Ik zou dan eerder voor de LE32R71B gaan, krijg je tenminste iets waard voor je geld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zie bij de mediamarkt de samsung LE32R32 staan voor ¤555,-
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/139/
Is dat wat?
Ok, dan wacht ik alsnog op een 1080p tvquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
niet duur voor een 32" lcd, maar de specs (lees: contrastratio) zijn niet echt up to date.
nee, ik zeg niet dat je op FullHD moet wachten, FullHD is voor 32" complete overkill. Maar de contrastratio van die samsung is vrij laag in verhouding tot nieuwere modellen. En laat contrast/zwartweergave nou net een zwak punt zijn van LCD's.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik alsnog op een 1080p tv
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat moet onze Full HD hooker toch weten?
Het blijkt zelfs dat je niet eens alle pixels kunt zien van een 1080p scherm als deze te klein is. Je oog kan het detail dan niet aan omdat het te dicht op elkaar zit. Dus als je een 1080p scherm gaat kopen: neem hem dan ook echt groot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:25 schreef Markster het volgende:
Vraag;
Als ik een fullhd scherm wil he, en kan kiezen tussen 37inch en 42 inch, is de 37inch dan ook scherper? Aangezien hij kleiner is, maar wel evenveel pixels. Of maakt dat niet uit en kan ik gewoon beter voor de 42inch gaan?
Huis is handig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:29 schreef Markster het volgende:
Ben niet zo perse FullHD hoor, maar met een ps3 of x360 vind ik het gewoon de beste keus. Maar dan ga ik toch voor de 42inch. Alleen nu nog niet.
Eerst een huis
lol dat is zeker een goede tvquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Het oog is hier gevallen op de Sony Bravia KDL-40W200. Is dat een beetje goede tv?
Of wat is anders een mooie HD tv voor 2000 euro?
Dat is idd een erg mooi dingetje idd, alleen heb ik het idee dat ie wat duur is vergeleken met anderen toestellen. Me zwager heeft hem ook staan en het beeld is prachtigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Het oog is hier gevallen op de Sony Bravia KDL-40W200. Is dat een beetje goede tv?
Ik heb 'm zelf ook thuis staan. In maart opgehaald. Ben er tot nu toe erg tevreden over, vooral omdat het dus een 1080P-scherm is en zwart ook echt zwart is. Icm met m'n PS3 geeft ie een geweldig beeld. Echt een aanrader.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Very nicequote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef -Ashram- het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook thuis staan. In maart opgehaald. Ben er tot nu toe erg tevreden over, vooral omdat het dus een 1080P-scherm is en zwart ook echt zwart is. Icm met m'n PS3 geeft ie een geweldig beeld. Echt een aanrader.
Kan volgens mij nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een samsung hd-ready tv gekocht.
Maar als ik nu mijn xbox kabeltje op hdtv zet doet ie het niet?
Of kan dit niet met een hd-ready tv?
Dynamisch contrast is bullshit en moet je niet naar kijken. Een contrast van 1300:1 is veel en veel te laag voor een tv uit 2007. Een pc monitor van 300 euro heeft een beter contrast als datquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:52 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is beter?
Contrast = 1300:1
Dynamisch Contrast 5000:1
EN
De keuze is nu tussen de Sony Bravia KDL-32P2530 en de Sony Bravia KDL-32S2530.
Zijn er nog mensen die het verschil kunnen uitleggen? Voor de prijs maakt het namelijk vrij weinig uit.
Welke is dus beter?
Het word ook die anderequote:Op maandag 25 juni 2007 18:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Dynamisch contrast is bullshit en moet je niet naar kijken. Een contrast van 1300:1 is veel en veel te laag voor een tv uit 2007. Een pc monitor van 300 euro heeft een beter contrast als dat![]()
niemand een idee...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:05 schreef BroesWillems het volgende:
ik wou deze monitor kopen voor bij de pc, en wou de 360 er ook op aansluiten via de component ingang. Kan ik dan op een 720 resolutie spelen?
Ja dat kan. Helaas kan deze monitor, naar mijn weten, 16:9 beelden niet native afspelen op deze manier. Dus het beeld wordt wel uitgerektquote:
zal hem is uit de doos halen op het werk vanavond...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja dat kan. Helaas kan deze monitor, naar mijn weten, 16:9 beelden niet native afspelen op deze manier. Dus het beeld wordt wel uitgerekt![]()
quote:3 x HDMI
Ook voor gamen is de LE40N86 het aangewezen toestel. De snelle reactietijd en krachtige surroundgeluiden maken computerspellen nóg spannender. Het apparaat bevat drie HDMI-aansluitingen die beeld en geluid in perfecte kwaliteit naar de tv sturen. Bovendien zijn alle aangesloten apparaten eenvoudig te bedienen met slechts één afstandbediening.
Zeer praktisch
De LE40N87 staat niet alleen voor optimaal kijk-. luister- en gamegenot, maar is ook in praktisch opzicht hélemaal van deze tijd. Met doordacht draaiende standaard en Auto Wall Mount, waardoor het scherm eenvoudig met de afstandbediening in de gewenste kijkpositie kan worden gezet. Kortom: comfort van het hoogste niveau!
Belangrijkste specificaties
• Full HD • Zichtbare beelddiagonaal: 40” • Kijkhoek: h/v 178°/178° • Resolutie: 1920 x 1080 • SRS TruSurround • Wide Color Enhancer • Stereo: A2/NiCAM • Luminantie: 550 Cd/m² • Dynamic Contrastratio: 10. 000:1 • Responstijd: 8 ms • Teletekst 1.000 TXT • 3 HDMI-ingangen • 2 Scart-aansluitingen • HxBxD: 616 x 1041 x 87 mm (zonder stand) • Gewicht: 18,9 kg • 240W • Zwart • Draaivoet
Mooi dingquote:
Ja geen idee man, ik kan die TV niet terug vinden bij samsung site zelf ( athans de nederlandse) en het plaatje staat op een server voor personeel alleen en kan ik niet linken, ik ben te lui nu om het zelf door te lussen naar photobucketquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef JimmieTheSaint het volgende:
mooi reclame tekstje Demon, vooral dat over die wall mount die nog steeds niet leverbaar is vanwege technische problemen.
De Samsung LCD & de CRT hebben beide een soortgelijk signaal (2 spelers die naast elkaar staan). Er is duidelijk te zien dat de trein op de CRT monitor verder is dan de trein op het LCD scherm. Conclusie: veel (oudere) samsung schermen laggen als de tering. En dat wil je niet bij schietgames.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
Wat klopt er niet dan zie het niet helemaal![]()
Die Samsung 226bw heeft een refreshrate van 2ms, volgens de tekst op het scherm, maar goed speel hier geen games @work, dus weet niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef BMH het volgende:
[..]
De Samsung LCD & de CRT hebben beide een soortgelijk signaal (2 spelers die naast elkaar staan). Er is duidelijk te zien dat de trein op de CRT monitor verder is dan de trein op het LCD scherm. Conclusie: veel (oudere) samsung schermen laggen als de tering. En dat wil je niet bij schietgames.
Zoals ik het hier zie zijn het alleen de lampen die verder schijnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef BMH het volgende:
[..]
De Samsung LCD & de CRT hebben beide een soortgelijk signaal (2 spelers die naast elkaar staan). Er is duidelijk te zien dat de trein op de CRT monitor verder is dan de trein op het LCD scherm. Conclusie: veel (oudere) samsung schermen laggen als de tering. En dat wil je niet bij schietgames.
En de spelers staan naast elkaarr.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zoals ik het hier zie zijn het alleen de lampen die verder schijnen.
Bovendien is het geen vergelijking omdat het breedbeeld tegen 4:3 is, dan wordt het beeld sowieso al anders
Kijk nog eens goed. De trein is een stuk verder op de CRT. En breedbeeld vs 4:3 heeft er niets mee te maken. Het spel ondersteund beide aspect ratio's dus er is geen vertekend beeld te vinden (op de HUD na... dank u bungie). Lees anders de IGN features die compleet in het teken staat van laggende LCD's.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zoals ik het hier zie zijn het alleen de lampen die verder schijnen.
Bovendien is het geen vergelijking omdat het breedbeeld tegen 4:3 is, dan wordt het beeld sowieso al anders
En mensen met een surround setje horen precies waar je bent. En in BF2 hebben mensen die meer geld betalen sterkere wapens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:10 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Die Samsung 226bw heeft een refreshrate van 2ms, volgens de tekst op het scherm, maar goed speel hier geen games @work, dus weet niet...
Eigenlijk niet eerlijk, ik speel thuis Counterstrike Source op een gewone 17inch, maar mensen met een breedbeeld zien mij eerder in de hoek
De positie van de handen staan anders en de belichting op de handen zijn anders, ik vind dit geen goede screens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed. De trein is een stuk verder op de CRT. En breedbeeld vs 4:3 heeft er niets mee te maken. Het spel ondersteund beide aspect ratio's dus er is geen vertekend beeld te vinden (op de HUD na... dank u bungie). Lees anders de IGN features die compleet in het teken staat van laggende LCD's.
[..]
En mensen met een surround setje horen precies waar je bent. En in BF2 hebben mensen die meer geld betalen sterkere wapens.
Maar nog steeds 8ms respons tijd en beeld"verbeteraars" als DNLe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De positie van de handen staan anders en de belichting op de handen zijn anders, ik vind dit geen goede screens.
En bovendien mag het bij het model die ik gepost heb toch onderhand wel verholpen zijn?
Tis een full HD tv met een contrast ratio van 10.000:1 die 2000 in de winkel kost
En dat houd in?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Maar nog steeds 8ms respons tijd en beeld"verbeteraars" als DNLe.
Vooral op moderne tv's zitten veel beeldverbeterings technieken zoals DNLe, PixelPlus(1,2,3,HD) enzo, die zoals de naam al doet vermoeden, proberen de beeldkwaliteit te verbeteren, door er allerlei bewerkingen op los te laten, deze bewerkingen kosten echter tijd, niet heel veel, bij tv/dvd zul je het nooit merken, maar als je een spel speelt zal d'r eig een soort van vertraging komen tussen het moment dat jij een knop indrukt en het moment dat de aktie daadwerkelijk op het beeld te zien is.quote:
Oftewel die tv is ruk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Vooral op moderne tv's zitten veel beeldverbeterings technieken zoals DNLe, PixelPlus(1,2,3,HD) enzo, die zoals de naam al doet vermoeden, proberen de beeldkwaliteit te verbeteren, door er allerlei bewerkingen op los te laten, deze bewerkingen kosten echter tijd, niet heel veel, bij tv/dvd zul je het nooit merken, maar als je een spel speelt zal d'r eig een soort van vertraging komen tussen het moment dat jij een knop indrukt en het moment dat de aktie daadwerkelijk op het beeld te zien is.
voorbeeld; iemand loopt door je beeld;
>........................................................(-)..................................................
op het moment dat ie voor je crosshair langs loopt, schiet je (online lag ff niet meedenken), maar vanwege de vertraging die je tv oplevert is ie eig al hier;
>.............................................................(-).............................................
10.000:1 dynamisch contrast. Dat werkt weer heel anders. De tv meet hoe licht het in je kamer is en past de helderheid erop aan. Hierdoor word zwart lichter overdag en wit witter. En in het donker word zwart donkerder en wit ook. De bedrijven rekenen dan alles bij elkaar op (donker & licht) en zeggen 10.000:1. Terwijl je dit nooit op 1 moment kunt krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De positie van de handen staan anders en de belichting op de handen zijn anders, ik vind dit geen goede screens.
En bovendien mag het bij het model die ik gepost heb toch onderhand wel verholpen zijn?
Tis een full HD tv met een contrast ratio van 10.000:1 die 2000 in de winkel kost
Komt waarschijnlijk doordat het een Sony Bravia is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg nu bij mijn tv een soort van strepen over het scherm van links boven naar rechts onder bewegen die zich. Valt eigenlijk alleen bij het gamen als er zwarte beeld komt bijvoorbeeld bij een laadscherm. Heb een Sony bravia LCD.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Wat is dan wel goed? 10.000:1 gewoon contrast?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:59 schreef BMH het volgende:
[..]
10.000:1 dynamisch contrast. Dat werkt weer heel anders. De tv meet hoe licht het in je kamer is en past de helderheid erop aan. Hierdoor word zwart lichter overdag en wit witter. En in het donker word zwart donkerder en wit ook. De bedrijven rekenen dan alles bij elkaar op (donker & licht) en zeggen 10.000:1. Terwijl je dit nooit op 1 moment kunt krijgen.
Fake als hell dus
Als er veel licht in je kamer is lijkt het donker. Maar als je 's avonds gaat kijken is dat het zeker nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
Die iets oudere lcd's hebben ook maar 1000:1 of 1500:1 en daarbij vind ik het zwart gewoon goed.
Er is altijd wel iets beters te krijgen maar zo blijf je bezig.
BMH overdrijft een klein beetje vind ik!
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar zo is er altijd wel iets ik zou me er in ieder geval niet van laten weerhouden om een lcd tv te kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Als er veel licht in je kamer is lijkt het donker. Maar als je 's avonds gaat kijken is dat het zeker niet. Zelfs CRT's zijn niet pikzwart. LCD's helemaal niet.
ik heb een zwarte lijst om mijn TV zitten die helemaal pikzwart is... daardoor zie je dat de TV de blacklevels niet helemaal goed kan weergeven, maar ik moet zeggen dat ik er nooit last van heb.. ik stoor me er zeker niet aan en ik ben ECHT HEEL kieskeurig...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Als er veel licht in je kamer is lijkt het donker. Maar als je 's avonds gaat kijken is dat het zeker niet. Zelfs CRT's zijn niet pikzwart. LCD's helemaal niet.
42''quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik heb een zwarte lijst om mijn TV zitten die helemaal pikzwart is... daardoor zie je dat de TV de blacklevels niet helemaal goed kan weergeven, maar ik moet zeggen dat ik er nooit last van heb.. ik stoor me er zeker niet aan en ik ben ECHT HEEL kieskeurig...
ik heb mijn 42'' Samsung weggedaan na 1,5 jaar, omdat ik niet tevereden was over het beeld.. deze voldoet goed aan de eisen hoor!![]()
De Bravia's staan bekend om het clouding probleem wat vooral goed te zien zou zijn op een zwart scherm, dus misschien dat dat het probleem is. Als je nog garantie hebt kun je beter maar eens contact opnemen met Sony...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg nu bij mijn tv een soort van strepen over het scherm van links boven naar rechts onder bewegen die zich. Valt eigenlijk alleen bij het gamen als er zwarte beeld komt bijvoorbeeld bij een laadscherm. Heb een Sony bravia LCD.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
ik had een 42'', maar omdat het scherm toch wat aan de grote kant was, heb ik er voor gekozen om een 37'' te kopen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
42''![]()
Ik heb maar een 26'' had liever een 32 gehad maar kon die 26'' heel goedkoop krijgen dus dat maar gedaan
heb je een AQUOS-serie gekocht?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben nu ongeveer een maand in eht bezit van mijn Sharp 42" Full HD en ik moet zeggen dat ie me goed bevalt
Gewoon tv beeld is redelijk, maar DVD's, BluRay's en games zijn echt een genot om te bekijken op dt scherm.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef -Menn0- het volgende:
Jezus man tv kijken is gewoon bagger op onze hd tv. Een grote ruis over het hele scherm
Valt hier wat aan te doen? We hebben ook zo'n digitaal kastje maar daar word het niet beter op...
LCD zeker? Extrapolatie hoera.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef -Menn0- het volgende:
Jezus man tv kijken is gewoon bagger op onze hd tv. Een grote ruis over het hele scherm
Valt hier wat aan te doen? We hebben ook zo'n digitaal kastje maar daar word het niet beter op...
Dude, wat nou hypequote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
LCD zeker? Extrapolatie hoera.
Je kunt een digitaal kastje kopen met component uitgang. Dat is iig een stuk beter dan de standaard RGBscart versies. Maar je blijft 720x576(interlaced) uitrekken naar 1920x1080. Maarja. Je hebt nu wel een mooie HDtv sticker op je tv. HYPE HYPE
Rustigquote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dude, wat nou hypeTv was kapot was kapot dus moesten een nieuwe en je kan zowat alleen maar HD ready (of full HD) toestellen kopen. Maar t boeit me niet of ik 720x576 uitrek naar 1920x1080. Als die ruis maar minder word. Kastje wat wij hebben heeft component. Morgen maar ff stekkertje kopen dan.
moet geen kont uitmaken als je je beeld 2x vergroot (576 --> 1080) het ligt aan je zitafstand...voor elke cm dat je tv groot is moet je er 3,3cm vanaf zitten. (niet preciese wetenschap, maar goed)quote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dude, wat nou hypeTv was kapot was kapot dus moesten een nieuwe en je kan zowat alleen maar HD ready (of full HD) toestellen kopen. Maar t boeit me niet of ik 720x576 uitrek naar 1920x1080. Als die ruis maar minder word. Kastje wat wij hebben heeft component. Morgen maar ff stekkertje kopen dan.
Jij verbind de resolutie van het scherm met de grootte van het scherm met de zitafstand. Het is niet alsof de TV 2x zo groot is als de resolutie 2x zo hoog isquote:Op zondag 15 juli 2007 17:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet geen kont uitmaken als je je beeld 2x vergroot (576 --> 1080) het ligt aan je zitafstand...voor elke cm dat je tv groot is moet je er 3,3cm vanaf zitten. (niet preciese wetenschap, maar goed)
das suggereer ik ook nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij verbind de resolutie van het scherm met de grootte van het scherm met de zitafstand. Het is niet alsof de TV 2x zo groot is als de resolutie 2x zo hoog is
raad ze maar een 42'' FULL HD aan... die zijn beter EN als ze snel de pijp uit zijn kun jij hem misschien wel erven!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:38 schreef Heintje het volgende:
Misschien niet helemaal ontopic maar toch kan deze vraag hier wel denk ik.
Mijn opa en oma hadden een goede TV alleen die is nou kapot.
gaat om een 76 CM CRT TV (4:3) 100Hz.
Nou vonden ze dat wel fijn kijken, vooral vanwege die 100Hz.
Ook komen hun nog uit het tijdperk dat 4:3 normaal was dus breedbeeld is maar nieuw en eng.
Maar nou moeten ze dus een nieuwe TV hebben. Wat voor iets zouden ze het beste kunnen kopen?
Resolutie is niet belangrijk aangezien ze toch niks hebben dat een HD input kan leveren.
Een "platte TV" vinden ze toch ook wel mooi maar het zou ook best een CRT mogen zijn, zeker als de prijs qualiteit daarvan een stuk beter is.
Dat zou ik kunnen doen, maar ik heb er meer aan dat ik ze nou gewoon een behoorlijke TV laat kopen die niet duurder is dan nodig en dat ik dan het geld dat ze overhouden erf.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
raad ze maar een 42'' FULL HD aan... die zijn beter EN als ze snel de pijp uit zijn kun jij hem misschien wel erven!![]()
Thanks, de winkel die die het goedkoopste heeft zit hier nog in de buurt ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:45 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Voor oudere mensen gewoon een CRT idd.
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256FD3002B3FD4.htm bijvoorbeeld.
Leuk toestel, 32", wat gigantisch gedumpt word door JVC omdat ze overvoorraden hebben.
ga jij hem tillen, sterke man?!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Thanks, de winkel die die het goedkoopste heeft zit hier nog in de buurt ook.
