Klinkt bemoedigend, maar niet heusquote:Op zondag 15 april 2007 10:53 schreef owlet het volgende:
De ladysting heeft weer zijn intrede gedaan in Zwangerschap en geboorte deel 286![]()
net zoals het warme weer. Dames, ik heb nu al medelijden met jullie en dan is het nog niet eens zomer.![]()
* owlet denkt terug aan de dagen van halfnaakt op bed liggen voor de ventilator, aan de dagen van wachten wachten wachten en aan de dagen van zinloos posten met al die andere (hoog)zwangere vrouwen in dit topic. Ah, zomer....![]()
makat het uit of het hormonaal is of niet? Het is gewoon een verschil van mening, denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 11:33 schreef Iksje het volgende:
Net nog discussie met vriendlief. Die ziet er geen graten in dat onze omgeving zowel het geslacht als de naam van de baby zullen kennen. Waar zit dan de verrassing nog? of doe ik gewoon iets te hormonaal door erover te vallen?
oefenweeen kan je al best vroeg hebben ja, maar je voelt het verschil wel hoor, met de echtequote:Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ff een vraagje aan (wetende dat er moeders meelezen die al bevallen zijn)
Wat zijn de eerste kenmerken van de bevalling ? Is dat altijd vruchtwater, slijmprop of kunnen dat ook gewoon lichte weeen zijn ?
Ik had gisteravond (en die dagen daarvoor) onwijze last in mijn liezen. Nu draag ik die 20 kilo mee (alleen maar buik, niet geheel rondom of zoiets...), dus ik kan me voorstellen dat het gewicht nu gewoon zwaar wordt. Vanochtend ook gewoon weer last. Rust neem ik meer dan genoeg. Ik slaap me een ongeluk en de bank zakt bijna door van ellende.
Herkent iemand dat liezenverhaal ? En kan je iets doen om de pijn te verzachten ?
hare....quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Beaker het volgende:
Niet echt leuk Faja, hopelijk word het snel beter!
Donderdag ga ik dus ff naar de Sting voor die rokjes, maar hoe zien ze eruit? Iemand een foto van de zijne?
En dan in het kwadraat, heh? De gynaecoloog was minder enthousiast; die verschool zich achter het hoofdeinde toen de vliezen van baby 2 werden doorgeprikt. Als excuus had hij dat hij zijn goede pak nog aan had. Ik kon er niet om lachen.... Uberhaubt was ik die 6 uur niet geinteresseerd in wat voor of wiens humor dan ook.quote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
haha een tsunami...kan niet wachten
...
As vrijdag moet/mag ik weer naar het ziekenhuis. Uiteraard mag ik bellen als ik me zorgen maak.quote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef Smirre het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer controle? Buiten dat, als je je zorgen maakt, mag je vast ook bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |