Boxart en naamswijziging Mario Strikers Wiiquote:Op 05-04-2007 @ 12:18 schreef De_Brandweer:
WAT EEN KUTGAME ! WRO MST OPT NINTENDI NOU EENS MET DIE KINDERACHTIGE GAMES MAKEN ?!?!?! KIJK EENS NAAR DE PLAYSTATION DRIE! ALLEMAAL GAMES MET BETERE GRAPIFS! MARIO MET ZN FELLE KLEUREN EN PIKACHU
Morgen stage, zaterdag werken, zondag gourmetten bij mijn schoonouders.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat de gemiddelde GAM SC'er eigenlijk met de Paasdagen doen? Nog verplichte familiebezoekjes of gewoon heel paselijk mensen in de virtuele wereld afknallen?
Die dag moet ik ook werken. Is toch niet zo erg...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Roi het volgende:
EN WAARSCHIJNLIJK ook op koninginnedag! Als het echt zo is dan baal ik ongelovelijk.
Dan krijg je vaak toch ontzettend dik uitbetaald?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Roi het volgende:
EN WAARSCHIJNLIJK ook op koninginnedag! Als het echt zo is dan baal ik ongelovelijk.
Like I care, op die dag wil ik helemaal niet werkenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan krijg je vaak toch ontzettend dik uitbetaald?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die dag moet ik ook werken. Is toch niet zo erg...
Het is eventueel ook mogelijk om meerdere games online te spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mn draadloze internet verbinding is eindelijk goed gefixed, en ik ga deze paasdagen beslissen welke game ik online wil gaan spelen.
Dat arme lammetje!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mn draadloze internet verbinding is eindelijk goed gefixed, en ik ga deze paasdagen beslissen welke game ik online wil gaan spelen.(ik heb een hekel aan verplichte bezoekjes btw ware het niet dat mn vader echt perfect lamsbout kan bereiden ik ik al hoorde dat hij dat besteld had)
Dat weet ik ook wel, maar ik heb mn nieuwe PC nu amper 3 weken en al een stuk of 12 titels gekocht, en het is denk ik niet zo handig om 4 verschillende RPG's door elkaar te gaan spelenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is eventueel ook mogelijk om meerdere games online te spelen.
Niet te gelijk natuurlijk...
2e Paasdag doet mijn vriendin mee aan de autocross in Hoge Hexel, dus ik kan met pasen lekker sleutelen...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat de gemiddelde GAM SC'er eigenlijk met de Paasdagen doen? Nog verplichte familiebezoekjes of gewoon heel paselijk mensen in de virtuele wereld afknallen?
http://www.ibras.dk/montypython/episode20.htm#6quote:
Ik geef het schaap groot gelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.ibras.dk/montypython/episode20.htm#6
schapen zijn niet altijd zo lief (en het is jammer dat ik het desbetreffende filmpje niet zo snel op een legale manier kan vinden), dus je kan beter voorkomen dat de jongen het slechte pad op gaan
Een vriendin die aan autocross doet. Heb ik ook. Alleen ik hoef niet te sleutelen. Dat doet haar vader voor d'r.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2e Paasdag doet mijn vriendin mee aan de autocross in Hoge Hexel, dus ik kan met pasen lekker sleutelen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |