abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48059650
Wat ik me afvraag is;

Ik heb een vriend. Een hele leuke vriend waar ik heeeeel dol en gek op ben. Nog iedere dag als ik hem zie voel ik me weer vrolijk van binnen Het is mijn maatje, mijn 'alles'. Bij de gedachte dat hij misschien bij me weg zou gaan of dat hij een ander zou hebben, wordt ik lichamelijk létterlijk misselijk en onpasselijk. Dan voel ik me echt 'ziek'.

Is dat nou normaal zo'n lichamelijke reactie? Ben ik gewoon overgevoelig ofzo?

Heb in 't verleden weleens verkering gehad met een jongen, waarbij ik onze verkering uitmaakte na 14 maanden. Hij begon letterlijk over te geven. Ik dacht ben je niet goed wijs ofzo. Maar nu krijg ik dus zelf ook zulke rare dingen.

Komt het iemand bekend voor??
  donderdag 5 april 2007 @ 22:13:12 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_48059692
Komt me wel bekend voor ja
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_48059704
dat is je straf
omdat je je toenmalige vriendje vaag vond weet je nu hoe het is
hij hield dus echt van je
zieliggggggggggg
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48059761
Maar hoe kan het nou dat je ZO'N toch vrij hevige, lichamelijke reactie krijgt? Gewoon omdat mind & body zo dicht bij elkaar staan??
pi_48059797
Ik weet niet hoever jij normaal je mind van je body bewaart?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_48059812
Nou ik word niet misselijk of ziek bij de gedachte dat het uit gaat.. maar moet er ook niet aan denken . We zijn al 3 jaar maatjes en sinds iets meer dan een jaar verliefde maatjes, klinkt wel erg bekend dus ja .
Dit heb ik nooit eerder bij exen gehad, was dan meer een verliefdheid die minder werd na verloop van tijd, hier is het een gevoel van bij elkaar passen ofzo.. weet ook niet eigenlijk
pi_48059934
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet hoever jij normaal je mind van je body bewaart?
Haha, weet ik ook niet want ik let er niet zo op? Ja nouja, als er iets emotioneels gebeurd, voel ik vaak wel m'n hartje in m'n keel bonzen
  donderdag 5 april 2007 @ 22:19:17 #8
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48059975
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Haha, weet ik ook niet want ik let er niet zo op? Ja nouja, als er iets emotioneels gebeurd, voel ik vaak wel m'n hartje in m'n keel bonzen
Mind & body is geen verschil, je 'mind' is gewoon een chemisch proces in je lichaam.
pi_48060024
Ik vind het gewoon irritant dat ik het soms heb
pi_48060058
ik moest ook letterlijk kotsen bij de gedachte dat mn vriendin vreemd ging, of andere gedachten in die trant.. blij te hroen dat ik niet de enige ben.
pi_48060168
Geestelijk spul is meer lichamelijk dan je denkt.
Komt ook voor dat je van schokkende gebeurtenissen dagenlang niks kan eten etc..
Bang zijn op vreemdgaande vriendinnen moet je toch echt in de relationele sfeer zoeken, niet in dat het een lichamelijk probleem kan vormen. Als je vertrouwen in elkaar hebt, ben je er ook niet bang voor namelijk
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_48060232
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:19 schreef Mokz het volgende:

[..]

Mind & body is geen verschil, je 'mind' is gewoon een chemisch proces in je lichaam.
Nuttige bijdrage.
Kut, ik ben emotioneel, maar hey, het is maar een chemisch proces.
  donderdag 5 april 2007 @ 22:25:43 #13
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48060282
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef Nee het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage.
Hey, ze vraagt hoe het kan dat 'mind' en 'body' elkaar zo beinvloeden, ik zeg, het is hetzelfde! Nuttig toch.
pi_48060297
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Skv het volgende:
Komt ook voor dat je van schokkende gebeurtenissen dagenlang niks kan eten etc..
Bang zijn op vreemdgaande vriendinnen moet je toch echt in de relationele sfeer zoeken, niet in dat het een lichamelijk probleem kan vormen. Als je vertrouwen in elkaar hebt, ben je er ook niet bang voor namelijk
Jaaah inderdaad heb ik ook weleens gehad
pi_48060315
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Jaaah inderdaad heb ik ook weleens gehad
Ja ik ook, vandaar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_48060419
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef Nee het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage.
Hahaha
pi_48060430
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Skv het volgende:
T is inmiddles mn ex, dus na een paar dagen niet eten kots ik niet meer
pi_48060457
Erg toch, dat een mens zich zo letterlijk kan 'hechten' aan een partner?
  donderdag 5 april 2007 @ 22:31:17 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_48060562
Meisjes met ingebouwde diefstalpreventie
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_48060565
Nou, komt bekend voor...is laatst uitgegaan en had dezelfde reactie. En inderdaad....was zeker irritant...maar zoas als gezegd is ... mind & body !
pi_48060703
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef SpecialK het volgende:
Meisjes met ingebouwde diefstalpreventie
Ja nou, ik durf eerlijk & oprecht te zeggen dat ik niet vreemd zou gaan. Ook die gedachte alleen al wordt ik 'naar' van en, nog erger, dan doet het zeer in m'n hart

Weleens gehad dat een jongen wou afspreken, als 'vrienden' (right ), maar nee, ik zou het niet kunnen hoor.

Ik denk dan ook dat als je vreemdgaat, je gewoon niet van je partner houdt? Al zeggen sommige mensen het een te kunnen scheiden van het ander? Kan niet hoor volgensmij.
pi_48060711
niet misselijk, maar achteraf depressief, telt dat ook?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_48060790
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
niet misselijk, maar achteraf depressief, telt dat ook?
Zou dat hetzelfde zijn dan?
pi_48060901
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef Mokz het volgende:

[..]

Hey, ze vraagt hoe het kan dat 'mind' en 'body' elkaar zo beinvloeden, ik zeg, het is hetzelfde! Nuttig toch.
Je lichaam oefent geen invloed uit op de geest, daarbij is er nog altijd sprake van 'bewustzijn', dat maakt wel degelijk verschil tussen mind en body, of dat nou een gevolg is van chemische stofjes of dansende kaboutertjes in je hoofd interesseert me niks, laat dat maar over aan de wetenschap, het gaat immers om de subjectieve ervaring.
pi_48060920
nou, ik ken het gevoel wel, maar dan gebeurt het ook daadwerkelijk, ik heb het niet door er enkel aan te denken "stel nu eens dat...".

je bent ws gewoon heul erg verliefd nog, en ms iets te afhankelijk van hem qua leukhebben, maar dat hoeft niet eens per sé.... je stelt je gewoon aan!

nee, hoor

gaat vanzelf over als je wat langer samen bent, en je niet meer zo onzeker bent, want dat ben je ms stiekem een beetje toch ergens diep van binnen.

remedie : niet aan die dingen denken .

zo, slaap lekker voor straks, en prettige en zonnige Pasen, met eitjes, maar liever niet laten bevruchten nog
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48061060
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
dat is je straf
omdat je je toenmalige vriendje vaag vond weet je nu hoe het is
hij hield dus echt van je
zieliggggggggggg
Haha, deze reactie wilde ik ook geven!
pi_48061075
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef milagro het volgende:
nou, ik ken het gevoel wel, maar dan gebeurt het ook daadwerkelijk, ik heb het niet door er enkel aan te denken "stel nu eens dat...".

je bent ws gewoon heul erg verliefd nog, en ms iets te afhankelijk van hem qua leukhebben, maar dat hoeft niet eens per sé.... je stelt je gewoon aan!

nee, hoor

gaat vanzelf over als je wat langer samen bent, en je niet meer zo onzeker bent, want dat ben je ms stiekem een beetje toch ergens diep van binnen.

remedie : niet aan die dingen denken .

zo, slaap lekker voor straks, en prettige en zonnige Pasen, met eitjes, maar liever niet laten bevruchten nog
Ja ben misschien ook wel iets te afhankelijk van hem qua leukhebben!! Maar komt omdat hij veel dingen ook leuk maakt

En beetje onzeker ook wel ja denk ik

Jij ook fijne Pasen, iedereen trouwens! Gezellie met familie en je lover samenzijn! En nee geen eitjes bevruchten, maar met eitjes naar elkaar gooien! Eitje tikken doen ze bij mijn vriend thuis..of nouja, wil zijn vader bij mij gaan doen
pi_48061181
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Ja ben misschien ook wel iets te afhankelijk van hem qua leukhebben!! Maar komt omdat hij veel dingen ook leuk maakt

En beetje onzeker ook wel ja denk ik

Jij ook fijne Pasen, iedereen trouwens! Gezellie met familie en je lover samenzijn! En nee geen eitjes bevruchten, maar met eitjes naar elkaar gooien! Eitje tikken doen ze bij mijn vriend thuis..of nouja, wil zijn vader bij mij gaan doen
als jullie het nu leuk hebben samen, gaat hij toch helemaal niet weg zomaar ineens, nergens voor nodig dus om allerlei scenario's af te draaien in je hoofdje, gewoon genieten.

slaap lekker voor straks.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48061326
Ik heb het ook wel eens gehad hoor, is best normaal geloof ik.

wel kut trouwens.
pi_48061549
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef milagro het volgende:

[..]

als jullie het nu leuk hebben samen, gaat hij toch helemaal niet weg zomaar ineens, nergens voor nodig dus om allerlei scenario's af te draaien in je hoofdje, gewoon genieten.

slaap lekker voor straks.
Ja is waar wat je zegt..maar toch..zal wel menselijk zijn..die 'angstgevoelens' ..denk ik
  donderdag 5 april 2007 @ 23:11:38 #31
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48062284
Volgens mij best normaal.
Thinking about thinking of you.
  donderdag 5 april 2007 @ 23:11:48 #32
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48062290
Mind over matter.
Thinking about thinking of you.
pi_48063386
ook hier klinkt het bekend.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_48066280
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Integrity het volgende:

[..]

Haha, deze reactie wilde ik ook geven!
Waarom, omdat je zo plaatsvervangend wraak kan nemen op een meisje die dat bij jou gedaan heeft?
pi_48074941
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef jaoka het volgende:

[..]

Waarom, omdat je zo plaatsvervangend wraak kan nemen op een meisje die dat bij jou gedaan heeft?
Nee, omdat ik meeleef met de TS. Jij ook?
pi_48075811
Ja ik heb dan weer een voorgevoel(echt fysiek misselijk en last van mn maag) als ik aanvoel dat er iets verkeerds staat te gebeuren in de liefde.
Verbaal terrorist
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:31:33 #37
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_48075944
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Starr_003 het volgende:

Heb in 't verleden weleens verkering gehad met een jongen, waarbij ik onze verkering uitmaakte na 14 maanden. Hij begon letterlijk over te geven. Ik dacht ben je niet goed wijs ofzo. Maar nu krijg ik dus zelf ook zulke rare dingen.

Komt het iemand bekend voor??
. Dat deed ik ook toen mijn ex het na 4 jaar uitmaakte. Mên, wat moest ik nekken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_48080303
Ik heb het wat betreft de liefde nog niet meegemaakt, maar als iets zeer negatieve emoties bij me oproept, dan gebeurt het mij wel eens dat ik over mijn nek ga. Tot nu toe een keer of 5 meegemaakt, meestal als ik hoorde dat er iemand overleden was of een dodelijke ziekte had.
pi_48081042
je lichaam reageerd op je geest, bewust of onbewust.
Als je iets ziet wat onwijs goor is, kan je er ook van over je nek gaan.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef Integrity het volgende:

[..]

Nee, omdat ik meeleef met de TS. Jij ook?
Net iets meer dan jij denk ik zo.
pi_48088910
Ik snap helemaal wat je bedoeld, ik ga dan niet kotsen maar heb het uitgemaakt en moet echt "onthechten" vreet al 3 weken amper en de hele tijd loop je met kramp in je buik rond echt super klote
pi_48090372
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ja ik heb dan weer een voorgevoel(echt fysiek misselijk en last van mn maag) als ik aanvoel dat er iets verkeerds staat te gebeuren in de liefde.
ja idd. Als je al voelt dat er iets niet helemaal de goede kant op gaat. Concentreren op werk of andere dingen kan ik dan wel vergeten. Afleiding zoeken zou ietsje helpen maar ook niet veel... Thats me. En dan maar steeds blijven dubben totdat je uiteindelijk er nog zieker van wordt...
pi_48090573
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja idd. Als je al voelt dat er iets niet helemaal de goede kant op gaat. Concentreren op werk of andere dingen kan ik dan wel vergeten. Afleiding zoeken zou ietsje helpen maar ook niet veel... Thats me. En dan maar steeds blijven dubben totdat je uiteindelijk er nog zieker van wordt...
Snap ook nooit goed hoe andere zich (naar het schijnt) zich makkelijker over dingen heen kunnen zetten ...
Ik ben een persoon die moet door dat gekloot heen van niet eten en kramp en whatever kan die knop echt niet omzetten ofzo...
pi_48091415
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Hoolie2k6 het volgende:

[..]

Snap ook nooit goed hoe andere zich (naar het schijnt) zich makkelijker over dingen heen kunnen zetten ...
Ik ben een persoon die moet door dat gekloot heen van niet eten en kramp en whatever kan die knop echt niet omzetten ofzo...
PCIES!!! En daar maak ik me dan ook weer druk om! Stel in een relatie loopt iets niet geheel lekker. Dan zit ik daar vervolgens erg mee maar als ik dan merk dat hij er wat nuchter onder doet.. Dan vat ik dat niet. Ga ik lopen piekeren zo van: wat zegt dat over je gevoel dan? Ik kan er nooit nuchter onder zijn ofzo.. Nou ja, en als t piekeren eenmaal is begonnen.... En idd: ik kan ook echt geen knop omzetten zo van: ach, dat is nou eenmaal de realiteit en we gaan verder met het leven.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:57:59 #45
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_48091845
Zeer herkenbaar, heb een week lang gekotst toen het met iemand uitging Wel goed voor de lijn
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_48093292
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef zwartedoos het volgende:
Wel goed voor de lijn
maar niet op een gezonde manier als dat middels kotsen gaat
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:57:07 #47
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_48093636
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:45 schreef Apotheose het volgende:

[..]

maar niet op een gezonde manier als dat middels kotsen gaat
Duh vandaar ook deze smiley
pi_48096192
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Duh vandaar ook deze smiley
oow i knew that
pi_48097662
Ik ken het ook wel. Ik heb nog nooit van pure emotie gekotst, maar wel spontane opwellingen van misselijkheid voelen opkomen. Volgens mij is dat vrij normaal hoor.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:53:51 #50
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_48103210
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Apotheose het volgende:

[..]

oow i knew that
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties