Bijna 100 notes, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Moet je maar niet van ranzige woorden in de search zetten, teef.
Whehe nee laten we het een beetje netjes houden. Bovendien staan die pics (helaas) sowieso op mijn netvlies gebrand.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef zquing het volgende:
ik zal maar geen tubgirl/lemonparty posten
wtf?quote:
das 'kunst'quote:
geniaalquote:
Ik zie alleen een dude erachter, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:58 schreef freecell het volgende:
Kijk GOED naar de volgende, ik moest hardop lachen
[afbeelding]
Explain plz...want ik zie een gozer die een beetje vreemd achter iemand staat, maar geen WTF-reactie teweeg brengt bij mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:58 schreef freecell het volgende:
Kijk GOED naar de volgende, ik moest hardop lachen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Explain plz...want ik zie een gozer die een beetje vreemd achter iemand staat, maar geen WTF-reactie teweeg brengt bij mijMisschien mis ik iets.
Het viel me niet eens direct op, ik vond die kerel al een WTF opzichquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je 'Goatse' er niet bijzet in je OP
1 hooters-shirtquote:
Wat is daar de WTF?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef soylent het volgende:
Je wil WTF?
Hier heb je WTF!
[afbeelding]
etc..
vreemd genoeg kan ik em gewoon zien...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De foto is niet te zien voor ons, hotlinken verboden...
eerste reactie: jailbait chicksquote:
http://abcnews.go.com/Primetime/story?id=1231684&page=1quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:12 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
eerste reactie: jailbait chicks
tweede reactie:hitler smilies? wtf?
Zie de hele serie foto's tv-madness-01..08.jpgquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezellig naar een opname van Oprah![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:23 schreef BdR het volgende:
[..]
Zie de hele serie foto's tv-madness-01..08.jpg![]()
![]()
Die vooraan met groene t-shirt en spijkerbroek zijkt gewoon in haar broek!
Die zijn inderdaad ernstig vaag...quote:
Die gozer dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Explain plz...want ik zie een gozer die een beetje vreemd achter iemand staat, maar geen WTF-reactie teweeg brengt bij mijMisschien mis ik iets.
Uit welke film komt dat gedrocht..?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ernstig vaag...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:42 schreef Triptamine het volgende:
Whaha, vette pics hierzo, ga aub zo door.
(verkapte teeveepee)
Is Brasko de naam van die teek wat je op je zak hadquote:
dat heb je goed onthouden, maar neequote:Op zaterdag 7 april 2007 09:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Is Brasko de naam van die teek wat je op je zak had![]()
Wat was daar gebeurd danquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:23 schreef BdR het volgende:
[..]
Zie de hele serie foto's tv-madness-01..08.jpg![]()
![]()
Die vooraan met groene t-shirt en spijkerbroek zijkt gewoon in haar broek!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:16 schreef ToT het volgende:
Hehehe hij is cool ja!Deze zie je vaak in combinatie met die foto waarop een agent tijdens een grote rel traangas recht op de camera af spuit!
Nee nee, jij snapt em nog niet...niet OMG maar WTFquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:13 schreef yvonne het volgende:
OMG!
wtf is dit danquote:
de laatste pic?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Handig zo voor je inrit.quote:
Whaha, WTF?! lol!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef zarGon het volgende:
combos mogen wel he
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste pic met de groene vrachtwagen die ook nog eens in het water valt is vet nep!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef zarGon het volgende:
combos mogen wel he
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef zarGon het volgende:
combos mogen wel he
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar die daarvoor zijn wel vet grappigquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:25 schreef denka het volgende:
[..]
Die laatste pic met de groene vrachtwagen die ook nog eens in het water valt is vet nep!
Overdag in een publiek park? Wat nou als je daar met kleine kinderen loopt? Ik vind het niet zo heel vreemd.. Wel goeie foto serie hahaquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:17 schreef denka het volgende:
Hoe triest ben je als men de politie belt voor eens stel neukende mensen..
Ga huilen joh, het is toch grappig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:29 schreef miki het volgende:
Ja, want kijk maar eens naar de mensen aan de kant: op de laatste foto staan ze precies hetzelfde als op foto 4.
Heb je me dat dan horen zeggen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga huilen joh, het is toch grappig.
De lange paal die de oprit van het huis blokkeert, niet echt wtf inderdaad....quote:
Dat ding ziet er wel min of meer levend uit, vaagquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:08 schreef ToT het volgende:
Ja da's een zeldzame aandoening. Die baby heeft geen hersens en is niet levensvatbaar.
Heb ik ooit eens iets over gezien in een biologieboek.
Edit: *ROFL* @ Sinterklaas!
die foto blijft zo focking geniaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:41 schreef attieboy het volgende:
[..]
De lange paal die de oprit van het huis blokkeert, niet echt wtf inderdaad....
[afbeelding]
Het linkermeisje is geil![]()
Ik dacht eigenlijk ook dat hij nog een paar uur geleefd had eigenlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Staafje het volgende:
[..]
Dat ding ziet er wel min of meer levend uit, vaag
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef zarGon het volgende:
combos mogen wel he
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let ook eens op het witte bootje en de zwarte bestelbus op de laatste twee foto's.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:29 schreef miki het volgende:
Ja, want kijk maar eens naar de mensen aan de kant: op de laatste foto staan ze precies hetzelfde als op foto 4.
Hehe idd, maar tis alleen de laatste foto zo te zien.quote:Op zondag 8 april 2007 00:24 schreef narvik het volgende:
[..]
Let ook eens op het witte bootje en de zwarte bestelbus op de laatste twee foto's.
Zoek eens naar "Understanding Joshua" van Charlie White.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ernstig vaag...
[afbeelding]
[afbeelding]
aha, kunst foto's dusquote:Op maandag 9 april 2007 00:37 schreef Frozen het volgende:
[..]
Zoek eens naar "Understanding Joshua" van Charlie White.
Dan weet je wat deze fotoserie betekent.
"I'm a spiritual warrior!"quote:Op maandag 9 april 2007 00:21 schreef Noork het volgende:
[..]
Hehe het filmpje wat daar bij hoort is fantastisch!
HAHAHAAH nu snap ik hem! Het gaat om die stoeptegel die op die auto is gegooid en die dwars door de voorruit tegen het hoofd van dat meisje is geknal waardoor ze geen gezicht overhield en ze op slag dood was!! HAAHAHAAH ja ik lig nog in een deuk.quote:
die was van een photoshopwedstrijd van worth1000.com..quote:Op maandag 9 april 2007 12:40 schreef Misanthroopia het volgende:
Minder lullen en meer pics posten![]()
[afbeelding]
!!!!!!!:'(quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Nastyquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef Sentinel het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |