Zo! Lekker op vakantie geweest, dus had fijn veel om terug te lezen. Erg geruststellend die vergelijkbare verhalen.
Spuit elf zal zich ook maar even aansluiten: Beaker, ik zou "lekker" stoppen met werken.
a. je gezondheid lijkt er onder te lijden
b. als je stopt, zal er heel veel stress van je afvallen (wel nieuwe spanning over nieuwe baan zoeken, waarschijnlijk maar dat is toch heel anders, en positiever dan frustraties over vervelende baas)
c. het wordt/is prachtig weer
![]()
Ik heb ook besloten om vier dagen per week te gaan werken. Niet vanwege vervelende baas of iets, alles is hartstikke prima, maar het was me gewoon te zwaar. As. woensdag echt eerste keer vrij, wordt wel wennen.
Je zou eens moeten weten hoeveel ik gejankt heb tegen mijn man (en eenieder die het durfde aan te horen
![]()
) dat ik door wilde blijven werken, maar het eigenlijk te zwaar was, maar ik wilde geen misbruik maken van de situatie, maar toch ook niet mijn gezondheid en mijn kind in gevaar brengen. Het was een enorme stap, maar eenmaal besloten voelde ik me al een stuk rustiger.
Ik bedoel, hoe vaak ben je nou zwanger in je leven? Dit is de enige keer dat dit kind volledig gebruik kan maken van jouw voedingsstoffen en bescherming, en voor jou de enige tijd dat je zo close bent et je kind. Ik zou het zo actief mogelijk koesteren. Doe ik ook. (Tussen het schelden over vervelende rug en dergelijke door.)
En mocht je je vervelen als je thuis bent, er zijn genoeg hormonale vrouwen op FOK om je te entertainen