Kom op zeg, 53 kilo. Met verpakking en andere onzin hooguit 55 kilo. Dat is met z'n tweeen goed te doen hoor.quote:
EN KOOP NOU EENS GROTER DAN 26''quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
De tv van mijn ouders is kapot dus nu kopen ze waarschijnlijk mijn tv overKan ik weer lekker een nieuwe gaan halen maar eens even in verdiepen
![]()
Dat is idd wel de bedoeling jaquote:
Maar heb je op dit moment echt wat aan een 1080p tv? Voor tv-uitzendingen nog lang niet, 360 werkt op 720p, PS3 kan wel 1080p maar volgens mij niet veel spellen en het ziet er ook niet echt beter uit als de 360.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef EleQusion het volgende:
Om het hele 1080p vs 720p zo neutraal mogelijk uit te leggen
http://elequsion.no-ip.org/rndmmgs/rndmmgs.zip (als je een mirror hebt, graag), bestanden uitpakken en daarna de html openen
Het standaardscreenshot wat je ziet is 1080p(native).
Als je je muis op de screenshot zelf plaatst zie je 720p(gescaled naar 1080p).
(voor technisch gezeur, liniaar gescaled met gimp)
kijk en beoordeel zelf of je het verschil waard vind![]()
Wat is je budget?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is idd wel de bedoeling jaWeet alleen nog niet hoe groot 32 of 37 denk ik!
Heeft iemand tips![]()
uhm, x360 doet ook 1080i en 1080pquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar heb je op dit moment echt wat aan een 1080p tv? Voor tv-uitzendingen nog lang niet, 360 werkt op 720p, PS3 kan wel 1080p maar volgens mij niet veel spellen en het ziet er ook niet echt beter uit als de 360.
Blu-ray en of HDDVD daar heb je dan wel echt voordeel van 1080p.
Upscalen ja, de spellen worden intern (bijna allemaal) gewoon op 720p gerenderd.quote:
wie zegt dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Upscalen ja, de spellen worden intern (bijna allemaal) gewoon op 720p gerenderd.
MS zegt dat.quote:
okee, maar doet de ps3 momenteel anders dan? Volgens mij scalen die ook allemaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
MS 360 kon eerst 1080p niet draaien maar toen kwam de ps3 er mee en hebben ze het via een update mogelijk gemaakt. Maar alle spellen zijn gewoon 720p.
Volgens mij worden er veel ps3 spellen echt op 1080p gemaakt, daar schepte sony ook zo mee op enz van HD en Next gen gaming start pas met de PS3.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef Markster het volgende:
[..]
okee, maar doet de ps3 momenteel anders dan? Volgens mij scalen die ook allemaal.
MS zelf;quote:
bronquote:Joystiq spoke briefly with Shane Kim, General Manager of Microsoft Game Studios, about their announcements in Tokyo today. First off, Kim clarified that, while the software patch would upscale all content to resolutions as high as 1080p, Microsoft themselves had no plans to produce gaming content taking advantage of this ability. He was similarly convinced that very few other developers would see the value in producing 1080p games,
Ik twijfel nu tussen de LE32R81 en de TX-32LX70.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is idd wel de bedoeling jaWeet alleen nog niet hoe groot 32 of 37 denk ik!
Heeft iemand tips![]()
Alleen sommige PS3 exclusives volgens mij, de meeste multi platform games zijn 720p.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij worden er veel ps3 spellen echt op 1080p gemaakt, daar schepte sony ook zo mee op enz van HD en Next gen gaming start pas met de PS3.
Okee. Nu breng je meer weer aan het twijvelen. Ik wilde namelijk voor een toshiba 42" fullhd gaan, maar is dat wel okay dan met een 360?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij worden er veel ps3 spellen echt op 1080p gemaakt, daar schepte sony ook zo mee op enz van HD en Next gen gaming start pas met de PS3.
want?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
1080p, Full HD, 42'', och och wat een bullcrap.
Nee dat weet ik, ik loop morgen ook even langs de mediamarkt. Maar ik vraag me gewoon af, of een fullhd dan wel nuttig is voor een 360, of dat ik voor 400 euro minder een (misschien qua specs zelfs betere) 720p scherm kan gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Je moet niet alleen naar de cijfertjes kijken Markster. Zo simpel kan je die dingen nou eenmaal niet vergelijken.
720p is meer dan voldoende. Waarvoor zou je een Full HD toestel halen? Alleen om je dick nog helderder te kunnen zien? Er zijn amper spellen die full 1080p ondersteunen en ja voor de films....who gives a shit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |