abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:00:01 #51
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48175733
Als ik de baby voel bewegen, voel ik dat bijna altijd op dezelfde plek helemaal onderin mijn buik. Ik ben vandaag precies 24 weken en nu hoor ik van iedereen alleen maar opmerkingen dat de baby zo laag zit en dat ie toch hoger moet zitten enzo. Eigenlijk wil ik me er niet echt druk om maken, maar onbewust doe ik dat toch een beetje Voelen jullie de baby ook zo laag bewegen (echt een handbreedte onder m'n navel zeg maar) of zit ie bij jullie hoger?
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:02:14 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48175798
Dat kan toch ook een handje zijn lijkt me? Wil toch niet zeggen dat de hele baby laag zit?
Ik voelde op het laatst gewoon iets in m'n lies kriebelen! Was ook zijn handje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48175937
hahaha, deze modeshow gaat aan je neus voorbij.
pi_48176018
Stiemie, bij mij kriebelt het ook erg vaak erg laag. Inderdaad in m'n lies. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor!
pi_48177081
Onze frummel voel ik ook altijd laag bewegen, meestal links of in het midden, af en toe rechts.
En volgens mijn collega draag ik hoog, dat wordt zeker een zoon volgens haar
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:39 #56
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_48177127
Gisteravond heb ik een tijdje met de buik van Deepfreeze lopen spelen. Echt super om te voelen, om de paar seconden voelde ik wel een armpje of voetje tegen mijn hand meppen. Super gaaf Ik zit nu weer met een big smile hier aan m'n bureau

En na 10 minuten zat deepfreeze me echt aan te kijken van hee ik ben er ook nog....
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:50 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48177138
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb

Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen
pi_48177178
Maar die smile op _FlasH_ zijn gezicht maakt veel goed hoor
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:41:28 #59
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_48177236
Zit jij dit topic of mijn active posts te f5'en ofzo?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_48177484
hihi, allebei
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:58:33 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48177970
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Stiemie het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb

Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen
Is ook normaal hoor, baby'tjes kruipen altijd naar je hand of iets anders warms
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48179211
He stiemie, hier doet frutsel hetzelfde. Zondagavond was mijn buik ook koud, en toen zat de kleine binnen een paar tellen tegen mijn handen aan. Maar met een warme buik vind frutsel mijn hand/vingers ook een leuk speeltje..
pi_48179325
*KP zoekt nog een paar handen om flensjes mee te vermaken*
pi_48182443
Geen last van ongewenste potelaars KP?
pi_48182534
Straal hoge frequentie van agressie uit
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:24:20 #66
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48183261
Het wordt dan wel geen FOK! baby/OUD baby, maar er mag gepuft worden voor Maxima!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:37:39 #67
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48183719
En het is niet eens zondag!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:38:06 #68
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48183734
't wordt vast een prinsje
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:43:00 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48183869
Ik zit er een beetje doorheen. Het is ontzettende stress op mijn werk, zit vaak ook nog 's avonds met mijn laptop aan. Daarbij loop ik nu oproepdienst nog tot volgende week donderdag en ik word gewoon veel gepiept.
En dan voel ik me schuldig tegenover mijn meissie. Waarom komt ze niet met mijn hand spelen als ik die erop leg (misschien omdat ze met 33,5 week gewoon al klem zit?).
En dan lees je overal over spelen met je kindje en naar favo muziek laten luisteren en dan denk ik: ik doe iets heel erg fout.
Kan er soms wel om janken hoor, ik kijk zo uit naar mijn verlof. Gelukkig kan ik hier mijn ei een beetje kwijt.

Maar...ik heb wel net de geboortekaartjes besteld. Vrijdag zijn de enveloppen binnen en de proefdruk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48184472
mmm, zal ik met vals alarm naar Bronovo gaan?
Sta daar immers vanaf okt. onder behandeling...
pi_48185540
Memmel... hier kreeg ik ook even raar gevoel n.a.v de mensen die schrijven dat het kindje 'reageert' op hun hand/vinger!
Hier merk ik zoiets niet, of dat nou te maken heeft met het kindje of met dat ik er niet op die manier naar kijk ?
Als het beweegt, leg ik mijn hand op die plek...omdat het grappig is om te voelen.
Veel meer dan dat voel ik er ook niet bij eigenlijk.
Qua favo muziek.... tja... ik heb nu pas idee (32,5week) om vast zo'n bed-muziekje te kopen.

Balen dat je nog zo'n drukke week voor de boeg hebt, het lijkt me dat je met zo'n oproepdienst totaal geen gevoel van 'vrij' zijn hebt.
Goede reden om af en toe om te janken lijkt me!
Nog even joh, dan heb je verlof !!
pi_48185986
Ach Memmel

Ik denk dat de ene vrouw er gewoon meer mee bezig is dan de ander. Die leest misschien meer en komt dan op die muziek ideeen of zoiets. Of misschien heeft ze wel meer zwangeren in haar omgeving...snap je wat ik bedoel ?

Je niet gek laten maken door allerlei verhalen. Iedereen doet het op zijn eigen manier/beleeft het op zijn eigen manier. Die baby van jouw vind je straks de aller aller liefste moeder van de heeeeeeeeeele wereld. Wedden ?
pi_48187291
Pufje voor Maxima , ik denk een prinsje deze keer.

Kus voor Memmel

KP, misschien kom je dan ook wel op tv .
Fake it till you make it...
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:47:05 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48190758
Hier had ik ook twee eigenwijze kinderen hoor..
spelen met je hand? Vergeet 't maar.. muziekdoosje op je buik en daarna herkenning? Ook niet..

Dus Memmel, niet vervelend onder voelen hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel dinsdag 10 april 2007 @ 22:53:39 #75
2628 Karin
pi_48197573
Hier wordt het meteen stil zodra er een hand op mijn buik gelegd wordt Of het nou die van Bram, Peet of iemand anders is, maakt niet uit. Toevallig hebben Iris en Lois het van de week eindelijk een keertje kunnen voelen. Iris vraagt elke keer als ze me ziet of ze mag voelen en elke keer is stil in mijn buik.

Wel heeft Peet gisteren kunnen voelen dat de kleine de hik had Had dat bij Bram nooit gevoeld maar dit was erg duidelijk. Zo leuk!
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 09:44:43 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_48206128
t is alweer wat jaartjes geleden, maar de mijne werd rustig van het geluid van de stofzuiger (ook na de geboorte trouwens) niks muziekdoosjes dus
pi_48206473
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Sonnetje 85, leuk nieuws! Mijn zus is sinds HET nieuws volledig in de war. Ze kan niet wachten totdat ze tante is!
Herkenbaar haha
kan nu al niet wachten *lol*
en t duurt nog zo lang
Mja vind alles best zolang de baby maar niet op mijn verjaardag geboren wordt

mja ben ook wel een hele erge babyfreak
pi_48206780
quote:
Op woensdag 11 april 2007 09:44 schreef lady-wrb het volgende:
t is alweer wat jaartjes geleden, maar de mijne werd rustig van het geluid van de stofzuiger (ook na de geboorte trouwens) niks muziekdoosjes dus
whahahah heb je daar tips voor om dat aan te wennen??
Ik word zelf juist al vanaf mijn geboorte bijna aggressief van het geluid van een stofzuiger, zo'n hekel heb ik er aan, krijg er helemaal kippevel van.
Vriendje stofzuigt hier dus ook altijd

Memmel ook hier geen bewuste reacties van mini met schoppen enzo hoor.
Ja dat mini bij voorkeur stopt met schoppen als er iemand zijn of haar hand op mijn buik legt.
Vriendje heeft af en toe nog wel eens mazzel dat ie snel genoeg is, maar verder heeft hier nog
niemand mini gevoelt.
Zou dat best eens leuk vinden als mini gewoon door zou gaan met stoppen als er een hand op mijn
buik gelegd word. Zeker op mijn werk zou dat voor de kinderen misschien iets duidelijker maken dat er
echt een babietje in mijn buik zit.
Nu krijg ik regelmatig een oor tegen mijn buik aangedrukt om dan te horen te krijgen "baby ligt alweer in bed te slapen, waarom issie nou niet wakker in je buik?"
pi_48206984
gvd weer zo'n kl*te nacht achter de rug...

Moet iedere keer een trap af (en weer op) om te plassen. En dat zovaak......iemand ervaring met potjes/emmers om in te plassen...? Kan je dat bij de thuiszorg lenen ???

Grrrrr...tis zo"n mooi weer en zit ik hier te gapen en te zeuren...pffff
pi_48207078
K-p je kan een po-stoel bij de thuiszorg lenen/huren.
Moet je even de thuiszorgwinkel bellen.

Thuiszorgwinkel Den Haag

Bezoekadres:
Betje Wolffstraat 140
2533 HT Den Haag

Centraal telefoonnummer:
0800 - 2 88 77 66 (gratis)
pi_48207551
dank!

Een po-stoel...nooit gedacht dat ik die nodig zou hebben. Ik zal eens even bellen!
  woensdag 11 april 2007 @ 10:32:19 #82
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48207590
k-p: dat is echt vreselijk. Wij hadden hier een tijd ook geen wc en pfff ik moet normaal al plassen en dan al die trap af en dat resulteerde in een paar behoorlijke stuiters. Gelukkig is er nu wel een wc boven en o wat ben ik daar nu blij mee. Je kan misschien ook zo een chemisch toilte halen maar ja of dat handig is geen idee want het is vrij laag en je moet er ook weer afkomen he.

Hier gaat het goed. Ik ben zo nieuwsgierig hoever ik nu ben en wanneer ik dan dus uitgerekend ben. vind het zo spannend. En wat duur thet lang om te wachten tot de 20ste.
Vorige week de hele week misselijk geweest maar nu gaat het redelijk ik eet wat in de ochtend en probeer zo de dag door te komen en ja dat lukt wel. Ondanks dat ik niet al die tijd fut heb voor Mara ze zit zelf ook niet zo lekker in haar vel dus we slapen samen veel.

Liefs
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:39:05 #83
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48207784
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
gvd weer zo'n kl*te nacht achter de rug...

Moet iedere keer een trap af (en weer op) om te plassen. En dat zovaak......iemand ervaring met potjes/emmers om in te plassen...? Kan je dat bij de thuiszorg lenen ???

Grrrrr...tis zo"n mooi weer en zit ik hier te gapen en te zeuren...pffff
Kapitein_p het is inderdaad erg vermoeiend om elke keer weer die trap op en af te moeten. Wij slapen zelf op zolder en ik moest tijdens de zwangerschap soms wel 5 x per nacht naar beneden om te plassen. Zwaar ruk dus, maar probeer het positief te zien. Als je straks bent bevallen en je kindjes komen maar 1 x per nacht voor een voeding, dan is dat appeltje eitje omdat je nu al gewend raakt aan er zo vaak uit moeten Milo is nu 9,5 weken en ik slaap nu veeeeel beter en langer dan tijdens de zwangerschap. En anders inderdaad een potje/emmertje boven neerzetten. Bij de thuiszorg zullen ze daar vast wel raad mee weten. Sterkte voor vandaag en hopelijk kun je vanmiddag nog een tukkie doen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 11 april 2007 @ 11:55:53 #84
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48210308
Dank iedereen voor de opbeurende woorden. Ik ben dus zeker niet de enige! Voel me vandaag alweer wat beter hoor, maar soms zit je er zo vreselijk doorheen.

Ik kan 's nachts gelukkig redelijk doorslapen. Wordt meestal om een uurtje of vier wakker om even te plassen, maar aangezien we in een appartement wonen is het maar twee keer rollen naar de WC.
K-P ik zou inderdaad eens kijken of je niet ergens een chemisch toiletje op de kop kan tikken. Kan me voorstellen dat je gebroken bent.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48210538
goed zo Memmel!
je bent ècht niet de enige .. ik ben stiekem wel blij te horen dat ik dus ook niet de enige ben
pi_48210628
Ik ben even naar de thuiszorgwinkel geweest en er staat nu een prachtige wc stoel in de gang. De katten vinden dat ding ook erg interessant, dus die zijn de boel even aan het inspecteren....
Die mevrouw uiterst vriendelijk, beetje moeite gedaan en hij kon meteen mee! Dat wordt natuurijk wel een gilller vannacht...hahaha.

En Slaapmeisje, met die nachtelijke voedingen heb je ook een punt. Ben jij trouwens weer helemaal hersteld van de bevalling/keizersnee? (weet niet meer hoe het precies verlopen is) Zag foto's van Milo...wat een moppie !

*KP gaat even eten en slapen*
pi_48210765
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:39 schreef Slaapmeisje het volgende:

Als je straks bent bevallen en je kindjes komen maar 1 x per nacht voor een voeding, dan is dat appeltje eitje omdat je nu al gewend raakt aan er zo vaak uit moeten
... slaap nu veeeeel beter en langer dan tijdens de zwangerschap.
Idd. Ik weet ook nog dat het zalig was om zo goed te kunnen slapen eens Fons geboren was.
pi_48211364
S-A-I-N-T ik wil even zeggen dat na onze pm-tjes ik het echt enorm leuk vind om jou in dit topic te zien!

Nog maar 9 daagjes tot de 20ste!
grá mo chroí
  woensdag 11 april 2007 @ 12:39:03 #89
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48211794
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:26 schreef mama_van_pepijn het volgende:
S-A-I-N-T ik wil even zeggen dat na onze pm-tjes ik het echt enorm leuk vind om jou in dit topic te zien!

Nog maar 9 daagjes tot de 20ste!
ach lieverd wat super van je dat je dat even zegt. Je bent een schat.
En idd nog maar 9 dagen joehoe wat gaat het snel.
pi_48216327
Net de zwangerkado doos gehaald van de Etos.
Natuurlijk een leuke portie reclame, maar ook wat leuke tijdschriften (flair, ouders van nu, kinderen)En kortingsbonnen (miss etam, centerparks, C&A-kids)
En ook nog 2 pampers newborn luiers, een pakje zwitsal babydoekjes, een zwitsal babydoekjes doosje en een speen.
Dus vanavond lekker relaxed tijdschriftjes lezen. Binnenkort nog maar eens shoppen, en de rest van de spulletjes opbergen voor "later"...

Dat contact van frutsel met mijn handen heb ik alleen 's avonds laat als ik ontspannen op bed lig. Als ik het overdag probeer, dan gaat hij/zij er ook vandoor..
pi_48216936
Klinkt leuk zeg die zwangerkado doos van Etos. Zitten leuke dingen in! Ben je nu alleen niet bang dat er meteen na de bevalling zo'n vreselijke dame van Felicitas in je nek zit te hijgen? Ik heb me wel aangemeld voor de cadeaudoos van Prenatal maar daar zit volgens mij (zo verzekerden ze in de winkel) geen felicitas-bezoekje aan vast.

Ik heb het tijdschrift Kinderen al een aantal keren gelezen en ik vind het erg leuk. Nu denk ik erover om een abonnement te nemen. Je krijgt nu een Chicco wipstoel t.w.v. ¤ 45,00 cadeau bij een jaarabonnement. De Chicco wipstoel is geschikt voor baby's vanaf de geboorte tot 6 mnd (9 kilo). De wipper kan schommelen, maar kan ook worden vastgezet. De bekleding (100% polyester) is afneembaar en kun je met de hand wassen. Niet aanbevolen voor kinderen die al rechtop kunnen zitten. Is dit een beetje een goed wipstoeltje? Of kan ik beter gewoon een ander stoeltje in de winkel aanschaffen?

Het was trouwens echt niet mijn bedoeling om anderen ongerust te maken hoor met mijn vraag over de bewegingen van de baby. Hier reageert ie ook echt niet altijd hoor. Muziek heb ik trouwens nog nooit geprobeert...
pi_48217184
Ach, dan hijg ik wel weer terug... Als ik niet wil dat ze binnen komt, dan komt ze niet binnen. Ben daar wel makkelijk in. Desnoods zeg ik dat ik net bezoek heb ofzo... En misschien is het wel een leuke dame, maar dat zie ik dan wel weer.

De prenatal doos heb ik trouwens ook besteld Blijft leuk om die dozen open te maken...
pi_48217244
Ja als je zo iemand makkelijk de deur kan wijzen (of gewoon niet binnen laat ) is er inderdaad niks aan de hand. Ik ben hier wat mezelf betreft echter niet zo heel zeker van vandaar...
  woensdag 11 april 2007 @ 16:13:32 #94
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48219717
hmmm je word na de bevalling plat gebeld door al die mensen die je van alles willen aansmeren van felicitas, begrafenispolissen, basisscholen, nutricia enz enz.

Ik ben er 1x ingetrapt en nooit meer daarna dus dat weet ik al voor de volgende keer. Alhoewel ze niet voor niets bellen net na je bevalling om een afspraak te maken dan ben je nog labiel en tot alles of eigelijk tot niets in staat.

Neemt niet weg dat ik al die dozen erg leuk vind hoor.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:21:51 #95
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48220083
Ik ben helemaal niet platgebeld. 1x gebeld door iemand felicitas, maar niet voor andere dingen.
Wel veel reclame foor de brievenbus. maar hé, je krijgt wel gratis spullen, die moeten ergens van betaald worden
pi_48221568
Ik kreeg vandaag een berichtje voor die etos doos, kan 'em ophalen tot 30 april. Ik dacht dat dat pas veel later in de zwangerschap zou zijn...
Maar goed, ik moet de komende tijd toch regelmatig richting de stad dus dan kan ik 'em wel ophalen. Zou hij in mn fietstas passen? Ik voel me al opgelaten als ik tussen de positiekleding loop te snuffelen met nog amper iets te zien .
Fake it till you make it...
pi_48221849
Ik kreeg die brief vanochtend. Dus ze zijn lekker vroeg bij jou..
Ik denk dat die doos wel in mijn fietstas had gepast. Maar dan had die doos had er nog wel bovenuit gestoken. Dus of dat echt helpt...
pi_48222186
Ik kreeg vandaag de doos vam Kruidvat via de post...Ik dacht nog

Maar het waren de kleertjes die ik bij Popples in de bestelling had

Ik heb ook dat wipstoeltje via abonnement besteld. Leek mij wel prima. Weet niet of ik tijd heb om te lezen, maar als er nou 1 in dat wipding zit en de ander euh..boven op de kast ?...heb ik misschien een paar minuten...hahaha.
pi_48224088
KP

Vandaag op mijn fiets naar mijn werk gegaan erg lekker

Onze baby is erg druk, iedereen kan hem voelen zeg maar Nu heb ik vooral billen tegen mijn ribben aan!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48225152
Ik ben vandaag bij de gyneacologe geweest voor een evaluatie gesprek nav de hormonen die ik heb geslikt om zwanger te kunnen worden, het bloed onderzoek na mijn eisprong en volgens haar ben ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Op 27 april mag ik weer komen voor een termijn echo. Dan ben ik bijna 8 weken zwanger. En ik mag gewoon bij de verloskundige lopen ipv bij de gyn en mocht ik een derde kind willen kan ik gewoon gelijk een afspraak maken bij de gyn voor een behandeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')