abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62770570
quote:
Hé, thanks. Dat overzichtje kende ik nog niet.

Volgende week kan in elk geval weer geskipt worden dus.
pi_62771441
wat is dat voor onzin dat je onverzekerd rijdt zonder apk?
pi_62771479
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef LoggedIn het volgende:
wat is dat voor onzin dat je onverzekerd rijdt zonder apk?
Lijkt me logies.

De verzekering wil natuurlijk dat je auto APK goed gekeurd is en is ook wettelijk verplicht.

De verzekering staat niet te springen om met geld te strooien, dus als je niet aan alle eisen voldoet kan je mooi al het geld zelf bij elkaar schrapen.
Verzekering schiet het geld wel voor en komt het dan op jou verhalen. (volgens mij werk het zo)
............................
  woensdag 29 oktober 2008 @ 03:46:58 #154
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_62771853
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 16:51:31 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63138018
Vanavond en volgende week weer een nieuwe aflevering
pi_63138302
............................
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:47:40 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63140040
Hij zag een boom op zich afkomen. Knap van die boom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63140352
Sjezus, die bumperklever op de snelweg net
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:59:30 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63140398
Whehe die 3 paupers.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_63140651
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Whehe die 3 paupers.
Idd

Die agent ook eerst "Wil je een verklaring afleggen" -> geen reactie -> "Wil je iets zeggen"
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:16:04 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63140934
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef Piles het volgende:

[..]

Idd

Die agent ook eerst "Wil je een verklaring afleggen" -> geen reactie -> "Wil je iets zeggen"
En toen zei 'ie: zo te horen niet.

Die gaat op de stapel, die gaat op de stapel, ik betaal helemaal niks!
pi_63141068
Die paupers.
Wat een losers
pi_63326808
Nieuwe weer nu

Een busje mag 3.5 ton wegen, weegt nu 6 ton
  PR/Manusje van alles dinsdag 18 november 2008 @ 20:39:56 #164
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_63326930
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_63327931
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Nieuwe weer nu

Een busje mag 3.5 ton wegen, weegt nu 6 ton
Beetje overbeladen
En die andere handige Harry dan, aanhangertje met wat stenen... 2000kg ipv 750kg. Valt ook niet op.
pi_63335848
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef Light het volgende:

[..]

Beetje overbeladen
En die andere handige Harry dan, aanhangertje met wat stenen... 2000kg ipv 750kg. Valt ook niet op.
De vrouw van die laatste vent ook. Prachtig dat commentaar.
  woensdag 19 november 2008 @ 03:30:40 #167
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_63335914
ik vind die Koos Spee altijd zo vervelend, dat gemoraliseer, volgens mij rijd die in zijn dienst bwm 220 over de vluchtstrook, wedden? We zouden dat eigenlijk eens moeten controleren, of die altijd wel aan de regeltjes houd.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_63335956
quote:
Op woensdag 19 november 2008 03:30 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind die Koos Spee altijd zo vervelend, dat gemoraliseer, volgens mij rijd die in zijn dienst bwm 220 over de vluchtstrook, wedden? We zouden dat eigenlijk eens moeten controleren, of die altijd wel aan de regeltjes houd.
Hoezo moeten we dat controleren? Denk je nou echt dat er kans is dat die vent zich aan de regels houdt? Dat gemoraliseer is z'n werk, hij zal zichzelf er net zo de tyfus aan ergeren als dat wij dat doen. Het verschil is alleen dat foto's van zijn kenteken altijd spontaan mislukt zijn.

Ze houden daar allemaal een hand boven het hoofd. Hoe denk je dat het gaat als de agent met wie Blik op de weg meerijden per ongeluk een collega of vriend aanhoudt. Da's ook gewoon een kwestie van "Jongens, dit komt niet in de uitzending he? Anders mogen jullie de volgende keer niet meer mee".
  woensdag 19 november 2008 @ 04:04:11 #169
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63335987
Boontje komt om zijn loontje.

Als die Leo de Haas zo graag geld wil verdienen ten koste van anderen (terwijl hij zelf bekend staat als een consequente hardrijder met meerdere snelle auto's in zijn garage) over datgene wat ie zelf ook doet, dan kan je erop wachten dat iemand anders datzelfde bij hem flikt en dan heb je: wegmisbruikers!

Wat een zielige hypocriete troep zeg, vooral die ene wat dikkige politei eikel ergens in het politie regio ten zuiden van de grote revieren, dat is er echt een die het leuk vindt om anderen te kwellen, een echte sadist!

Ik kijk er wel naar maar dan met heel andere ogen: zeer vermakelijk hoe de politie zichzelf voor joker zet!
pi_63336340
Gisteren trouwens wel een hoog "wegmisbruikers" gehalte
  woensdag 19 november 2008 @ 12:32:54 #171
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_63342329
quote:
Op woensdag 19 november 2008 04:04 schreef bikkeltje2 het volgende:

Wat een zielige hypocriete troep zeg, vooral die ene wat dikkige politei eikel ergens in het politie regio ten zuiden van de grote revieren, dat is er echt een die het leuk vindt om anderen te kwellen, een echte sadist!

een foto?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 20 november 2008 @ 01:54:15 #172
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63364008
Met mijn verborgen camara zeker ...
  donderdag 20 november 2008 @ 04:30:25 #173
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_63364821
quote:
Op woensdag 19 november 2008 03:41 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Hoezo moeten we dat controleren? Denk je nou echt dat er kans is dat die vent zich aan de regels houdt? Dat gemoraliseer is z'n werk, hij zal zichzelf er net zo de tyfus aan ergeren als dat wij dat doen. Het verschil is alleen dat foto's van zijn kenteken altijd spontaan mislukt zijn.
Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.

Conclusie: al die flitsgasten rijden veel te hard met direspect voor de regels.
In diezelfde aflevering hebben ze ook stiekem Spee gevolgd. En tot mijn spijt reed die voorbeeldig
  donderdag 20 november 2008 @ 04:43:54 #174
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63364843
quote:
Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.

In diezelfde aflevering hebben ze ook stiekem Spee gevolgd. En tot mijn spijt reed die voorbeeldig
Ja, wat wil je! Koos is ambtenaar: hij heeft tijd zat. En wat moet ie doen als ie zo vroeg op zijn werk komt? Juist, en als ik hem zo op TV zie kan ik mij voorstellen dat zijn vrouw hem ook liever wat later thuis heeft, wat een verselijke saaiheid zeg!
pi_63364859
quote:
Op donderdag 20 november 2008 04:30 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Ja, boa's staan dan ook samen hand in hand met kinderverkrachters onderaan de lijst waardige mensen. Maar dat Spee voorbeeldig reed, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Dat moet wel toeval geweest zijn.
  donderdag 20 november 2008 @ 04:58:18 #176
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63364872
In deze programma's worden mensen ongevraagd gefilmd en ook nog eens op TV publiek gemaakt. Mag dat eigenlijk wel? heb je niet het recht om dat filmen te verbieden.
pi_63365144
quote:
Op donderdag 20 november 2008 04:58 schreef bikkeltje2 het volgende:
In deze programma's worden mensen ongevraagd gefilmd en ook nog eens op TV publiek gemaakt. Mag dat eigenlijk wel? heb je niet het recht om dat filmen te verbieden.
Jawel. Bij je aanhouding wordt uitgelegd wat die vent met die camera daar doet en of je er bezwaar tegen hebt als je herkenbaar in beeld gebracht wordt. Of je het onherkenbaar uitzenden van je aanhouding ook kunt verbieden weet ik niet zeker.
pi_63366772
quote:
Op donderdag 20 november 2008 04:53 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Maar dat Spee voorbeeldig reed, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Dat moet wel toeval geweest zijn.
Nou, ik vind het wel bij hem passen. Hij is echt zo'n lulletje rozewater.
pi_63366795
quote:
Op donderdag 20 november 2008 06:49 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Jawel. Bij je aanhouding wordt uitgelegd wat die vent met die camera daar doet en of je er bezwaar tegen hebt als je herkenbaar in beeld gebracht wordt. Of je het onherkenbaar uitzenden van je aanhouding ook kunt verbieden weet ik niet zeker.
Denk het wel, soms wordt iemand namelijk onherkenbaar in beeld gebracht en soms ook niet.
sig verwijderd door FA
pi_63369275
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 16:51:31 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63372231
Stemvervorming gebeurt ook wel eens. Misschien alleen als je daar specifiek om vraagt.

Wat me de laatste tijd wel opvalt bij Blik op de Weg is dat ze alle kentekens gewoon in beeld brengen. Bij Wegmisbruikers worden die geblurred.
pi_63376313
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef k_man het volgende:
Stemvervorming gebeurt ook wel eens. Misschien alleen als je daar specifiek om vraagt.

Wat me de laatste tijd wel opvalt bij Blik op de Weg is dat ze alle kentekens gewoon in beeld brengen. Bij Wegmisbruikers worden die geblurred.
Bij Wegmisbruikers wordt soms zelfs de hele auto geblurd. Beetje overdreven...

Maar goed, stemvervorming en onherkenbaar maken gebeurt volgens mij gewoon op verzoek inderdaad. 't Zelfde geldt voor het kenteken van de staande gehouden auto.
  donderdag 20 november 2008 @ 15:51:03 #183
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63376404
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:48 schreef Omniej het volgende:

[..]

Bij Wegmisbruikers wordt soms zelfs de hele auto geblurd. Beetje overdreven...
Dat heb ik volgens mij nog nooit gezien.
pi_63377441
Ja, inderdaad de hele politieauto werd geblurd bij Wegmisbruikers. Niet alle auto's, alleen die ene. Geen idee waarom.
pi_63377498
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef k_man het volgende:
Ja, inderdaad de hele politieauto werd geblurd bij Wegmisbruikers. Niet alle auto's, alleen die ene. Geen idee waarom.
Zodat je niet weet in wat voor auto ze rijden, en je het ook niet in de gaten hebt als je ze een keer achter je hebt zitten.
pi_63377539
Dan zouden ze alle politieauto's wel blurren.
pi_63377631
Nou ja, er rijden zo veel verschillende camerawagens rond, daar kun je eigenlijk niet meer op letten.

Je kunt er hooguit op letten of je gevolgd wordt, en of je bepaalde apparatuur in de auto ziet hangen. (camera onder de spiegel e.d.)
pi_63381841
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ze filmen op de openbare weg, dus wat dat betreft kun je ze niks verbieden. Het onherkenbaar in beeld brengen is ook maar relatief, gezien stemherkenning enzo.

Misschien dat je middels het portretrecht nog iets kan, maar dat zullen ze door het onherkenbaar maken ook wel getackeld hebben.
Ik vind het wel iets vaags hoor. Van de 1000en auto's die ze filmen wordt specifiek jij eruit gepakt voor commerciele doeleinden. En net wat je zegt, ze kunnen je hoofd wel blurren, maar de hele situatie wordt voor de rest zo specifiek vastgelegd dat het voor mensen die je kennen een koud kunstje is om je te herkennen. Daar moet je toch wel gewoon tegen kunnen protesteren?
pi_63381956
Je kunt altijd een kort geding aanspannen om uitzending te voorkomen. Of daarmee dreigen.
pi_63382077
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef k_man het volgende:
Je kunt altijd een kort geding aanspannen om uitzending te voorkomen. Of daarmee dreigen.
Zou er in al die jaren noot iemand geweest zijn die dat gedaan heeft? Of luisteren ze gewoon goed naar de wensen van de automobilist?
  vrijdag 21 november 2008 @ 02:13:39 #191
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63393781
Dan onherkenbaar vind ik maar een wassen neus. Iedereen in je omgeving herkent jou (als je dus de lul bent) en daar haat het dan natuurlijk net om. Kom je bij een verjaardag, begint een of andere eikel weer te zeueren. Dat is toch inbreuk op je privacy?

Als ze mij pakken dan sla ik die camera kapot, de politie moet mijn rechten beschermen en kan dus niet ingrijpen anders komt er een kort geding wegens nalatendheid! Zijn ambtenaren erg gevoelig voor!
pi_63393834
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 02:13 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als ze mij pakken dan sla ik die camera kapot, de politie moet mijn rechten beschermen en kan dus niet ingrijpen anders komt er een kort geding wegens nalatendheid! Zijn ambtenaren erg gevoelig voor!
Ben het met je eens wat die zogenaamde 'onherkenbaarheid' betreft, maar die opgewonden standjes die de camera aan gaan vallen zijn altijd zó verschrikkelijk triest.

Laat het dan gewoon over je heen komen ofzo en probeer voor zo goed als mogelijk te voorkomen dat het uitgezonden wordt... Meer kun je toch niet doen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 02:21:41 #193
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63393866
Ja, triest is dat zeker, maar op een gegeven moment moet je wat! Als je netjes vraagt of de camera wegmag gaan ze nog lekkkerder inzoomen en dat is eigenlijk agressie en agressie lokt agressie uit. Niet goed allemaal.
pi_63395560
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 02:13 schreef bikkeltje2 het volgende:
pi_63420469
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 02:18 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ben het met je eens wat die zogenaamde 'onherkenbaarheid' betreft, maar die opgewonden standjes die de camera aan gaan vallen zijn altijd zó verschrikkelijk triest.

Laat het dan gewoon over je heen komen ofzo en probeer voor zo goed als mogelijk te voorkomen dat het uitgezonden wordt... Meer kun je toch niet doen.
Dat verhaal moet je de politie eens vertellen. Moet je kijken wat een gezeik je dan krijgt
pi_63422842
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:12 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Dat verhaal moet je de politie eens vertellen. Moet je kijken wat een gezeik je dan krijgt
Daarom zeg ik ook: laat 't gewoon over je heen komen...

Je ziet heel vaak van die types die 'haast' hebben en dan moeilijk gaan zitten doen, waardoor 't alleen maar langer duurt, of mensen die de camera aan gaan vallen, waardoor ze júist in de spotlights komen...

Kortom: knik gewoon een paar keer "ja" als je staande gehouden wordt, ga vooral niet de beelden terugkijken en je bent het snelst weer weg. Zo zou ik het doen in ieder geval.

Vind dat terugkijken van de beelden altijd zo idioot eigenlijk. Ik bedoel, je bent er toch zelf bij geweest, waarom zou je in godsnaam die beelden nog willen zien? Voor het belerende praatje hoef je het niet te doen...
pi_63423767
Ik zou de beelden wel terug willen zien. Nadat laatst bleek dat ze met die videowagens heel makkelijk een foute meting kunnen doen, zou ik wel even willen zien of tijd en afstand inderdaad tegelijk zijn ingedrukt.
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:26:25 #198
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63423788
2 weken geleden, reed er een 170 plus, en de andere weggebruiker op de linkerbaan hield hem bijna bij, reed die niet te hard dan?
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:59:21 #199
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63495999
het meest triest is het nog wel als ze wachten omdat een paar kilometer verderop de snelheid overgaat van 100 op 70 en dan komt ie net over de 50 kilometer heen en dan kunnen ze zijn rijbewijs afpakken!

Of zoals laatst: heeeeeeeeeeeel toevallig gaan ze de oprit naar een snelweg en rijden er twee motoren vlak voor hun! Die geven tweehonderd meter gas en stoppen dan bij een benzinestation. En net op die tweehonderd meter hebben ze een meting gemaakt, en dan lekker sarren dat het rijbewijs moet worden ingeleverd en nog eens lekker inwrijven, dat geldt ook voor de auto! Heeft u die nodig voor uw werk (met een sarcastisch toontje).

Dit heeft niets meer met verkeersveiligheid te maken maar alles met gefrustreerde agenten die het leuk vinden om anderen te pesten! Vooral die knakker uit de regio Limburg Noord! Zelf is ie ongelooflijk onbeschoft en wee o wee als jij iets zegt wat hem niet bevalt. Heropvoeden in een kamp zou goed voor hem zijn!
pi_63496131
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
het meest triest is het nog wel als ze wachten omdat een paar kilometer verderop de snelheid overgaat van 100 op 70 en dan komt ie net over de 50 kilometer heen en dan kunnen ze zijn rijbewijs afpakken!

Of zoals laatst: heeeeeeeeeeeel toevallig gaan ze de oprit naar een snelweg en rijden er twee motoren vlak voor hun! Die geven tweehonderd meter gas en stoppen dan bij een benzinestation. En net op die tweehonderd meter hebben ze een meting gemaakt, en dan lekker sarren dat het rijbewijs moet worden ingeleverd en nog eens lekker inwrijven, dat geldt ook voor de auto! Heeft u die nodig voor uw werk (met een sarcastisch toontje).

Dit heeft niets meer met verkeersveiligheid te maken maar alles met gefrustreerde agenten die het leuk vinden om anderen te pesten! Vooral die knakker uit de regio Limburg Noord! Zelf is ie ongelooflijk onbeschoft en wee o wee als jij iets zegt wat hem niet bevalt. Heropvoeden in een kamp zou goed voor hem zijn!
Was dat BODW of Wegmisbruikers?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')