Jewel, was erg geweest als ie alleen een bekeuring had gekregenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef Omniej het volgende:
Jezus, een invordering?
Die had ik niet aan zien komen...
Z'n rijgedrag was ook wel belachelijk inderdaad, maar een invordering heb ik in dit soort situaties nog niet zo vaak gezien... Die heb je meestal alleen bij snelheidsovertredingen van 50+.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Jewel, was erg geweest als ie alleen een bekeuring had gekregen
Vooral datquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Jordy-B het volgende:
Ik stond ook te kijken van de invordering, eigenlijk.
Zo'n relatief rustig gesprek en dan zo'n conclusie.![]()
En die doorgetrokken streep bij het inhalen, daar deden ze ook niet echt moeilijk over.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Vooral datDacht, ach voor die snelheid een waarschuwing, zegt ie bij deze vorderen we je rijbewijs in.. lol
Idd... Het gesprek leek meer op een 'waarschuwingsgesprek' dan een 'je-bent-je-rijbewijs-kwijt-gesprek'.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Jordy-B het volgende:
Zo'n relatief rustig gesprek en dan zo'n conclusie.
En dan nog een melding bij het cbr waardoor ie waarschijnlijk opnieuw rijexamen moet doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Idd... Het gesprek leek meer op een 'waarschuwingsgesprek' dan een 'je-bent-je-rijbewijs-kwijt-gesprek'.
Zo'n melding bij het CBR lijkt me wel echt fucked up ja... Rijbewijs kwijt oké, maar opnieuw examen doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:39 schreef DaMook het volgende:
En dan nog een melding bij het cbr waardoor ie waarschijnlijk opnieuw rijexamen moet doen.
Vind het trouwens goed dat ze hier aandacht besteden aan het colonne rijden en de dingen die erbij komen kijken, zullen veel mensen niet weten.
Mooi was dat ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:39 schreef DaMook het volgende:
Dat bordje afstand houden werkte trouwens best goed bij die vrachtwagen aan het begin.
Ja, rij je te hard dan heb je BODW aan je kont. Rij je netjes conform de maximum snelheid, heb je weer een campagne aan je oren. Er is ook altijd wat te mekkeren door die overheid. En daar betaal je ook nog voor!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar hebben ze de slaaprijderscampagne voor uitgevonden.
Maar moet jij opletten dat het een verschil maakt. Ik doe 's nachts een ritje Nijmegen - Hoofddorp in 1 uur en 10 minuten, terwijl ik er overdag ruim anderhalf uur over doe. Twintig minuten zuivere winst..
Van die Ferrari die deze week voorbij kwam? Dat wordt lastigquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef k_man het volgende:
Kan iemand dat stukje volgende week voor me opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |