Heb je me dat dan horen zeggen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga huilen joh, het is toch grappig.
De lange paal die de oprit van het huis blokkeert, niet echt wtf inderdaad....quote:
Dat ding ziet er wel min of meer levend uit, vaagquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:08 schreef ToT het volgende:
Ja da's een zeldzame aandoening. Die baby heeft geen hersens en is niet levensvatbaar.
Heb ik ooit eens iets over gezien in een biologieboek.
Edit: *ROFL* @ Sinterklaas!
die foto blijft zo focking geniaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:41 schreef attieboy het volgende:
[..]
De lange paal die de oprit van het huis blokkeert, niet echt wtf inderdaad....
[afbeelding]
Het linkermeisje is geil![]()
Ik dacht eigenlijk ook dat hij nog een paar uur geleefd had eigenlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Staafje het volgende:
[..]
Dat ding ziet er wel min of meer levend uit, vaag
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef zarGon het volgende:
combos mogen wel he
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let ook eens op het witte bootje en de zwarte bestelbus op de laatste twee foto's.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:29 schreef miki het volgende:
Ja, want kijk maar eens naar de mensen aan de kant: op de laatste foto staan ze precies hetzelfde als op foto 4.
Hehe idd, maar tis alleen de laatste foto zo te zien.quote:Op zondag 8 april 2007 00:24 schreef narvik het volgende:
[..]
Let ook eens op het witte bootje en de zwarte bestelbus op de laatste twee foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |