Ik zou dan eerder voor de LE32R71B gaan, krijg je tenminste iets waard voor je geld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zie bij de mediamarkt de samsung LE32R32 staan voor ¤555,-
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/139/
Is dat wat?
Ok, dan wacht ik alsnog op een 1080p tvquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
niet duur voor een 32" lcd, maar de specs (lees: contrastratio) zijn niet echt up to date.
nee, ik zeg niet dat je op FullHD moet wachten, FullHD is voor 32" complete overkill. Maar de contrastratio van die samsung is vrij laag in verhouding tot nieuwere modellen. En laat contrast/zwartweergave nou net een zwak punt zijn van LCD's.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik alsnog op een 1080p tv
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat moet onze Full HD hooker toch weten?
Het blijkt zelfs dat je niet eens alle pixels kunt zien van een 1080p scherm als deze te klein is. Je oog kan het detail dan niet aan omdat het te dicht op elkaar zit. Dus als je een 1080p scherm gaat kopen: neem hem dan ook echt groot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:25 schreef Markster het volgende:
Vraag;
Als ik een fullhd scherm wil he, en kan kiezen tussen 37inch en 42 inch, is de 37inch dan ook scherper? Aangezien hij kleiner is, maar wel evenveel pixels. Of maakt dat niet uit en kan ik gewoon beter voor de 42inch gaan?
Huis is handig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:29 schreef Markster het volgende:
Ben niet zo perse FullHD hoor, maar met een ps3 of x360 vind ik het gewoon de beste keus. Maar dan ga ik toch voor de 42inch. Alleen nu nog niet.
Eerst een huis
lol dat is zeker een goede tvquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Het oog is hier gevallen op de Sony Bravia KDL-40W200. Is dat een beetje goede tv?
Of wat is anders een mooie HD tv voor 2000 euro?
Dat is idd een erg mooi dingetje idd, alleen heb ik het idee dat ie wat duur is vergeleken met anderen toestellen. Me zwager heeft hem ook staan en het beeld is prachtigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Het oog is hier gevallen op de Sony Bravia KDL-40W200. Is dat een beetje goede tv?
Ik heb 'm zelf ook thuis staan. In maart opgehaald. Ben er tot nu toe erg tevreden over, vooral omdat het dus een 1080P-scherm is en zwart ook echt zwart is. Icm met m'n PS3 geeft ie een geweldig beeld. Echt een aanrader.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Very nicequote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef -Ashram- het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook thuis staan. In maart opgehaald. Ben er tot nu toe erg tevreden over, vooral omdat het dus een 1080P-scherm is en zwart ook echt zwart is. Icm met m'n PS3 geeft ie een geweldig beeld. Echt een aanrader.
Kan volgens mij nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een samsung hd-ready tv gekocht.
Maar als ik nu mijn xbox kabeltje op hdtv zet doet ie het niet?
Of kan dit niet met een hd-ready tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |