Hé, thanks. Dat overzichtje kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/afleveringen.shtml
Lijkt me logies.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef LoggedIn het volgende:
wat is dat voor onzin dat je onverzekerd rijdt zonder apk?
Iddquote:
En toen zei 'ie: zo te horen niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
Die agent ook eerst "Wil je een verklaring afleggen" -> geen reactie -> "Wil je iets zeggen"
Beetje overbeladenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Nieuwe weer nu
Een busje mag 3.5 ton wegen, weegt nu 6 ton![]()
De vrouw van die laatste vent ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef Light het volgende:
[..]
Beetje overbeladen
En die andere handige Harry dan, aanhangertje met wat stenen... 2000kg ipv 750kg. Valt ook niet op.
Hoezo moeten we dat controleren? Denk je nou echt dat er kans is dat die vent zich aan de regels houdt?quote:Op woensdag 19 november 2008 03:30 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind die Koos Spee altijd zo vervelend, dat gemoraliseer, volgens mij rijd die in zijn dienst bwm 220 over de vluchtstrook, wedden? We zouden dat eigenlijk eens moeten controleren, of die altijd wel aan de regeltjes houd.
een foto?quote:Op woensdag 19 november 2008 04:04 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat een zielige hypocriete troep zeg, vooral die ene wat dikkige politei eikel ergens in het politie regio ten zuiden van de grote revieren, dat is er echt een die het leuk vindt om anderen te kwellen, een echte sadist!
Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.quote:Op woensdag 19 november 2008 03:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hoezo moeten we dat controleren? Denk je nou echt dat er kans is dat die vent zich aan de regels houdt?Dat gemoraliseer is z'n werk, hij zal zichzelf er net zo de tyfus aan ergeren als dat wij dat doen. Het verschil is alleen dat foto's van zijn kenteken altijd spontaan mislukt zijn.
Ja, wat wil je! Koos is ambtenaar: hij heeft tijd zat. En wat moet ie doen als ie zo vroeg op zijn werk komt? Juist, en als ik hem zo op TV zie kan ik mij voorstellen dat zijn vrouw hem ook liever wat later thuis heeft, wat een verselijke saaiheid zeg!quote:Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.
Conclusie: al die flitsgasten rijden veel te hard met direspect voor de regels.
In diezelfde aflevering hebben ze ook stiekem Spee gevolgd. En tot mijn spijt reed die voorbeeldig
Ja, boa's staan dan ook samen hand in hand met kinderverkrachters onderaan de lijst waardige mensen. Maar dat Spee voorbeeldig reed, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Dat moet wel toeval geweest zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:30 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.
Conclusie: al die flitsgasten rijden veel te hard met direspect voor de regels.
In diezelfde aflevering hebben ze ook stiekem Spee gevolgd. En tot mijn spijt reed die voorbeeldig
Jawel. Bij je aanhouding wordt uitgelegd wat die vent met die camera daar doet en of je er bezwaar tegen hebt als je herkenbaar in beeld gebracht wordt. Of je het onherkenbaar uitzenden van je aanhouding ook kunt verbieden weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:58 schreef bikkeltje2 het volgende:
In deze programma's worden mensen ongevraagd gefilmd en ook nog eens op TV publiek gemaakt. Mag dat eigenlijk wel? heb je niet het recht om dat filmen te verbieden.
Nou, ik vind het wel bij hem passen. Hij is echt zo'n lulletje rozewater.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat Spee voorbeeldig reed, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Dat moet wel toeval geweest zijn.
Denk het wel, soms wordt iemand namelijk onherkenbaar in beeld gebracht en soms ook niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Jawel. Bij je aanhouding wordt uitgelegd wat die vent met die camera daar doet en of je er bezwaar tegen hebt als je herkenbaar in beeld gebracht wordt. Of je het onherkenbaar uitzenden van je aanhouding ook kunt verbieden weet ik niet zeker.
Bij Wegmisbruikers wordt soms zelfs de hele auto geblurd.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef k_man het volgende:
Stemvervorming gebeurt ook wel eens. Misschien alleen als je daar specifiek om vraagt.
Wat me de laatste tijd wel opvalt bij Blik op de Weg is dat ze alle kentekens gewoon in beeld brengen. Bij Wegmisbruikers worden die geblurred.
Dat heb ik volgens mij nog nooit gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Bij Wegmisbruikers wordt soms zelfs de hele auto geblurd.Beetje overdreven...
Zodat je niet weet in wat voor auto ze rijden, en je het ook niet in de gaten hebt als je ze een keer achter je hebt zitten.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef k_man het volgende:
Ja, inderdaad de hele politieauto werd geblurd bij Wegmisbruikers. Niet alle auto's, alleen die ene. Geen idee waarom.
Ik vind het wel iets vaags hoor. Van de 1000en auto's die ze filmen wordt specifiek jij eruit gepakt voor commerciele doeleinden. En net wat je zegt, ze kunnen je hoofd wel blurren, maar de hele situatie wordt voor de rest zo specifiek vastgelegd dat het voor mensen die je kennen een koud kunstje is om je te herkennen. Daar moet je toch wel gewoon tegen kunnen protesteren?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze filmen op de openbare weg, dus wat dat betreft kun je ze niks verbieden. Het onherkenbaar in beeld brengen is ook maar relatief, gezien stemherkenning enzo.
Misschien dat je middels het portretrecht nog iets kan, maar dat zullen ze door het onherkenbaar maken ook wel getackeld hebben.
Zou er in al die jaren noot iemand geweest zijn die dat gedaan heeft? Of luisteren ze gewoon goed naar de wensen van de automobilist?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef k_man het volgende:
Je kunt altijd een kort geding aanspannen om uitzending te voorkomen. Of daarmee dreigen.
Ben het met je eens wat die zogenaamde 'onherkenbaarheid' betreft, maar die opgewonden standjes die de camera aan gaan vallen zijn altijd zó verschrikkelijk triest.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:13 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als ze mij pakken dan sla ik die camera kapot, de politie moet mijn rechten beschermen en kan dus niet ingrijpen anders komt er een kort geding wegens nalatendheid! Zijn ambtenaren erg gevoelig voor!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:13 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als ze mij pakken dan sla ik die camera kapot, de politie moet mijn rechten beschermen en kan dus niet ingrijpen anders komt er een kort geding wegens nalatendheid! Zijn ambtenaren erg gevoelig voor!
Dat verhaal moet je de politie eens vertellen. Moet je kijken wat een gezeik je dan krijgtquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ben het met je eens wat die zogenaamde 'onherkenbaarheid' betreft, maar die opgewonden standjes die de camera aan gaan vallen zijn altijd zó verschrikkelijk triest.
Laat het dan gewoon over je heen komen ofzo en probeer voor zo goed als mogelijk te voorkomen dat het uitgezonden wordt... Meer kun je toch niet doen.
Daarom zeg ik ook: laat 't gewoon over je heen komen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat verhaal moet je de politie eens vertellen. Moet je kijken wat een gezeik je dan krijgt
Was dat BODW of Wegmisbruikers?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
het meest triest is het nog wel als ze wachten omdat een paar kilometer verderop de snelheid overgaat van 100 op 70 en dan komt ie net over de 50 kilometer heen en dan kunnen ze zijn rijbewijs afpakken!
Of zoals laatst: heeeeeeeeeeeel toevallig gaan ze de oprit naar een snelweg en rijden er twee motoren vlak voor hun! Die geven tweehonderd meter gas en stoppen dan bij een benzinestation. En net op die tweehonderd meter hebben ze een meting gemaakt, en dan lekker sarren dat het rijbewijs moet worden ingeleverd en nog eens lekker inwrijven, dat geldt ook voor de auto! Heeft u die nodig voor uw werk (met een sarcastisch toontje).
Dit heeft niets meer met verkeersveiligheid te maken maar alles met gefrustreerde agenten die het leuk vinden om anderen te pesten! Vooral die knakker uit de regio Limburg Noord! Zelf is ie ongelooflijk onbeschoft en wee o wee als jij iets zegt wat hem niet bevalt. Heropvoeden in een kamp zou goed voor hem zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |