abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48072359
Goeiemorgen . Een vers topic, omdat ik de oude dichtgooide.

Zwangerschap en geboorte deel 285

As papa's en mama's :

22 april 2007: laika
13 mei: 2007: waterfly
15 mei 2007: Snowwww
18 mei 2007: erikh (papa )
25 mei 2007: Memmel
03 juni 2007: Marit1978
11 juni 2007: Conekiller
13 juni 2007: Beaker
17 juni 2007: kapitein_pannekoek
20 juni 2007: p_iglet
20 juni 2007: Karin
07 juli 2007: Kleintje
23 juli 2007: desiredbard
27 juli 2007: Freudie
28 juli 2007: jellyrose
31 juli 2007: Stiemie
02 augustus 2007: Deepfreeze en _Flash_
09 augustus 2007: marlieske
13 augustus 2007: Iksje
15 augustus 2007: B4CO (papa)
22 augustus 2007: DaviniaHR en PhysicsRules
25 agustus 2007: Razor21
28 augustus 2007: Gwennert
11 september 2007: Lishe en Xtracer
09 oktober 2007: Nijna
09 november 2007: amaranta en mex
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi
Nog onbekend: S-A-I-N-T

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
Fake it till you make it...
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:04:48 #2
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48072474
We zitten alweer bijna in 2008
En wat moeten we nog lang wachten op de volgende verse babay
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:09:23 #3
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48072675
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef LadyS het volgende:
We zitten alweer bijna in 2008
Maar in 2008 is zelfs de laatste uit de lijst er al!

Van harte gefeliciteerd nog Faja!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:15:28 #4
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48072927
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef Neuk het volgende:

[..]

Maar in 2008 is zelfs de laatste uit de lijst er al!
Onvoorstelbaar eigenlijk, als je het zo stelt
In 2008 wordt Amber alweer 4, dat is ook zo onvoorstelbaar

goed, ontopic maar weer :
SAINT, nog gefeliciteerd
pi_48072941
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef LadyS het volgende:
Maar dan zijn er in mei weer een paar vlak op elkaar... geduld is een schone zaak
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:17:07 #6
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48072996
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Nijna het volgende:

[..]

Maar dan zijn er in mei weer een paar vlak op elkaar... geduld is een schone zaak
en in juni en juli ook lekker veel
Ja, je hebt gelijk, geduld is een schone zaak, maar ik ben altijd zo nieuwsgierig naar de babietjes
pi_48074247
Augustus is ook nog maar 4 maand weg hoor

De tijd gaat hier snel, ben zo benieuwd naar het turnertje in mijn buik (vannacht om 4u wakker geworden om te plassen en best veel beweging gevoeld, zelfs aan de buitenkant )
Nog 1,5 week en dan weer sneak preview
pi_48074488
ik HOOP van harte dat we elkaar in mei in nachtelijke uurtjes door de laatste kwaaltjes en/of weeën heen kunnen helpen !!!
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:16:23 #9
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48079362
hoe bedoel je dat je jezelf "gek" kan maken,

Had vanmorgen zo een kramp in mijn buik dat ik me meteen zorgen begon te maken. Ergens in mijn achterhoofd voelde het als toen ik met Mara bandenpijn had maar dat was wat later dacht ik. Maar het hield de hele ochtend aan en ik werd er doodnerveus van.

Zo raar als ik het vond om te bellen heb ik toch de vk gebeld ookal voelde dat heel raar. Ze was superlief en had echt de tijd voor me dat voelde wel erg fijn aan. En ze heeft genoeg en veel uitgelegt over de pijn die ik ik moest het uitleggen waar, hoelang al en hoe het voelde enz. Zij zei dat het echt klonk als bandenpijn pfoe en ja hoor na wat rustig aan doen en zorgen dat mij nbuikje lekker warm bleef was het minder.
Wat kan het dan goed voelen als je toch even belt en niet door blijft lopen met onzeker zijn.

Nog een vraagje over moeders voor moeders ze komen iedere week die flessen halen. Maar moet ik ook iedere week die kan inleveren of blijf ik die tot het einde houden?

Liefs
pi_48080355
Die kan mag je tot het einde houden en lever je bij de laatste keer weer in SAINT.
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:48:30 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48081787
SAINT, ik mocht de kan gewoon houden. Wat ik ermee moet weet ik ook niet.
Vandaag alweer 33 weken en mijn naam kruipt ook langszaam omhoog!
Krijg het soms spaans benauwd. Hoe, wat, als, zou het wel lukken....?
Ach, dan weer rustig ademhalen en weer verder!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48082227
Ik ga ook in mei lanceren, hoor. Ik denk 20 mei !
Ik kruip gewoon a-sociaal voor
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:04:57 #13
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48082269
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef S-A-I-N-T het volgende:
hoe bedoel je dat je jezelf "gek" kan maken,

Had vanmorgen zo een kramp in mijn buik dat ik me meteen zorgen begon te maken. Ergens in mijn achterhoofd voelde het als toen ik met Mara bandenpijn had maar dat was wat later dacht ik. Maar het hield de hele ochtend aan en ik werd er doodnerveus van.

Zo raar als ik het vond om te bellen heb ik toch de vk gebeld ookal voelde dat heel raar. Ze was superlief en had echt de tijd voor me dat voelde wel erg fijn aan. En ze heeft genoeg en veel uitgelegt over de pijn die ik ik moest het uitleggen waar, hoelang al en hoe het voelde enz. Zij zei dat het echt klonk als bandenpijn pfoe en ja hoor na wat rustig aan doen en zorgen dat mij nbuikje lekker warm bleef was het minder.
Wat kan het dan goed voelen als je toch even belt en niet door blijft lopen met onzeker zijn.

Nog een vraagje over moeders voor moeders ze komen iedere week die flessen halen. Maar moet ik ook iedere week die kan inleveren of blijf ik die tot het einde houden?

Liefs
Heel goed dat je gebeld hebt, onthoud dit ook voor andere keren! Ik had zelf altijd een enorme drempel, als ik eigenlijk wilde bellen.
Maar het kan zo goed zijn.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:13:21 #14
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48082517
Die kan?

Die gebruik je daarna toch lekker voor de ranja?
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:27:00 #15
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48082954
Ik mix er mijn slagroom in....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:34:53 #16
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48083184
  Jubileum moderator vrijdag 6 april 2007 @ 19:56:04 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48089778
Hahaha die kan mag je gewoon houden hoor! Ik had hem met lauw water gevuld staan in het toilet, voor het plassen na de bevalling. Nu gebruiken we hem alleen om plasjes op te vangen als ik of Eva blaasontsteking lijkt te hebben.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48089997
Ik had twee kannen gekregen en mocht ze ook houden. Handig voor na de bevalling inderdaad, een voor boven en een voor beneden
Je kan er ook je plantjes water mee geven
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48090028
Ik heb vandaag mjin baas geconfronteerd met zijn gedrag en heb hem op de man af gevraagd of hij iets persoonlijks tegen mij heeft omdat hij zo doet Hij reagreerde heel erg oke, en vertelde dat het absoluut niet zo is!

Vertrouwen doe ik hem nog niet, maar dinsdag gaan we er op door dus kan ik het weekend een aantal punten uitwerken

Baby maakt het goed, baby-billen zitten behoorlijk tegen mijn ribben aan te drukken
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48090447
Ik hoef nog maar twee weken te piesen voor de MvM .

Goed dat je je baas hebt geconfronteerd beaker! Succes dinsdag!
pi_48091076
Vergeet ik net te vermelden .... Dat er al weet zo veel nieuwe zwangere onder mij staan en nog maar zo weinig boven me!

Mooie lange lijst alweer hoor

Wij hebben in juni 1 verjaardag en dat zal wel de datum zijn ik ga bevallen, 19 juni! Ben benieuwd
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:55:21 #22
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48095695
Verse zwangeren!! Gefeliciteerd (en Faja, na 1 ronde clomid ook succes, hoera! hoera!! wat ontzettend fijn voor je!)

Hier is het nu elke ochtend de blobster show, compleet met zichtbare en voelbare trappen.. het is zo geweldig om je buik van die alien-bewegingen te zien maken (en vooral een geweldige manier om manlief wakker te krijgen "kijk, blobbie trapt" en hij zit gelijk rechtop in bed )

En gelukkig zijn m'n schoonouders dan eindelijk weer vertrokken Eindelijk rust in huis en de babykamer is nu vrij voor baby zelf
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:08:38 #23
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_48096208
Allebei m'n meisjes zijn thuis!
Vanmorgen kregen we volslagen onverwachts te horen dat we Naomi mee naar huis mochten nemen Ik wist niet hoe snel ik de Maxi-Cosi thuis moest ophalen

En nu ligt ze heerlijk te slapen, voor het eerst in haar eigen bedje.
Daarmee is voor ons het hoofdstuk zwangerschap en geboorte eindelijk afgesloten en ik ga voorlopig afscheid nemen van iedereen in dit topic (tot de volgende zich aandient ).
Heel erg bedankt voor de adviezen die ik mee heb gekregen. Ik en mijn vriendin hebben er veel aan gehad.
Alle zwangeren en partners, heel erg veel succes de komende tijd. Geniet van alle kleine dingen die je laten glimlachen. Je zult je er zo rijk door voelen. En ik wens jullie allemaal die heerlijke roes van geluk die je voelt als je je kleintje voor het eerst ziet .

Nu ga ik me maar eens verdiepen in de babytopics
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_48102758
Gabberhead nog gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat ze nu thuis is!
Hele mooie naam heeft ze!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48103011
Fijn hoor dat je meiden thuis zijn! Genietse !

En voor iedereen : VROLIJKE PAASHAAS (alvast)
pi_48103062
Gabberhead, wat heerlijk dat Naomi thuis is! Lekker genieten met je meiden!
pi_48103564
Gabberhead geniet van je meisjes
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 10:32:12 #28
43556 miss_dynastie
pi_48103699
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Beaker het volgende:
Ik heb vandaag mjin baas geconfronteerd met zijn gedrag en heb hem op de man af gevraagd of hij iets persoonlijks tegen mij heeft omdat hij zo doet Hij reagreerde heel erg oke, en vertelde dat het absoluut niet zo is!
Maar hoe verhoudt zich dat dan met die waarschuwing die jij per ongeluk onder ogen kreeg

Gabberhead, wat heerlijk, je meiden thuis
pi_48105614
Gabberhead, wat fijn dat Naomi thuis i!! Geniet er maar lekker van!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48114036
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar hoe verhoudt zich dat dan met die waarschuwing die jij per ongeluk onder ogen kreeg

Gabberhead, wat heerlijk, je meiden thuis
Ik heb niet gezegt dat ik die brief heb gezien! Maar hij negeerd mij bijvoorbeeld compleet dat zelfs de andere collega's dat opvalt, daar heb ik hem nu mee geconfronteerd

Ik heb het eea opgezocht en ik heb wel een aantal punten waar hij niet zo blij mee zal zijn Voorbeeld: mijn baas deelt geen CAO boekjes uit, want anders "weten" we te veel en laat ik nou net lid zijn van de FNV hij lapt heel wat dingen aan zijn laars!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:27:02 #31
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48116455
gabberhead, wat mooi gezegd...

Het zullen de hormonen wel zijn, maar ik kreeg er tranen van in mn ogen!

Wat heerlijk dat ze thuis zijn! Geniet van deze mooie tijd samen!
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:21:47 #32
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48118187
Gabberhead, wat fijn dat de meiden nu thuis zijn. Geniet er lekker van!

Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag van de pies kan! Zal eens kijken wie ik hem kado kan doen

[ Bericht 83% gewijzigd door S-A-I-N-T op 07-04-2007 20:29:23 ]
  † In Memoriam † maandag 9 april 2007 @ 10:01:21 #33
43556 miss_dynastie
pi_48138118
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:48 schreef Beaker het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegt dat ik die brief heb gezien! Maar hij negeerd mij bijvoorbeeld compleet dat zelfs de andere collega's dat opvalt, daar heb ik hem nu mee geconfronteerd
Ah, oke, dus hij is zeg maar nooit 'officieel' geworden, als ik het goed begrijp. Ik hoop in elk geval dat hij wat fatsoenlijker is nu.
pi_48138360
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, oke, dus hij is zeg maar nooit 'officieel' geworden, als ik het goed begrijp. Ik hoop in elk geval dat hij wat fatsoenlijker is nu.
Ik heb de brief officieel nog niet gezien nee Ik ben ook zeer benieuwd!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48138480
Morguh ladies,

ff klagen hoor....tis zwaar met die 2 flensjes...kan iemand de tijd 10 weken vooruit zetten?

Tis wel mooi weer, maar deze Bessie Turf heeft geen energie meer.

Klaar met klagen.
pi_48138526
Het is ook niet niks, met 2 flensjes rondsjouwen

* Nijna blaast een beetje energie richting KP
pi_48140401
KP, ik vind het rondsjouwen van 1 soms al zwaar dus ik kan me heel goed indenken dat het dragen van 2 flensjes heel zwaar moet zijn soms!

Ik sluit me aan bij Nijna en * Beaker blaast ook wat energie richting KP
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48151255
Wie herkend dit gevoel?

Ik heb het zoals jullie nou wel weten niet zo heel erg leuk op mijn werk en daardoor ben ik een beetje van slag.
Ik voel me al dagen heel erg schuldig tegenover ons kindje Ik vind het voor onze baby heel erg vervelend dat ik me rot voel en daardoor ons kindje misschien ook wel?!

Zijn er meer aanstaande moeders die dit herkennen? Morgen ga ik even naar de HA om er over te kletsen en zal ook de VK nog even bellen wat zij er van vind!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 9 april 2007 @ 18:35:56 #39
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48151555
Lieve Beaker, als alle kindjes alle emoties van hun mama'szouden voelen in de warme buiken dan zouden er héél veel gestresste beebjes geboren worden. Jij (jouw lijf) zorgt goed voor je baby hoor! Zolang jij niet helemaal overloopt van de stress gaat het helemaal goed komen.
En nou op de bank met je voeten omhoog jij! Lekker uitrusten en ontspannen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_48155856
Altijd goed om het er even over te hebben met HA en/of VK. Ik sluit me aan bij jelief .
pi_48158053
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:35 schreef Jelief het volgende:
Lieve Beaker, als alle kindjes alle emoties van hun mama'szouden voelen in de warme buiken dan zouden er héél veel gestresste beebjes geboren worden. Jij (jouw lijf) zorgt goed voor je baby hoor! Zolang jij niet helemaal overloopt van de stress gaat het helemaal goed komen.
En nou op de bank met je voeten omhoog jij! Lekker uitrusten en ontspannen
Dank je wel Het zal ook wel een beetje de onzekerheid zijn!

Wel fijn dat je hier eens om "hulp" kan vragen!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48158324
zo...hallo dames!
Gabberhead, wat heerlijk dat je 2 vrouwen thuis zijn.. geniet ervan!

KP, ik hoop van harte voor je dat je inderdaad schaamteloos kunt gaan voorkruipen wat bevallingsdatum betreft!
(Ik hoop voor mezelf en ons mini-mensje dat jij voorkruipt..en niet ik alsnog)

Hier lekker lang weekend gehad, vandaag zelfs hele dag in sauna in Geldrop ontspannen!
Morgen ben ik nog vrij, en over 1,5week begint mijn verlof !!
Helaas heeft kindje zich nu net vandaag gedraaid... ze lag al paar weken mooi met hoofd omlaag maar nu toch echt duidelijk met hoofdje tussen mijn ribben en lever
Draaien deze kant op lukt dus blijkbaar nog, dan zal terug omlaag ook wel lukken
zou fijn zijn, want ik heb liever een kontje in mijn middenrif dan een hard hoofdje!
pi_48162329
Al ben ik dan zelf niet zwanger wil ik toch ff in dit topic posten hehe.
Want in december word ik tante. Echt super haha
Mijn zus kwam terug van huwelijksreis met dit nieuws
Zo en nu ga ik weer alle verhalen lezen en kijken wat mijn zus te wachten staat
(hopelijk krijgt ze niet teveel last van dr hormonen, heeft ze al last van zonder zwanger te zijn *lol*)
pi_48167812
Sonnetje 85, leuk nieuws! Mijn zus is sinds HET nieuws volledig in de war. Ze kan niet wachten totdat ze tante is!

Beaker: zo herkenbaar wat je schrijft, maar ik denk echt dat je baby niets merkt van je humeur. Ik sluit me volledig aan bij Jelief. Denk dat het gewoon het gezeik op je werk is. Misschien is het een idee om het daar met je HA over te hebben...kan die een leuk briefje schrijven voor die snertbaas van je.

Marit: heerlijk dat je verlof bijna begint. Het is een verademing om de verantwoordelijkheid van je werk niet meer te hoeven dragen.
pi_48169211
He Gabberhead, wat fijn dat Naomi zo snel mee naar huis mocht!!

Beaker, goed dat je er wat van gezegd hebt. Hoe moeilijk het ook is, het lucht wel op!

Hier gaat alles ok.
Een druk weekend gehad. Eerst vrijdag/zaterdag een vriend op bezoek, en gisteren mijn schoonouders en schoonzusje met vriend. Dus donderdag en vrijdag het hele huis aan kant gemaakt. Dan merk ik toch wel dat mijn bekken wat dwars gaat liggen. Maar met genoeg pauzes is dat wel te overzien. En het was wel gezellig..
Zondagavond weer heerlijk met frutsel gespeeld. Hij/zij probeert echt je vinger te pakken/voelen als ik die in mijn buik druk. Echt een heerlijk gevoel. De kleine begint steeds meer een echt mensje te worden!!
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:30:32 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48172740
FAJA! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48173115
Dank je wel VIVI
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:35:51 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48174940
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dank je wel VIVI
, Ja ik denk ik zet het er maar even groot, want ik had geen zin om je oorspronkelijke post op te zoeken voor een quote
pi_48175604
Heb net in de Wibra de meest charmante spullen gekocht.
Onderbroeken en t-shirts in maatje walvis.

Enig...denk dat ik het meteen aan ga doen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:57:14 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48175643
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb net in de Wibra de meest charmante spullen gekocht.
Onderbroeken en t-shirts in maatje walvis.

Enig...denk dat ik het meteen aan ga doen.
Foto

Ik heb bij de Wibra laatst trouwens een super leuk boxkleed gekocht voor, jawel mede-knieperds, 5 pleurootjes
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:00:01 #51
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48175733
Als ik de baby voel bewegen, voel ik dat bijna altijd op dezelfde plek helemaal onderin mijn buik. Ik ben vandaag precies 24 weken en nu hoor ik van iedereen alleen maar opmerkingen dat de baby zo laag zit en dat ie toch hoger moet zitten enzo. Eigenlijk wil ik me er niet echt druk om maken, maar onbewust doe ik dat toch een beetje Voelen jullie de baby ook zo laag bewegen (echt een handbreedte onder m'n navel zeg maar) of zit ie bij jullie hoger?
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:02:14 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48175798
Dat kan toch ook een handje zijn lijkt me? Wil toch niet zeggen dat de hele baby laag zit?
Ik voelde op het laatst gewoon iets in m'n lies kriebelen! Was ook zijn handje
pi_48175937
hahaha, deze modeshow gaat aan je neus voorbij.
pi_48176018
Stiemie, bij mij kriebelt het ook erg vaak erg laag. Inderdaad in m'n lies. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor!
pi_48177081
Onze frummel voel ik ook altijd laag bewegen, meestal links of in het midden, af en toe rechts.
En volgens mijn collega draag ik hoog, dat wordt zeker een zoon volgens haar
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:39 #56
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_48177127
Gisteravond heb ik een tijdje met de buik van Deepfreeze lopen spelen. Echt super om te voelen, om de paar seconden voelde ik wel een armpje of voetje tegen mijn hand meppen. Super gaaf Ik zit nu weer met een big smile hier aan m'n bureau

En na 10 minuten zat deepfreeze me echt aan te kijken van hee ik ben er ook nog....
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:50 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48177138
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb

Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen
pi_48177178
Maar die smile op _FlasH_ zijn gezicht maakt veel goed hoor
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:41:28 #59
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_48177236
Zit jij dit topic of mijn active posts te f5'en ofzo?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_48177484
hihi, allebei
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:58:33 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48177970
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Stiemie het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb

Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen
Is ook normaal hoor, baby'tjes kruipen altijd naar je hand of iets anders warms
pi_48179211
He stiemie, hier doet frutsel hetzelfde. Zondagavond was mijn buik ook koud, en toen zat de kleine binnen een paar tellen tegen mijn handen aan. Maar met een warme buik vind frutsel mijn hand/vingers ook een leuk speeltje..
pi_48179325
*KP zoekt nog een paar handen om flensjes mee te vermaken*
pi_48182443
Geen last van ongewenste potelaars KP?
pi_48182534
Straal hoge frequentie van agressie uit
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:24:20 #66
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48183261
Het wordt dan wel geen FOK! baby/OUD baby, maar er mag gepuft worden voor Maxima!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:37:39 #67
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48183719
En het is niet eens zondag!
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:38:06 #68
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48183734
't wordt vast een prinsje
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:43:00 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48183869
Ik zit er een beetje doorheen. Het is ontzettende stress op mijn werk, zit vaak ook nog 's avonds met mijn laptop aan. Daarbij loop ik nu oproepdienst nog tot volgende week donderdag en ik word gewoon veel gepiept.
En dan voel ik me schuldig tegenover mijn meissie. Waarom komt ze niet met mijn hand spelen als ik die erop leg (misschien omdat ze met 33,5 week gewoon al klem zit?).
En dan lees je overal over spelen met je kindje en naar favo muziek laten luisteren en dan denk ik: ik doe iets heel erg fout.
Kan er soms wel om janken hoor, ik kijk zo uit naar mijn verlof. Gelukkig kan ik hier mijn ei een beetje kwijt.

Maar...ik heb wel net de geboortekaartjes besteld. Vrijdag zijn de enveloppen binnen en de proefdruk!
pi_48184472
mmm, zal ik met vals alarm naar Bronovo gaan?
Sta daar immers vanaf okt. onder behandeling...
pi_48185540
Memmel... hier kreeg ik ook even raar gevoel n.a.v de mensen die schrijven dat het kindje 'reageert' op hun hand/vinger!
Hier merk ik zoiets niet, of dat nou te maken heeft met het kindje of met dat ik er niet op die manier naar kijk ?
Als het beweegt, leg ik mijn hand op die plek...omdat het grappig is om te voelen.
Veel meer dan dat voel ik er ook niet bij eigenlijk.
Qua favo muziek.... tja... ik heb nu pas idee (32,5week) om vast zo'n bed-muziekje te kopen.

Balen dat je nog zo'n drukke week voor de boeg hebt, het lijkt me dat je met zo'n oproepdienst totaal geen gevoel van 'vrij' zijn hebt.
Goede reden om af en toe om te janken lijkt me!
Nog even joh, dan heb je verlof !!
pi_48185986
Ach Memmel

Ik denk dat de ene vrouw er gewoon meer mee bezig is dan de ander. Die leest misschien meer en komt dan op die muziek ideeen of zoiets. Of misschien heeft ze wel meer zwangeren in haar omgeving...snap je wat ik bedoel ?

Je niet gek laten maken door allerlei verhalen. Iedereen doet het op zijn eigen manier/beleeft het op zijn eigen manier. Die baby van jouw vind je straks de aller aller liefste moeder van de heeeeeeeeeele wereld. Wedden ?
pi_48187291
Pufje voor Maxima , ik denk een prinsje deze keer.

Kus voor Memmel

KP, misschien kom je dan ook wel op tv .
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:47:05 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48190758
Hier had ik ook twee eigenwijze kinderen hoor..
spelen met je hand? Vergeet 't maar.. muziekdoosje op je buik en daarna herkenning? Ook niet..

Dus Memmel, niet vervelend onder voelen hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel dinsdag 10 april 2007 @ 22:53:39 #75
2628 Karin
pi_48197573
Hier wordt het meteen stil zodra er een hand op mijn buik gelegd wordt Of het nou die van Bram, Peet of iemand anders is, maakt niet uit. Toevallig hebben Iris en Lois het van de week eindelijk een keertje kunnen voelen. Iris vraagt elke keer als ze me ziet of ze mag voelen en elke keer is stil in mijn buik.

Wel heeft Peet gisteren kunnen voelen dat de kleine de hik had Had dat bij Bram nooit gevoeld maar dit was erg duidelijk. Zo leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')