Maar in 2008 is zelfs de laatste uit de lijst er al!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef LadyS het volgende:
We zitten alweer bijna in 2008
En wat moeten we nog lang wachten op de volgende verse babay
Onvoorstelbaar eigenlijk, als je het zo steltquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef Neuk het volgende:
[..]
Maar in 2008 is zelfs de laatste uit de lijst er al!
Maar dan zijn er in mei weer een paar vlak op elkaar... geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef LadyS het volgende:
En wat moeten we nog lang wachten op de volgende verse babay
en in juni en juli ook lekker veelquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar dan zijn er in mei weer een paar vlak op elkaar... geduld is een schone zaak
Heel goed dat je gebeld hebt, onthoud dit ook voor andere keren! Ik had zelf altijd een enorme drempel, als ik eigenlijk wilde bellen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef S-A-I-N-T het volgende:
hoe bedoel je dat je jezelf "gek" kan maken,
Had vanmorgen zo een kramp in mijn buik dat ik me meteen zorgen begon te maken. Ergens in mijn achterhoofd voelde het als toen ik met Mara bandenpijn had maar dat was wat later dacht ik. Maar het hield de hele ochtend aan en ik werd er doodnerveus van.
Zo raar als ik het vond om te bellen heb ik toch de vk gebeld ookal voelde dat heel raar. Ze was superlief en had echt de tijd voor me dat voelde wel erg fijn aan. En ze heeft genoeg en veel uitgelegt over de pijn die ik ik moest het uitleggen waar, hoelang al en hoe het voelde enz. Zij zei dat het echt klonk als bandenpijn pfoe en ja hoor na wat rustig aan doen en zorgen dat mij nbuikje lekker warm bleef was het minder.
Wat kan het dan goed voelen als je toch even belt en niet door blijft lopen met onzeker zijn.
Nog een vraagje over moeders voor moeders ze komen iedere week die flessen halen. Maar moet ik ook iedere week die kan inleveren of blijf ik die tot het einde houden?
Liefs
Maar hoe verhoudt zich dat dan met die waarschuwing die jij per ongeluk onder ogen kreegquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Beaker het volgende:
Ik heb vandaag mjin baas geconfronteerd met zijn gedrag en heb hem op de man af gevraagd of hij iets persoonlijks tegen mij heeft omdat hij zo doetHij reagreerde heel erg oke, en vertelde dat het absoluut niet zo is!
Ik heb niet gezegt dat ik die brief heb gezien! Maar hij negeerd mij bijvoorbeeld compleet dat zelfs de andere collega's dat opvalt, daar heb ik hem nu mee geconfronteerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt zich dat dan met die waarschuwing die jij per ongeluk onder ogen kreeg![]()
Gabberhead, wat heerlijk, je meiden thuis![]()
Ah, oke, dus hij is zeg maar nooit 'officieel' geworden, als ik het goed begrijp. Ik hoop in elk geval dat hij wat fatsoenlijker is nu.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:48 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat ik die brief heb gezien! Maar hij negeerd mij bijvoorbeeld compleet dat zelfs de andere collega's dat opvalt, daar heb ik hem nu mee geconfronteerd![]()
Ik heb de brief officieel nog niet gezien neequote:Op maandag 9 april 2007 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke, dus hij is zeg maar nooit 'officieel' geworden, als ik het goed begrijp. Ik hoop in elk geval dat hij wat fatsoenlijker is nu.
Dank je welquote:Op maandag 9 april 2007 18:35 schreef Jelief het volgende:
Lieve Beaker, als alle kindjes alle emoties van hun mama'szouden voelen in de warme buiken dan zouden er héél veel gestresste beebjes geboren worden. Jij (jouw lijf) zorgt goed voor je baby hoor! Zolang jij niet helemaal overloopt van de stress gaat het helemaal goed komen.
En nou op de bank met je voeten omhoog jij! Lekker uitrusten en ontspannen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dank je wel VIVI
Fotoquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb net in de Wibra de meest charmante spullen gekocht.
Onderbroeken en t-shirts in maatje walvis.
Enig...denk dat ik het meteen aan ga doen.
Is ook normaal hoor, baby'tjes kruipen altijd naar je hand of iets anders warmsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Stiemie het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb
Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |