Jij denkt dat je met je middelmatige relposts meteen een nemesis bent?quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, in je veilige SC hoekje, waarvan je wist dat je nemesis er nooit kwam.
Ik ben niet geinteresseerd in relposts. Jij wel in uithuilen in de veiligheid van de roedel.quote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat je met je middelmatige relposts meteen een nemesis bent?
En in de SC ben je altijd welkom hoor![]()
Wat ken je me goed!quote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet geinteresseerd in relposts. Jij wel in uithuilen in de veiligheid van de roedel.
ff gemist denk ik...quote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hou niet van gecultiveerd-sukkelige figuren die NSB-lijsten aan willen mogen leggen over users met wie ze het niet eens zijn... ook niet voor de grap.
Ik hoor je hier helemaal janken....cry baby..quote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef mootie het volgende:
*huilt graag met de wolven!
Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 9 april 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff gemist denk ik...![]()
En toch wil ik hem terug! Peter6000 hoort voor mij onlosmakelijk bij dit forum!!
Ik vind de COS er een stuk leesbaarder op geworden nu ik die kansloze avatar niet meer tegenkom.quote:
Daarom juist...quote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind de COS er een stuk leesbaarder op geworden nu ik die kansloze avatar niet meer tegenkom.
Al zijn er nu weer andere idioten die P'6000's taak hebben overgenomen.![]()
kijk, ik lees gewoon de cos niet, dat scheelt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind de COS er een stuk leesbaarder op geworden nu ik die kansloze avatar niet meer tegenkom.
Al zijn er nu weer andere idioten die P'6000's taak hebben overgenomen.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 21:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch grappig dat zo'n pauper met verdwaalde posts en zelf GEEN icon commentaar gaat leveren op andermans usericon...quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
offtopic: Een erg goed stratisch gesprek nu, tussen Jaap en Brian.![]()
Het is maar een kakkerlakplaatje hoor....quote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch grappig dat zo'n pauper met verdwaalde posts en zelf GEEN icon commentaar gaat leveren op andermans usericon...
Die TT doet het hem hè. Als vliegen op stroop.quote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, voetbal rel...
* Ian doet stapje terug
Wie is hier de Hooli - Gansquote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die TT doet het hem hè. Als vliegen op stroop.![]()
Jij kijkt liever toe zeker....aasgier..quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
@@
*huilt maar weer eens met de wolven.quote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij kijkt liever toe zeker....aasgier..![]()
En wat doe jij nou weer hier?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 22:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wat doe jij nou weer hier?![]()
Heb ik eindelijk eens zin om lekker te gaan rellen, en dan zie ik jou lieflijke avatar opduiken...![]()
Weg boze gevoelens!![]()
Dat hoor je mij niet zeggen! Zo laf ben jij toch ook weer niet? Toch?quote:
Misschien even overstappen naar de knuffelcorner? Je boft, hij is net afgestoft.quote:Op maandag 9 april 2007 22:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wat doe jij nou weer hier?![]()
Heb ik eindelijk eens zin om lekker te gaan rellen, en dan zie ik jou lieflijke avatar opduiken...![]()
Weg boze gevoelens!![]()
ranzige hitsgeitenquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien even overstappen naar de knuffelcorner? Je boft, hij is net afgestoft.![]()
Het is en blijft een man hè. Maar in de knuffelcorner is ie wel even zoet.quote:
Ik zie het zo: boontje kwam om zijn loontje (jij begon door mijn updates en verslagen omlaag te halen), maar naar bleek werd dat beloond dus ik werd gepest en bespot. Wat mij betreft is dat 'water under the bridge', en al weet ik nu wat voor vlees ik met jou in de kuip heb, ik voeg er meteen aan toe dat we het ondertussen al een heel stuk beter doenquote:Op maandag 9 april 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ken je me goed!![]()
Was jij niet degene die mij ging achtervolgen enzo?
je begon zelfquote:Op maandag 9 april 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het zo: boontje kwam om zijn loontje (jij begon door mijn updates en verslagen omlaag te halen), maar naar bleek werd dat beloond dus ik werd gepest en bespot. Wat mij betreft is dat 'water under the bridge', en al weet ik nu wat voor vlees ik met jou in de kuip heb, ik voeg er meteen aan toe dat we het ondertussen al een heel stuk beter doen![]()
Wat verwacht je nou van iemand met zo'n usericonquote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dit rellen? Je bent erg rustig...![]()
die bloem trekt volle zalen......quote:Op maandag 9 april 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van iemand met zo'n usericon![]()
Ik begon heul niet...quote:
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar zou ik graag aan toevoegen dat ik absoluut geen problemen heb met wie dan ook hier...
Rellen is rellen...
Niet zeiken...
quote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
Rot eens een eind op met dat genuanceerde gedoe!quote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar zou ik graag aan toevoegen dat ik absoluut geen problemen heb met wie dan ook hier...
[..]
Effe met de strontemmer rammelen en daar is ie....de redder in nood..quote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Rellen is rellen...
Niet zeiken...
Neuh... in dat valletje loop ik niet meer, Mister Popie Jopiequote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Doe dan ingaan op wat er boven stond...
Wil je me deaudt hebben ofzeaux!?quote:Op maandag 9 april 2007 23:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Rot eens een eind op met dat genuanceerde gedoe!![]()
Ga dat maar lekker op VOL doen.![]()
Ben jij al stemgerechtigdquote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian begon!!!!
* wijst naar de schnitzel
Ga dan niet pretentieus lopen doen met je "vraag maar aan Ian"quote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh... in dat valletje loop ik niet meer, Mister Popie Jopie![]()
nee, maarquote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ben jij al stemgerechtigd
Mag je wel zolang opblijven van je moeder![]()
Koning Omdraai, dat ben jijquote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dan niet pretentieus lopen doen met je "vraag maar aan Ian"![]()
![]()
![]()
Neuj, dat zou veel te makkelijk zijn...quote:
Eerlijk is eerlijk, jij lijkt wel de meest serieuze persoon hier te zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Koning Omdraai, dat ben jijStraks roep je weer dat het allemaal een grapje was natuurlijk
![]()
En laat dat een hint wezenquote:Op maandag 9 april 2007 23:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij lijkt wel de meest serieuze persoon hier te zijn.![]()
Nu al klaar in de Loverscorner...of kreeg je alle stof er niet af..quote:Op maandag 9 april 2007 23:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij lijkt wel de meest serieuze persoon hier te zijn.![]()
Als jij die relposts serieus wil nemen, dan moet je dat vooral doen...quote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Koning Omdraai, dat ben jijStraks roep je weer dat het allemaal een grapje was natuurlijk
![]()
Emo'tjequote:Op maandag 9 april 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij die relposts serieus wil nemen, dan moet je dat vooral doen...
Frigide trut.
Kom even langs zou ik zeggen. Mag je helpen met blazen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu al klaar in de Loverscorner...of kreeg je alle stof er niet af..![]()
Modbreakquote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom even langs zou ik zeggen. Mag je helpen met blazen.![]()
Nee, het is inderdaad nogal zacht uitgedruktquote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Emo'tje!?![]()
Dat slaat zo ontzettend nergens op...![]()
Doe eensch beter je best dan...quote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad nogal zacht uitgedrukt![]()
Was je zo onder de indruk van die drie mensen die lieten merken zich ook de tyfus aan je te ergeren?quote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor iemand die in de SC relt en mobiliseert tot een grootscheepse anti-actie? Neuh...![]()
Het was me nogal een ophef in meerdere topics. Nee, dat was niet leuk.quote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was je zo onder de indruk van die drie mensen die lieten merken zich ook de tyfus aan je te ergeren?
Hee COSSletje.....alles goed met je?quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Valt hier nog wat te rellen of zitten hier alleen maar mietjes
Heb ik jou wat gevraagd ??? Stom Amsterdammertjequote:Op maandag 9 april 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hee COSSletje.....alles goed met je?![]()
Ik reageer altijd op COS sletjes....dus ook op jou...quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb ik jou wat gevraagd ??? Stom Amsterdammertje![]()
Als ik een reaktie van jou wil, rammel ik wel met de stront emmer.quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik reageer altijd op COS sletjes....dus ook op jou...![]()
Kun je die wel dragen met je Barbie-armpjes?quote:Op maandag 9 april 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik een reaktie van jou wil, rammel ik wel met de stront emmer.![]()
![]()
Jij bent zeker Kenquote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je die wel dragen met je Barbie-armpjes?
Wat moet je anders met een downtime van 24 uurquote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij breng jij teveel tijd door op VOL.![]()
Heb ik gezegd dat ik dat zou willen ??????NEEE, dus spreek niet voor mij meneertje.quote:
Kansloos ben je....bij voorbaat al..quote:Op maandag 9 april 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik dat zou willen ??????NEEE, dus spreek niet voor mij meneertje.![]()
En toch hou je van me!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kansloos ben je....bij voorbaat al..![]()
Damn, valt er wat te rellen.. ben ik er weer niet....quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Verkeerd....nu ben ik in de war....muts!![]()
Ach.....spuit elf...ben je ook weer opgegraven?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, valt er wat te rellen.. ben ik er weer niet....![]()
Nee ik kom net de kroeg uitrollen... ik schijn wel een een social life te hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach.....spuit elf...ben je ook weer opgegraven?![]()
Ik ben net klaar met het schrijven van een lang verslag voor de COS'sers die vonden dat ze te vroeg hun Nicolaas moesten verlaten. Dus of je gaat me uitschelden omdat ik hem geen stuk en geen macho vind, of je gaat kijken wat hij nu weer bij Huub en Eric op kantoor te zoeken heeftquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, valt er wat te rellen.. ben ik er weer niet....![]()
Dus je bent weer a-sociaal dronken...in tegenstelling tot je zg. social life...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik kom net de kroeg uitrollen... ik schijn wel een een social life te hebben![]()
Ik drink mezelf nooit dronken, slechts aangeschoten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus je bent weer a-sociaal dronken...in tegenstelling tot je zg. social life...![]()
Ik denk dat ik je waarschijnlijjk wederom geweldige update dan wel streamverslag morgen pas ga lezen, maar bij deze bedank ik je er vandaag vast voorquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met het schrijven van een lang verslag voor de COS'sers die vonden dat ze te vroeg hun Nicolaas moesten verlaten. Dus of je gaat me uitschelden omdat ik hem geen stuk en geen macho vind, of je gaat kijken wat hij nu weer bij Huub en Eric op kantoor te zoeken heeft![]()
Je ziet natuurlijk alles dubbel met je lamme kop.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je waarschijnlijjk wederom geweldige update dan wel streamverslag morgen pas ga lezen, maar bij deze bedank ik je er vandaag vast voor
Nee zo erg is het nog niet, en 2 mokums zou ik sowieso niet aankunnen........ ook nuchter nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je ziet natuurlijk alles dubbel met je lamme kop.......![]()
Wijven kunnen niet rellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Schopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |