Derbi GP1 toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet 'ns dat Derbi zulke dingen maakt?
Weet je trouwens wat die dingen kosten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Derbi GP1 toch?
Derbi maakt beste mooie scooters hoor.![]()
@ D. Rose.
Tsja.. voor 80 cent zou ik persoonlijk ook best een gokje wagen.. Maar liever zou ik zien dat je een leuke schakelbrommer verloot.. Alhoewel ik betwijfel of die net zo populair zijn als een scooter.
Denk dat een Yamaha TZR of het nieuwe model Derbi GPR - RS ook best gewild is.. Een SM waarschijnlijk wat minder maarja..
Nee, met een 12mm carb, dikke speling in je halfpoulie (dik 3mm speling bij as, is erg veel) en dan nog verkeerde drukveer die vastloopt en veel te losse trekveren. Verder heb ik er nog een Techniprut Next uitlaat onder zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KenkerAls je zo optrekt kan je net zo goed gaan lopen
Speling bij je halfpoulie? Is dat niet een teken om je lagers te vervangen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nee, met een 12mm carb, dikke speling in je halfpoulie (dik 3mm speling bij as, is erg veel) en dan nog verkeerde drukveer die vastloopt en veel te losse trekveren. Verder heb ik er nog een Techniprut Next uitlaat onder zitten.
Geen wonder he?En die rollen moeten wss ook lichter. Verder is dat ding gewoon standaard
![]()
Laat eens een vid zien hoe de jouwe optrektEs kijken of die echt super is vergeleken met wat je van de mijne vind (niet dat die perfect is, die is verrot
)
eerde lsd is goedkoper, maar salvia heeft kortere duur, dus opzich minder gevaarlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hij had er geen prijskaartje op al die andere soorten waren 30 euro of meer dus ik zei voor 20 is wel goed toch ? zei die ja![]()
Maarja mochten paddo's verboden worden dan haal ik me nog vlak van te voren wat![]()
Wat ik me afvroeg als ze paddo''s gaan verbieden krijg je dan niet een rush naar salvia wat in mijn ogen gevaarlijker is
Ik wil het best vergelijken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nee, met een 12mm carb, dikke speling in je halfpoulie (dik 3mm speling bij as, is erg veel) en dan nog verkeerde drukveer die vastloopt en veel te losse trekveren. Verder heb ik er nog een Techniprut Next uitlaat onder zitten.
Geen wonder he?En die rollen moeten wss ook lichter. Verder is dat ding gewoon standaard
![]()
Laat eens een vid zien hoe de jouwe optrektEs kijken of die echt super is vergeleken met wat je van de mijne vind (niet dat die perfect is, die is verrot
)
Dat is het 'm juistquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
@ D. Rose.
Tsja.. voor 80 cent zou ik persoonlijk ook best een gokje wagen.. Maar liever zou ik zien dat je een leuke schakelbrommer verloot.. Alhoewel ik betwijfel of die net zo populair zijn als een scooter.
mijn mt5 pakt echt die phantom echt wel van jouquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
![]()
)
moet je hem wel eerst winnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is het 'm juist
Als je de scooter wint verkoop je 'm toch gewoon
nee, ik bén Rose, onlinequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
moet je hem wel eerst winnen![]()
(speelde jij Rose online?)
nice dat is wel veel beter dan die ghey scooter van sjibblequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:50 schreef majestik1 het volgende:
nog 2 filmpies van mijn scootahh
http://www.youtube.com/watch?v=uhuizi_eMYU
http://www.youtube.com/watch?v=-npSV8rhB_k
maat van mij had een sr ook met 70cc evo ook nog laten tunen @ xshquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef majestik1 het volgende:
uhm
polini evo 70
keihin 28mm pwk
malossi mhr team 2004 uitlaat
malossi overrange, malossi delta clutch
malossi vl13 membraam
hpi 2004 onsteking
malossi rhq asje
dat was het wel zon beetje
Binnekort maar even andere vertanding halen want het is geen doen zo, heb al auto voor de deur staat maar met dit lekkere weer blijft het leuk om met die scooters te kutte
Hey WTF gek dat is in Zoetermeer bij de witte fietsersbrug :pquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef majestik1 het volgende:
uhm
polini evo 70
keihin 28mm pwk
malossi mhr team 2004 uitlaat
malossi overrange, malossi delta clutch
malossi vl13 membraam
hpi 2004 onsteking
malossi rhq asje
dat was het wel zon beetje
Binnekort maar even andere vertanding halen want het is geen doen zo, heb al auto voor de deur staat maar met dit lekkere weer blijft het leuk om met die scooters te kutte
Wonen daar al je homies?quote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef majestik1 het volgende:
woonde in rokkeveen, nu in meerzicht precies tegen die brug aan zeg maar.
ben wel altijd in rokkeveen trouwens, houtbuurt dan.
vergeleken is de mijne idd shitquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:09 schreef Hijacking het volgende:
[..]
nice dat is wel veel beter dan die ghey scooter van sjibble
setup ?
Scooterquote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
vergeleken is de mijne idd shit
Hij staat trouwens nu ook te rijk enzo. Maar de mijne is bijna helemaal standaard met Techniprut.
Ik wil trouwens de jouwe wel es zien
Dat ding is gvd goed afgesteld, de mijne heeft een verkeerde sproeier, een drukveer die zelfs op een ander blok hoort, veel te harde trekveren, ook door die drukveer werkt mn koppeling kut.. dus wat wil je nog meerHalfpoulie is waarschijnlijk ook verneukt :huillach:
Maandag sproeier + trekveren halen
Hoe hard gaan die van jullie eigenlijk?
Geef je groot gelijk, Meerzicht is een pauperbuurtquote:Op zondag 8 april 2007 00:14 schreef majestik1 het volgende:
[..]
nja heb niks met meerzicht en aangezien ik in rokkeveen woonde ben ik daar blijven hangen![]()
Rijd der ook niet normaal mee hoorquote:Op zondag 8 april 2007 00:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, Meerzicht is een pauperbuurt
Heb je nog nooit gezien daar, fiets d'r paar keer per week doorheen (houtbuurt).
Nog nooit problemen gehad met politie oid dan? Aangezien daar wel MINSTENS 1 keer per week helmpapier/rollerbank controle is. Vooral juist in Houtbuurt/Floriade gebied..
Whehe.quote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef majestik1 het volgende:
hahahahaha is gewoon voor de gein wood neighborhood.
In de OP staat wel een plaatje van die van mij die gaat 75-80 en trekt heerlijk opquote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hij staat trouwens nu ook te rijk enzo. Maar de mijne is bijna helemaal standaard met Techniprut.
Dat ding is gvd goed afgesteld, de mijne heeft een verkeerde sproeier, een drukveer die zelfs op een ander blok hoort, veel te harde trekveren, ook door die drukveer werkt mn koppeling kut.. dus wat wil je nog meerHalfpoulie is waarschijnlijk ook verneukt :huillach:
Op dit moment 45quote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef Sjibble het volgende:
ik trek em er nu uitquote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dit moment 45![]()
![]()
Maar daar komt waarschijnlijk aankomend weekend verandering in. Of zelfs eerder, even kijken wanneer ik tijd heb
@ majestik1:
Wie WNR Zip trekt toch godverredomme hard op zeg
Hij wil bewijs zien van een kawa die snel optrektquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
![]()
)
90quote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
precies wat ik ook ga doen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef centenbakkie het volgende:
toch maar gilera gsm of zulu in de zomer derbi iets te duur :p
Huilliesquote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef Jorjan het volgende:
[..]
precies wat ik ook ga doen!Derbi is me toch wat te duur en zo een zulu is ook zeer nice!
![]()
90 op teller zeker?quote:Op maandag 9 april 2007 11:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
90
Ik ging gister gvd bijna op me bek doordat ik te hard weg trok in het grind.
Ik maak een paintje
Ik reed geen 90 toen ik bijna vielquote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef mstr het volgende:
[..]
90 op teller zeker?
Maar leer eerst rijden dan voordat je 90 gaat rijden
quote:Op maandag 9 april 2007 12:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik reed geen 90 toen ik bijna viel![]()
Ik trek te hard weg.
Is een Gilera GSM niet wat?quote:Op maandag 9 april 2007 11:29 schreef Jorjan het volgende:
[..]
precies wat ik ook ga doen!Derbi is me toch wat te duur en zo een zulu is ook zeer nice!
![]()
En weer terug naar jou.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:25 schreef Unknowd het volgende:
maarja ik ga richting me neef, (no1uknow) ff chille, spreek jullie later..
Vreetkickquote:Op maandag 9 april 2007 14:17 schreef Hijacking het volgende:
ik werd me met een kater wakker vannochtend teeerring maar nu is die weg en heb ik een vreet kick
heb nu 1 broodje witte pasta , 1 broodje kaas ,1 broodje fillet american met knoflook saus , broodje met hagelslag opquote:Op maandag 9 april 2007 14:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vreetkick
Als ik een vreetkick heb, dan maak ik altijd 3 broodjes gezond.
Doe ik altijd het volgende op: kaas (duh!), ham, komkommer, augurk, tomaat, huzarensalade, sla, sandwich spread, gekookt eitje en vast nog wel iets![]()
!
als je nou is ff opschietquote:
Ja maar zit dat er ook vet uit in het echt?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 14:51 schreef Unknowd het volgende:
[..]
als je nou is ff opschiet.
maarja nog nieuws hier, ik heb wel 1, me velgen zijn gejat![]()
Stelletje van die mocro's, dus ik erachter aan.
Hun mij uitdagen, kwamen toevallig net joden aangereden, en ik had me papier van de kenmerken van de band, het aankoopbewijs toevallig nog in me jas zitten, dus ik, mazzel..
Soms zijn joden nog wel handig![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:51 schreef Unknowd het volgende:
[..]
als je nou is ff opschiet.
maarja nog nieuws hier, ik heb wel 1, me velgen zijn gejat![]()
Stelletje van die mocro's, dus ik erachter aan.
Hun mij uitdagen, kwamen toevallig net joden aangereden, en ik had me papier van de kenmerken van de band, het aankoopbewijs toevallig nog in me jas zitten, dus ik, mazzel..
Soms zijn joden nog wel handig![]()
Lekker duidelijk dat eerste deelquote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef Hijacking het volgende:
oja mn mt5 loopt weer de kop zat er volgens mij niet strak genoeg op nu alleen nog een beetje kutten met de lucht schroef
Ik snap er anders geen kut van, en van straattaal weet ik genoeg om normale straattaal te kunnen snappenquote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef Hijacking het volgende:
[..]
je weet toch taal van de straat crimina styl0
Do is gangster, jeweets.quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik snap er anders geen kut van, en van straattaal weet ik genoeg om normale straattaal te kunnen snappen
quote:Op maandag 9 april 2007 17:39 schreef Hijacking het volgende:
[..]
De LentePub Nº 1849 - dit keer met wc papier
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef Hijacking het volgende:
oja mn mt5 loopt weer de kop zat er volgens mij niet strak genoeg op nu alleen nog een beetje kutten met de lucht schroef
de cilinderkop van mijn honda mt5 sloot niet goed op de cilinder aan.quote:
Ah oke,quote:Op maandag 9 april 2007 17:49 schreef Hijacking het volgende:
[..]
de cilinderkop van mijn honda mt5 sloot niet goed op de cilinder aan.
Dit zorgde ervoor dat die last van valse lucht kreeg wat steeds erger werd.
Dus gisteren had ik even mijn cilinderkop er af gehaalt en er weer strak opgezet![]()
Toen ook ff lopen te kutten met die luchtschroef en hij rijdt weer redelijk maar kan nog beter.
Ook stottert die 100 meter als die net gestart is dan pas gaat die goed rijden![]()
mt5 is lucht gekoeld kneusquote:Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah oke,
Zeker allemaal blauwe rook de eerste 100 meter?
waar komt die olie dan vandaan grapjasquote:Op maandag 9 april 2007 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verbrandde olie geeft ook blauwe rook![]()
Mengsmering?quote:Op maandag 9 april 2007 19:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
waar komt die olie dan vandaan grapjas![]()
![]()
Wats met je moer?quote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef Unknowd het volgende:
Eh wtf @ FS en WP
je muzikale smaak is drastisch gekelterd door overmatig gebruik van bier?quote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef Hijacking het volgende:
ik weet niet waarom maar heb in 1x zin in bubbling muziek
echte mannen luisteren marc pircher onder het genot van de nodige bier en frituurquote:
jij moet nog een paar jaar wachten voordat je uberhaupt aan een man mag denken, vollopig dus zelf je handtasje vasthoudenquote:
deze is ook mooiquote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef mstr het volgende:
Shake that ass.
http://www.youtube.com/watch?v=KcueZMZMVk8
Denk liever niet aan mannenquote:Op maandag 9 april 2007 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij moet nog een paar jaar wachten voordat je uberhaupt aan een man mag denken, vollopig dus zelf je handtasje vasthouden
Nee, maar lijkt me ook niet relevantquote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef fs180 het volgende:
heb je malossi voorkapje dan?
Ze dacht LAWL dat dacht ze!quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk liever niet aan mannen
Ik ging testraks ff stukkie rijden, zie ik zo'n wijf bij iemand achterop zitten op een hobbelweg en ze keek me aan van: 'Ik zou liever bij jou achterop zitten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |