nu mogen wij nog :-Dquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Alweer dat bierde vorige keer van Flash die gene die door het bier iedereen beledigde
SGM :pquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Duvel het volgende:
Kijk eens of je ergens wat info over "Het gat van '83" kunt vinden, ook zo'n mooie periode van materieeltekort. Leuk om te lezen hoe ze dat hebben opgelost.
schroot hoort op de schrootlijn, daar doe je niks tegenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Mja het is altijd al de schrootlijn geweest, tijd voor verandering zou je zeggen...
heb je niets beters te doen op het station?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
"Goede" Vrijdag in Amersfoort
Cxx naar Barneveld van 16:31: +6
IC naar Deventer van 16:36: +8
Stopper Utrecht 16:44: +5
IC naar Rotterdam van 16:40: Nooit op komen dagen, geen spoor van vorm van poging tot omroepbericht.
Ja ik weet dat hij door die wisselstoring toch niet verder dan Ut gekund had
Onder andere, maar ik heb "ergens" (je kent het wel) een uitgebreider stuk over het gat.quote:
Zorgen dat ik er zsm vandaan kom is niet genoeg? Incl bier dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je niets beters te doen op het station?
Lees: Ik heb vriendjes bij Somda en de NVBS en zo, maar daar kom ik liever niet voor uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
"ergens" (je kent het wel)
Nee maf, daar doe ik niet aan. Boeken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Ik heb vriendjes bij Somda en de NVBS en zo, maar daar kom ik liever niet voor uit
ja in zo`n boekje :-)quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik heb "ergens" (je kent het wel) een uitgebreider stuk over het gat.
Fles: het was weer dikke pret geloof ik. Ik heb mazzel dat ik thuis zit.
Als ik mij goed uit het boek:"Nieuw Spoor" herinner, reden ze IC"s zelfs met mat '46.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Duvel het volgende:
Kijk eens of je ergens wat info over "Het gat van '83" kunt vinden, ook zo'n mooie periode van materieeltekort. Leuk om te lezen hoe ze dat hebben opgelost.
DIT topic als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef __________ het volgende:
Ik bedenk me net bij het openen van dit topic (deze topic voor grammatica nazi's) dat de Efteling al HEEL lang een eigen trein dienst heeft. Waarom staat die eigenlijk niet in de OP ?
als het dagelijks rijd in het seizoen dan zou het een kleine vermelding kunnen krijgen imo..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIT topic als het aan mij ligt.
En openen deed je absoluut niet.
Ter zake?
Om dezelfde reden als waarom de STAR, HSA, SGB, ZLSM, SHM en nog driehonderdtwaalfduizend andere museumklupjes er ook niet in staan: Het telt niet als regulier reizigersverkeer
Maar hoi en welkom even goed
Ik heb een SCSI-scanner uit 1998, en mijn SCSI-kaart zit nog in mijn oude pc en die heb ik even niet tot mijn beschikking.quote:
Mag ik je er dan even aan herinneren dat de ZLSM in 2007 niet minder dan 92 rijdagen heeft?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
ZLSM etc etc af en toe eens rijd:/
Dan tel je de dagen dat ze met het railbusje rijden ook mee? Ik was een week of wat geleden in Zuid Limburg, en heb toen nog even overwogen om bij de ZLSM op bezoek te gaan, maar de railbus vind ik een stuk minder interessant dan een stoomloc eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik je er dan even aan herinneren dat de ZLSM in 2007 niet minder dan 92 rijdagen heeft?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan tel je de dagen dat ze met het railbusje rijden ook mee? Ik was een week of wat geleden in Zuid Limburg, en heb toen nog even overwogen om bij de ZLSM op bezoek te gaan, maar de railbus vind ik een stuk minder interessant dan een stoomloc eerlijk gezegd...
Zuid Limburgse Schienenbus Maatschappijquote:
ik heb nog een usbhoer voor je... werkt alleen met moeite op XP :/quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een SCSI-scanner uit 1998, en mijn SCSI-kaart zit nog in mijn oude pc en die heb ik even niet tot mijn beschikking.
stroomtrein!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuid Limburgse Schienenbus Maatschappij
Mjah, in de spits kan ik me voorstellen dat je moest staan. Maar ja, ondertussen staat een mat'64 stel weer aan de kant in Ah.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Mja het is altijd al de schrootlijn geweest, tijd voor verandering zou je zeggen...
Zeg dat nogeens, en luister dan goed naar jezelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
plan V op de schrootlijn is verre van ideaal denk ik![]()
zet er dan plan T op ! :pquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat nogeens, en luister dan goed naar jezelf
Op de schrootlijn
is ALLES
beter dan een pomplorrieIDEAAL
Wordt nog leuk in de zomerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat nogeens, en luister dan goed naar jezelf
Op de schrootlijn
is ALLES
beter dan een pomplorrieIDEAAL
Enschedequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:09 schreef Zug-Chef het volgende:
Of verhuizen naar een plaats waar je gegarandeerd een zitplaats hebt !
Alles kan, maar als je die plan T's bijv. uit de 4400-serie haalt, wat wil je er dan voor in de plaats laten rijden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
plan V op de schrootlijn is verre van ideaal denk ik![]()
kunnen ze niet beter 3x plan T aan elkaar knopen? 3x4= 12 bakkenen minder verlies van de koppen
Verbeterd, bedoelde totaal 4 bakken mat'64. Ze hadden beste SM'90 kunnen houden en in gebruik op Zw-Em en dan die Plan T/V bij Zw-Nm aan plakken. Want dan had je nog wel een bakje overal aan kunnen plakken!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dubbele planT? Dat is 8 bakken, wat zeuren we nou?Heb ook weleens een enkele plan V op de 3500 Eindhoven - Schiphol zien rijden hoor
Als er maar wat rijdt, dat is meestal al beter dan dat er niks rijdt
Oh dat zou ik toejuichenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:35 schreef MREn het volgende:
Zl-Rsd wordt weer één lijn in december.
eerst naar londenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou ik toejuichen
En wanneer trekken ze hem door naar Vs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |