Is ook normaal hoor, baby'tjes kruipen altijd naar je hand of iets anders warmsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Stiemie het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb
Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen![]()
Herkenbaar hahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Sonnetje 85, leuk nieuws! Mijn zus is sinds HET nieuws volledig in de war. Ze kan niet wachten totdat ze tante is!
whahahah heb je daar tips voor om dat aan te wennen??quote:Op woensdag 11 april 2007 09:44 schreef lady-wrb het volgende:
t is alweer wat jaartjes geleden, maar de mijne werd rustig van het geluid van de stofzuiger(ook na de geboorte trouwens) niks muziekdoosjes dus
Kapitein_p het is inderdaad erg vermoeiend om elke keer weer die trap op en af te moeten. Wij slapen zelf op zolder en ik moest tijdens de zwangerschap soms wel 5 x per nacht naar beneden om te plassen. Zwaar ruk dus, maar probeer het positief te zien. Als je straks bent bevallen en je kindjes komen maar 1 x per nacht voor een voeding, dan is dat appeltje eitje omdat je nu al gewend raakt aan er zo vaak uit moetenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
gvd weer zo'n kl*te nacht achter de rug...
Moet iedere keer een trap af (en weer op) om te plassen. En dat zovaak......iemand ervaring met potjes/emmers om in te plassen...? Kan je dat bij de thuiszorg lenen ???
Grrrrr...tis zo"n mooi weer en zit ik hier te gapen en te zeuren...pffff
Idd. Ik weet ook nog dat het zalig was om zo goed te kunnen slapen eens Fons geboren was.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als je straks bent bevallen en je kindjes komen maar 1 x per nacht voor een voeding, dan is dat appeltje eitje omdat je nu al gewend raakt aan er zo vaak uit moeten
... slaap nu veeeeel beter en langer dan tijdens de zwangerschap.
ach lieverd wat super van je dat je dat even zegt. Je bent een schat.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:26 schreef mama_van_pepijn het volgende:
S-A-I-N-T ik wil even zeggen dat na onze pm-tjes ik het echt enorm leuk vind om jou in dit topic te zien!
Nog maar 9 daagjes tot de 20ste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |