Haha, weet ik ook niet want ik let er niet zo op? Ja nouja, als er iets emotioneels gebeurd, voel ik vaak wel m'n hartje in m'n keel bonzenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet hoever jij normaal je mind van je body bewaart?
Mind & body is geen verschil, je 'mind' is gewoon een chemisch proces in je lichaam.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Haha, weet ik ook niet want ik let er niet zo op? Ja nouja, als er iets emotioneels gebeurd, voel ik vaak wel m'n hartje in m'n keel bonzen![]()
Nuttige bijdrage.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:19 schreef Mokz het volgende:
[..]
Mind & body is geen verschil, je 'mind' is gewoon een chemisch proces in je lichaam.
Hey, ze vraagt hoe het kan dat 'mind' en 'body' elkaar zo beinvloeden, ik zeg, het is hetzelfde! Nuttig toch.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef Nee het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage.
Kut, ik ben emotioneel, maar hey, het is maar een chemisch proces.![]()
Jaaah inderdaad heb ik ook weleens gehadquote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Skv het volgende:
Geestelijk spul is meer lichamelijk dan je denkt.
Komt ook voor dat je van schokkende gebeurtenissen dagenlang niks kan eten etc..
Bang zijn op vreemdgaande vriendinnen moet je toch echt in de relationele sfeer zoeken, niet in dat het een lichamelijk probleem kan vormen. Als je vertrouwen in elkaar hebt, ben je er ook niet bang voor namelijk
Ja ik ook, vandaar.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Jaaah inderdaad heb ik ook weleens gehad![]()
Hahahaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef Nee het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage.
Kut, ik ben emotioneel, maar hey, het is maar een chemisch proces.![]()
T is inmiddles mn ex, dus na een paar dagen niet eten kots ik niet meerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Skv het volgende:
Geestelijk spul is meer lichamelijk dan je denkt.
Komt ook voor dat je van schokkende gebeurtenissen dagenlang niks kan eten etc..
Bang zijn op vreemdgaande vriendinnen moet je toch echt in de relationele sfeer zoeken, niet in dat het een lichamelijk probleem kan vormen. Als je vertrouwen in elkaar hebt, ben je er ook niet bang voor namelijk
Ja nou, ik durf eerlijk & oprecht te zeggen dat ik niet vreemd zou gaan. Ook die gedachte alleen al wordt ik 'naar' van en, nog erger, dan doet het zeer in m'n hartquote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef SpecialK het volgende:
Meisjes met ingebouwde diefstalpreventie
Zou dat hetzelfde zijn dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
niet misselijk, maar achteraf depressief, telt dat ook?
Je lichaam oefent geen invloed uit op de geest, daarbij is er nog altijd sprake van 'bewustzijn', dat maakt wel degelijk verschil tussen mind en body, of dat nou een gevolg is van chemische stofjes of dansende kaboutertjes in je hoofd interesseert me niks, laat dat maar over aan de wetenschap, het gaat immers om de subjectieve ervaring.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef Mokz het volgende:
[..]
Hey, ze vraagt hoe het kan dat 'mind' en 'body' elkaar zo beinvloeden, ik zeg, het is hetzelfde! Nuttig toch.
Haha, deze reactie wilde ik ook geven!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
dat is je straf
omdat je je toenmalige vriendje vaag vond weet je nu hoe het is
hij hield dus echt van je
zieliggggggggggg![]()
Ja ben misschien ook wel iets te afhankelijk van hem qua leukhebben!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef milagro het volgende:
nou, ik ken het gevoel wel, maar dan gebeurt het ook daadwerkelijk, ik heb het niet door er enkel aan te denken "stel nu eens dat...".
je bent ws gewoon heul erg verliefd nog, en ms iets te afhankelijk van hem qua leukhebben, maar dat hoeft niet eens per sé.... je stelt je gewoon aan!
nee, hoor
gaat vanzelf over als je wat langer samen bent, en je niet meer zo onzeker bent, want dat ben je ms stiekem een beetje toch ergens diep van binnen.
remedie : niet aan die dingen denken .
zo, slaap lekker voor straks, en prettige en zonnige Pasen, met eitjes, maar liever niet laten bevruchten nog
als jullie het nu leuk hebben samen, gaat hij toch helemaal niet weg zomaar ineens, nergens voor nodig dus om allerlei scenario's af te draaien in je hoofdje, gewoon genieten.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Ja ben misschien ook wel iets te afhankelijk van hem qua leukhebben!!Maar komt omdat hij veel dingen ook leuk maakt
![]()
![]()
En beetje onzeker ook wel ja denk ik![]()
Jij ook fijne Pasen, iedereen trouwens! Gezellie met familie en je lover samenzijn! En nee geen eitjes bevruchten, maar met eitjes naar elkaar gooien!Eitje tikken doen ze bij mijn vriend thuis..of nouja, wil zijn vader bij mij gaan doen
![]()
![]()
Ja is waar wat je zegt..maar toch..zal wel menselijk zijn..die 'angstgevoelens'quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef milagro het volgende:
[..]
als jullie het nu leuk hebben samen, gaat hij toch helemaal niet weg zomaar ineens, nergens voor nodig dus om allerlei scenario's af te draaien in je hoofdje, gewoon genieten.
slaap lekker voor straks.
Waarom, omdat je zo plaatsvervangend wraak kan nemen op een meisje die dat bij jou gedaan heeft?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Haha, deze reactie wilde ik ook geven!
Nee, omdat ik meeleef met de TS.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef jaoka het volgende:
[..]
Waarom, omdat je zo plaatsvervangend wraak kan nemen op een meisje die dat bij jou gedaan heeft?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Starr_003 het volgende:
Heb in 't verleden weleens verkering gehad met een jongen, waarbij ik onze verkering uitmaakte na 14 maanden. Hij begon letterlijk over te geven. Ik dachtben je niet goed wijs ofzo. Maar nu krijg ik dus zelf ook zulke rare dingen.
Komt het iemand bekend voor??![]()
Net iets meer dan jij denk ik zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nee, omdat ik meeleef met de TS.Jij ook?
ja idd. Als je al voelt dat er iets niet helemaal de goede kant op gaat. Concentreren op werk of andere dingen kan ik dan wel vergeten. Afleiding zoeken zou ietsje helpen maar ook niet veel... Thats me. En dan maar steeds blijven dubben totdat je uiteindelijk er nog zieker van wordt...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ja ik heb dan weer een voorgevoel(echt fysiek misselijk en last van mn maag) als ik aanvoel dat er iets verkeerds staat te gebeuren in de liefde.
Snap ook nooit goed hoe andere zich (naar het schijnt) zich makkelijker over dingen heen kunnen zetten ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd. Als je al voelt dat er iets niet helemaal de goede kant op gaat. Concentreren op werk of andere dingen kan ik dan wel vergeten. Afleiding zoeken zou ietsje helpen maar ook niet veel... Thats me. En dan maar steeds blijven dubben totdat je uiteindelijk er nog zieker van wordt...![]()
PCIES!!! En daar maak ik me dan ook weer druk om! Stel in een relatie loopt iets niet geheel lekker. Dan zit ik daar vervolgens erg mee maar als ik dan merk dat hij er wat nuchter onder doet.. Dan vat ik dat niet. Ga ik lopen piekeren zo van:quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Snap ook nooit goed hoe andere zich (naar het schijnt) zich makkelijker over dingen heen kunnen zetten ...
Ik ben een persoon die moet door dat gekloot heen van niet eten en kramp en whatever kan die knop echt niet omzetten ofzo...
maar niet op een gezonde manier als dat middels kotsen gaatquote:
Duh vandaar ook deze smileyquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maar niet op een gezonde manier als dat middels kotsen gaat![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |