quote:VMAX BI ONOBRAS
- 2 Monobras origine Triumph Speed Triple
- Train avant sur mesure avec disque de frein périphérique
- Ensemble mécanique de direction original
- Radiateur sur mesure
- Roue avant rétrécie à 3,5"
- Roue arrière élargie à 8"
- Cadre spécifique
- Habillage spécifique
- Rétroviseur par caméra vidéo
quote:1000 GTS DOUBLE MONO BRAS
- moteur 1000 FZR
- colecteur inox + silencieux sur mesure
+ cornets ADM carbone
- carrenage polyester sur mesure
+ tete de fourche R1 model 2000
- direction hydraulique a circuit ferme sous pression
- cadre 1000 GTS modifie
- monobras AR 750 VFR- monobras AV 750 VFR troncone + inverse
- suspension pro-link
- train AV fortal sur mesure taille dans la masse
- etrier AV fortal taille dans la masse
- disque AV sur mesure diam 400
- jante AV VFR retrecie 3.5"
- jante AR VFR elargie 7.8"
Kenker, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die denken dat ze mogen praten tegen mannen zonder toestemming laat staan ze aanrakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
BazzieK is gepwned
Agent mishandeld door 17-jarig meisje
Mjah, je ziet 'm gewoon lol hebben zonder petje te dragen op een relatief lege weg. Das toch best garpig?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij?![]()
Ik vond het wel ook wel grappig. De makkers in PTA zitten hem alleen maar te veroordelen.
![]()
![]()
Jehquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat zag ik Pimber laatst ook al posten. TLR ontduikpoging.![]()
Wordt je nu aangestoken door het koopvirus?![]()
Ehehe, je bent zeker zo'n randmongool uit het rifgebergte die vrouwen als minderwaardig zietquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die denken dat ze mogen praten tegen mannen zonder toestemming laat staan ze aanraken
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Shit je hebt me door. Makster dacht toch wel dat hij een CR500 kocht.![]()
Nep moslimquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, je bent zeker zo'n randmongool uit het rifgebergte die vrouwen als minderwaardig ziet
Ga je haat eens ergens anders verspreiden
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
OwMaar toch ff geëdit
Maar ehhhh.... Wat was erevt met situatie schets
heHquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.Dus begin zeker niet over je geliefde ZX-10, want al je liefde voor specifieke motoren is fake.
!!
FAKEFAKEFAKEFAKE
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Niet geëdit
![]()
Maar situatie schets.
= Normaal 2 euro.
Wordt opeens aangeboden voor ¤1,50.
Youssef gaat lampje kopen en KANKERTATTA is hem voor
= weg
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.Dus begin zeker niet over je geliefde ZX-10, want al je liefde voor specifieke motoren is fake.
!!
FAKEFAKEFAKEFAKE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pcquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
heHWat
Ik kom juist vanuit mijn islamitische achtergrond voor de vrouwen op die jij in je post belachelijk maakt, en vervolgens noem je mij een nep moslim?
You have no knowledge man
Damn........... no shit.quote:
---ff--kijken----->quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pc
Noooooowzzquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet geëdit
![]()
Maar situatie schets.
[afbeelding]
= Normaal 2 euro.
[afbeelding]
Wordt opeens aangeboden voor ¤1,50.
Youssef gaat lampje kopen en KANKERTATTA is hem voor
[afbeelding]
= weg
Ben pissed dus kijk nu rond voor andere geschikte bikes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Noooooowzz
En die andere...
[afbeelding]
Kut man, ik zie het al. Goudvis weer uit z'n kom gesprongenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pc
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut man, ik zie het al. Goudvis weer uit z'n kom gesprongen![]()
Excuses voor de posts van blob.
Dus toch die streetfighter ZX-10 van Marktplaats!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Je hebt echt een harde kop he WB
[..]
Ben pissed dus kijk nu rond voor andere geschikte bikes.![]()
![]()
Zoals ik al zei maar wat WB niet waarmerkte ...SF/Naked etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Harde kop.![]()
![]()
Wat is jouw autoriteit op motorfietsgebied?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef stinkie het volgende:
Jezus wat zie die yamaha er verkracht uit in de OP
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus toch die streetfighter ZX-10 van Marktplaats! [afbeelding]Is heul geen figterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Harde kop.![]()
![]()
oja...![]()
Ik weet wanneer een motor er verkracht uitzietquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is jouw autoriteit op motorfietsgebied?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH te erg gewoonquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef -XX- het volgende:
Bmxje sinds jaren weer uit de schuur gepakt![]()
Hahaaa chek me wheelie!!!!!![]()
Ik kon het oneindig...Maar hellaaschchhh lukte het nu niet
BLA!
Die vond ik ook nog achter de rommel![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja... had een imageshack plaatjeff geëdit
Hier nu nog op reageren
Zekersquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WP heeft meer smaak en geld te bestedenaltans... dat denk ik
Hahaquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH te erg gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winkel![]()
Whahahha!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7796400110181083251
@ Muziekje![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef -XX- het volgende:
BLA!
Wat een weer![]()
Als het zo voor altijd mag blijven teken ik er meteen voor!
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7796400110181083251
@ Muziekje![]()
Als ik em wee ronder de knie heb zal ik ook ff filmpje makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef hicham het volgende:
KenkkeerrBMX wheelies
Zo te zien ben je wel into stanna, stannabike kopen?
Neeehhhquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als ik em wee ronder de knie heb zal ik ook ff filmpje makenEn een stoppie!
![]()
![]()
Stanna? wat is dat
![]()
Met stangentjes?
Owwww zoquote:
M'n Bandit jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwww zo
Jaaa vind dat tof!![]()
Stuntbike van motor?
Je bandit?
Met een motor zal ik nooit stunten denk ik!
Als je eenmaal er mee valt, schade..zo zonde![]()
Als ik later veeeeeeeeel geld pwn!! Ga ik er een stuntbike bij kopen!
Maarjadat duurt nog wel een zootje jaren!
![]()
Want je verkracht zelf al de tweede die al lang verlept is. Necrofiel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:00 schreef stinkie het volgende:
Ik weet wanneer een motor er verkracht uitziet
Dat weet ik wel zeker. Voor een Phatzak heeft hij wel een goede smaak.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
WP heeft meer smaak en geld te bestedenaltans... dat denk ik
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef -XX- het volgende:
BLA!
Wat een weer![]()
Als het zo voor altijd mag blijven teken ik er meteen voor!
![]()
Hendiggg!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
M'n Bandit ja![]()
Vallen geeft niet veel schade, aangezien ik dikke stannaprotectiebeugels erop hebWel nu ff zeggen dan, want ik sta op het punt ze eraf te halen zodat ik de motor op marktplaats kan verkopen
Ik heb ook een stuntbike gehad.. maar kon of ging ik er mee stunten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:45 schreef -XX- het volgende:
Owwww zo
Jaaa vind dat tof!![]()
Stuntbike van motor?
Je bandit?
Met een motor zal ik nooit stunten denk ik!
Als je eenmaal er mee valt, schade..zo zonde![]()
Als ik later veeeeeeeeel geld pwn!! Ga ik er een stuntbike bij kopen!
Maarjadat duurt nog wel een zootje jaren!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook een stuntbike gehad.. maar kon of ging ik er mee stunten?![]()
![]()
Dat is juist vet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Sowieso schrijf je zo.
Vet ja.. dikke olie uit de uitlaat.quote:
Kenker, waarom doe je zo moeilijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hendiggg!![]()
Doet het niet pijn in je hart em weg te doen! !!![]()
[..]
![]()
Die uitlaat was zeker ook tegen het doorslaan bij wheeliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Hej wat vind jij, moet -XX- mijn motor kopen of nietquote:
[..]
![]()
Die demperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]Iets te compenseren ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Kenker, waarom doe je zo moeilijk
Dan maar aan een vreemde verkopen, had gehoopt een Fok!MC'er er plezier mee te doen [afbeelding]
Ik bedoel, dat je niet ingaat op de SV van bvvt snap ik, maar mijn Bandit?? [afbeelding]
Ik ben serieus
Zou die dikke eigenlijk onderhand wel echt kenne stanna?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[spoiler]So fucking fag..
![]()
Lukte het niet danquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vet ja.. dikke olie uit de uitlaat.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En op een dag was de kentekenplaat er gewoon rond het ijzer afgetrilt.![]()
![]()
[afbeelding]
Je ziet nog de schilfers aan de zijkant van het boutje.![]()
![]()
Hierna ging hij naar Makster, en liep binnen een paar kilometer vast..........![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Dat verroeste apparaatquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej wat vind jij, moet -XX- mijn motor kopen of niet
Positief antwoord mag je hier geven, negatief antwoord gelieve over de mail of PM
Ok, heb ik iig een concreet antwoordquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zet em maar lekker te koop op mp!
Als ik me rijbewijs heb over paar maanden ga ik pas zoeken/proefrijden naar motoren![]()
Nu maak ik mezelf alleen maar lekker door te zoeken en chekke naar bikes!![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:
Je probeerd me over te halen héquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, heb ik iig een concreet antwoord [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wel minder, je bent zowaar gezegend met dit bod van een respectabele manIk heb 'm destijds ook een maand voordat ik m'n rijbewijs had al gekocht, van een huichelaar nog wel. En Pepijn zat in 't complot [afbeelding]
Ok genoeg
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat verroeste apparaatmet die bruine stukken in de uitlaatbochten
en verbrande uitlaat
En cillinders die uitvallen
Kun je niet maken man
![]()
Geef je wel garantie?
[/positief antwoord]
Geen idee, maar je vroeg 't dan ook aan WB
serieus hoor![]()
Whehe Jokinnnnnn....quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef -XX- het volgende:
cillinders die uitvallen?
Wtf
NOPE, hicham!
Ik koop em niet..![]()
Nee was het toch nog niet van plan hoor!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whehe Jokinnnnnn....gebeurt alleen soms in de regen, maar dat schijnt een gerespecteerd euvel te zijn in het Bandit gilde
He! paas mij die joint eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whehe Jokinnnnnn....gebeurt alleen soms in de regen, maar dat schijnt een gerespecteerd euvel te zijn in het Bandit gilde
Nee.. motor typequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef -XX- het volgende:
Engine type!
Daar bedoelen ze toch de cilinders mee?
Owwwke danquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee.. motor type
zoals, 4cilinder lijn, V twin, paralel twin, boxer, V4 etc etc... heeft verder wel met cilinders te maken hoor, maar meer het aantal en hoe ze geplaatst zijn
Jij stond op 't punt mij tequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ehehehe, garpige smilies,waar hadden we het ook alweer over??nu echt
Aha! Komt door die tweetakt rook dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Zou die dikke eigenlijk onderhand wel echt kenne stanna?
De periode waarin je net die CR500 had was toen the beginning of the end van dumb & dumber
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef hicham het volgende:
Wel minder, je bent zowaar gezegend met dit bod van een respectabele manIk heb 'm destijds ook een maand voordat ik m'n rijbewijs had al gekocht, van een huichelaar nog wel. En Pepijn zat in 't complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah right.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
Oh, en ik ben eruit denk ikWs koop ik gewoon geen andere bike
![]()
![]()
![]()
Kan het geld beter gaan investeren in m'n toekomst![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Maar als ik er een keertje een tegen het vege lijf loop ....![]()
![]()
Boodschappen, afwassen, en jaaaaaaah half uurtje hardlopen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
Ok, we hadden Fulcrum en hebben nu Koffiekoekje en Rib-I als concurerende smiley terroristen. Wie o wie gaat het worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Precies, dit weekend een nieuwe bike kopen is zoiezo geen succes, met die paasdrukte. Je kan beter een paar dagen wachtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
Ok, we hadden Fulcrum en hebben nu Koffiekoekje en Rib-I als concurerende smiley terroristen. Wie o wie gaat het worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Precies, dit weekend een nieuwe bike kopen is zoiezo geen succes, met die paasdrukte. Je kan beter een paar dagen wachten
Dat was die rode TL1000S?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef worldpimber het volgende:
Jong, geloof het of niet. Maar ik heb vorig week donderdag proefgereden op de TLR en ik vond hem niet eens zo denderend, zou hem alleen kopen met het idee dat ie denderdend kon zijn. (kon ik alleen niet testen op dat moemnt) Alles was doorgesproken met Rib-I, maar heb er nu gewoon ff geen zin in.
![]()
That's all I say en dikke schijt aan jullie allen![]()
Misschien dat motomaat me nog kan overhalen maarjeh.. ik zie wel. Andere prioriteiten![]()
[insert quotes van FokMC'ers die je niet willen geloven]
VVV
Neh, die van Sjakkie (na advies van anderen) .. maar ik had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Dat was die rode TL1000S?(kan niet, want die vond je lelijk
)
Maaar...maar.. zei ik al niet dat het niets voor jou was. Je wordt niet echt bang van de acceleratie.![]()
Snelheidsbeleving is er bijna niet met dat ding. Dus de sensatie is gewoon het blok. Tractorpower.![]()
Niet jouw ding.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, motorrijden is voor mij hetzelfde als neuken, dus in dat geval..
Neh man, die gast is totally n00b. Zijn vader heeft hem net uitgelegd hoe het rijbewijs werkt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rietvaerder heeft nog nooit motor gereden?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef worldpimber het volgende:
Jong, geloof het of niet. Maar ik heb vorig week donderdag proefgereden op de TLR en ik vond hem niet eens zo denderend, zou hem alleen kopen met het idee dat ie denderdend kon zijn. (kon ik alleen niet testen op dat moemnt) Alles was doorgesproken met Rib-I, maar heb er nu gewoon ff geen zin in.
![]()
That's all I say en dikke schijt aan jullie allen![]()
Misschien dat motomaat me nog kan overhalen maarjeh.. ik zie wel. Andere prioriteiten![]()
[insert quotes van FokMC'ers die je niet willen geloven]
VVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |