Dat van mij doet er niet toe, jij komt met een uitspraak, en ik vraag je die te motiveren...quote:
Niet dronken konijnt ze met de grootste gek in DGK, Dronken maakt het haar niet meer uit. Alleen haar tegenspelers zijn zo wijs om haar in lamgezopen toestand niet te misbruiken.( Met uitzondering van de rat himself)quote:Op donderdag 5 april 2007 20:52 schreef Lieve het volgende:
Amoebe is zometeen zo dronken dat je je moet afvragen waar het verbod voor Huub nog op slaat. Dat wijnglas is nog niet bij haar weg geweest. Kennelijk moet ze flink dronken zijn om seks met de vieze rat te hebben.
( ja Nettie, je zoon is niet zo goed in bed. Zijn partners moeten eerst flink indrinken)
Dat is voor haar niet echt nodig..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb je dat ook onderzocht? Feiten?
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 20:57 schreef bunnyma het volgende:
Had Amanda dat gezegd tegen Huub?
"Dat je moeder jou gehouden heeft nadat ze verkracht was".
Groeit je IQ met de jaren? Dan is er nog hoop!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:55 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik heb tot voor kort in Amsterdam gewoond, en werk daar nog steeds, heb dus genoeg om te vergelijken.
Amanda heeft het IQ van een 13 jarige.
De streams...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Vogel? Gevleugelte zonder kop denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Vogelgelach volgens het gedicht van Brainless. Als hij een vogel hoort en hij denkt aan Snollie, klinkt dat als gelach.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:57 schreef bunnyma het volgende:
Had Amanda dat gezegd tegen Huub?
"Dat je moeder jou gehouden heeft nadat ze verkracht was".
Dat hoef ik echt niet te onderzoeken hoor, ieder normaal denkend mens ziet dat Amanda echt heel erg dom is. (en verwend)quote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
theoretisch wel ja....quote:Op donderdag 5 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
[..]
Groeit je IQ met de jaren? Dan is er nog hoop!![]()
Die durfden zoiets niet te maken omdat ze dachten dat niemand zich ermee zou kunnen identificerenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef Black_king het volgende:
Kijk ik naar Jiskefet.....
part of the game..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Black_king het volgende:
Jaap praat nu toch wel negatief over Amanda....
ja om tequote:Op donderdag 5 april 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:
Die verliefde zwijmelblik van Amanda ook.
Jaap heeft al vaker gezegd dat hij Amanda zo ontzettend dom vindt.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Black_king het volgende:
Jaap praat nu toch wel negatief over Amanda....
Zijn er hier dan mensen die Amanda normaal vinden???quote:Op donderdag 5 april 2007 20:59 schreef kissy het volgende:
[..]
Dat hoef ik echt niet te onderzoeken hoor, ieder normaal denkend mens ziet dat Amanda echt heel erg dom is. (en verwend)
Truth is stranger than fiction....quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die durfden zoiets niet te maken omdat ze dachten dat niemand zich ermee zou kunnen identificeren![]()
Zielig man om die kleine hondjes een hersenbloeding te slaan....quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als Eric en Huub echt Amanda`s hondjes gaan aanpakken, hoop ik dat Amanda ze allebei een hersenbloeding slaat.
Net als haar zusje heeft gehad.
nou daar is weer een opmerking van ons petertjequote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als Eric en Huub echt Amanda`s hondjes gaan aanpakken, hoop ik dat Amanda ze allebei een hersenbloeding slaat.
Heeft het zusje dan ook een hondje aangepakt???quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk gaan ze dat niet doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als Amoebe het een beetje slim aanpakt.... krijgt ze vast zelf wel een hersenbloeding geslagen van haar Brainlessquote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Oook last van je hoofd?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Die zijn de weg ook kwijt geloof ik.... In het begin zijn er nog vergaderingen geweest over het feit dat het niveau hoog moest blijven....quote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet te geloven...... dat dat getollereerd wordt door de redactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |