In komkommer zit veel zwavel, ms dat je lichaam dat nodig heeft? Je haar gaat er trouwens ook sneller van groeienquote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ja al bijna 6 weken, nog 6 te gaan en de grootste risico is dan voorbij. Voelt het al werkelijkheid? Ja best wel eigenlijk maar ik denk dat ik net als alle andere (aanstaande) moeders pas echt gerust ben als ik op de echo een kloppend hartje en een klein moppie zie. Nog 2 weken geduld. Hoe ik me voel, dat is moe. Ik ga vroeg naar bed en probeer op vrije dagen tussen de middag nog een uurtje of 2 slaap mee te pakken. Verders zijn er dingen die ik echt niet lekker vindt die er normaal als zoete koek in gaan; koffie, chocolade en nog meer zoetigheid zijn dingen die ik alles behalve lekker vindt nu. Daarintegen zout, hartig, komkommers, tomaat etc gaat er juist wel in. Gebeurt regelmatig dat ik een halve komkommer als ontbijt naar binnen werk.
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef DeLiedje het volgende:
En oh ja....
M'n borsten..... m'n borsten! Help... wist niet dat die krengen zo zeer konden doen!
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Macka66 het volgende:
Pak het advies van de vk toch aan!
Op haar website stond dat ze op vakantie waren geweest en zonder internet zaten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Kleintje al ergens gesignaleerd ?
Ow ja, als je niet wilt antwoorden omdat je vindt dat ik me maar in het borstvoedingstopic moet verdiepen, snap ik dat best hoor. Alleen lijkt 31 topics doorstruinen zo uitputtend nuquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:13 schreef owlet het volgende:
borstkolf: pas kopen als je baby er is. Pas dan weet je wat prettig werkt voor je en als je direct na de bevalling wat nodig hebt heb je waarschijnlijk toch niet genoeg aan een handkolf en zal je toch moeten huren.
Kan je dit even toelichten owlet?
draagzak: een beetje snuffelen in het draagdoekentopic en daar misschien je situatie uitleggen zodat je advies kan krijgen over welke doek (of zak, als je perse wilt) het beste bij je past.
ik kan in de buurt een draagzakkenworkshop volgen, gratis. Ben benieuwd, is volgende week dinsdag al
flessenset: Als je borstvoeding gaat geven zou ik niets kopen, als je flesvoeding gaat geven zou ik niet te veel kopen. Je kan altijd bij kopen als je weet wat het beste werkt voor je kind.
en hoe zit het dan met afkolven? Want na mijn verlof wil ik nog borstvoeding blijven geven, maar dat zal bij de opvang moeten gebeuren
Ik wil het best toelichten. Je merkt later vanzelf wat goed werkt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:10 schreef Iksje het volgende:
[..]
Ow ja, als je niet wilt antwoorden omdat je vindt dat ik me maar in het borstvoedingstopic moet verdiepen, snap ik dat best hoor. Alleen lijkt 31 topics doorstruinen zo uitputtend nu![]()
En ehm, die vraagjes ivm de kolf en de flesjes... hier (in België) is 't de gewoonte om met een geboortelijst te werken, dus als ik die zaken er alvast op zou kunnen zetten, zou ik het wel fijn vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |