Wat kan hij doen? Hij mag haar niet wegsleuren uit dat hok, hij mag haar niet slaan, hij kan alleen maar praten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat een mietje is Eric zeg. Hij laat alles over zich heenkomen en doet er gewoon niks aan. Hoezo relnicht??
He eindelijk Eric naar huis.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric op Amanda springt en haar 10 minuten de strot dicht knijpt.
Hij is beter bij mij afquote:
Jouw niveau daalt ook met de minuutquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric op Amanda springt en haar 10 minuten de strot dicht knijpt.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
fgdsgdfgd
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijvenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat kan hij doen? Hij mag haar niet wegsleuren uit dat hok, hij mag haar niet slaan, hij kan alleen maar praten...
Die batst haar mors dood man.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef _martijn_ het volgende:
Nou Jaap, dit is je kans............. flensen met dat mokkel
Laat het even los tutjehola, ga lekker op vakantie en laat je laptopje thhhuisss.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef tutjehola het volgende:
Ik moet morgen op vakantie, ben in staat om even een kaartje te kopen voor mijn laptob
dat vind ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening over haar bijgesteld. Van mij mag zij op dit moment met Brian in de finale komen![]()
Ja, alle respect voor Eric. Jammer dat we het hem niet even direct kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijven
Ze hadden net een goed gesprek met elkaar hequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef qawl het volgende:
[..]
dat vind ik ook
Mijn favoriete bewoner is Brian, en daarna Sylvia op nummer 2
Nou en??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |