Maar er zit nogal een verschil tussen een mt en Aerox, ze zijn voor andere doeleinden gemaaktquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef Hijacking het volgende:
op scooters over drempels levens gevaarlijk
ik dacht laatst dat ik wel met 50 op een earox over een drempel kon volgens mij had ik bijna de vering verneukt terwijl ik met mn mt5 dat altijd doe zonder props![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rfr40TDfmM0
Om in te schijten tegen over om mee te rijden.. Daar zit het verschil.quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar er zit nogal een verschil tussen een mt en Aerox, ze zijn voor andere doeleinden gemaakt
Vind jij.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Om in te schijten tegen over om mee te rijden.. Daar zit het verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.happen naar de baas
quote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef Hijacking het volgende:
ik ben switserlandsinds wanneer heb jij die problemen met je geaardheid al danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee.. deze is erger, dat is een handtasjes scootahboyquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is dit nu wat ze noemen 'breezer'-jeugd?
![]()
dat deed ik eerst ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:43 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zonder kenteken met 90 op de teller langs een flitspaal gereden.
Met de welgemeende groeten van mijn middelvinger, trouwens.
kun je verwachten op het ivboquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:57 schreef centenbakkie het volgende:
lult zon gast uit me klas weer van ja je moet 17 zjn voor je certi
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:27 schreef fs180 het volgende:
bier en tieteuuuh!Frieten, tieten en bier gieten![]()
dat mag ik morgen voor de examencommissie doen, alleen die lul die daar zit mag me nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:43 schreef d_mstr het volgende:
Heb je het niet uitgelegd dan?
Kankerkindjes
wat danquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Godver beter bezorgt de post nu ff mijn nieuwe speelgoedjes.![]()
2 x pwned wie unne n00bquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme
mn sleutel van mn brommer is weg
kankerhoerenzooi
ow ik dacht je nieuwe dildoquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
3 flessen Castrol TTS
Flesje Eurol Honda bakolie
TMV snelgas
Senda pakkingssetje
NSK lagertjes
keerringen..
52 achtertandwiel
iris rx ketting
15 voortandwiel
2 setjes remblokken
Dat.![]()
bek dicht, ben NIET in de moodquote:
We hebben eenquote:
dacht dat je goed ging leren voor je wis proefw, inplaats leveloos te zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
We hebben eenPWNED
We hebben een
WIE
We hebben een
UNNE
We hebben een
N00B
![]()
We hebben![]()
![]()
Pwned wie unne n00b
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij jij hier de n00b in dit topicquote:
laat me nouquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
We hebben eenPWNED
We hebben een
WIE
We hebben een
UNNE
We hebben een
N00B
![]()
We hebben![]()
![]()
Pwned wie unne n00b
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja die was ik vergeten erbij te zetten.quote:
Moet nog beginnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef Unknowd het volgende:
[..]
dacht dat je goed ging leren voor je wis proefw, inplaats leveloos te zijn![]()
![]()
wat heb jij nu weer gerooktquote:
Terug vind piem0l of terug vind penis?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef fs180 het volgende:
TVP
met zijn gebeun/ proberenprutsen/goed fixen aan zn eigen brommer heeft ie wel een klap ervaringquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef fs180 het volgende:
maar dimi.. jij hebt helemaal geen opleiding
fs lees goed, opleiding staat er duidelijk..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef fs180 het volgende:
Staat toch in opleiding.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef fs180 het volgende:
das wel chillquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Staat toch in opleiding.Plus dat idd wel ervaring heb, kan zo al beginnen met de simpelere dingen zoals zuigertjes wisselen, nieuwe cilinders.. en dan gewoon steeds verder, blokken reviseren enzo.
![]()
Jongen die daar voor mij werkte begon daar ook zo.Beetje handig met z'n eigen brommer.. en zo is die daar ingerold.
![]()
maar wat doe je nu voor je living dan ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Staat toch in opleiding.Plus dat idd wel ervaring heb, kan zo al beginnen met de simpelere dingen zoals zuigertjes wisselen, nieuwe cilinders.. en dan gewoon steeds verder, blokken reviseren enzo.
![]()
Jongen die daar voor mij werkte begon daar ook zo.Beetje handig met z'n eigen brommer.. en zo is die daar ingerold.
![]()
jullie snappen gewoon de graop niet hequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
![]()
kippendoderquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maar wat doe je nu voor je living dan ?
neequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
jullie snappen gewoon de graop niet he![]()
Als je zoiets bij mij flikte kon je het niet op een forum na vertellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, werd ik vandaag door een scooter ingehaald. Dus ik maak een schijnbeweging, schiet hij naar links, zo met zijn helmloze kenkerkop tegen een grindmuurtje
Dik bloedspoor over tien meter, heel de kenkeraerox naar de maan. Hij dik huilen
Alluz mhr, alluz kaput!
het verschil is, hij heeft een scooter dus hij verdient het..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:49 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Als je zoiets bij mij flikte kon je het niet op een forum na vertellen![]()
dan nog blijft een kanker streek meen ik serieusquote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef Unknowd het volgende:
[..]
het verschil is, hij heeft een scooter dus hij verdient het..![]()
![]()
het is ook een kk streek, als je het niet kan hebben dat je misschien ingehaald word door een scooter, kan je net zo goed neit gaan rijden, want die kans is groot, anyway, als alleen zijn scooter damaged was zou het minder erg zijn, dat je er trots op bent dat zijn bek open ligt, vind ik wel kk zielig.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:04 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan nog blijft een kanker streek meen ik serieus
wat heeft dat er mee te makenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef no1uknow het volgende:
3. Hijacking is een NSB'er.
Geen woorden maar daden vriendquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het mag wel een grappig post zijn, als een of andere klapkoek dat bij mij zou flikken, kon 'ie tandjes spugen.
Ging 'ie nou 100 km/u of niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
Deze jongeman schuurt ook mooi met zijn hoofd langs een grindmuur
pwnagequote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik kende 'm alquote:Op woensdag 11 april 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
wtfquote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef mstr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kzqWfbX7KxA![]()
![]()
Dit is ook heel zuur:
http://www.youtube.com/watch?v=ElR7QpVUorg
Whaha, krijg je met een klote aerox.quote:Dit is ook heel zuur:
http://www.youtube.com/watch?v=ElR7QpVUorg
http://www.youtube.com/watch?v=Xu2HMo63nyUquote:Op woensdag 11 april 2007 11:55 schreef Unknowd het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
Fat bitch can't drive![]()
Geniaal filmpje![]()
![]()
Door haar eigen voorwiel overredenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Unknowd het volgende:
Oldie but goodie
http://www.youtube.com/watch?v=L9OPHxYSb6A&mode=related&search=
whaha, oud spreekword, maarja jou opa, ken ik niet geloven..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef Hijacking het volgende:
mijn opa zei altijd vrouwen achter het stuur is bloed aan de muur
haha eindelijk, succesquote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Yeah pakketje binnen.
Ff nieuwe koppelingsveren, remblokjes en snelgas erop doen.![]()
Dude zo chillquote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef fs180 het volgende:
kan je meer gas geven, haalt ie meer uit je cillinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |