Een NEGER NEGERen ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
"Sinasappels beroven van hun persvrijheid is nooit grappig"
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
"Een stewardess die zwanger wordt van de automatische piloot is nooit grappig."
Huub: "Dat had Amanda kunnen overkomen"
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef blomst het volgende:
Is Amanda nu echt bang dat Huub of eric de hondjes een trap zullen geven?
- Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken is nooit grappig!quote:
dat is ook raar.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet Huub inderdaad, ik vind de reacties hier dan ook enigszins overtrokken want toen Huub Jaap consequent een vetzak noemde vond de halve COS dat geweldig, terwijl die zelfde helft bijna van slag raakte omdat Jaap Huub vervolgens Kaboutâh noemde....
hahahahahahaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat Jaap er per ongeluk op gaat staan![]()
Ik hoop het echt niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef proh het volgende:
de cavia's?
't zijn ook maar hleine hondjes he...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. schijnbeweging. Hek ging open, maar gelijk weer dicht
Iemand die geen hersens heeft beschuldigen van het spel niet te begrijpen is nooit grappig.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
"Iemand die incontinent is in de zeik zetten is nooit grappig"
Zoek het woord flikker is op in een woordenboekquote:Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
dat is ook raar.
Maar ik vind 'flikker' net even te ver gaan. DAt is in mijn ogen ook geen 'pesten' meer maar moedwillig krenken..
Discrimineren is in mijn ogen iemand pakken op iets waar de gene niet s aan kan doen, dus valt 'flikker' daar ook onder imo.
Dik zijn is te verhelpen
Homosexualiteit is niet te verhelpen, ook al denken vele domme mensen van wel..
(de fontein gaat aan en er staat een cameraploeg voor)
Alle miljonairs staan bij de deur om te wachten wie er an komtquote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef getl0st het volgende:
mijn streams haperennnnnnnnnnn vertel me alles
Komt er al wat? nou nou nouquote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef DaanDobber het volgende:
Er staat ook een camera man buiten. Nieuwe bewoner?
Ja klopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die doodzieke mevrouw wilde toch ook langskomen vandaag?
Maar wel opmerkelijk dat Natasia weer meteen hoorde dat de fontein aanging. Ze let op alles !quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. schijnbeweging. Hek ging open, maar gelijk weer dicht
je punt?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Zoek het woord flikker is op in een woordenboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |