanusquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een grote boog omheen lopen Hicham
1 stem heb je in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef -XX- het volgende:
WATTEVAK!
CHEK ONDERAAN DAN![]()
http://www.sbk07.net/index.php?page=vote
stemmen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
jah das te zien jahquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef -XX- het volgende:
Ze hebben die f.cking foto helemaal ingeplet!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah das te zien jah
Dat is dan 2, morgen weer SnelwagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zit flink wat neuqbaars bij. Win je gemakkelijk Lottequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef -XX- het volgende:
WATTEVAK!
CHEK ONDERAAN DAN![]()
stemmen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Is er geen programma waarmee je je IP kan veranderden ofzo, kun je gewoon 10000x stemmenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zit flink wat neuqbaars bij. Win je gemakkelijk Lotte![]()
Was dan even langsgekomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kutjanus
Ik was vanavond nog bij je in de buurt, heb nog even getoeterd maar je dook achter de bank weg
Ohja, kan op de 20 onbeveiligde netwerken hier even stemmenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:38 schreef Rib-i het volgende:
Ah, de IP wordt vastgehoudenik heb 2 keer kunnen stemmen
![]()
gestemd op Lotte van 36 jaar oudquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef -XX- het volgende:
WATTEVAK!
CHEK ONDERAAN DAN![]()
stemmen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Hea Pi heeft ook o zon duidelijke fotoquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb even naar de nummer 1 gekeken. Volgens mij is dat eentje waar je bij schrikt als de lampen van het cafe weer aan gaan
quote:
Heb je niet als laatste ingeschreven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Ik weet ook niet wat dat in houdt![]()
Volgens mij sta ik nu 36ste ofzo!![]()
MEER STEMMEN HOOR!![]()
De nummer 3 is de leukste uit de top 5quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb je niet als laatste ingeschreven?
Want Naam: Natalie (1) staat niet bovenaan namelijk![]()
Mooie top 3 hebben ze daar:
Top 3
1e plek: Niyoosha
2e plek: Hae Pi
3e plek: Sanne
4e plek: Rachel
5e plek: Pegah
5 plekken![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb je niet als laatste ingeschreven?
Want Naam: Natalie (1) staat niet bovenaan namelijk![]()
Mooie top 3 hebben ze daar:
Top 3
1e plek: Niyoosha
2e plek: Hae Pi
3e plek: Sanne
4e plek: Rachel
5e plek: Pegah
5 plekken![]()
Wederom ervandeur
Tschüss
Net een vent met het hoofd van een meisjequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Emmertje en een koe
[afbeelding]
Zoiets maar dan anders
Ik wilde afstappen maar ik had de hele dag nog niets gegetenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En je dacht, Bazzie zit zo druk in zijn taken, ik ga maar niet langs
Hehe ok. TataK en ik hebben nooit wat te eten in huis, zo komen we aan onze mooie figuurtjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wilde afstappen maar ik had de hele dag nog niets gegetenDus snel naar huus om te eten
Character: Vicky Pollardquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die jongen denkt: "Damn, in de videoclips zien ze er altijd heel anders uit"
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uit de serie Little Britain nu op Ned 3
hier: loadingquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:42 schreef hicham het volgende:
Ik probeer al een paar dagen dit filmpje te kijken maar hij laadt bij mij niet, bij jullie welHad iemand hier destijds gepost en staat sindsdien in mijn bookmarks te wachten tot ie laadt
De kwaliteit is niet super, de scharnierhelften moet je om de zoveel tijd aandraaien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@WB: jij hebt toch een Airohhoe bevalt die; hoe zit ie, windgeruis bij hoge snelheden, etc.
binnenkort shoppen voor een nwe helm, zat te denken aan zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ze zegtquote:
ok, thx..dat weet ik, een hjc huidig is ook niet allesquote:
..ik laat ze wel es kletteren en geen zin om een 300E helm te zien rollenquote:maar zou misschien doorkijken voor een ander merk.
Caberg ofzo.![]()
![]()
![]()
Waarom niet kijken voor de TZ1quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@WB: jij hebt toch een Airohhoe bevalt die; hoe zit ie, windgeruis bij hoge snelheden, etc.
binnenkort shoppen voor een nwe helm, zat te denken aan zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die helm is vet toffffquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom niet kijken voor de TZ1IS de nieuwe versie geloof ik. Zat er eerst ook voor te kijken, maar idd windruis en al die shit zijn voor mij de reden om hem NIET te kopen.
Ik ga binnenkort voor de Suomy Vandal Pin Up of Dream![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Owjamogguh
Word er nog gereden straks ofzo ?
tz1quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:39 schreef Makster het volgende:
Waarom niet kijken voor de TZ1IS de nieuwe versie geloof ik. Zat er eerst ook voor te kijken, maar idd windruis en al die shit zijn voor mij de reden om hem NIET te kopen.
pr0nquote:
JA die is best tof jahquote:
Yep die ja, ziet er zeker stoer uit. Zeker op een fightertquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tz1je bedoelt deze
![]()
[afbeelding]
[..]
pr0n![]()
![]()
ben ff aan t kijken, ben best bereid meer te betalen voor meer Qmaar die airoh´s zien der wel stoer uit
![]()
Wel gave dingen, maar denk dan eerder aan een piloot!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tz1je bedoelt deze
![]()
[afbeelding]
[..]
pr0n![]()
![]()
ben ff aan t kijken, ben best bereid meer te betalen voor meer Qmaar die airoh´s zien der wel stoer uit
![]()
met olievizierquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:46 schreef Makster het volgende:
Yep die ja, ziet er zeker stoer uit. Zeker op een fightert![]()
jij moet nog veel lerenquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:47 schreef -XX- het volgende:
Wel gave dingen, maar denk dan eerder aan een piloot! [afbeelding] maar een piloot op een motor is natuurlijk nog vetter menn!![]()
![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:51 schreef -XX- het volgende:
Nergens voor nodig![]()
Justttttttt the glassessssssssss![]()
![]()
quote:
Die stop je dan zo in je handtasje hèquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ik vind het wel best met doorschijnend vizier!Als de zon komt..Brilletje op
Hatssee
Wanneer de avond breekt, brilletje af!
![]()
Donequote:Stem Lotte (36)
(zwart wit foto) ALVAST BEDANKT HEHE
JA JA ! ! ! <----- NAAKTE VROUWEN MET [b]DIKKE TIETEN!.. MAAR wel op Lotte stemmen..
Wow... hij luistertquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:00 schreef Makster het volgende:
WAAAR is die tering zonEcht als god het nog 1 ker flikt om in het weekend de zon op te laten tyfen dan is petrus de eerste die tanden gaat rapen als ik aan de hemelpoort sta
![]()
Hier duidelijk niet, ik denk dat ik drastische maatregelen ga treffenquote:
Hahaaaaaaaaaaa ik doe niet aan handtasjes!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die stop je dan zo in je handtasje hè
Ho vals alarm, zon is alweer wegquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier duidelijk niet, ik denk dat ik drastische maatregelen ga treffen![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaa ik doe niet aan handtasjes!![]()
Heb liever een schoudertasjeStuk handiger!
Handen vrij voor andere dingen
![]()
NOH![]()
NOHHHHHHHHhhHhh er is der een jarig! !!!!
HARTELIJK GEFELICITEERD KNUFFELSLET!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OKE, Ik beken!!! Het is niet waar! Het is een leugenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:00 schreef Makster het volgende:
WAAAR is die tering zonEcht als god het nog 1 ker flikt om in het weekend de zon op te laten tyfen dan is petrus de eerste die tanden gaat rapen als ik aan de hemelpoort sta
![]()
Monstersssss zijn het!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:09 schreef Makster het volgende:
Ook wel een TE dikke bike hoor, hoe langer ik er naar kijk hij toffer ik hem ga vinden![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
sjop sjop stiloquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:58 schreef -XX- het volgende:
tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ik vind het wel best met doorschijnend vizier!Als de zon komt..Brilletje op
Hatssee
Wanneer de avond breekt, brilletje af!
![]()
Idd erg smuffigquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjop sjop stilo
dit is de poob
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjop sjop stilo
dit is de poob
[afbeelding]
@koffiekoek: feli![]()
hebben toch net niet de looksquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind ze er wel stoer uitzien, maar zou misschien doorkijken voor een ander merk.
Caberg ofzo.![]()
![]()
![]()
Ja ach... een vergissing is natuurlijk snel gemaaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
loldacht dat ze jou feli-de
edit: @ slet dus![]()
Tja, zie dequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebben toch net niet de looks
[afbeelding]
oops, overheen gezienquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
Tja, zie desmiley voor prijs en design.
![]()
ghequote:Maar je keuze doet mij denken aan 1999..![]()
Of een Roofquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oops, overheen gezien
[..]
ghewat ik zeg, ben bereid meer te betalen voor meer Q maar lookz moeten ook OK zijn
wil gewoon best of both worlds
Ugh!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meer heeft deze man niet nodig aan helm
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meer heeft deze man niet nodig aan helm
[afbeelding]
Ik ben niet op zoek naar een Husabergquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hicham.. Husaberg
![]()
![]()
is toch voor kids?
![]()
[afbeelding]
Monster is mooi, maar in het echt te klein en dus niet imponerendquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:09 schreef Makster het volgende:
Ook wel een TE dikke bike hoor, hoe langer ik er naar kijk hij toffer ik hem ga vinden![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een HusabergVolgens mij had -XX- dit filmpje in de Fok!MC gepost maar hij blijft steeds op loading staan
[..]
Monster is mooi, maar in het echt te klein en dus niet imponerend
So damn true...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een HusabergVolgens mij had -XX- dit filmpje in de Fok!MC gepost maar hij blijft steeds op loading staan
[..]
Monster is mooi, maar in het echt te klein en dus niet imponerend
crypto's en hints heeft ze neemt ze geen nota vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:41 schreef hicham het volgende:
Moet je via de post in mijn quote kunnen herleiden meissie
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
crypto's en hints heeft ze neemt ze geen nota vanbron voor misverstanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |