Haha, weet ik ook niet want ik let er niet zo op? Ja nouja, als er iets emotioneels gebeurd, voel ik vaak wel m'n hartje in m'n keel bonzenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet hoever jij normaal je mind van je body bewaart?
Mind & body is geen verschil, je 'mind' is gewoon een chemisch proces in je lichaam.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Haha, weet ik ook niet want ik let er niet zo op? Ja nouja, als er iets emotioneels gebeurd, voel ik vaak wel m'n hartje in m'n keel bonzen![]()
Nuttige bijdrage.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:19 schreef Mokz het volgende:
[..]
Mind & body is geen verschil, je 'mind' is gewoon een chemisch proces in je lichaam.
Hey, ze vraagt hoe het kan dat 'mind' en 'body' elkaar zo beinvloeden, ik zeg, het is hetzelfde! Nuttig toch.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef Nee het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage.
Kut, ik ben emotioneel, maar hey, het is maar een chemisch proces.![]()
Jaaah inderdaad heb ik ook weleens gehadquote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Skv het volgende:
Geestelijk spul is meer lichamelijk dan je denkt.
Komt ook voor dat je van schokkende gebeurtenissen dagenlang niks kan eten etc..
Bang zijn op vreemdgaande vriendinnen moet je toch echt in de relationele sfeer zoeken, niet in dat het een lichamelijk probleem kan vormen. Als je vertrouwen in elkaar hebt, ben je er ook niet bang voor namelijk
Ja ik ook, vandaar.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Jaaah inderdaad heb ik ook weleens gehad![]()
Hahahaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef Nee het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage.
Kut, ik ben emotioneel, maar hey, het is maar een chemisch proces.![]()
T is inmiddles mn ex, dus na een paar dagen niet eten kots ik niet meerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Skv het volgende:
Geestelijk spul is meer lichamelijk dan je denkt.
Komt ook voor dat je van schokkende gebeurtenissen dagenlang niks kan eten etc..
Bang zijn op vreemdgaande vriendinnen moet je toch echt in de relationele sfeer zoeken, niet in dat het een lichamelijk probleem kan vormen. Als je vertrouwen in elkaar hebt, ben je er ook niet bang voor namelijk
Ja nou, ik durf eerlijk & oprecht te zeggen dat ik niet vreemd zou gaan. Ook die gedachte alleen al wordt ik 'naar' van en, nog erger, dan doet het zeer in m'n hartquote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef SpecialK het volgende:
Meisjes met ingebouwde diefstalpreventie
Zou dat hetzelfde zijn dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
niet misselijk, maar achteraf depressief, telt dat ook?
Je lichaam oefent geen invloed uit op de geest, daarbij is er nog altijd sprake van 'bewustzijn', dat maakt wel degelijk verschil tussen mind en body, of dat nou een gevolg is van chemische stofjes of dansende kaboutertjes in je hoofd interesseert me niks, laat dat maar over aan de wetenschap, het gaat immers om de subjectieve ervaring.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef Mokz het volgende:
[..]
Hey, ze vraagt hoe het kan dat 'mind' en 'body' elkaar zo beinvloeden, ik zeg, het is hetzelfde! Nuttig toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |