En Jaap merkt terecht op dat hij dat ook had moeten doen met Huub en zijn pesterijen over dikquote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef Black_king het volgende:
Eric gaat bellen over het feit dat Amanda zei: "Die pannenkoek is niet voor flikkers...."
Alleen om zich in te likken bij SHE.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Black_king het volgende:
Jaap praat nu toch wel negatief over Amanda....
Psies!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft gezegd,"die pannekoek is niet voor flikker". Discriminatie volgens Eric.
tuurlijk zegt Huub ook dingen die absoluut niet kunnen, maar wat Amandel vandaag doet slaat nergens op. Huub wil wel terugkomen op uitspraken die hij gedaan heeft en excuses maken, maar geloof maar niet dat Amandel dat doet........quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Sporti het volgende:
Huub weer als moraalridderslijmbal ze zouden hem is opnames van zichzelf moeten laten horen!
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
even over de nieuwe (oude) bewoner(ster).. die gaat vanavond echt niet komen.. anders was dit aangekondigd met: kijk vanavond naar de streams bla bla..
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als Eric en Huub echt Amanda`s hondjes gaan aanpakken, hoop ik dat Amanda ze allebei een hersenbloeding slaat.
Net als haar zusje heeft gehad.
lachu toch, hebben die paar woorden van Huub toch hun werk gedaan, daar houd ik zeker van!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef Varen het volgende:
Amanda is nu al overstuur, dat Huub en Eric aan haar hondjes zitten.
Brian probeert haar te kalmeren
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef kissy het volgende:
[..]
Zielig man om die kleine hondjes een hersenbloeding te slaan....
Ik vind dat je hiermee alle 13 jarigen generaliseerd, volgens mij zijn er genoeg 13 jarigen met meer IQ.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:55 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik heb tot voor kort in Amsterdam gewoond, en werk daar nog steeds, heb dus genoeg om te vergelijken.
Amanda heeft het IQ van een 13 jarige.
De redactie is vergeten hoe ze het woord "niveau" moesten schrijven toen Amanda er in kwam, alhoewel; een deel van de redactie was het tijdens de eerste castings al kwijt, dus ze kunnen het niet meer opzoeken in de Van Dale...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die zijn de weg ook kwijt geloof ik.... In het begin zijn er nog vergaderingen geweest over het feit dat het niveau hoog moest blijven....![]()
Dan hebben ze de moed nu opgegeven zeker?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die zijn de weg ook kwijt geloof ik.... In het begin zijn er nog vergaderingen geweest over het feit dat het niveau hoog moest blijven....![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Alleen om zich in te likken bij SHE.
Is besproken met Brian.
Dat kan je van zo iemand als Amanda niet verwachten, ze kent het woord excuse waarschijnlijk niet eens .quote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
tuurlijk zegt Huub ook dingen die absoluut niet kunnen, maar wat Amandel vandaag doet slaat nergens op. Huub wil wel terugkomen op uitspraken die hij gedaan heeft en excuses maken, maar geloof maar niet dat Amandel dat doet........
Het is een antwoord op een uitspraak dat iemand hoopt dat Amanda twee mensen een hersenbloeding slaat. Dat lijkt me vrij ernstig. Vooral omdat Amanda met een agressief persoon omggaat en Huub en Eric zich daar niet aan schuldig maken. Dus.quote:
Yep, pappen en nathouden totdat de deal met RTL meer duidelijkheid heeft....quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan hebben ze de moed nu opgegeven zeker?
Dat doet Huub inderdaad, ik vind de reacties hier dan ook enigszins overtrokken want toen Huub Jaap consequent een vetzak noemde vond de halve COS dat geweldig, terwijl die zelfde helft bijna van slag raakte omdat Jaap Huub vervolgens Kaboutâh noemde....quote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
tuurlijk zegt Huub ook dingen die absoluut niet kunnen, maar wat Amandel vandaag doet slaat nergens op. Huub wil wel terugkomen op uitspraken die hij gedaan heeft en excuses maken, maar geloof maar niet dat Amandel dat doet........
Die hondjes zijn zo klein dus het is vragen om problemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef Napster het volgende:
Net alsof Eric en Huub die hondjes iets aan gaan doen.
Hoop het wel
Ja en Brian zegt dat er ook nog plekjes zijn, waar de camera's niks zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef blomst het volgende:
Is Amanda nu echt bang dat Huub of eric de hondjes een trap zullen geven?
Als ze dat doen dan zou ik in Huub en Erics geval overal in het huis "chocolade/bonbons" gaan verstoppen, zoals onder de banken etc etc... overal waar die keffertjes komen. Gegarandeerd dat ze de chocola gaan opeten, en geloof me maar, dat is niet goedquote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Wat zeikt Amanda nou over haar hondjes? Ze wil ze zelf gebruiken om Huub en Eric te treiteren. Pissen en schijten op hun bed enzo.
Ze zullen die hondjes niet gaan slaan ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die hondjes zijn zo klein dus het is vragen om problemen.
Ik wil die lijst ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
"Iemand die incontinent is in de zeik zetten is nooit grappig"
Ik ben zo bang dat Jaap er per ongeluk op gaat staanquote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef blomst het volgende:
Is Amanda nu echt bang dat Huub of eric de hondjes een trap zullen geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |